zdary lidi..chci vase nazory, rady...co si myslite o http://sportovniautodoplnky.cz/store/go ... oodsID=675
a o Raceland Blast II a Blast VI (naleznete na http://tuningshop.cz/shop_engine.asp?skupina=2427 ). Chci neco jen (jen-pro nektery) do 3000 spis za 2500..a chci aby to melo skvelej zvuk )..kterej si myslite ze je dobrej, nebo co je i neco jineho podle vas v teto cenove relaci nejlepsi?..chci to na 1.4, necekam vykon ale skvely zvuk...diky za vsechny pripominky a rady a nazory..doufam ze se dockam
Nechtěl sem zakládat nový téma.
Potřebuju novej výfuk na Cordobu, tak sem narazil na tenhle ale chci se jen orientačně zeptat co to je zač, aby to nebyl nějakej extra shit. Nejde mi o super kvalitu ale spíš o vzhled a trchu zvuk, http://www.auto-samolepky.cz/product_in ... ts_id/1507
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Záleží co to máš za motoř 1.4 ale koncákem zvuk neovlivníš 80procent toho zvuku ti udá motor. Kdyby jsi chtěl nějaký zásadní zásah do zvuku chtělo by to už celé potrubí. Pokud nemáš nějakou osřejší 1.3 nepočítej s nějakým super zvukem. Jinak co se pravého tuningu týče tak zvuk je vedlejší produkt při ůpravě véfuku. Jde o to že se snažíš navíšit výkon motoru a při tom se auto sane hlučnějším toď vše. Takže pokud chceš výfuk kvůli zvuku tak to nemá s tuningem nic společného.
Co se OTTO Racing týče tak jsem z jejich produkty více než spokojen.
Mám 1,6 benzín 74 kW nechci to jenom kvůli zvuku, prostě potřebuju novej výfuk, tak sem chtěl nějakej laděnej, samo o sobě má auto zvuk dobrej, jen sem ho chtěl trochu přilepšit o zvyšování výkonu mi zas až tak nejde já sem spíš na vzhled
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Ten samej otto racing mam doma , uz jen nahodit . jnak dej si do seznamu vyhledat otto racing a najde ti skusenosti - taky sem hledal a ten otto racing bude asi nejvhodnejsi volba zeptej se dynomaxe.
1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
elviiis píše:Záleží co to máš za motoř 1.4 ale koncákem zvuk neovlivníš 80procent toho zvuku ti udá motor. Kdyby jsi chtěl nějaký zásadní zásah do zvuku chtělo by to už celé potrubí. Pokud nemáš nějakou osřejší 1.3 nepočítej s nějakým super zvukem. Jinak co se pravého tuningu týče tak zvuk je vedlejší produkt při ůpravě véfuku. Jde o to že se snažíš navíšit výkon motoru a při tom se auto sane hlučnějším toď vše. Takže pokud chceš výfuk kvůli zvuku tak to nemá s tuningem nic společného.
Co se OTTO Racing týče tak jsem z jejich produkty více než spokojen.
Nerad ti kazím iluze, ale koncák u mýho auta s motorem 1.3 s výkonem kolem 50ti kW (to teda není moc ostrej motor) udělal pěknej zvuk. Přitom zbytek výfuku je sériovej. Otázka taky je, co považuješ za "super zvuk", protože některý koncový tlumiče se snaží o řezavej pseudozávodní zvuk, jiný zase o basový projev.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
taky si chci kupovat nakej ladacek ...ale vubec prave nevim.. jestli presudozavodni nebo basovej .. a nevim jeslti oval.. nebo neco jinyho... mam 1.3 65kw . .a motor ma docela dobrej zvuk a ladacek je k tomuhle zadku: http://mitman.kx.cz/corolla/index.php?o ... itstart=17
Toyota Corolla RR ... still in progress
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
Beaver : ja sem chtel vyfuk s basovym tonem , zadnej zavodak tak myslim ze ten otto bude dobra volba ne ? vzhledem k mojemu autu co myslis... ?
MiTman . nevim jak bch ti poradil ..skus vybirat podle prumeru trubky jestli je velka tak bude asi basovat nebo...ja nevim ale myslim ze nejak tak by to mohlo fungovat...jinak ten otto ma 3 moznosti nastaveni tak myslim z neco z toho ti uz precijen musi sednout kdezto koupis klasiku a ta se ti anebo libi anebo ne....
1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
Záleží co máš za motor. Dáš stejnej vejfuk na 5 1.3jek a každá bude mít ten zvuk jinej. Navíc většinou vozi ale felda APD budou mít zvuk o ničem i ze sebelepším laďákem. Většinou zvuk auta je pohaluzi.
AJk vydím černé tělo véfuku a nízkou cenu tak to smrdí polskem jsou velké a těžké ale je fakt že montii jsem cpal na kámošovi na bávo (ten placatej basák) a zvuk to mělo hezkej basovej byl kolem 3 ale ve vyšších to pěkně vrnělo.
To je 16V co? to se cpalo do fabii? To by mohlo mít slušnej zvuk malí obsahý z více koňmi mívají celkem pěkný zvuk ale až ve vyšších točkách. V kolikati to má plný výkon? v 6200rpm?
S koncovým dílem výfuku je těžko poradit, pokud se někdo ptá na konkrétní výfuk na konkrétní auto, tak se nedá spolehlivě říct, jestli to bude mít zvuk takovej nebo makovej. Absolutně nejspolehlivější je daný výfuk slyšet na tom autě nebo alespoň na podobném motoru (i když jak tu už padlo, i tak se může zvuk lišit).
Každopádně KM výfuky jsou obecně považované za dost hrozně zpracované a údajně s oblibou rády silně vyhnívají zevnitř.
Hodně obecně - motor s malým obsahem a zachovaným sériovým potrubím bude s koncovým tlumičem typu WM nebo obdobným (perforovaná trubka obalená vatou) mít celkem kultivovaný zvuk bez nějakého brutálního řezavého zvuku, celkově laděný víc do středních tónů. Tlumič co je udělanej jako rezonanční bude dělat hukot a to v libovolných otáčkách (klasicky výfuky LASER SPORTBASS). Průchozí tlumiče u motoru s výfukem tvořeným pouze trubkou (s tímo tlumičem na konci) vyloudí nejspíš vysoký jekot díky absenci většiny tlumících prvků, které by ten zvuk mohly nějak utišit.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak jak píše beaver. je to spíš loterie jaký bude mít zvuk. Ale já doporučuji spíše se držet zásady aby mněl koncák stený průměr (vnitřní) jako potrubí. Pokud by jsi průměr zvětšil mohl by ti siců vůz lépe táhnout od spodu ale hůře v točkách a stáhla by se ti maximálka.
elviiis píše:To je 16V co? to se cpalo do fabii? To by mohlo mít slušnej zvuk malí obsahý z více koňmi mívají celkem pěkný zvuk ale až ve vyšších točkách. V kolikati to má plný výkon? v 6200rpm?
Já mám myslim 8V jenom..je to 1,6 a max. výkon je na 5300 rpm...já se asi spokojim s MONTII pro to moje ježdění mi to stačí
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
já mysle že je to 1.4. No záleží jak to myslíš pro to tvoje ježdění. Toho motiiho jsme davali na bawo a už je tam 2roky a ten frajer si nestěžuje ale byl dost hlučný na tom bávu (316). Záleží na tom jestli by ti nevadil ten hluk. Mně osobně se podstatně více líbí ten otto racing.