Zdravim..Koukám že se tu pár lidí v tuningu fakt vyzná tak bych potřeboval plís poradit. Schánim návod nebo někoho z Liberce kdo by nainstaloval přímý sání na favorita rv. 93..Myslim tim sundat komplet to standartní a jen tam posadit ten "hříbek"..nevim jak se ten filt nazýva ...chtěl bych to i s odstíněním ale nemam páru jak to udělat aniž bych to pokazil...Anebo poradťe co je lepší..tohle nebo "husí krk" s kuželem???Za všechny rady díky..
No nejsem sice odborník přes motory ale vím že jediná účinná varianta přímého sání je ovál přímo nad klapku. Pokud chceš filtr mít někde bokem tak se prodávají již hotové sady...mrkni na web a je tam toho celkem dost. Záleží kolik do toho chceš investovat.
Myslim že kužel + husí krk je taky ok, buď koupit uzavřenej filtr /filtr je v takovym konusu z plastu, třeba u greenu se to jmenuje twister/ nebo to odstínit třeba plechem, případně dostat co nejdál od motoru, husim krkem přivýst vzduch a ten husí krk natahnout co nejdál od motoru, na autodoplnky.cz v sekci montáže je to zhruba vysvětlený a nafocený. Jde o to dostat filtr od motoru aby nesál teplej vzduch anebo přivést studenej. Myslim že to zvládneš v poho, neni to těžký. A koukni jestli nemáš váhu vzduchu přímo v airboxu, nevim jak je to u fáčka
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny 500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
právě bych chtěl dát ovál přímo na klapku, vzduch povede díra v haupně..ale ještě nevim kam bych měl uchytit odstínění aby mi to neklepalo....Přemejšlel sem o Windu ale nezdá se mi moc..Nějakej malej Právě váhu mam mimo..na krku kterej vodí studenej vzduch...tak nevim co sní..tam bude chybět ne??to vlastně celý komplet sundám..Jinak díky..až dostanu odvahu tak se do toho pustim
Mirek999 píše:
No tak pokavad vim tak strikacky zacli 94ne??Kamarad ma favo 93 a je to normalni karbec.