
Jak z toho ven ? Tankovat nepřetržitě V-Pover , než se ze systému uvolní všechen bordel ?
Moderátor: Idaho
Já leju jenom V-power 100 a problémy jsem nikdy nemě. Benzin přece nemůže narušit to těsnění u injectoruinstalater píše:1x jsem Natankoval V-Pover od Shell a asi po 14ti dnech až měsíci mi začalo dost špatně startovat auto. To jsem tomu nepřikládal až zas takovou váhu, jenže po výměně trysek auto startovalo bez problémů do té doby, než jsem opět 1x nalil do nádrže V-Pover ... opět cca po 14ti dnech problémy se startováním ...... diagnoza je jasna ..... trysky netěsní a vesele kapou do sání a přechlastají motor, takže čím déle auto stojí, tím hůře startuje
Já nevím, jak tam máš ty trysky uložený, ale jestli ti je někdo měnil, tak to snad i vyčistilinstalater píše:4 bodovej vstřik a všechny 4 kapou ... je možný že to rozpustilo nějaké usazeniny, tedy část a tím vznikla vlastně ta netěsnost ? já tam potom lil zase klasickou 95 od Shellu .... V-Pover 98 obsahuje přeci nějaké rozpouštěcí aditiva ne ?
Na tento druh usazenin filtry nepomáhají, jsou to totiž různé pryskyřice, které jsou v tekutém stavu a ve vstřikách se usadí. Čištění palivové soustavy nějakým na to určeným čističem by se mělo provádět aspoň jednou za rok, mě takhle blblo AX a tohle mi řekli v Citroen servisu. Citroeny prý jsou na tohle obzvášť háklivý.instalater píše:Mám dva palivové filtry .... u nádrže a před lištou se vstřiky ... a samotné vstřiky taky obsahují jemná sítka
Jestli ti ty trysky měnili, tak tam žádný usazeniny být nemůžou. Kvalitní benzin nemůže novou trysku poškodit, takže bych se taky přikláněl k tomu, co už napsal Vrabiinstalater píše:Samozřejmě do motoru vytáhl jsem lištu a se vstřikama, osušil od benzínu a za chviličku se začínají dělat kapičky na tryskách
Podle mýho se ti tam Při použití V-power rozpustí nějaká usazenina a vyplaví se do trysky. V tý je vlastně obyčejný solenoid, který se při znečištění nedokáže zavírat do úplné polohy. Asi bych to vážně celý rozdělal a vyčistilinstalater píše:Není nová ale není zase moc stará ale šlapala do doby natankování V-Power
no to já taky nebarbucha píše:Já nevím jak vypadají ty tvoje, ale já bych to nedělalinstalater píše:dnes jsem to měl rozdělaný a vše je čistý jak lilie v síteškách od trysek není ani známka marasu ..... to jdou rozdělat i samotné trysky ??
To fakt nevím, protože jsem to nikdy nedělalinstalater píše:no to já taky nebarbucha píše:Já nevím jak vypadají ty tvoje, ale já bych to nedělalinstalater píše:dnes jsem to měl rozdělaný a vše je čistý jak lilie v síteškách od trysek není ani známka marasu ..... to jdou rozdělat i samotné trysky ??jedině zkusit nějakej ten sajrajt na čištění kolik to stojí ??
Já jedu do OV zítra,tak ti můžu ze Znojma dovézt dvacítku v kanystruinstalater píše:tak tu mám na druhém konci Ostravy
Počitam, že bereš v Třebovicích u Tesca? Já jezdím jenom na V-Power 95 a beru (pokud beru v Ostravě) taky tam 45% případů, pak na Fifejdách 45% případů a ještě na Místecké 10% případů. Zatím žádný problém.instalater píše:tak tu mám na druhém konci Ostravy
No vystihl jsi to Nejvíce tak 99% u Tesca ale nes jsem tomu dal nářez .... je to den ode dne horší, až už nesnesitelné, takže sračka na čištění + V-Power na Fifejdách to dnes jistí .... už to tam je, tak uvidímeOndras píše:Počitam, že bereš v Třebovicích u Tesca? Já jezdím jenom na V-Power 95 a beru (pokud beru v Ostravě) taky tam 45% případů, pak na Fifejdách 45% případů a ještě na Místecké 10% případů. Zatím žádný problém.instalater píše:tak tu mám na druhém konci Ostravy