Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Tuningová scéna v Ostravě a okolí
Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od MarauderZ28 »

Freeman_TKOZ píše:
rozumik píše:
MarauderZ28 píše:hele už jste spíš zjistili co v tom je za motor ?
koho to zajima, hlavne ze je folie :lol:
Třeba mě :lol: Folie mě moc nezajímá... spíše to že mám teď do šroubku rozebraný motor a staví se znova :lol:
škoda, žes už tam nenapáchal něco zajímavýho,byla by to raketa a zas o tolik dráž by to nevyšlo :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

MarauderZ28 píše:škoda, žes už tam nenapáchal něco zajímavýho,byla by to raketa a zas o tolik dráž by to nevyšlo :o)
A co třeba? Že bych se inspiroval... :)

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od Sly »

treba neco v tomto duchu :D

Custom made svody 4-1 Nellospeed konstruhovány na profil vaček Crespo
Custom made střední díl Nellospeed
Koncový tlumič Netami Bionix konstrukce double-loop
Setrvačník, kliková hřídel i řemenička dynamicky vyváženy jako celek
Duralová řemenička AlienPower
Duralový setrvačník AlienPower 3.2kg/212mm (model 90+)
ACT Xtreme Heavy Duty přítlačák (model 90+)
ACT Performance 212mm lamela (model 90+)
Tenzo-R shortshift
Oversize na hlavě 1mm
Snížená hlava
Úprava tvaru a zvětšení průmeru kanálků, odstranění nejhrubšího povrchu
Odstranění části vodítek ventilů
Manifold slícován s hlavou a přizpůsoben novému tvaru kanálů v hlavě
Zalapování sedel ventilů
Zvětšen průměr škrtící klapky o 2mm (V-Tec)
NGK V-Line 11
Vačky Crespo stage 5 (303/302)
Ventilové pružiny z Oteva oceli
Probe ultralight I-beam kované ojnice (500g)
Kované písty Wiseco s KP 12:1 (D16A6)
Kruhy Wiseco
Kompletně dekarbonizován blok
PUR uložení motoru Prothane Motion Control
OBD0 -> OBD1 konverze
ECU P28 + individuální mapy
Rozdělovač OBD1 (Civic sedan ESi)
Dosažený kompresní poměr 11:1
Live4Ride Syndicate

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Tak zas takhle né.... toto auto spíše bude styling a decent tuning... 8)
Jak jsem již říkal motor je teď rozebrán a bude se skládat znova a lakovat jeho součásti + repase a výměna potřebných věcí..
+ takový základ, jako jsou lepší svíčky, sportovní filtr, lepší olej, bez katalyzátoru, rezonátor, tlumič a výfuk od REMUSU, sportovní pružiny a tlumiče,....

Jinak co byste mi doporučili? Mobil či Castrol 0W50 ?

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od Sly »

Ja doted jezdil na Mobile1. Zajima me, jaky olej mi mechanik doporuci na tohle zverstvo, co jsem tady prekopiroval z naseho webu.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od MarauderZ28 »

mno já sem měl namysli spíš úplně jinej motor od mazdy což by vyšlo levněji než to co sem postnul Sly a hlavně nepoměrně výkoněji :o)

olej bych ti doporučil takovej jakej tam má bejt a nevymejšlet totální nemysly neb ty ten motor budeš mít sériovej tudíž není důvodu tam lejt něco extra - navíc Mazda je na typ oleje hodně háklivá a pokud třeba do jejich Véček naleješ něco jinýho jak 10w-40, kterej tam má bejt odděláš hydra a dělený rozvodový kola vaček ...
Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 14 úno 2007 17:12, celkem upraveno 3 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
svanco1915
Příspěvky: 2851
Registrován: 12 pro 2005 22:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od svanco1915 »

Cup má sve pravidla
ikdyž je fakt že nevim co kuješ
FFF - Flip Flop Fabia
VW Highline 120 KW
VW Sportline 100 KW

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od MarauderZ28 »

Sly píše:Ja doted jezdil na Mobile1. Zajima me, jaky olej mi mechanik doporuci na tohle zverstvo, co jsem tady prekopiroval z naseho webu.
mno pokud to HP up je v desítkách HP (kolik čekáš UP 30-40 HP ?) tak si nemyslím, že je to tak ultra, že bys potřeboval nějakej megaspešl olej ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Pipotuning
Moderátor
Příspěvky: 4495
Registrován: 13 lis 2005 13:04
Bydliště: Ostrava-Hlučín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipotuning »

svanco1915 píše:Cup má sve pravidla
ikdyž je fakt že nevim co kuješ
Myslím ,že po upravách co udělá ho vezmou!
SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben :-(
ex Xclusivecars-............ :-)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od MarauderZ28 »

for Sly: ještě co je myšleno tím oversize na hlavě 1 mm ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od MarauderZ28 »

jinak ty vačice Vačky Crespo stage 5 (303/302) to je hustý něco podobnýho i když ne tolik jsme dávali na jedno auto - volnoběh musel bejt na 1600 ot, zvuk jak pumpa na sračky 75% spektra otáček mrtvo a pak pila jako prase :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od AdieuD »

tak jaka to bude barvicka? :-)
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

AdieuD píše:tak jaka to bude barvicka? :-)
Buď tmavě modrá, nebo oranžová. Každopádně metalíza....

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

MarauderZ28 píše:mno já sem měl namysli spíš úplně jinej motor od mazdy což by vyšlo levněji než to co sem postnul Sly a hlavně nepoměrně výkoněji :o)

olej bych ti doporučil takovej jakej tam má bejt a nevymejšlet totální nemysly neb ty ten motor budeš mít sériovej tudíž není důvodu tam lejt něco extra - navíc Mazda je na typ oleje hodně háklivá a pokud třeba do jejich Véček naleješ něco jinýho jak 10w-40, kterej tam má bejt odděláš hydra a dělený rozvodový kola vaček ...
Má tam býti 5W50 takže myslím že zas takový rozdíl to není... A těch 500 navíc klidně dám 8)

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od AdieuD »

Freeman_TKOZ píše:
AdieuD píše:tak jaka to bude barvicka? :-)
Buď tmavě modrá, nebo oranžová. Každopádně metalíza....
Noooo k te karbon folii, davam hlas oranzove 8)
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

AdieuD píše:
Freeman_TKOZ píše:
AdieuD píše:tak jaka to bude barvicka? :-)
Buď tmavě modrá, nebo oranžová. Každopádně metalíza....
Noooo k te karbon folii, davam hlas oranzove 8)
Já taky... ale nevím jestli to vyjde... :roll:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od MarauderZ28 »

bílá oranž je jak technický služby co jezděj s Bobrem :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

MarauderZ28 píše:bílá oranž je jak technický služby co jezděj s Bobrem :o)
:smich: :smich:

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Jinak toto budu možná dávat do auta... ale asi ne... spíše LCD panel.. ještě uvažuji... Zde by byl akorát problém s nabíjecím adaptérem, ale ten bych si udělal... spíš mi do auta ale sedí LCD s TV tunerem...

Má to VGA dotykový display, 20GB HDD, propojení s rádiem pomocí 2x CINCH, stojánek, foťák,.....
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Jinak v neděli by mi měli přijít 16" kola:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Ale uvažuju buď celé leštěné, či jen límec a paprsky v černé barvě... 8)

Uživatelský avatar
Pipotuning
Moderátor
Příspěvky: 4495
Registrován: 13 lis 2005 13:04
Bydliště: Ostrava-Hlučín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipotuning »

No myslím ,že to bude good FREMO 8)
SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben :-(
ex Xclusivecars-............ :-)

Freeman_TKOZ
Příspěvky: 1678
Registrován: 29 bře 2006 10:16
Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freeman_TKOZ »

Pipotuning píše:No myslím ,že to bude good FREMO 8)
Díky 8)
To LCD či kola? :D
A co by jsi dal ty? Celoleštěné či jen límec a paprsky v černé barvě :?

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od Sly »

MarauderZ28 píše:mno pokud to HP up je v desítkách HP (kolik čekáš UP 30-40 HP ?) tak si nemyslím, že je to tak ultra, že bys potřeboval nějakej megaspešl olej ...
Nejdrive byl odhadovany narust vykonu 20-30hp. Bez nadsazky, proste poctivych 25 koni. Motorari vedi, jaky je kumst nahanet kone na 1.6l. De facto se mechanik vzdy drzi hodne pri zemi. Naposledy delali turbo civica a odhadovany vykon byl nekde kolem 180hp. Nakonec namerili neco lehce pres 220hp. Po zkompletovani motoru a prvnim nakopnuti a lehkem vytoceni si vzpominam na poradny ulek :D Cekali tehdy prijezd supersportu. Jeden z mechaniku to nakopl. Kolega byl mezitim pred dilnou, slysel proturovani a se slovy: "Uz jedou kluci" utikal zpet do dilny, kde s udivem zjistil, ze jde o crx, nikoliv cbr :lol: Po teto zkusenosti a zkouseni reakce motoru rekl: "Netusim, kolik tam vlastne bude". Ono nejde jen o vykon. V motoru jsou pouzite rotujici casti z lehkych slitin a vse je samozrejme kovane, z duvodu drastickeho navyseni kompresniho pomeru. To se samo na vykonu neukaze, ale ovlivni to jeho dynamiku a to je imho stejne dulezite.

Video jeste se seriovou elektronikou (respektive s prepisovatelnou ECU PM7-X04 z D16Z5, ktera byla puvodne porizena, ale vse ztroskotalo na nemoznosti regulovatelnosti volnobehu) je zde (Omluvte mizernou kvalitu, toceno pouze mobilem).

Takze je to, Maraudere, asi tak, jak pises. Pumpa na sracky :lol: Auto zacina fungovat od 4tis nahoru. Dole je to mrtve. Volnobeh bude zrejme kolem 2500rpm. Veskere vnitrnosti jsou kovane, ojnice jsou schopne snest az 11500rpm. V soucasnosti uz je v aute ECU P28 z SOHC V-TEC civica, ktera je spolu s P30 (DOHC V-TEC) jedna z nejlepe modifikovatelnych seriovych jednotek. Odhadujeme, ze auto bude tocit cirka 10tis rpm, zalezi co se naladi. Nema smysl auto zbytecne moc vytacet, pujde-li vykon uz dolu.

Konecne byl doresen problem s predstihem instalaci OBD1 rozdelovace ze sedanu ESi. Ted se vyrobila priruba, aby rozdelovac vubec na necem drzel a bude nasledovat finalni faze a to lazeni na brzde. Nejdrive na seriovych vackach a az si budem jisti, ze je vse plne funkcni, pak prijdou na radu Crespa. Porovnaji se hodnoty mezi seriovymi a ostrymi vackami a auto se pujde testovat dop provozu. Pak zpet na brzdu a pripadne poznatky se prenesou zase do provozu. CRX by mela byt hotova na tuto sezonu. Bohuzel je to tady v cesku s takovymi upravami dost prukopnicke. Dily shanim kde se da. Argentina, staty, Kanada... Psal jsem vsem renomovanym vyrobcum pistu ohledne zakazkove vyroby (Ross, Wiseco, Mahle, JE, Endyn ...). Je to opravdu neskutecny problem. Jen konstrukce svodu na 303/302 vacky trvala nekolik mesicu. Dale nejvetsi problemy se ZC ojnicemi neb v usa nemaji D16A9 motory. D16 serie je jednovacka. Obdoba A9/Z5 je ZC. Vrtani, zdvih pistu je totozny, ovsem bylo to natesno. ZC ojnice nesedely vubec. Neslo otocit klikou. Bylo treba ubrat 4mm na vyvlozkovani bloku, coz se zdalo maximalne riskantni a zavanelo zadrenim motoru. Auto bylo na konzultace u Michl Motorspor a pan Michl dal tehle uprave nakonec zelenou. Kdyby ne, slo by vsechno pravdepodobne do sracek. Koupe Eagel ojnic (momentalne Probe) a opet by nebyla jistota, zda nebudou totozne. Bohuzel vymena jednoho drastickeho dilu na sebe navaze dalsich 5 nasledujicich. Zvysovani vykonu na max atmosferickou cestou je maraton.

Co se tyce 1mm oversize na hlave. De facto to znamena zvetseni prumeru kanalu.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Pipotuning
Moderátor
Příspěvky: 4495
Registrován: 13 lis 2005 13:04
Bydliště: Ostrava-Hlučín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipotuning »

Freeman_TKOZ píše:
Pipotuning píše:No myslím ,že to bude good FREMO 8)
Díky 8)
To LCD či kola? :D
A co by jsi dal ty? Celoleštěné či jen límec a paprsky v černé barvě :?
No budeš li mít tu oranžovou barvu tak bych nechal vyleštit ty limce na kolech a středy do černe + ta folie karbonová na kapotě by myslím byla dobrá kombinace! 8)
SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben :-(
ex Xclusivecars-............ :-)

Uživatelský avatar
Pipotuning
Moderátor
Příspěvky: 4495
Registrován: 13 lis 2005 13:04
Bydliště: Ostrava-Hlučín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipotuning »

Freeman_TKOZ píše:
Pipotuning píše:No myslím ,že to bude good FREMO 8)
Díky 8)
To LCD či kola? :D
A co by jsi dal ty? Celoleštěné či jen límec a paprsky v černé barvě :?
No budeš li mít tu oranžovou barvu tak bych nechal vyleštit ty limce na kolech a středy do černe + ta folie karbonová na kapotě by myslím byla dobrá kombinace! 8)
SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben :-(
ex Xclusivecars-............ :-)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od MarauderZ28 »

for sly: tak to je hustý jinak to oversize se dle mě v tomhle případě nazývá overbore ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Freeman> Bilou. O modre, ci cervene ani neuvazuj. Jedna z velmi mala veci, na kterou jsi mel prisetrit jsou kola. Nezlob se na me, ale tyhle jsou na japonce, se kterym chces jit do Tuning Cupu absolutne otresne. Kontaktuj Dana od nas. Ten pri vyberu kol urcite poradi. Ted se zacina pracovat na Pasikovi. Zacalo se malickostma a temito koly. Fotky nejsou nejlepsi a auto neni zdaleka pripravene, vzdyt je teprve na zacatku uprav, ale jen pro predstavu (majitel Felda - ex car cervena Skoda Felicie):

Obrázek

A tady soucasna Danova kola (jeste jsou v planu vetsi limce):

Obrázek
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od Sly »

MarauderZ28 píše:for sly: tak to je hustý jinak to oversize se dle mě v tomhle případě nazývá overbore ...
Covece nejsem si uplne jisty. Docela by me zajimalo, kde je pravda.. Kazdopadne se to da urcite nazvat port polishingem.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman

Příspěvek od MarauderZ28 »

polishing je dle mě zas leštění saní
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Ostrava“