
Brzdy
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Re: Brzdy
S tím souhlasím - je to ulehčení práce a vypadá to hezky, ale taky celkem dražší a rozhodně to nemůže nějak brzdnýmu výkonu nebo pocitu na pedálu, přinejlepším to bude stejný 

Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Brzdy
k vůli vzhledu to nedělám.. neboj, ale původní trubky už jsou hotové.. takže to řešit musím.. měď nepřichází v úvahu.. jedině zase ocel.. a nebo právě ty hadice.. nějaký přínos brzdového účinku na zadní nápravu nepotřebuji.. vepředu budu měnit brzdiče vč. kotoučů z 256mm na 280.. brzdič bude mít větší pístek.. takže se místo gumové hadice dá opancéřovaná.. a přínos bude vepředu.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
no ja by som v pripade "dlhej hadice" videl nevyhodu v podobe meniacej sa dlzky vplyvom posobenia tlaku...
trubky niesu k dostaniu ..?? ze riesis hadice ..??
trubky niesu k dostaniu ..?? ze riesis hadice ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Brzdy
ocelová trubka bude mít vždy menší snahu o roztažnost, jak do délky, tak do průměru, takže pokud někdo tvrdí, že výměnou gumových hadic za teflonové pocítil zpřesnění při dávkování brzdného účinku (chci tím říct, že pokud i takový rozdíl na tak malé délce je poznat), tak zákonitě nemůže být hadice pod celým autem lepší, než ocelová trubka
co se týče toho tlaku, tak bych řekl, že bude vepředu i vzadu stejný ... to že na zadní brzdy jde menší tlak je až zásluhou omezovače na zadní nápravě, nepletu-li se
jednodušší na manipulaci to bude, ale pochybuju, že to brzdnému účinku prospěje
co se týče toho tlaku, tak bych řekl, že bude vepředu i vzadu stejný ... to že na zadní brzdy jde menší tlak je až zásluhou omezovače na zadní nápravě, nepletu-li se
jednodušší na manipulaci to bude, ale pochybuju, že to brzdnému účinku prospěje
Re: Brzdy
nechat udealt medeny na zakazku a je klid na vzdy.... co v tom je za problem ???? proc nejit primocare ale obklikou ????
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Brzdy
Simmy> starý opel má většínou omezovač hned na brzdovém válci, tudiž dozadu jde jen vedení
maRkus> s mědí ses asi úplně zbláznil ne? Tu bych si dal tak možná na C1 na poskakování po městě

maRkus> s mědí ses asi úplně zbláznil ne? Tu bych si dal tak možná na C1 na poskakování po městě

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Brzdy
u jakého auta prosimtě? Díval jsem se nedávno na Astru J OPC a nezdálo se mi, že by byly z mědi.. kámoš má nového Focuse a taky nevím o tom.. že by byly měděné.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Brzdy
v okamžiku kdy se sypou silové kostry na autě, je měď trubičky lepším vodičem, než plech karoserie. Pak během startování proudy co tečou skrze měď mají takový výkon, že měď vyžíhají a při nutnosti dupnout na brzdy a stát na fleku se trubky nafouknou a nezabrzdí.
takže o tom vážně pochybuji.
Spousta lidí si všimla, že trubičky jsou poměděné z vnitřní strany a z venku jsou potaženy něčím černým, šedým a z toho usoudili, že se vyrábějí i z mědi. Bohužel, nevyrábějí, měď na vnitřní straně je film, silný v řádech setin milimetru a má za úkol dvě věci, zaprvé, zapravit pórovitost železa, za druhé, snížit průtokový odpor média vůči stěně trobičky. Venkovní černý nebo šedý potah, je plastická pryskyřice, ta má za úkol chránit proti vnější korozi a díky její elastičnosti není nutno ihned po montáži je zatírat barvou nebo antirezovými nátěry, ale když, kdo to udělá, jen dobře.
TABOO:

Spousta lidí si všimla, že trubičky jsou poměděné z vnitřní strany a z venku jsou potaženy něčím černým, šedým a z toho usoudili, že se vyrábějí i z mědi. Bohužel, nevyrábějí, měď na vnitřní straně je film, silný v řádech setin milimetru a má za úkol dvě věci, zaprvé, zapravit pórovitost železa, za druhé, snížit průtokový odpor média vůči stěně trobičky. Venkovní černý nebo šedý potah, je plastická pryskyřice, ta má za úkol chránit proti vnější korozi a díky její elastičnosti není nutno ihned po montáži je zatírat barvou nebo antirezovými nátěry, ale když, kdo to udělá, jen dobře.
TABOO:
Chces opravdu dobrou radu, ktera ti jednou muze pripadne zachranit i zivot? Brzdove trubky vyrobene z medi na auto v ZADNEM pripade nedavej. Nejenze med je za tepla velice mekka (a snadno prorazitelna kdejakym kamenem), za studena je naopak velice krehka a casem (tepelnymi cykly) tvrdne a praska (zvlaste v oblasti namahanych spojeni). Tlak v brzdach mnohdy prevysuje i 1,000 PSI - a v zime ti muze stacit jen mala microscopicka prasklina v potrubi k tomu, aby se to potrubi pri plnem tlaku brzd doslova roztrhlo... Z techto duvodu je pouziti medeneho potrubi v brzdovem anebo vysokotlakem palivovem systemu v mnoha zemich (vcetne USA) doslova nelegalni. Pokud chces potrubi, ktere bude spolehlive trvat na veky, pouzij nerez ocel.
Naposledy upravil(a) Lukin_GSi dne 21 pro 2012 16:56, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
-
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 11 bře 2006 16:38
- Bydliště: Praha venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
ne že se to tam dává od výroby , ale že se prodávají měděný trubky přímo na brzdy jak opravárenský sety , je to naprosto běžná věc
s těma tvejma proudama a nafukáví a nezabržděním jsem to nepochopil , asi jsi ale daleko
http://www.zbozi.cz/?q=brzdov%C3%A1+tru ... %9Bn%C3%A1" onclick="window.open(this.href);return false;
s těma tvejma proudama a nafukáví a nezabržděním jsem to nepochopil , asi jsi ale daleko



http://www.zbozi.cz/?q=brzdov%C3%A1+tru ... %9Bn%C3%A1" onclick="window.open(this.href);return false;
QUATTRO 309 kW
Re: Brzdy
hej synku, ty jsi dobrý frajér.. když takovou věc soudíš podle toho.. že se to prodává
100w žárovky se taky bězně prodávají 



Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Brzdy
Jak řekl Taboo.. brzdové trubky by mohly být ze slitiny mědi a niklu, aby to bylo ok.. ale kdo Ti tohle zaručí 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Brzdy
nechápu jak to některým jedincům může v té lepě takhle rubat
Ty nechápeš, že je to na uvážení každého z nás?? Klidně si ty trubky kup a dej si je na traktor.. se kterým budeš jezdit jen po poli.. ale zákon to výslovně zakazuje, tudiž to není vhodné pro použití na pozemní komunikaci.. na STK tě s tím vyhodí.. to máš to samé jako s těma žárovkama..

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
pozrem ti ci nejsu skladom na nexiu hb ..?? originaly ..??
to by mohlo pasovat ne...
to by mohlo pasovat ne...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Brzdy
TF jde fakt do sraček, tady se nedá s "nikým" normálně bavit.. kup si meděné potrubí a dej si pohof.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
-
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 11 bře 2006 16:38
- Bydliště: Praha venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
haha , našel jsem úplně stejný odstavce co jsi psal i na jiným fóru z datumem odeslání několi klet starým

jinak tady je to ve sra*kách už několi let , to jsem naprosto v klidu




jinak tady je to ve sra*kách už několi let , to jsem naprosto v klidu

QUATTRO 309 kW
Re: Brzdy
JRD McLAREN> kdyby to bylo pro ABS, tak by to mohlo pasovat
Opel to jako díl nedodává.. max. jsou schopní dodat trubku na metry 


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Brzdy
luke.bean> však ano a co? jako že jsou to články 4 roky staré tak co? Měď je dneska asi považován za nevodič, že? Máš dost.. 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
no ja sa chystam moje ABS (vyje8at do 3.14ce) kedze zase viac nefunguje, ako funguje..
co robi dost velke problemy pri brzdeni, kedze "mozek" si zrazu zmysli, ze prave brzdit nebude, lebo sa smyka
...hoci je sucho...
takze sa to chystam riesit aj na mojom voze, hlavny valec 4okruhovy uz mam, takze idem k tomu zhanat trubky...
co robi dost velke problemy pri brzdeni, kedze "mozek" si zrazu zmysli, ze prave brzdit nebude, lebo sa smyka
...hoci je sucho...
takze sa to chystam riesit aj na mojom voze, hlavny valec 4okruhovy uz mam, takze idem k tomu zhanat trubky...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Brzdy
U Opla s tím ABS problém není.. navíc mám přes něj braný signál o rychlosti.. akorát si na to ABS udělám ještě tlačítko ON/OFF
Tak to zkus pozjištovat 


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Brzdy
tak si ho najdi.. ještě abych Ti ho hledal... suek do huby tak leda.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Brzdy
Taboo> dík mistře
tady se bez Tebe člověk jen dočká rady, že má použít meděné, nebo skleněné trubičky
http://www.nerez.cz/section.php?content=niklatitan" onclick="window.open(this.href);return false;
tady mají C 70600 Cunifer 10 - CuNi 90/10



http://www.nerez.cz/section.php?content=niklatitan" onclick="window.open(this.href);return false;
tady mají C 70600 Cunifer 10 - CuNi 90/10


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Brzdy
pokud sháníte brzdovou trubku tak doporučím ate z kelly pod obj, kodem " AT 390571" nechaj se objednat i koncovky, případně mohu vyrobit trubky jak si řeknete 
přehled koncovek a nějaou radu klidně poskytnu když bude třeba
dočetl sem to kousek zpět a hadice nedávej, je to špatný, ideálně vyměnit starý trubky za nový a vyměnit i hadice. to nad čím si přemýšlel jsem zkusil a samé problémy, nafukuje se to, každý kolo brzdí jinak, prostě špatný

přehled koncovek a nějaou radu klidně poskytnu když bude třeba

dočetl sem to kousek zpět a hadice nedávej, je to špatný, ideálně vyměnit starý trubky za nový a vyměnit i hadice. to nad čím si přemýšlel jsem zkusil a samé problémy, nafukuje se to, každý kolo brzdí jinak, prostě špatný
Naposledy upravil(a) posero dne 21 pro 2012 22:21, celkem upraveno 1 x.
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Brzdy
tak se nechavam podat... nevim jak to je... vsude vsichni mluvi o medi.....
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;