V-Pover versus Trysky motoru

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

V-Pover versus Trysky motoru

Příspěvek od instalater »

1x jsem Natankoval V-Pover od Shell a asi po 14ti dnech až měsíci mi začalo dost špatně startovat auto. To jsem tomu nepřikládal až zas takovou váhu, jenže po výměně trysek auto startovalo bez problémů do té doby, než jsem opět 1x nalil do nádrže V-Pover ... opět cca po 14ti dnech problémy se startováním ...... diagnoza je jasna ..... trysky netěsní a vesele kapou do sání a přechlastají motor, takže čím déle auto stojí, tím hůře startuje :cry:

Jak z toho ven ? Tankovat nepřetržitě V-Pover , než se ze systému uvolní všechen bordel ?
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Re: V-Pover versus Trysky motoru

Příspěvek od barbucha »

instalater píše:1x jsem Natankoval V-Pover od Shell a asi po 14ti dnech až měsíci mi začalo dost špatně startovat auto. To jsem tomu nepřikládal až zas takovou váhu, jenže po výměně trysek auto startovalo bez problémů do té doby, než jsem opět 1x nalil do nádrže V-Pover ... opět cca po 14ti dnech problémy se startováním ...... diagnoza je jasna ..... trysky netěsní a vesele kapou do sání a přechlastají motor, takže čím déle auto stojí, tím hůře startuje :cry:
Já leju jenom V-power 100 a problémy jsem nikdy nemě. Benzin přece nemůže narušit to těsnění u injectoru :ja_nic: Ty máš přímý vstřikování? Ale když máš 16v, tak asi jo.

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

4 bodovej vstřik a všechny 4 kapou ... je možný že to rozpustilo nějaké usazeniny, tedy část a tím vznikla vlastně ta netěsnost ? já tam potom lil zase klasickou 95 od Shellu .... V-Pover 98 obsahuje přeci nějaké rozpouštěcí aditiva ne ?
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

instalater píše:4 bodovej vstřik a všechny 4 kapou ... je možný že to rozpustilo nějaké usazeniny, tedy část a tím vznikla vlastně ta netěsnost ? já tam potom lil zase klasickou 95 od Shellu .... V-Pover 98 obsahuje přeci nějaké rozpouštěcí aditiva ne ?
Já nevím, jak tam máš ty trysky uložený, ale jestli ti je někdo měnil, tak to snad i vyčistil :twisted: A kapou směrem do motoru, nebo proti tý" liště"(nevim, jak se to řekne česky :oops: , ale je to Fuel rail), co rozvádí palivo?

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Ale jestli se ti to uchlastá, tak asi do motoru.

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

Samozřejmě do motoru vytáhl jsem lištu a se vstřikama, osušil od benzínu a za chviličku se začínají dělat kapičky na tryskách :cry:
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
vrabi
Příspěvky: 48
Registrován: 07 črc 2004 12:48
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vrabi »

V power by měl obsahovat složky pro čištění palivové soustavy (a sání), rozpouštění úsad by ale mělo probíhat postupně, tak aby uvolněnými nečistotami nedocházelo k poškozování motoru. Spíš jsi natankoval nějaké dno nádrže s vodou a usazeninami, asi bych zkusil změnit čerpací stanici a nebo se přímo prodává čistič palivových systémů jako přísada do běžného benzínu. Po aplikaci těchto přípravků můžeš dosáhnout zajímavých výsledků viz. http://www.mpa.cz/mpa/bg.html 8) . Jinak já občas tankuji V power a zatím vždy bez jakýcholi problémů, jak jsem psal, spíš za to může čerpací stanice než benzín.

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

Mám dva palivové filtry .... u nádrže a před lištou se vstřiky ... a samotné vstřiky taky obsahují jemná sítka
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
vrabi
Příspěvky: 48
Registrován: 07 črc 2004 12:48
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vrabi »

Pokud, ale běžně jezdíš na nekvalitní benzín (Pap oil aj.) tak opravdu mohli uvolněné nečistoty způsobit špatnou funkci vstřikovačů, pak pomůže jen nějaký ten čistič vstřiků, aby se nečistoty zcela rozpustily a vstřikovače zase začali fungovat normálně. Ukapávající vstřik ti může časem klidně propálit píst a oddělat motor, to jsem viděl na vlastní oči u tři roky starý astry. :(

Uživatelský avatar
vrabi
Příspěvky: 48
Registrován: 07 črc 2004 12:48
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vrabi »

instalater píše:Mám dva palivové filtry .... u nádrže a před lištou se vstřiky ... a samotné vstřiky taky obsahují jemná sítka
Na tento druh usazenin filtry nepomáhají, jsou to totiž různé pryskyřice, které jsou v tekutém stavu a ve vstřikách se usadí. Čištění palivové soustavy nějakým na to určeným čističem by se mělo provádět aspoň jednou za rok, mě takhle blblo AX a tohle mi řekli v Citroen servisu. Citroeny prý jsou na tohle obzvášť háklivý.

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

Jezdím na SHELL 95 ale co se tam tankovalo předemnou nevím :? :(
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

instalater píše:Samozřejmě do motoru vytáhl jsem lištu a se vstřikama, osušil od benzínu a za chviličku se začínají dělat kapičky na tryskách :cry:
Jestli ti ty trysky měnili, tak tam žádný usazeniny být nemůžou. Kvalitní benzin nemůže novou trysku poškodit, takže bych se taky přikláněl k tomu, co už napsal Vrabi

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

Není nová ale není zase moc stará ale šlapala do doby natankování V-Power
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

instalater píše:Není nová ale není zase moc stará ale šlapala do doby natankování V-Power
Podle mýho se ti tam Při použití V-power rozpustí nějaká usazenina a vyplaví se do trysky. V tý je vlastně obyčejný solenoid, který se při znečištění nedokáže zavírat do úplné polohy. Asi bych to vážně celý rozdělal a vyčistil

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

dnes jsem to měl rozdělaný a vše je čistý jak lilie v síteškách od trysek není ani známka marasu ..... to jdou rozdělat i samotné trysky ??
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

instalater píše:dnes jsem to měl rozdělaný a vše je čistý jak lilie v síteškách od trysek není ani známka marasu ..... to jdou rozdělat i samotné trysky ??
Já nevím jak vypadají ty tvoje, ale já bych to nedělal :?:

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

barbucha píše:
instalater píše:dnes jsem to měl rozdělaný a vše je čistý jak lilie v síteškách od trysek není ani známka marasu ..... to jdou rozdělat i samotné trysky ??
Já nevím jak vypadají ty tvoje, ale já bych to nedělal :?:
no to já taky ne :( jedině zkusit nějakej ten sajrajt na čištění kolik to stojí ??
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

instalater píše:
barbucha píše:
instalater píše:dnes jsem to měl rozdělaný a vše je čistý jak lilie v síteškách od trysek není ani známka marasu ..... to jdou rozdělat i samotné trysky ??
Já nevím jak vypadají ty tvoje, ale já bych to nedělal :?:
no to já taky ne :( jedině zkusit nějakej ten sajrajt na čištění kolik to stojí ??
To fakt nevím, protože jsem to nikdy nedělal :ja_nic:

Uživatelský avatar
vrabi
Příspěvky: 48
Registrován: 07 črc 2004 12:48
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vrabi »

Sajrajt se dá sehnat od nějakých 150,-. Chce to koupit třeba ten BG nebo Wynns. Dává se do benzínu při tankování a měl by řešit kromě jiného zrovna problémy s ukapávajícími tryskami. Samozřejmě to není všelék a ne vždy to pomůže :nono: . Každopádně to ale není nic extra drahého.

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

jj už jsem mluvi se známým a má to na prodejně 8) ta cena sedí +- 8)
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

horan
Příspěvky: 327
Registrován: 11 bře 2004 12:24
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od horan »

Já ten bordel do benzínu použil asi 3x a pokaždý bylo znát nějaký zlepšení. Auto líp startovalo a držel o líp volnoběh. Jinak za jízdy jsem nic nepocítil. Má 4bodovej mechanickej vstřik (K-jetronic)
VW SCIROCCO 1.8 GTi

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Chlapi já nevím, mně to na želví power jezdí se Suprou lépe než s OMV98OCT takže nevím, žádné problémy nemám a tak jsem nad důsledky neuvažoval. :(
U starých by někde problém mohl nastat ale u nových trysek už ne. Já bych spíš nejezdil k té čerpačce jako takové. Asi mají spíš bahno v tanku než že by bylo špatné palivo. Skus jinou šelku a uvidíš.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

tak tu mám na druhém konci Ostravy :(
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

horan
Příspěvky: 327
Registrován: 11 bře 2004 12:24
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od horan »

instalater píše:tak tu mám na druhém konci Ostravy :(
Já jedu do OV zítra,tak ti můžu ze Znojma dovézt dvacítku v kanystru :smich2: :lol:
Naposledy upravil(a) horan dne 30 srp 2004 16:01, celkem upraveno 1 x.
VW SCIROCCO 1.8 GTi

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

instalater píše:tak tu mám na druhém konci Ostravy :(
Počitam, že bereš v Třebovicích u Tesca? Já jezdím jenom na V-Power 95 a beru (pokud beru v Ostravě) taky tam 45% případů, pak na Fifejdách 45% případů a ještě na Místecké 10% případů. Zatím žádný problém.
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

Ondras píše:
instalater píše:tak tu mám na druhém konci Ostravy :(
Počitam, že bereš v Třebovicích u Tesca? Já jezdím jenom na V-Power 95 a beru (pokud beru v Ostravě) taky tam 45% případů, pak na Fifejdách 45% případů a ještě na Místecké 10% případů. Zatím žádný problém.
No vystihl jsi to Nejvíce tak 99% u Tesca ale nes jsem tomu dal nářez .... je to den ode dne horší, až už nesnesitelné, takže sračka na čištění + V-Power na Fifejdách to dnes jistí .... už to tam je, tak uvidíme 8)


to Horan ... díky za ochotu :valentyn:
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“