Ještě další dotaz: aby mi kola nedřeli o brzdiče musím dát podložky, což není problém, potřeboval bych tak 3-5mm ... akorát se zkrátí délka utažení kola na šteftu ... kolik je potřeba minimálně závitů na utažení kola? delší štefty prí jedině udělat na zakázku ...
Ford Mondeo 2,5 V6 hatchback r.v. 98 Ford Puma 1,7 16v cupe r.v. 98
vetšinou co prumer to delka zavitu do našroubovani takže když maš 12prumer šroubu tak 12mm našroubovat plus je lepši nechat aspon jeden zavit z matky koukat ven
HmerX píše:1: mám plné dlouhé matice
2: 12 mm tam určitě nebylo ani před úpravou ... tak nevim .. nechat udělat delší štefty na zakázku?
ocel matky min. 12mm závitu, duralové matky min. 30mm závitu- závit musí vždy vylézt alespoň 2mm ven. Těch 80Nm na brzdiče prostě velkou račnou a větší silou. Pokud použiješ lepidlo na závity což bys měl tak to bude jistota. Jinak ke kolům delší štefty 100% - nikdy nevíš jaké kola zvolíš nebo podložky. Jinak ještě detail třmen od kola tedy od paprsků musí být min. 2mm. Ty 2mm ale bohatě stačí pokud není možnost to dát dál.
Jj, tak nějak jsem si říkal, alespoň 2 mm ... dám kvůli tomu podložky 5mm a delší štefty už jsem na netu našel ... momentálně čekám na redukce, které se vyrábí
Ford Mondeo 2,5 V6 hatchback r.v. 98 Ford Puma 1,7 16v cupe r.v. 98
_FLINTSTONE_ píše:330 md componet bohužel do 17"se mi to nevleze
ahoj, tak skusal si tie brzdy? funguju?
Ide o to, ze som si kupil celu sadu MD Components na moje IS300, dopredu 4piestik 345mm kotuc a do zadu 4piestik 330mm kotuc aj s integrovanym bubnom a som zvedavy, ci mi to vobec pasne na mojho Lexusa. Kedze som sa docital velmi vela zlych referencii. Bohuzial az po kupe tejto "kopy srotu" za 46200czk... Vediet to skor, urcite to ani neriesim.
Ale mozno pasovat budu a aj brzdit...
Doteraz som mal len dobre skusenosti s prednou sadou Wilwood na toyota celica GT.
edit:
tak som si dnes cital fora a kukol si opat tie moje brzdy... no sklamanie ma necakalo... vid foto zadneho setu:
kámoš si koupil md components na m3 a teda těžká nespokojenost, po chvíli ježdění se vysypali středy, takže vyvážení šlo do pryč a začalo to házet a nedalo se s tím jezdit. A reklamace tedy ještě větší boj, jednání, že by člověk blil.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
JRD McLAREN píše:pri tomto priemere trebalo kupit ten vacsi strmen...
"my" sme tiez trochen brusili aby to sadlo..
a ako to brzdi? lebo nemam chut ani sa zaoberat adaptermi, aby to sadlo, kedze vela ludi pise, ze to ani nebrzdi, ze im to tecie, ze sa lamu kotuce, ze to plavajuce uchytenie sa povoluje a vyvazenie ide doprdele.... ach jaj...
drahy suvenir na policku...
aby nebyl problem s temi uni.Adaptery vyrobit, urcite by to mel vyrabet nekdo,kdo s tim ma zkusenosti ne?Neznas nekoho takoveho?Preci jen to nedam nejakymu lojzovi z horni dolni,co to vyreze nekde v garazi a obrousi...
co udělat s tim, když jsou brzdy moc ostry? daval jsem vetsi brzdy - kotouče brembo a desky seriovy ferodo a brzdy to krasne, ale brzdi to už ze začátku moc ostře, což je do normálního provozu docela naprd. někdo mi radil dát tvrdší desky. nechci ale, aby mi to zvlnilo kotouče a potřebuju aby to brzdilo i neohřátý.
Vyměň posilovač za posilovač s menší plochou, nebo hlavní brzdový válec za válec s větším průměrem. Pokud se nic takového nedá z jiných typů použít, dal by se ještě dát ventil mezi sání a posilovač.
popravde nevim jak zjistit ty prumery valcu aniz bych je rozdelaval a posilovac vubec nevim jak funguje :/... nicmene ty vetsi predni brzdy maj stejnej prumer pistku jako ty puvodni. nekdo mi rikal, ze by mely stacit tvrdsi desky, je to tak nebo ne?