Nová octavie ...

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Ritchma »

Tak jasně, rodiče se rozhodli že musí mít poslední NOVÉ auto. Koupili zářivě žlutou GAY ibizu :lol:
Můžu tě ujistit, že kdyby se octavia vešla do jejich rozpočtu, stála by už dávno před barákem.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

jajiN
Příspěvky: 1616
Registrován: 01 říj 2010 06:34
Bydliště: za humny (je drak)

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od jajiN »

Juraj: Ja s nim jel :lol: A prijde mi hodne fajn 8) az na par drobnosti :D

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Laconi »

NeviM píše:Ale at tu necpou lidem, ktery na autech cenej jizdni vlastnosti, potencial atd. jak jsou hloupy ze jezdej ve starejch vrazdach a ze by si meli radsi koupit koktavku v tdičku nebo tsičku, pac je to v globalu absolutne nejlepsi, co clovek muze udelat.
Proboha vždyť to tady nikdo nepíše, máte halucinace nebo co, tady většina lidí na škodu bleje nesmysly, nikdo tady přece nepíše že to je nejlepsí kára a že si všichni mají koupit koncern v tdíčku.

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od NeviM »

Laconi píše:
NeviM píše:Ale at tu necpou lidem, ktery na autech cenej jizdni vlastnosti, potencial atd. jak jsou hloupy ze jezdej ve starejch vrazdach a ze by si meli radsi koupit koktavku v tdičku nebo tsičku, pac je to v globalu absolutne nejlepsi, co clovek muze udelat.
Proboha vždyť to tady nikdo nepíše, máte halucinace nebo co, tady většina lidí na škodu bleje nesmysly, nikdo tady přece nepíše že to je nejlepsí kára a že si všichni mají koupit koncern v tdíčku.
To jsem nemyslel Tebe, zrovna Ty to beres celkem rozumě mi přijde ;)
Blbě jsem se vyjádřil. Moc jsem to konkretizoval. Myslel jsem to spíš tak, že prostě mě celkově sere, když se mě někdo snaží přesvědčovat, jak je dobrý mít nový auto, nebo třeba jak je výhodný mít tedéíčko, páč to jede jako prase a nic to nežere, že je dobrý mít škodovku, páč jsou na ní levný n.d. atp. A věř, že mi to cpe, hlavně v reálu, každej škodovkář a tédeíčkář, kterej vidí, že mám jako auto na normální ježdění benzínovýho třilitra.
Je to prostě o prioritách, každej chce a potřebuje něco jinýho, každej má k autům jinej přístup, pro někoho jsou dopravní prostředek, do kterýho chce investovat co nejmíň všeho, pro druhýho jsou vášeň a co všechno ho to stojí má na nejnižším žebříčku priorit a proto jsou tyhle spory, jestli je lepší jabko nebo hruška, fakt bezpředmětný.
Naposledy upravil(a) NeviM dne 22 úno 2013 00:37, celkem upraveno 1 x.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Tak abych to teda nejak shrnul:
Stara Octa je na hovno, preveze sice vic vzduchu nez ta starsi, ale s mnohem mensi jizdnim pozitkem. Nevyplati si ji koupit i kdyz je to dmomovska znacka, protoze predpoklad lenvych n.d. je nesmysl, bo na bawopyco stoji ty dily stejne. A kdyz uz by nekdo nahodou mel na to, aby si ji koupil, dokonce by si ji chtel koupit, tak at radsi zajde do bazaru, sveze se v nejakem starem strepu v plne palbe a koupi ten, bo je to vole lepsi neasi, idealne kdyz to bude BMW a shnile a muze ho rovnou hodit do projektu a zacit vyvarovat :lol:
a pome do me spek
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
bleach
Příspěvky: 2129
Registrován: 02 lis 2006 09:11

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od bleach »

nejlepsi jihoafricky pivo je Pilsner Urquel!

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Laconi »

LiberaleMiguel píše:a pome do me spek
Neni potřeba, ty se umlátíš sám :lol:

Uživatelský avatar
Skury
Příspěvky: 837
Registrován: 22 kvě 2004 15:45
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Skury »

LiberaleMiguel píše:Tak abych to teda nejak shrnul:
Stara Octa je na hovno, preveze sice vic vzduchu nez ta starsi, ale s mnohem mensi jizdnim pozitkem. Nevyplati si ji koupit i kdyz je to dmomovska znacka, protoze predpoklad lenvych n.d. je nesmysl, bo na bawopyco stoji ty dily stejne. A kdyz uz by nekdo nahodou mel na to, aby si ji koupil, dokonce by si ji chtel koupit, tak at radsi zajde do bazaru, sveze se v nejakem starem strepu v plne palbe a koupi ten, bo je to vole lepsi neasi, idealne kdyz to bude BMW a shnile a muze ho rovnou hodit do projektu a zacit vyvarovat :lol:
a pome do me spek
Asi poprvý cos napsal něco, co má hlavu a patu. ;) :lol: 8)
Be in, be pirate. Pirates.cz + Škoda Felicia Fun + VW Golf III Variant

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 471
Registrován: 22 říj 2007 14:11

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od paca »

Skury píše:Asi poprvý cos napsal něco, co má hlavu a patu. ;) :lol: 8)
jj, konečně :potlesk: taky proto si koupil korejce, které strčí shnilé bafo s nějakýma 190koňnmi hravě do kapsy a až tam strčí to turbo, tak nebudou stíhat ani nějaké STIčka :wink:

Uživatelský avatar
twingo.driver
Příspěvky: 401
Registrován: 14 kvě 2007 22:27
Bydliště: Plzeň

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od twingo.driver »

NeviM: Ale kam pořád chodíš na to, že jedině ten, kdo má starej pekáč, je true petrolhead a ten kdo si koupí nový auto je automaticky panák, kterej rezignoval na život a chce a jde mu jen o hospodárnost? Tyhle univerzální pravdy... Když si někdo koupí Suzuki Swift Sport, GT86, Caymana nebo SLS AMG, tak si automaticky užije za volantem míň zábavy, než ve starým škopku? Proč? Ty znáš nějakou univerzální měrnou jednotku zábavnosti? A poslední dotaz. Kolik km měsíčně při tom tvym "normálním ježdění v benzínovym třílitru" najezdíš? Už v jednom z prvních příspěvků jsem psal, že uvažuju lidi, který s autem potřebujou jezdit a mam takovej názor, že kdybys v tom šafránu měl měsíčně najezdit třeba 5 tisíc km, měl bys záhy chuť ho poslat ze skály.

Beaver: Ad tvůj kamarád. Ok, rozhodl se, že radši než oct si koupí sedmiletýho Avensise a zbytek peněz roztočí za pro něj důležitější věci. Já to nezpochybňuju, možná udělal dobře, možná ne a vysere se mu na tom všechno co může a pak si bude říkat, "Že já kokot radši nekoupil tu novou vochcáfku...". A to je to, o čem mluvím. Netvrdim, že každý starší auto se musí vysrat, ale někdo prostě neni ochotnej tohle riskovat. Další věc je, že tenhle kamarád asi jezdí míň, tak mu tohle stačí, ale v případě, že někdo ví, že v průběhu tří let s autem najede 150 tisíc km, tak je prostě nerozum kupovat si starý auto, protože bude s největší pravděpodobností muset vyměnit všechno. Já nikde nenapsal, že ojetiny jsou k hovnu, ale je pro ně jiný využití, než jako primární auto s ročním nájezdem 40 tisíc a víc.
Ad český výrobky: Do týhle debaty o tom, na co bejt hrdej, se radši pouštět nebudu, byste mě ukamenovali. :D Přesně jsem čekal, že se začneš točit na tom, že Škoda neni česká značka, ostatně jsem to napsal už do toho předchozího příspěvku, ale to opět není pointa. Česká nečeská, Pepíci to tak prostě berou, stejně tak, jako zmínil Blíč, že nejlepší jihoafrický pivo je Urquell. Myslíš, že to nějakou vypitou hlavu zajímá? Ne, protože prostě: "Naše pyvooo pyyyčooo!" Spíš mě prostě pobavilo, že všechno "český" je top a záminka svézt svou zakomplexovanou duši na vlně prestiže a fejmu. (Neber to jako útok konkrétně na tebe, ty máš aspoň něco v hlavě, ale většinou to tak bejvá...) Jen Škoda je hnůj. Jestli to náhodou nebude tim, že i ten poslední pičus si drobáky na půllitr toho "jeho" piva najde, ale našetřit na "předraženou" Škodu je nad jeho síly a tak o tom aspoň vykládá, jak to stojí za vyližpíču.

Brutus: Asi jsem zabržděnej, ale co prosim tě znamená to "TL; DR..."? :D
SubTera píše:mile dite, to, jak se svou povesti nakladas ty, je tvoje vec 8)

Uživatelský avatar
bleach
Příspěvky: 2129
Registrován: 02 lis 2006 09:11

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od bleach »

ja nechapu, proc by si lidi, co kupujou auto na 3 roky, nez propadne zaruka a na odpis dani meli na ty tri roky kupovat vojety vraky spek

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 471
Registrován: 22 říj 2007 14:11

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od paca »

twingo.driver píše:Netvrdim, že každý starší auto se musí vysrat, ale někdo prostě neni ochotnej tohle riskovat. Další věc je, že tenhle kamarád asi jezdí míň, tak mu tohle stačí, ale v případě, že někdo ví, že v průběhu tří let s autem najede 150 tisíc km, tak je prostě nerozum kupovat si starý auto, protože bude s největší pravděpodobností muset vyměnit všechno. Já nikde nenapsal, že ojetiny jsou k hovnu, ale je pro ně jiný využití, než jako primární auto s ročním nájezdem 40 tisíc a víc.
Tak někdo kdo najezdí soukromě cca 40tis km za rok si určitě nekoupí 1.2TSI v základu, ale určo dízla s nějakou slušnou výbavou, což jsme na nějakých 600tis kaček. Za ty tři roky bude rád když dostane za tuhle ojetinu cca 200tis kaček, takže tenhle človíček musí mít slušnou výplatu, aby si za ty tři roky našetřil dalších 400tis aby si mohl koupit novou oktávku. Pak si tuhle ojetou oktávku (určitě dobře servisovanou) koupí "zoufalec", za tři roky ujede taky těch 120tis km a auto bude mít celkový nájezd cca 250tis km, auto prodá za cca 80tis (pokud stočí km např. na cca 180tis km tak i za víc peněz :D ), takže přijde o cca 100-120tis kaček + teda náhradní díly a servis, ale jak tady hodně lidí tvrdí, že náhr. díly jsou za pusu a nic se skoro na škodovce nekazí, tak přijdeš max za ty tři roky o cca 150tis kaček :wink: Takže podle mě tenhle "zoufalec" který kupuje ojetiny ušetří za ty roky nemalou částku :D

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Beaver »

twingo.driver píše:...a pak si bude říkat, "Že já kokot radši nekoupil tu novou vochcáfku..."

...Já nikde nenapsal, že ojetiny jsou k hovnu, ale je pro ně jiný využití, než jako primární auto s ročním nájezdem 40 tisíc a víc...
Mno... ze by novy auto byla zaruka spolehlivosti, to bych netvrdil. Kamarad si koupil novy VW Polo (tusim ze v Porsche Brno). Ujel 30tkm a zadrel se mu motor. Vymeneno v zaruce. Ujel dalsich 10-20 tkm a vysypalo se cosi v rozvodech, VW nebyl schopny dodat nahradni dil myslim snad mesic nebo i dyl, dokud se nahodou nekde na jihu Evropy nerozstrelilo jine Polo, ze ktereho tento dil nasledne pouzili. ND totiz proste jeste nebyly, udajne se nepocitalo s tim, ze by se tak nove auto mohlo pokazit. Najel dalsi porci kilometru a upadla mu sedacka ridice. Doslova. Dojel jsem zase do servisu s tim, ze by chtel nahradni vozidlo, ze ma problem se sedackou, na to mu bylo receno, ze to je prktoina, ze na to se nahradni vuz nedava. Tak se nastval a pred technikama (a tusim i potencialnima zakaznikama) se natahnul do auta, vzal sedacku ridice a vyndal ji ven z auta a prohlasil, ze si s tim teda maji ted zkusit jet. Dostal nahradni vuz a odjel, sedacka opravena v ramci zaruky. Po vyzvednuti auta najel par km a opravena nebo vymenena sedacka zacala vrzat. Ne trochu, to byl skrek takovy, ze ani autoradio nebylo schopne to prehlusit. Dovezl tudiz auto zpatky s tim, ze to reklamuje, ze se s tim neda jezdit. Chteli ho zase odmitnout, ale po zkusebni jizde uznali, ze to fakt nejde, jeste pred tim tvrdili, ze vrzani sedacek je vlastnost - na tom jim rekl, ze at teda vrzaji vsechny. Neco stim pry udelali, zrejme by to melo byt uz v poradku. Cekam od nej prubezne info, co dalsiho se mu vysere. Na novem aute... :) Odmitnul nabidku ze mu za to daji jiny kus, ze pry nebude riskovat, aby si to prochazel znova s jinym Polem, kdyz tohle uz ma "vychytane mouchy".

Ad ojetiny a najezd - s ojetinama jezdim 30-40tkm rocne bezne. Asi jsem teda nejak spatne pochopil, jake jine vyuziti ma Lexus IS200. Muzes mi to nejak priblizit, abych vedel, k cemu jinemu ho teda mam pouzivat ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od NeviM »

twingo.driver: no tak ale tady se bavime o novejch skodovkach a fauvéčkách ne? Samozřejmě GT86, Aventador a podobný auta by mi nový nevadilly. Ale stejně mě víc bavěj starší auta bez přehršle elektroniky, nebo alespoň bez tý, co zasahuje do řízení.
Ted nenajezdim nic, pac mam noty v cistirne, ale dojem máš každopádně špatnej, kdyz jsem jezdil, tak plus minus prave tech 5tkm mesicne. tak 50-60 tkm/rok to většinou dělalo. I biturbem jsem byl schopnej kolikrat najet treba 800km denne a projet za den treba čtyrku v benzinu. Rikam, je to o prioritach, nekdo cpe prachy treba do starejch vojenskejch uniforem a jezdi tedeickem, nekdo ty prachy nacpe radsi do benzinu.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
twingo.driver
Příspěvky: 401
Registrován: 14 kvě 2007 22:27
Bydliště: Plzeň

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od twingo.driver »

NeviM: Několikrát jsem psal, že neobhajuju použe Škodu, v příspěvcích výš to je, takže pokud hledáš nějakej driving pleasure, je i mezi novejma autama z čeho vybírat. Vy používáte jen to, co se vám zrovna hodí. A že tim Safranem nakroutíš 60 000 ročně nevěřim. Ok, možná jsem kokot, ale tohle prostě nežeru...

Beaver: Ano, kamarád měl holt peška, ostatně ne každej kus auta se povede. Stejně u jakýhokoliv jinýho výrobku. Ony ani Yarisy nebudou určitě od prvního do posledního kusu všechny super. A pokud mu někdo nabíd, že mu ho vymění, tak je blbej, že to nevzal, moh mít znova nový auto. A i kdyby se to nedejbože všechno znovu vysralo (nepravděpodobné), tak mu to opět - a to je klíčový - v ZÁRUCE, vymění.

Ad ojetiny a nájezd: Z jiného tématu:
Beaver píše: Mhm, tak já najedu za měsíc jenom do zaměstnání cca 1300km, ročně tím pádem asi 15tkm a něco se najede ještě po návštěvách, tak dejme tomu nájezd 20tkm. Ovšem jelikož se k tomuto používají dvě auta, tak to průměrně na jedno na těch 10 vychází. Takže i kvůli tomu mi nepřijde nijak divný mít na autě relativně malej roční nájezd.
Tak aspoň nelži ty jo...
SubTera píše:mile dite, to, jak se svou povesti nakladas ty, je tvoje vec 8)

Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 1205
Registrován: 30 led 2012 18:11
Bydliště: Morava

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Bobek »

12 stránek o ničem, gratulace :potlesk:

Octavia je hezká 8)
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 471
Registrován: 22 říj 2007 14:11

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od paca »

Bobek píše:12 stránek o ničem :potlesk:
jj, pravda, je to o nové oktávii, která je jak to tak vypadá z testů atd. o něco horší a dražší než předešlá generace :wink:

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od BIGPAPA »

to nemaš pravdu nová Octavia ma historicky nejnižší cenu 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 1205
Registrován: 30 led 2012 18:11
Bydliště: Morava

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Bobek »

Komu pořád cpeš svůj debilní názor, že je octavia na hovno a lepší je 10 let starý bawopyčo :?

Kdo si ji bude chtít koupit, tak si ji koupí, kdo bude chtít starej vrak, tak si koupí starej vrak..
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw

Uživatelský avatar
bleach
Příspěvky: 2129
Registrován: 02 lis 2006 09:11

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od bleach »

octavia je shit a jakykoliv jiny auto stredni tridy se stokonovym motorem ji roznese na kopytech, protoze okta nema dusi pyco a neni ceska http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/nov ... mrt-video/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od NeviM »

twingo.driver píše:NeviM: Několikrát jsem psal, že neobhajuju použe Škodu, v příspěvcích výš to je, takže pokud hledáš nějakej driving pleasure, je i mezi novejma autama z čeho vybírat. Vy používáte jen to, co se vám zrovna hodí. A že tim Safranem nakroutíš 60 000 ročně nevěřim. Ok, možná jsem kokot, ale tohle prostě nežeru...
A čemu na tom proboha nevěříš? ono když jezdíš stavět baráky do německa, kde jen jedna cesta tam je třeba 700km, nebo po celý republice, kolikrát jedeš třeba dvakrát denně KH - teplice - KH, nebo jezdíš každý ráno kh-plzeň a odpoledne plzeň kh, nebo máš na starosti chod 4 staveb najednou, jednu v pardubicích, druhou v berouně, třetí za plzní a tak podobně, musíš kolikrát na jednu a tu samou stavbu 200km od tvýho bydliště několikrát denně a mezi tim musíš bejt ještě na 10 jinejch místech, tak to celkem naskakuje. Samozřejmě ve volnym čase bych to asi nenajezdil, ale nikde jsem nepsal, že to nebylo hlavně kvůli práci.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Beaver »

twingo.driver píše:Ad ojetiny a nájezd: Z jiného tématu:
Beaver píše: Mhm, tak já najedu za měsíc jenom do zaměstnání cca 1300km, ročně tím pádem asi 15tkm a něco se najede ještě po návštěvách, tak dejme tomu nájezd 20tkm. Ovšem jelikož se k tomuto používají dvě auta, tak to průměrně na jedno na těch 10 vychází. Takže i kvůli tomu mi nepřijde nijak divný mít na autě relativně malej roční nájezd.
Tak aspoň nelži ty jo...
Nelzu, pocital jsem to jen velmi hrubym odhadem, realne to je pri zvazeni vsech cest co za rok podniknu nakonec vic. RAV4 ted pouzivam jen obcas, takze drtiva vetsina cest se odehraje Lexem, stejne tak pred tim kdyz jsem jezdil x let zpatky ojetou Corollou tak mela na krku podobnou porci km za rok. Olej menim po 10ti tkm a za rok udelam min. 2 vymeny u jednoho daily-driver auta, vetsinou ale 3. Takze tech 30tkm to asi najede (vyjma ted te RAV4, ktera za uplynulych cca 7-8 mesicu) zatim najela neco pres 10. Sorry ze si nevedu knihu jizd.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 471
Registrován: 22 říj 2007 14:11

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od paca »

BIGPAPA píše:to nemaš pravdu nová Octavia ma historicky nejnižší cenu 8)
no já našel rok 2010 Škoda Octavia Tour 1.6i za 271.900,- a obyč za 312.900,-, Škoda Octavia 1.4 mpi v roce 2011 za 332.900,-, rok 2012 1.2TSI 334.900,-, rok 2013 1.2TSI 334.900,- a pak ještě v roce 2012 Naftová Škoda Octavia nikdy nebyla levnější. Dvoulitrový diesel přijde na 340 tisíc a v roce 2013 1.6TDi 426.900,-

ale asi bude toho nová oktávka nabízet víc v základu než v dvojková oktávka
Bobek píše:Komu pořád cpeš svůj debilní názor, že je octavia na hovno a lepší je 10 let starý bawopyčo :?
jestli to bylo na mě, tak si mě s někým asi pleteš :D :D
Naposledy upravil(a) paca dne 22 úno 2013 12:22, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
hattori_hanzo
Moderátor
Příspěvky: 9245
Registrován: 03 kvě 2005 15:35
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od hattori_hanzo »

Ono to možná chce umět trochu hledat a především vědět že druhá Oktávka se nevyráběla od roku 2011 ale 2004, ale to nevadí...

"Škoda Octavia: Třetí generace je o 90.000 Kč levnější než druhá v roce 2004"
✠Luftwaffle✠

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 471
Registrován: 22 říj 2007 14:11

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od paca »

Tak s tou cenou asi v roce 2004 dost přestřelili, když se pak za 6let prodávala za cca 300tis :wink:

Třetí Octavia není nejlevnější v historii. Tento primát patří verzi Tour na základě druhé generace s původními tvary přídě. Její cena klesla ve výprodeji pod čtvrtmilion korun. Výbava Trumf s motorem 1,4 MPI/59 kW stála v dubnu 2012 dle oficiálního ceníku 249.900 Kč.

Uživatelský avatar
hattori_hanzo
Moderátor
Příspěvky: 9245
Registrován: 03 kvě 2005 15:35
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od hattori_hanzo »

A nemyslíš že je celkem logický, že se produkt na tak vysoce konkurenčním trhu po šesti letech prodává levněji? A co chceš říct tou citací netuším. Byl jsi to ty, kdo sem přišel s tvrzením že je třetí generace Octavie drazší než předchozí. Já ti pouze ukázal, že jsi nejen neměl pravdu, ale seknul jsi se o celejch 90,000,-.
✠Luftwaffle✠

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 471
Registrován: 22 říj 2007 14:11

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od paca »

hattori_hanzo píše:Byl jsi to ty, kdo sem přišel s tvrzením že je třetí generace Octavie drazší než předchozí. Já ti pouze ukázal, že jsi nejen neměl pravdu, ale seknul jsi se o celejch 90,000,-.
nojo, tak pokud budeš brát startovací cenu v roce 2004 a teď, tak to máš pravdu, taky tenkrát nebyla krize a auta se prodávala jak na běžícím pásu, takže cena nebyl problém a ani konkurence nebyla tak velká (a pokud odmyslím motory v základu, tak podle mě byla dvojková oktávka na větší úrovni kvality než tahle nová). Se podívej na Rapida, prodává se pár měsíců a už ho slevnili o 20tis kaček a kdoví kde ta cena skončí.

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od kentoya »

řešíte kraviny, auto je to pěkné, ale protože auto má sloužit k dopravě z bodu A do bodu B, podle toho si vybírám

nevím proč se tu někteří z vás naváží do starých aut, mám plno známých kteří mají jak japonce tak ameriky starší 20 let a když to nejede, tak jen proto, že zdechla baterka, a znám plno lidí co mají auta 3 roky staré a už jsou u mě na dílně
takže za 1) nové auto není zárukou že něco vydrží

dejme tomu že najezdím opravdu hodně km, dejme tomu 50 000 a víc, je k tomu dobrý motor 1,2? no asi ne
co když najezdím jen 10 000 za rok, že bych kvůli ježdění okolo komína potřeboval nové auto, které můžu vystavovat?
shrnul bych to asi takhle za 2) je celosvětový mediální tlak na to, co je staré je špatné, ekonomika v celém světě jde do sraček, a jakmile se přestanou prodávat nové věci, půjde to dolů ještě rychleji, všechno jsou to jen kecy jak je to nové lepší oproti starému, jsou to úplně stejné kecy jako že nový ariel 6vjednom je lepší jako běžný ariel, pouze reklamy na vás působí podprahově, že máte pocit, jak je to vynikající, a máte potřebu koupit. Chcete mi snad namluvit, že když si koupím třeba starou primeru za 10 kolíků, která má lepší podvozek a šoupnu jí do plynu tak ve výsledku mám relativně nové auto za desetinu ceny, které pojede do servisu později jako ta vaše octa a bude mít stejné provozní náklady. Naučte se rozpoznávat realitu takovou jaká je, a čtěte mezi řádky

takže k čemu je dobré nové auto?
NO HLAVNĚ KVŮLI NESTAGNACI TRHU
také proto, aby jste mohli před sousedy ukázat že na to máte
také proto, aby byla větší nehodovost, protože se do vás úměrně cpou fakta, jak jsou nová auta bezpečná, jak jsou super a namísto toho, aby bylo méně havárek a méně mrtvých, je trend opačný, protože přece koupíte méně nebezpečné auto a tudíž můžete jezdit jako hovada
a jestli si myslíte, že díky novému autu na konci života budete mít pocit že jste svůj život dobře prožili, no tak si je kupujte, až budete umírat, tak si ani nevzpomenete, že jste si něco někdy koupily, to už budou staré mrdky, kterých jste vystřídali 10, ale zážitky žádné, kdyby jste si raději koupili microbus za 30 a těch 500 co vám zbyde, tak ty kdybyste procestovali, tak máte zážitků a poznání na rozdávání, takhle si koupíte kus předraženého plechu, jen proto, aby jste byli in

můj názor
1) podvozkově je to krám
2) předraženej krám
3) je to pro blbečky, které ovládají média, prostě se z vás stávají ženský, který když vidí nový účes, musí ho mít, stejně jako novou kabelku a botičky, akorát za chvilku přijdou na to že je to k hovnu, takhle básníte o každém novém autě a nechali by ste si vyšukat mozek, jen pro blbou octávku, tak jak by si leckterá baba nechala roztrhat kundu, kvůli marnotratnostem

takže se zamyslete nad těmito body, než budete krákat
1) jede to lépe než starší octa, nebo starší auta?
2) má to snad nižší spotřebu?
3) bude vám lépe stát péro s tímhle autem?
4) myslíte si že se sousedi poserou, že máte na nové auto?
5) myslíte že je opravdu bezpečnější?
6) myslíte, že je víc jek jeden logický důvod, proč si to koupit?
7) myslíte že ukojením svého, tohle prostě chci, uděláte lépe jak cestou kolem světa?

takže vaše debata má smysl pouze v tom bodě, líbí nelíbí, ale mě se líbí letadlová lod typu nimitz a taky si ji hned nekoupím
zdar a sílu, a klidně mi serte na hlavu
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od Ritchma »

Proč se vždy musí tohle téma zvrhnout v debatu nové vs staré? Btw kdyby tu byla cena pro téma s nejvíce stupidními příspěvky, měl bych vítěze...
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
rallik
Příspěvky: 1594
Registrován: 14 črc 2005 15:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová octavie ...

Příspěvek od rallik »

1)ano
2)ano
3)ne
4)ano
5)ano
6)ano
7)ano
:mavani:
KEHO rennsport

Odpovědět

Zpět na „Pokec“