
Můžu tě ujistit, že kdyby se octavia vešla do jejich rozpočtu, stála by už dávno před barákem.
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Proboha vždyť to tady nikdo nepíše, máte halucinace nebo co, tady většina lidí na škodu bleje nesmysly, nikdo tady přece nepíše že to je nejlepsí kára a že si všichni mají koupit koncern v tdíčku.NeviM píše:Ale at tu necpou lidem, ktery na autech cenej jizdni vlastnosti, potencial atd. jak jsou hloupy ze jezdej ve starejch vrazdach a ze by si meli radsi koupit koktavku v tdičku nebo tsičku, pac je to v globalu absolutne nejlepsi, co clovek muze udelat.
To jsem nemyslel Tebe, zrovna Ty to beres celkem rozumě mi přijdeLaconi píše:Proboha vždyť to tady nikdo nepíše, máte halucinace nebo co, tady většina lidí na škodu bleje nesmysly, nikdo tady přece nepíše že to je nejlepsí kára a že si všichni mají koupit koncern v tdíčku.NeviM píše:Ale at tu necpou lidem, ktery na autech cenej jizdni vlastnosti, potencial atd. jak jsou hloupy ze jezdej ve starejch vrazdach a ze by si meli radsi koupit koktavku v tdičku nebo tsičku, pac je to v globalu absolutne nejlepsi, co clovek muze udelat.
Asi poprvý cos napsal něco, co má hlavu a patu.LiberaleMiguel píše:Tak abych to teda nejak shrnul:
Stara Octa je na hovno, preveze sice vic vzduchu nez ta starsi, ale s mnohem mensi jizdnim pozitkem. Nevyplati si ji koupit i kdyz je to dmomovska znacka, protoze predpoklad lenvych n.d. je nesmysl, bo na bawopyco stoji ty dily stejne. A kdyz uz by nekdo nahodou mel na to, aby si ji koupil, dokonce by si ji chtel koupit, tak at radsi zajde do bazaru, sveze se v nejakem starem strepu v plne palbe a koupi ten, bo je to vole lepsi neasi, idealne kdyz to bude BMW a shnile a muze ho rovnou hodit do projektu a zacit vyvarovat![]()
a pome do me
jj, konečněSkury píše:Asi poprvý cos napsal něco, co má hlavu a patu.![]()
![]()
SubTera píše:mile dite, to, jak se svou povesti nakladas ty, je tvoje vec
Tak někdo kdo najezdí soukromě cca 40tis km za rok si určitě nekoupí 1.2TSI v základu, ale určo dízla s nějakou slušnou výbavou, což jsme na nějakých 600tis kaček. Za ty tři roky bude rád když dostane za tuhle ojetinu cca 200tis kaček, takže tenhle človíček musí mít slušnou výplatu, aby si za ty tři roky našetřil dalších 400tis aby si mohl koupit novou oktávku. Pak si tuhle ojetou oktávku (určitě dobře servisovanou) koupí "zoufalec", za tři roky ujede taky těch 120tis km a auto bude mít celkový nájezd cca 250tis km, auto prodá za cca 80tis (pokud stočí km např. na cca 180tis km tak i za víc peněztwingo.driver píše:Netvrdim, že každý starší auto se musí vysrat, ale někdo prostě neni ochotnej tohle riskovat. Další věc je, že tenhle kamarád asi jezdí míň, tak mu tohle stačí, ale v případě, že někdo ví, že v průběhu tří let s autem najede 150 tisíc km, tak je prostě nerozum kupovat si starý auto, protože bude s největší pravděpodobností muset vyměnit všechno. Já nikde nenapsal, že ojetiny jsou k hovnu, ale je pro ně jiný využití, než jako primární auto s ročním nájezdem 40 tisíc a víc.
Mno... ze by novy auto byla zaruka spolehlivosti, to bych netvrdil. Kamarad si koupil novy VW Polo (tusim ze v Porsche Brno). Ujel 30tkm a zadrel se mu motor. Vymeneno v zaruce. Ujel dalsich 10-20 tkm a vysypalo se cosi v rozvodech, VW nebyl schopny dodat nahradni dil myslim snad mesic nebo i dyl, dokud se nahodou nekde na jihu Evropy nerozstrelilo jine Polo, ze ktereho tento dil nasledne pouzili. ND totiz proste jeste nebyly, udajne se nepocitalo s tim, ze by se tak nove auto mohlo pokazit. Najel dalsi porci kilometru a upadla mu sedacka ridice. Doslova. Dojel jsem zase do servisu s tim, ze by chtel nahradni vozidlo, ze ma problem se sedackou, na to mu bylo receno, ze to je prktoina, ze na to se nahradni vuz nedava. Tak se nastval a pred technikama (a tusim i potencialnima zakaznikama) se natahnul do auta, vzal sedacku ridice a vyndal ji ven z auta a prohlasil, ze si s tim teda maji ted zkusit jet. Dostal nahradni vuz a odjel, sedacka opravena v ramci zaruky. Po vyzvednuti auta najel par km a opravena nebo vymenena sedacka zacala vrzat. Ne trochu, to byl skrek takovy, ze ani autoradio nebylo schopne to prehlusit. Dovezl tudiz auto zpatky s tim, ze to reklamuje, ze se s tim neda jezdit. Chteli ho zase odmitnout, ale po zkusebni jizde uznali, ze to fakt nejde, jeste pred tim tvrdili, ze vrzani sedacek je vlastnost - na tom jim rekl, ze at teda vrzaji vsechny. Neco stim pry udelali, zrejme by to melo byt uz v poradku. Cekam od nej prubezne info, co dalsiho se mu vysere. Na novem aute...twingo.driver píše:...a pak si bude říkat, "Že já kokot radši nekoupil tu novou vochcáfku..."
...Já nikde nenapsal, že ojetiny jsou k hovnu, ale je pro ně jiný využití, než jako primární auto s ročním nájezdem 40 tisíc a víc...
Tak aspoň nelži ty jo...Beaver píše: Mhm, tak já najedu za měsíc jenom do zaměstnání cca 1300km, ročně tím pádem asi 15tkm a něco se najede ještě po návštěvách, tak dejme tomu nájezd 20tkm. Ovšem jelikož se k tomuto používají dvě auta, tak to průměrně na jedno na těch 10 vychází. Takže i kvůli tomu mi nepřijde nijak divný mít na autě relativně malej roční nájezd.
SubTera píše:mile dite, to, jak se svou povesti nakladas ty, je tvoje vec
jj, pravda, je to o nové oktávii, která je jak to tak vypadá z testů atd. o něco horší a dražší než předešlá generaceBobek píše:12 stránek o ničem![]()
A čemu na tom proboha nevěříš? ono když jezdíš stavět baráky do německa, kde jen jedna cesta tam je třeba 700km, nebo po celý republice, kolikrát jedeš třeba dvakrát denně KH - teplice - KH, nebo jezdíš každý ráno kh-plzeň a odpoledne plzeň kh, nebo máš na starosti chod 4 staveb najednou, jednu v pardubicích, druhou v berouně, třetí za plzní a tak podobně, musíš kolikrát na jednu a tu samou stavbu 200km od tvýho bydliště několikrát denně a mezi tim musíš bejt ještě na 10 jinejch místech, tak to celkem naskakuje. Samozřejmě ve volnym čase bych to asi nenajezdil, ale nikde jsem nepsal, že to nebylo hlavně kvůli práci.twingo.driver píše:NeviM: Několikrát jsem psal, že neobhajuju použe Škodu, v příspěvcích výš to je, takže pokud hledáš nějakej driving pleasure, je i mezi novejma autama z čeho vybírat. Vy používáte jen to, co se vám zrovna hodí. A že tim Safranem nakroutíš 60 000 ročně nevěřim. Ok, možná jsem kokot, ale tohle prostě nežeru...
Nelzu, pocital jsem to jen velmi hrubym odhadem, realne to je pri zvazeni vsech cest co za rok podniknu nakonec vic. RAV4 ted pouzivam jen obcas, takze drtiva vetsina cest se odehraje Lexem, stejne tak pred tim kdyz jsem jezdil x let zpatky ojetou Corollou tak mela na krku podobnou porci km za rok. Olej menim po 10ti tkm a za rok udelam min. 2 vymeny u jednoho daily-driver auta, vetsinou ale 3. Takze tech 30tkm to asi najede (vyjma ted te RAV4, ktera za uplynulych cca 7-8 mesicu) zatim najela neco pres 10. Sorry ze si nevedu knihu jizd.twingo.driver píše:Ad ojetiny a nájezd: Z jiného tématu:Tak aspoň nelži ty jo...Beaver píše: Mhm, tak já najedu za měsíc jenom do zaměstnání cca 1300km, ročně tím pádem asi 15tkm a něco se najede ještě po návštěvách, tak dejme tomu nájezd 20tkm. Ovšem jelikož se k tomuto používají dvě auta, tak to průměrně na jedno na těch 10 vychází. Takže i kvůli tomu mi nepřijde nijak divný mít na autě relativně malej roční nájezd.
no já našel rok 2010 Škoda Octavia Tour 1.6i za 271.900,- a obyč za 312.900,-, Škoda Octavia 1.4 mpi v roce 2011 za 332.900,-, rok 2012 1.2TSI 334.900,-, rok 2013 1.2TSI 334.900,- a pak ještě v roce 2012 Naftová Škoda Octavia nikdy nebyla levnější. Dvoulitrový diesel přijde na 340 tisíc a v roce 2013 1.6TDi 426.900,-BIGPAPA píše:to nemaš pravdu nová Octavia ma historicky nejnižší cenu
jestli to bylo na mě, tak si mě s někým asi pletešBobek píše:Komu pořád cpeš svůj debilní názor, že je octavia na hovno a lepší je 10 let starý bawopyčo![]()
nojo, tak pokud budeš brát startovací cenu v roce 2004 a teď, tak to máš pravdu, taky tenkrát nebyla krize a auta se prodávala jak na běžícím pásu, takže cena nebyl problém a ani konkurence nebyla tak velká (a pokud odmyslím motory v základu, tak podle mě byla dvojková oktávka na větší úrovni kvality než tahle nová). Se podívej na Rapida, prodává se pár měsíců a už ho slevnili o 20tis kaček a kdoví kde ta cena skončí.hattori_hanzo píše:Byl jsi to ty, kdo sem přišel s tvrzením že je třetí generace Octavie drazší než předchozí. Já ti pouze ukázal, že jsi nejen neměl pravdu, ale seknul jsi se o celejch 90,000,-.