Blow-off ventil
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Lukash
- Příspěvky: 794
- Registrován: 21 úno 2006 21:25
- Bydliště: Praha-Stodůlky a okr.Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Blow-off ventil
čauky,chci se zeptat máte stím někdo nějakou zkušenost?hlavně jestli to vůbec do peugeota připojím.samozřejmě že mám turbo jinak přesně mám 2.0 Svti 104kW.jestli se správně domnívám tak v motoru je takovej sériovej tak to dát místo něho.jinak by šlo o toto http://bidrin.cz/shop/index.php?main_pa ... fe2e6b67f2
Demence díky technice
http://www.mtteam.cz
http://www.mtteam.cz
- Lukash
- Příspěvky: 794
- Registrován: 21 úno 2006 21:25
- Bydliště: Praha-Stodůlky a okr.Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
koukal jses vůbec na ten odkaz?konkrétně šestý odstavec.když je přímo použitý u koncernového motoru 1.8 turbo od VW.tief píše:2.0 turbo a 104kw ? to bude asi PSA koncernovy CT motor, myslim ze tam to velky vyznam nebude mat, to turbo tlaci maaalo malinko ...
myslíš že je takový rozdíl v tlaku turba v motoru 2.0 140PS a v motoru 1.8 150PS moc se mi nechce věřit že třeba oktávka tlačí o tolik víc sice nějaký roky tam jsou ale......
Demence díky technice
http://www.mtteam.cz
http://www.mtteam.cz
- Lukash
- Příspěvky: 794
- Registrován: 21 úno 2006 21:25
- Bydliště: Praha-Stodůlky a okr.Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
605-ka není sportovní auto takže to chci čistě na efekt o to mi hlavně jde,je mi jasný že žádný výkony stím nedoženutief píše:Nevravim ze to nepojde, asi to aj bude psoukat ale to bude asi vsetko ... Ide o to co od toho ocakavas ty.


Demence díky technice
http://www.mtteam.cz
http://www.mtteam.cz
-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow-off ventil
vem si cocku a hrasek, bejku, a to budou psouky 

I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
- Lukash
- Příspěvky: 794
- Registrován: 21 úno 2006 21:25
- Bydliště: Praha-Stodůlky a okr.Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
605 a biturbo???tief píše:No, kdesi som videl 605 V6 biturbo
Ono ani opel omega neni zvonku ziaden zavodak a ked je vnutri Carlton tak je to ine kafe))
Nicmene psoukat to najskor bude - tlak tam je ...


AdieuD:no tobě teda taky

Demence díky technice
http://www.mtteam.cz
http://www.mtteam.cz
- Lukáš 325e
- Příspěvky: 301
- Registrován: 15 čer 2006 15:12
- Bydliště: Praha
Bude to bez problému a neni pravda že to jr jenom na efekt při přeřazování když je klapka zavřená tak turbo se dál točí a tlakuje sací trakt a tím se brzdí a při opětovném sešlápnutí se musí znovu roztáčet a nabírat tlak tímto ventilem se přebytečný tlak odpustí ven a turbo má volnou cestu
STOP DREAMING START DRIFTING!!!
- Lukash
- Příspěvky: 794
- Registrován: 21 úno 2006 21:25
- Bydliště: Praha-Stodůlky a okr.Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
tak to jsem nevěděl,díkLukáš 325e píše:Bude to bez problému a neni pravda že to jr jenom na efekt při přeřazování když je klapka zavřená tak turbo se dál točí a tlakuje sací trakt a tím se brzdí a při opětovném sešlápnutí se musí znovu roztáčet a nabírat tlak tímto ventilem se přebytečný tlak odpustí ven a turbo má volnou cestu


Demence díky technice
http://www.mtteam.cz
http://www.mtteam.cz
samožřejmě, turbo je stále v pohybu, místo toho aby střídavě foukalo a po přeřazení (zavřená klapka) se opět "roztáčelo" (opět otevřená klapka) - z toho plyne ta plynulost výkon, jak správně vysvětlil Lukáš 325eLukash píše:tak to jsem nevěděl,díkLukáš 325e píše:Bude to bez problému a neni pravda že to jr jenom na efekt při přeřazování když je klapka zavřená tak turbo se dál točí a tlakuje sací trakt a tím se brzdí a při opětovném sešlápnutí se musí znovu roztáčet a nabírat tlak tímto ventilem se přebytečný tlak odpustí ven a turbo má volnou cestumyslíš že to má nějaký velký vliv na životnost turba?nedávno jsem měl repas turba a mám celý nový vnitřek.spíš mi jde o to abych to nějak nerozhodil.jsem autoelektrikář v tomhle se moc neorientuju jen vím jak to funguje a vypadá,myslím turbo...
problem životnosti bez BOV jsou zpětné rázy,které po uzavření škrtící klapky prudce brzdí lopatky kompresoru a tím namáhají ložiskaT-O-M píše:samožřejmě, turbo je stále v pohybu, místo toho aby střídavě foukalo a po přeřazení (zavřená klapka) se opět "roztáčelo" (opět otevřená klapka) - z toho plyne ta plynulost výkon, jak správně vysvětlil Lukáš 325eLukash píše:tak to jsem nevěděl,díkLukáš 325e píše:Bude to bez problému a neni pravda že to jr jenom na efekt při přeřazování když je klapka zavřená tak turbo se dál točí a tlakuje sací trakt a tím se brzdí a při opětovném sešlápnutí se musí znovu roztáčet a nabírat tlak tímto ventilem se přebytečný tlak odpustí ven a turbo má volnou cestumyslíš že to má nějaký velký vliv na životnost turba?nedávno jsem měl repas turba a mám celý nový vnitřek.spíš mi jde o to abych to nějak nerozhodil.jsem autoelektrikář v tomhle se moc neorientuju jen vím jak to funguje a vypadá,myslím turbo...
- Škoda Octavia Tuning
- Příspěvky: 66
- Registrován: 15 bře 2006 23:27
- Kontaktovat uživatele:
Když tam budeš cpát popíka tak si kup i boost controler a lehce si přidej na tlaku turba tak o 0.1 až 0.2 podle toho kolik ti RJ dovolí a máš tam pár klisínek navrch. Jinak pokud je ten pop malej tak to bude mít slušný efekt i s malím tlakem. Zapoj ho buď před klapku sání a nebo před turbo každý to doporučuje jinka já ho mám před klapkou. 

- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow-off ventil
ale srovnávat pažouta s VW... to může jen magor
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Tohle je právě situace kdy se názory rozchází. Proto všem říkam ať si daji BOv kam chtějí. Někdo říká zo nejblíže klapce někdo říka mezí jak píšeš ty aněkdo říká až před turbo. Já mám bov asi 30cm od klapky. A myslím si že je to tak optymální.
Ale pokud je BOV kvalitní a rychlí v pohodě to zvládá i když je kousek před klapkou.
Myslím si že je nej řídit se návodem k tomu určitému BOV jelikož výrobce sám vý na jakém místě je to nejlepší. Respektive by se toto místo dalo i vypočítat podle průměrné rychlosti řazení a rychlosti odpuštění BOV a spočítal bys kolik Vzduchu BOV odpustí za tu dobu co řadíš a a vypočítal bys jak daleko musí být od klapky podle tvého průměru sání. Samozřejmně musíš při počítání objemu vzít ůvahu stalčení vzduchu.
Ale pokud je BOV kvalitní a rychlí v pohodě to zvládá i když je kousek před klapkou.
Myslím si že je nej řídit se návodem k tomu určitému BOV jelikož výrobce sám vý na jakém místě je to nejlepší. Respektive by se toto místo dalo i vypočítat podle průměrné rychlosti řazení a rychlosti odpuštění BOV a spočítal bys kolik Vzduchu BOV odpustí za tu dobu co řadíš a a vypočítal bys jak daleko musí být od klapky podle tvého průměru sání. Samozřejmně musíš při počítání objemu vzít ůvahu stalčení vzduchu.
Re: Blow-off ventil
to Elviiis
pop a blow je trošku rozdíl a dávat blow před turbo? Větší kravinu jsem neslyšel!
pop a blow je trošku rozdíl a dávat blow před turbo? Větší kravinu jsem neslyšel!
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: Blow-off ventil
Souhlas!S tim blow je to pekna blbost!Jaky by mel smysl uz pred turbem kdyz ma odpoustet prebytecny tlak vracejici se od klapky do turba?barry píše:to Elviiis
pop a blow je trošku rozdíl a dávat blow před turbo? Větší kravinu jsem neslyšel!

NeVW: Passi
Suzuki LTZ-400 Quadsport
Suzuki LTZ-400 Quadsport
Re: Blow-off ventil
jj rozdávat rozumy a plácat hlouposti umí každý !
Pop a blow je taky "trošku" rozdíl
Pop a blow je taky "trošku" rozdíl
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: Blow-off ventil
To nebylo doufam na me...barry píše:jj rozdávat rozumy a plácat hlouposti umí každý !

NeVW: Passi
Suzuki LTZ-400 Quadsport
Suzuki LTZ-400 Quadsport
Jojo to je pravda POP a BOV je rozfíl pop slouží na odpouštění přetlaku (spětného) a bov přebytečného ale jejich konstrukce je totožná tzn že bov můžeš použít i jako pop. Mám bov ze staré supry a používám jej jako pop objí je totiž obyčejný ventyl. Jinak před turbo tím jsem mslel jako za turbo ale že je u turba ane u klapky.
Re: Blow-off ventil
Camel: na tebe to nebylo
Elviiis už ti rozumím...nebavil jsem se o konstrukci BLOW ale o názvosloví...ale v ČR si mnoho lidí plete pojmy takže to je vlastně jedno...a já vlastně turbo motorům vůbec nerozumím takže nic...
Elviiis už ti rozumím...nebavil jsem se o konstrukci BLOW ale o názvosloví...ale v ČR si mnoho lidí plete pojmy takže to je vlastně jedno...a já vlastně turbo motorům vůbec nerozumím takže nic...
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Jojo máš pravdu z názvoslovím maji všichni problém včetně mně
Taky málo kdy vím který je který. Ale většinou u nás používaji pouze ventyli proti spětným rázům , přetlakový ventyl používaji až lidi s podstatně více upravenými vozy. U nás většina lidí cpe blou proto aby to udělalo PSS , to že pak nestrácíš točky turba při řazení a že šetříš turbo už zajímá málo koho 


Re: Blow-off ventil
zase nezbývá než souhlasit... 

VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
- Lukáš 325e
- Příspěvky: 301
- Registrován: 15 čer 2006 15:12
- Bydliště: Praha