škoda, žes už tam nenapáchal něco zajímavýho,byla by to raketa a zas o tolik dráž by to nevyšloFreeman_TKOZ píše:Třeba měrozumik píše:koho to zajima, hlavne ze je folieMarauderZ28 píše:hele už jste spíš zjistili co v tom je za motor ?Folie mě moc nezajímá... spíše to že mám teď do šroubku rozebraný motor a staví se znova
Project "Japanese MAZDA" by Freeman
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
Freeman_TKOZ
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
A co třeba? Že bych se inspiroval...MarauderZ28 píše:škoda, žes už tam nenapáchal něco zajímavýho,byla by to raketa a zas o tolik dráž by to nevyšlo
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
treba neco v tomto duchu 
Custom made svody 4-1 Nellospeed konstruhovány na profil vaček Crespo
Custom made střední díl Nellospeed
Koncový tlumič Netami Bionix konstrukce double-loop
Setrvačník, kliková hřídel i řemenička dynamicky vyváženy jako celek
Duralová řemenička AlienPower
Duralový setrvačník AlienPower 3.2kg/212mm (model 90+)
ACT Xtreme Heavy Duty přítlačák (model 90+)
ACT Performance 212mm lamela (model 90+)
Tenzo-R shortshift
Oversize na hlavě 1mm
Snížená hlava
Úprava tvaru a zvětšení průmeru kanálků, odstranění nejhrubšího povrchu
Odstranění části vodítek ventilů
Manifold slícován s hlavou a přizpůsoben novému tvaru kanálů v hlavě
Zalapování sedel ventilů
Zvětšen průměr škrtící klapky o 2mm (V-Tec)
NGK V-Line 11
Vačky Crespo stage 5 (303/302)
Ventilové pružiny z Oteva oceli
Probe ultralight I-beam kované ojnice (500g)
Kované písty Wiseco s KP 12:1 (D16A6)
Kruhy Wiseco
Kompletně dekarbonizován blok
PUR uložení motoru Prothane Motion Control
OBD0 -> OBD1 konverze
ECU P28 + individuální mapy
Rozdělovač OBD1 (Civic sedan ESi)
Dosažený kompresní poměr 11:1
Custom made svody 4-1 Nellospeed konstruhovány na profil vaček Crespo
Custom made střední díl Nellospeed
Koncový tlumič Netami Bionix konstrukce double-loop
Setrvačník, kliková hřídel i řemenička dynamicky vyváženy jako celek
Duralová řemenička AlienPower
Duralový setrvačník AlienPower 3.2kg/212mm (model 90+)
ACT Xtreme Heavy Duty přítlačák (model 90+)
ACT Performance 212mm lamela (model 90+)
Tenzo-R shortshift
Oversize na hlavě 1mm
Snížená hlava
Úprava tvaru a zvětšení průmeru kanálků, odstranění nejhrubšího povrchu
Odstranění části vodítek ventilů
Manifold slícován s hlavou a přizpůsoben novému tvaru kanálů v hlavě
Zalapování sedel ventilů
Zvětšen průměr škrtící klapky o 2mm (V-Tec)
NGK V-Line 11
Vačky Crespo stage 5 (303/302)
Ventilové pružiny z Oteva oceli
Probe ultralight I-beam kované ojnice (500g)
Kované písty Wiseco s KP 12:1 (D16A6)
Kruhy Wiseco
Kompletně dekarbonizován blok
PUR uložení motoru Prothane Motion Control
OBD0 -> OBD1 konverze
ECU P28 + individuální mapy
Rozdělovač OBD1 (Civic sedan ESi)
Dosažený kompresní poměr 11:1
Live4Ride Syndicate
-
Freeman_TKOZ
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
Tak zas takhle né.... toto auto spíše bude styling a decent tuning...
Jak jsem již říkal motor je teď rozebrán a bude se skládat znova a lakovat jeho součásti + repase a výměna potřebných věcí..
+ takový základ, jako jsou lepší svíčky, sportovní filtr, lepší olej, bez katalyzátoru, rezonátor, tlumič a výfuk od REMUSU, sportovní pružiny a tlumiče,....
Jinak co byste mi doporučili? Mobil či Castrol 0W50 ?
Jak jsem již říkal motor je teď rozebrán a bude se skládat znova a lakovat jeho součásti + repase a výměna potřebných věcí..
+ takový základ, jako jsou lepší svíčky, sportovní filtr, lepší olej, bez katalyzátoru, rezonátor, tlumič a výfuk od REMUSU, sportovní pružiny a tlumiče,....
Jinak co byste mi doporučili? Mobil či Castrol 0W50 ?
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
Ja doted jezdil na Mobile1. Zajima me, jaky olej mi mechanik doporuci na tohle zverstvo, co jsem tady prekopiroval z naseho webu.
Live4Ride Syndicate
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
mno já sem měl namysli spíš úplně jinej motor od mazdy což by vyšlo levněji než to co sem postnul Sly a hlavně nepoměrně výkoněji 
olej bych ti doporučil takovej jakej tam má bejt a nevymejšlet totální nemysly neb ty ten motor budeš mít sériovej tudíž není důvodu tam lejt něco extra - navíc Mazda je na typ oleje hodně háklivá a pokud třeba do jejich Véček naleješ něco jinýho jak 10w-40, kterej tam má bejt odděláš hydra a dělený rozvodový kola vaček ...
olej bych ti doporučil takovej jakej tam má bejt a nevymejšlet totální nemysly neb ty ten motor budeš mít sériovej tudíž není důvodu tam lejt něco extra - navíc Mazda je na typ oleje hodně háklivá a pokud třeba do jejich Véček naleješ něco jinýho jak 10w-40, kterej tam má bejt odděláš hydra a dělený rozvodový kola vaček ...
Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 14 úno 2007 17:12, celkem upraveno 3 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- svanco1915
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 12 pro 2005 22:10
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
mno pokud to HP up je v desítkách HP (kolik čekáš UP 30-40 HP ?) tak si nemyslím, že je to tak ultra, že bys potřeboval nějakej megaspešl olej ...Sly píše:Ja doted jezdil na Mobile1. Zajima me, jaky olej mi mechanik doporuci na tohle zverstvo, co jsem tady prekopiroval z naseho webu.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Pipotuning
- Moderátor
- Příspěvky: 4495
- Registrován: 13 lis 2005 13:04
- Bydliště: Ostrava-Hlučín
- Kontaktovat uživatele:
Myslím ,že po upravách co udělá ho vezmou!svanco1915 píše:Cup má sve pravidla
ikdyž je fakt že nevim co kuješ
SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
for Sly: ještě co je myšleno tím oversize na hlavě 1 mm ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
jinak ty vačice Vačky Crespo stage 5 (303/302) to je hustý něco podobnýho i když ne tolik jsme dávali na jedno auto - volnoběh musel bejt na 1600 ot, zvuk jak pumpa na sračky 75% spektra otáček mrtvo a pak pila jako prase 
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
AdieuD
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
tak jaka to bude barvicka? 
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
-
Freeman_TKOZ
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
Buď tmavě modrá, nebo oranžová. Každopádně metalíza....AdieuD píše:tak jaka to bude barvicka?
-
Freeman_TKOZ
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
Má tam býti 5W50 takže myslím že zas takový rozdíl to není... A těch 500 navíc klidně dámMarauderZ28 píše:mno já sem měl namysli spíš úplně jinej motor od mazdy což by vyšlo levněji než to co sem postnul Sly a hlavně nepoměrně výkoněji
olej bych ti doporučil takovej jakej tam má bejt a nevymejšlet totální nemysly neb ty ten motor budeš mít sériovej tudíž není důvodu tam lejt něco extra - navíc Mazda je na typ oleje hodně háklivá a pokud třeba do jejich Véček naleješ něco jinýho jak 10w-40, kterej tam má bejt odděláš hydra a dělený rozvodový kola vaček ...
-
AdieuD
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
Noooo k te karbon folii, davam hlas oranzoveFreeman_TKOZ píše:Buď tmavě modrá, nebo oranžová. Každopádně metalíza....AdieuD píše:tak jaka to bude barvicka?
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
-
Freeman_TKOZ
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
Já taky... ale nevím jestli to vyjde...AdieuD píše:Noooo k te karbon folii, davam hlas oranzoveFreeman_TKOZ píše:Buď tmavě modrá, nebo oranžová. Každopádně metalíza....AdieuD píše:tak jaka to bude barvicka?
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
bílá oranž je jak technický služby co jezděj s Bobrem 
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
Freeman_TKOZ
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
MarauderZ28 píše:bílá oranž je jak technický služby co jezděj s Bobrem
-
Freeman_TKOZ
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
Jinak toto budu možná dávat do auta... ale asi ne... spíše LCD panel.. ještě uvažuji... Zde by byl akorát problém s nabíjecím adaptérem, ale ten bych si udělal... spíš mi do auta ale sedí LCD s TV tunerem...
Má to VGA dotykový display, 20GB HDD, propojení s rádiem pomocí 2x CINCH, stojánek, foťák,.....



Má to VGA dotykový display, 20GB HDD, propojení s rádiem pomocí 2x CINCH, stojánek, foťák,.....



-
Freeman_TKOZ
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
-
Freeman_TKOZ
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
- Pipotuning
- Moderátor
- Příspěvky: 4495
- Registrován: 13 lis 2005 13:04
- Bydliště: Ostrava-Hlučín
- Kontaktovat uživatele:
No myslím ,že to bude good FREMO 
SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
-
Freeman_TKOZ
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 29 bře 2006 10:16
- Bydliště: Ostrava, Odry Auto: MAZDA 323f BA 1.9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
Nejdrive byl odhadovany narust vykonu 20-30hp. Bez nadsazky, proste poctivych 25 koni. Motorari vedi, jaky je kumst nahanet kone na 1.6l. De facto se mechanik vzdy drzi hodne pri zemi. Naposledy delali turbo civica a odhadovany vykon byl nekde kolem 180hp. Nakonec namerili neco lehce pres 220hp. Po zkompletovani motoru a prvnim nakopnuti a lehkem vytoceni si vzpominam na poradny ulekMarauderZ28 píše:mno pokud to HP up je v desítkách HP (kolik čekáš UP 30-40 HP ?) tak si nemyslím, že je to tak ultra, že bys potřeboval nějakej megaspešl olej ...
Video jeste se seriovou elektronikou (respektive s prepisovatelnou ECU PM7-X04 z D16Z5, ktera byla puvodne porizena, ale vse ztroskotalo na nemoznosti regulovatelnosti volnobehu) je zde (Omluvte mizernou kvalitu, toceno pouze mobilem).
Takze je to, Maraudere, asi tak, jak pises. Pumpa na sracky
Konecne byl doresen problem s predstihem instalaci OBD1 rozdelovace ze sedanu ESi. Ted se vyrobila priruba, aby rozdelovac vubec na necem drzel a bude nasledovat finalni faze a to lazeni na brzde. Nejdrive na seriovych vackach a az si budem jisti, ze je vse plne funkcni, pak prijdou na radu Crespa. Porovnaji se hodnoty mezi seriovymi a ostrymi vackami a auto se pujde testovat dop provozu. Pak zpet na brzdu a pripadne poznatky se prenesou zase do provozu. CRX by mela byt hotova na tuto sezonu. Bohuzel je to tady v cesku s takovymi upravami dost prukopnicke. Dily shanim kde se da. Argentina, staty, Kanada... Psal jsem vsem renomovanym vyrobcum pistu ohledne zakazkove vyroby (Ross, Wiseco, Mahle, JE, Endyn ...). Je to opravdu neskutecny problem. Jen konstrukce svodu na 303/302 vacky trvala nekolik mesicu. Dale nejvetsi problemy se ZC ojnicemi neb v usa nemaji D16A9 motory. D16 serie je jednovacka. Obdoba A9/Z5 je ZC. Vrtani, zdvih pistu je totozny, ovsem bylo to natesno. ZC ojnice nesedely vubec. Neslo otocit klikou. Bylo treba ubrat 4mm na vyvlozkovani bloku, coz se zdalo maximalne riskantni a zavanelo zadrenim motoru. Auto bylo na konzultace u Michl Motorspor a pan Michl dal tehle uprave nakonec zelenou. Kdyby ne, slo by vsechno pravdepodobne do sracek. Koupe Eagel ojnic (momentalne Probe) a opet by nebyla jistota, zda nebudou totozne. Bohuzel vymena jednoho drastickeho dilu na sebe navaze dalsich 5 nasledujicich. Zvysovani vykonu na max atmosferickou cestou je maraton.
Co se tyce 1mm oversize na hlave. De facto to znamena zvetseni prumeru kanalu.
Live4Ride Syndicate
- Pipotuning
- Moderátor
- Příspěvky: 4495
- Registrován: 13 lis 2005 13:04
- Bydliště: Ostrava-Hlučín
- Kontaktovat uživatele:
No budeš li mít tu oranžovou barvu tak bych nechal vyleštit ty limce na kolech a středy do černe + ta folie karbonová na kapotě by myslím byla dobrá kombinace!Freeman_TKOZ píše:DíkyPipotuning píše:No myslím ,že to bude good FREMO![]()
To LCD či kola?![]()
A co by jsi dal ty? Celoleštěné či jen límec a paprsky v černé barvě
SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
- Pipotuning
- Moderátor
- Příspěvky: 4495
- Registrován: 13 lis 2005 13:04
- Bydliště: Ostrava-Hlučín
- Kontaktovat uživatele:
No budeš li mít tu oranžovou barvu tak bych nechal vyleštit ty limce na kolech a středy do černe + ta folie karbonová na kapotě by myslím byla dobrá kombinace!Freeman_TKOZ píše:DíkyPipotuning píše:No myslím ,že to bude good FREMO![]()
To LCD či kola?![]()
A co by jsi dal ty? Celoleštěné či jen límec a paprsky v černé barvě
SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
for sly: tak to je hustý jinak to oversize se dle mě v tomhle případě nazývá overbore ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Freeman> Bilou. O modre, ci cervene ani neuvazuj. Jedna z velmi mala veci, na kterou jsi mel prisetrit jsou kola. Nezlob se na me, ale tyhle jsou na japonce, se kterym chces jit do Tuning Cupu absolutne otresne. Kontaktuj Dana od nas. Ten pri vyberu kol urcite poradi. Ted se zacina pracovat na Pasikovi. Zacalo se malickostma a temito koly. Fotky nejsou nejlepsi a auto neni zdaleka pripravene, vzdyt je teprve na zacatku uprav, ale jen pro predstavu (majitel Felda - ex car cervena Skoda Felicie):

A tady soucasna Danova kola (jeste jsou v planu vetsi limce):


A tady soucasna Danova kola (jeste jsou v planu vetsi limce):

Live4Ride Syndicate
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
Covece nejsem si uplne jisty. Docela by me zajimalo, kde je pravda.. Kazdopadne se to da urcite nazvat port polishingem.MarauderZ28 píše:for sly: tak to je hustý jinak to oversize se dle mě v tomhle případě nazývá overbore ...
Live4Ride Syndicate
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project "Japanese MAZDA" by Freeman
polishing je dle mě zas leštění saní
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"






