Brzdy

Nápravy, podvozky, snižování, brzdy, řízení - vše kolem náprav a brzd

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tead
Příspěvky: 486
Registrován: 08 srp 2009 15:58
Bydliště: Plzeň

Re: Brzdy

Příspěvek od Tead »

S tím souhlasím - je to ulehčení práce a vypadá to hezky, ale taky celkem dražší a rozhodně to nemůže nějak brzdnýmu výkonu nebo pocitu na pedálu, přinejlepším to bude stejný 8)
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Lukin_GSi »

k vůli vzhledu to nedělám.. neboj, ale původní trubky už jsou hotové.. takže to řešit musím.. měď nepřichází v úvahu.. jedině zase ocel.. a nebo právě ty hadice.. nějaký přínos brzdového účinku na zadní nápravu nepotřebuji.. vepředu budu měnit brzdiče vč. kotoučů z 256mm na 280.. brzdič bude mít větší pístek.. takže se místo gumové hadice dá opancéřovaná.. a přínos bude vepředu.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

no ja by som v pripade "dlhej hadice" videl nevyhodu v podobe meniacej sa dlzky vplyvom posobenia tlaku...

trubky niesu k dostaniu ..?? ze riesis hadice ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Simmy
Příspěvky: 597
Registrován: 29 črc 2009 20:28

Re: Brzdy

Příspěvek od Simmy »

ocelová trubka bude mít vždy menší snahu o roztažnost, jak do délky, tak do průměru, takže pokud někdo tvrdí, že výměnou gumových hadic za teflonové pocítil zpřesnění při dávkování brzdného účinku (chci tím říct, že pokud i takový rozdíl na tak malé délce je poznat), tak zákonitě nemůže být hadice pod celým autem lepší, než ocelová trubka

co se týče toho tlaku, tak bych řekl, že bude vepředu i vzadu stejný ... to že na zadní brzdy jde menší tlak je až zásluhou omezovače na zadní nápravě, nepletu-li se

jednodušší na manipulaci to bude, ale pochybuju, že to brzdnému účinku prospěje

Uživatelský avatar
maRkus
Příspěvky: 5343
Registrován: 15 zář 2006 13:08
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od maRkus »

nechat udealt medeny na zakazku a je klid na vzdy.... co v tom je za problem ???? proc nejit primocare ale obklikou ????
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Simmy> starý opel má většínou omezovač hned na brzdovém válci, tudiž dozadu jde jen vedení 8)

maRkus> s mědí ses asi úplně zbláznil ne? Tu bych si dal tak možná na C1 na poskakování po městě :?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od luke.bean »

dneska se to dělá standartně v mědi :kladivo:
QUATTRO 309 kW

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Lukin_GSi »

u jakého auta prosimtě? Díval jsem se nedávno na Astru J OPC a nezdálo se mi, že by byly z mědi.. kámoš má nového Focuse a taky nevím o tom.. že by byly měděné.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Lukin_GSi »

v okamžiku kdy se sypou silové kostry na autě, je měď trubičky lepším vodičem, než plech karoserie. Pak během startování proudy co tečou skrze měď mají takový výkon, že měď vyžíhají a při nutnosti dupnout na brzdy a stát na fleku se trubky nafouknou a nezabrzdí. :nono: takže o tom vážně pochybuji.
Spousta lidí si všimla, že trubičky jsou poměděné z vnitřní strany a z venku jsou potaženy něčím černým, šedým a z toho usoudili, že se vyrábějí i z mědi. Bohužel, nevyrábějí, měď na vnitřní straně je film, silný v řádech setin milimetru a má za úkol dvě věci, zaprvé, zapravit pórovitost železa, za druhé, snížit průtokový odpor média vůči stěně trobičky. Venkovní černý nebo šedý potah, je plastická pryskyřice, ta má za úkol chránit proti vnější korozi a díky její elastičnosti není nutno ihned po montáži je zatírat barvou nebo antirezovými nátěry, ale když, kdo to udělá, jen dobře.

TABOO:
Chces opravdu dobrou radu, ktera ti jednou muze pripadne zachranit i zivot? Brzdove trubky vyrobene z medi na auto v ZADNEM pripade nedavej. Nejenze med je za tepla velice mekka (a snadno prorazitelna kdejakym kamenem), za studena je naopak velice krehka a casem (tepelnymi cykly) tvrdne a praska (zvlaste v oblasti namahanych spojeni). Tlak v brzdach mnohdy prevysuje i 1,000 PSI - a v zime ti muze stacit jen mala microscopicka prasklina v potrubi k tomu, aby se to potrubi pri plnem tlaku brzd doslova roztrhlo... Z techto duvodu je pouziti medeneho potrubi v brzdovem anebo vysokotlakem palivovem systemu v mnoha zemich (vcetne USA) doslova nelegalni. Pokud chces potrubi, ktere bude spolehlive trvat na veky, pouzij nerez ocel. :wink:
Naposledy upravil(a) Lukin_GSi dne 21 pro 2012 16:56, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od luke.bean »

ne že se to tam dává od výroby , ale že se prodávají měděný trubky přímo na brzdy jak opravárenský sety , je to naprosto běžná věc

s těma tvejma proudama a nafukáví a nezabržděním jsem to nepochopil , asi jsi ale daleko :lol: :lol: :lol:

http://www.zbozi.cz/?q=brzdov%C3%A1+tru ... %9Bn%C3%A1" onclick="window.open(this.href);return false;
QUATTRO 309 kW

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Lukin_GSi »

hej synku, ty jsi dobrý frajér.. když takovou věc soudíš podle toho.. že se to prodává 8) 8) 100w žárovky se taky bězně prodávají 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Jak řekl Taboo.. brzdové trubky by mohly být ze slitiny mědi a niklu, aby to bylo ok.. ale kdo Ti tohle zaručí :roll:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od luke.bean »

tak jim zavolej do výroby a řekni jim tvou teorii s tím vyžíháním , třeba si to rozmyslí vyrábět tak nebezpečnou věci jako dělají doposud :lol: :lol:
QUATTRO 309 kW

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Lukin_GSi »

nechápu jak to některým jedincům může v té lepě takhle rubat :roll: Ty nechápeš, že je to na uvážení každého z nás?? Klidně si ty trubky kup a dej si je na traktor.. se kterým budeš jezdit jen po poli.. ale zákon to výslovně zakazuje, tudiž to není vhodné pro použití na pozemní komunikaci.. na STK tě s tím vyhodí.. to máš to samé jako s těma žárovkama..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od luke.bean »

tak mě prosímtě ještě uzemni zákonem který to zakazuje a budeš na vrcholu brzdovýho tuningovýho nebe :lol: :lol:
QUATTRO 309 kW

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

pozrem ti ci nejsu skladom na nexiu hb ..?? originaly ..??
to by mohlo pasovat ne...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Lukin_GSi »

TF jde fakt do sraček, tady se nedá s "nikým" normálně bavit.. kup si meděné potrubí a dej si pohof.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od luke.bean »

haha , našel jsem úplně stejný odstavce co jsi psal i na jiným fóru z datumem odeslání několi klet starým :lol: :lol: :lol: :lol:

jinak tady je to ve sra*kách už několi let , to jsem naprosto v klidu :mrgreen:
QUATTRO 309 kW

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Lukin_GSi »

JRD McLAREN> kdyby to bylo pro ABS, tak by to mohlo pasovat 8) Opel to jako díl nedodává.. max. jsou schopní dodat trubku na metry 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Lukin_GSi »

luke.bean> však ano a co? jako že jsou to články 4 roky staré tak co? Měď je dneska asi považován za nevodič, že? Máš dost.. 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od luke.bean »

a když jsem tak hledal , tak jsem našel že se montovali od výroby třeba do avie . . . :lol:

já mám dost pořád :mrgreen:
QUATTRO 309 kW

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

no ja sa chystam moje ABS (vyje8at do 3.14ce) kedze zase viac nefunguje, ako funguje..
co robi dost velke problemy pri brzdeni, kedze "mozek" si zrazu zmysli, ze prave brzdit nebude, lebo sa smyka
...hoci je sucho...

takze sa to chystam riesit aj na mojom voze, hlavny valec 4okruhovy uz mam, takze idem k tomu zhanat trubky...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Lukin_GSi »

U Opla s tím ABS problém není.. navíc mám přes něj braný signál o rychlosti.. akorát si na to ABS udělám ještě tlačítko ON/OFF :) Tak to zkus pozjištovat :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od luke.bean »

stále nevidím ten zákon zakazujicí použití mědi na brzdách :mavani:
QUATTRO 309 kW

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Lukin_GSi »

tak si ho najdi.. ještě abych Ti ho hledal... suek do huby tak leda.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Brzdy

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 28 srp 2014 10:00, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Lukin_GSi »

Taboo> dík mistře :) tady se bez Tebe člověk jen dočká rady, že má použít meděné, nebo skleněné trubičky :roll:

http://www.nerez.cz/section.php?content=niklatitan" onclick="window.open(this.href);return false;

tady mají C 70600 Cunifer 10 - CuNi 90/10 8) 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Brzdy

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 28 srp 2014 10:00, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

posero
Příspěvky: 584
Registrován: 02 kvě 2007 12:45

Re: Brzdy

Příspěvek od posero »

pokud sháníte brzdovou trubku tak doporučím ate z kelly pod obj, kodem " AT 390571" nechaj se objednat i koncovky, případně mohu vyrobit trubky jak si řeknete :wink:

přehled koncovek a nějaou radu klidně poskytnu když bude třeba :D

dočetl sem to kousek zpět a hadice nedávej, je to špatný, ideálně vyměnit starý trubky za nový a vyměnit i hadice. to nad čím si přemýšlel jsem zkusil a samé problémy, nafukuje se to, každý kolo brzdí jinak, prostě špatný
Naposledy upravil(a) posero dne 21 pro 2012 22:21, celkem upraveno 1 x.
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4

Uživatelský avatar
maRkus
Příspěvky: 5343
Registrován: 15 zář 2006 13:08
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od maRkus »

tak se nechavam podat... nevim jak to je... vsude vsichni mluvi o medi.....
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a brzdy“