Přímé sání

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Di3go
Kontaktovat uživatele:

Přímé sání

Příspěvek od Di3go »

Zdravim..Koukám že se tu pár lidí v tuningu fakt vyzná 8) tak bych potřeboval plís poradit. Schánim návod nebo někoho z Liberce kdo by nainstaloval přímý sání na favorita rv. 93..Myslim tim sundat komplet to standartní a jen tam posadit ten "hříbek"..nevim jak se ten filt nazýva :D ...chtěl bych to i s odstíněním ale nemam páru jak to udělat aniž bych to pokazil...Anebo poradťe co je lepší..tohle nebo "husí krk" s kuželem???Za všechny rady díky..

Fiesta
Kontaktovat uživatele:

Re: Přímé sání

Příspěvek od Fiesta »

No nejsem sice odborník přes motory ale vím že jediná účinná varianta přímého sání je ovál přímo nad klapku. Pokud chceš filtr mít někde bokem tak se prodávají již hotové sady...mrkni na web a je tam toho celkem dost. Záleží kolik do toho chceš investovat.
VW PASSAT B5

Starlet
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Starlet »

Myslim že kužel + husí krk je taky ok, buď koupit uzavřenej filtr /filtr je v takovym konusu z plastu, třeba u greenu se to jmenuje twister/ nebo to odstínit třeba plechem, případně dostat co nejdál od motoru, husim krkem přivýst vzduch a ten husí krk natahnout co nejdál od motoru, na autodoplnky.cz v sekci montáže je to zhruba vysvětlený a nafocený. Jde o to dostat filtr od motoru aby nesál teplej vzduch anebo přivést studenej. Myslim že to zvládneš v poho, neni to těžký. A koukni jestli nemáš váhu vzduchu přímo v airboxu, nevim jak je to u fáčka
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku

Di3go
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Di3go »