MarauderZ28 píše:1, plyny neztrácejí teplotu a tím pádem rychlost
2, pokles teploty pod haubnou
3, bezpečnost že si neseškvaříš ruce když se v tom hrabeš
, ale ja mam rad pohled na rozzhaveny oranzovy svody...
na kolik vyjde takova paska nebo nejakej odkaz kdo to prodava? stacila by na 4 roury
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
MarauderZ28 píše:1, plyny neztrácejí teplotu a tím pádem rychlost
2, pokles teploty pod haubnou
3, bezpečnost že si neseškvaříš ruce když se v tom hrabeš
, ale ja mam rad pohled na rozzhaveny oranzovy svody...
na kolik vyjde takova paska nebo nejakej odkaz kdo to prodava? stacila by na 4 roury
No napič Idahovi.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
je to hlavne proto aby se ti nedostaval do prostoru velmi teply vzduch kde je i umistnen filtr a sani, cim studenejsi vzduch dostanes do motoru, tim vic kysliku na horeni smesi, tim lepsi vykon, ztoho sameho duvodu se dava FMIC ze se tam dostane vic studenejsiho vzduchu a tim vic kysiku
MarauderZ28 píše:1, plyny neztrácejí teplotu a tím pádem rychlost
2, pokles teploty pod haubnou
3, bezpečnost že si neseškvaříš ruce když se v tom hrabeš
, ale ja mam rad pohled na rozzhaveny oranzovy svody...
na kolik vyjde takova paska nebo nejakej odkaz kdo to prodava? stacila by na 4 roury
No napič Idahovi.
hele jak mas u svy vylazeny atmosfery resenou vyfukovou soustavu.ja porad nevim co tam nechat co dat pryc atd...jediny co mam promysleny jsou svody s thermopaskou...
Danecek píše:
, ale ja mam rad pohled na rozzhaveny oranzovy svody...
na kolik vyjde takova paska nebo nejakej odkaz kdo to prodava? stacila by na 4 roury
No napič Idahovi.
hele jak mas u svy vylazeny atmosfery resenou vyfukovou soustavu.ja porad nevim co tam nechat co dat pryc atd...jediny co mam promysleny jsou svody s thermopaskou...
Koukám a opravuji na napiš. Zatím je to slátanina, ale jede to. Od svodů Elia nemám Kat, jen trubku. Dále jen trubka až po koncový tlumič, který je ručně dělaný z nerezového plechu, který jsem dostal k motoru co jsem kupoval. Jediné co vím, že ten výfuk podle váhy a provedení by měl vydržet min 50let. Ale budu to celé předělávat.
Jinak platí nepsané pravidlo. Čím nížší odpor výfuku u NA, tím vyšší výkon ve výšších otáčkách. Musí být ale "přispůsobená" ECU.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
prave...no kat chci urcite nechat..ale co sem se dival na "high flow" katy tak to neni kat ale vlastne pruchozi dira to je mi k hovnu :/...a jde mi docela i o hluk aby to nervalo na cely sidlo...nevim ktery protitlaky tam nechat...dejme tomu poslat vsechno do haje..mit nejakej racing kat bez jakejkoliv tlumicu a na konec dat nejakej kvalitnejsi tlumic zvucny znacky....a nebo uz vylazenej cat back pacesetter monza...
GReddy píše:prave...no kat chci urcite nechat..ale co sem se dival na "high flow" katy tak to neni kat ale vlastne pruchozi dira to je mi k hovnu :/...a jde mi docela i o hluk aby to nervalo na cely sidlo...nevim ktery protitlaky tam nechat...dejme tomu poslat vsechno do haje..mit nejakej racing kat bez jakejkoliv tlumicu a na konec dat nejakej kvalitnejsi tlumic zvucny znacky....a nebo uz vylazenej cat back pacesetter monza...
No největší problém je, že každý motor se chová trochu jinak. Záleží na plno věcech. Jedna věc je jistá. Jestli to chceš pro trochu vyšší výkon, odnese to spotřeba. Já dnes jezdím za +- 12l na sto. A to je to 1.6.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
jaky bude mit nasledek kdyz dam catback ktery je urceny pro NA motor 2.2litru 97kW na NA motor 2.0l 115kW....predpokladam ze je otazka jak moc je ten vyfuk predimenzovan respktive do jakeho vykonu je lazen....kolikrat je nekde psano ze vyfuk je pro vykony do xx kW tzn ze vetsim vykonovym tlakem vyfuk nevydrzi technologicky?
mam trochu víc než Anděl:lol: poladěnou 2l atmosféru ..vejfuk mam řešenej tak,že svody jsou laděný už v serii ,ale podle mejch výpočtů (a taky podle slov 2 mechaniků a jednoho ve světě známýho ladiče těhto motorů nezávislena sobě)jsou úplně na pí*u
kat je pryč,pak je to svařený z nějakejch +-60mm trubek co dům dal a koncák od Dynomaxe je zatím taková nouzovka ,když upadla kopie supersprinta
až bodou SPZ tak se pojede tvořit nový potrubí slepšíma svodama a sjednoceným průměrem
jinak co mam doma nějaký vzorce na výpočet potubí tak co tam figuruje je objem válce -a to jen ve vzorci pro průměr trubek ,časování vejfukový vačky,a otáčky kde by měl bejt vrchol krouťáku figurujou v dýlce primárních větví před kolektorem
takže teoreticky by měl mít výfuk na 2.2 větší průměr , ale myslím si že bude stejnej
honza 2.0 16v píše:mam trochu víc než Anděl:lol: poladěnou 2l atmosféru ..vejfuk mam řešenej tak,že svody jsou laděný už v serii ,ale podle mejch výpočtů (a taky podle slov 2 mechaniků a jednoho ve světě známýho ladiče těhto motorů nezávislena sobě)jsou úplně na pí*u
kat je pryč,pak je to svařený z nějakejch +-60mm trubek co dům dal a koncák od Dynomaxe je zatím taková nouzovka ,když upadla kopie supersprinta
až bodou SPZ tak se pojede tvořit nový potrubí slepšíma svodama a sjednoceným průměrem
jinak co mam doma nějaký vzorce na výpočet potubí tak co tam figuruje je objem válce -a to jen ve vzorci pro průměr trubek ,časování vejfukový vačky,a otáčky kde by měl bejt vrchol krouťáku figurujou v dýlce primárních větví před kolektorem
takže teoreticky by měl mít výfuk na 2.2 větší průměr , ale myslím si že bude stejnej
podle manualu jsou prumery trubek identicky...jde mi jen o to ze ten motor ma slabsi vykon nez muj a jestli se to nejak projevi kdyz dam catback ze slabsi na silnejsi verze...
jps píše:ok.. tobě jde zřejmě o to, jestli ti těch brutálních 18kW navíc ten vejfuk neroztrhá..takže: NE
ty motory jsou oba uplne jiny a maj jiny charakteristiky tak nechci abych prisel o prubeh..bud aby se to dusilo nebo ze to bude mit spatny protitlaky ale to vlastnik 1.4/1.6 ecotec motoru vedet nebude
MarauderZ28 píše:ještě mi řekni - proč na ten Tvůj motor neexistuje vejfuk doprdele ? Všechno sem prolezl a nikde nic to těch Celic s tímhle motorem bylo tak málo ?
clovece ja se tomu taky divim jen u nas je celic kolem 1000.... ten motor je jen pro evropu a pro japonsko...je to docela bezny auto ale v zemich kde jsou schopnejsi lidi tak tenhle motor nemaj vubec k dispozici tudiz upravujou ty US verze..mozna by bylo reseni hledat to na japonskych aukcich :/
Tuner.X píše:zpět k tématu,má to cenu použít tu pásku na sériové svody?neprasknou tím teplem?
Můžou a nemusí. Vzhledem ktomu, že litina "nemá ráda" rychlou změnu teplot, tak by právě mohla pomoci. Je to ale jen má dedukce.
Většinou to ale nemá velký smysl, protože sériové svody jsou krátké a proto ani ztráta teploty plynů není velká.
EDIT: A ještě dodám, že tato páska je už jen takovou třešničkou na dort. Takže začít tímto je holý nesmysl.
Za tento příspěvek mě ale Idaho nepochválí.
Naposledy upravil(a) Anděl dne 02 dub 2007 21:16, celkem upraveno 2 x.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
neprasknou a lze je použít i bežně, u litinových to nedělá problém, u nerezu jen u levnějších "aftermarket"porduktu ( ssautochrome atd ) doporučují převařit sváry.
Momentálněmáme pásky skladem za velice příznivé ceny..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Tuner.X píše:zpět k tématu,má to cenu použít tu pásku na sériové svody?neprasknou tím teplem?
Můžou a nemusí. Vzhledem ktomu, že litina "nemá ráda" rychlou změnu teplot, tak by právě mohla pomoci. Je to ale jen má dedukce.
Většinou to ale nemá velký smysl, protože sériové svody jsou krátké a proto ani ztráta teploty plynů není velká.
EDIT: A ještě dodám, že tato páska je už jen takovou třešničkou na dort. Takže začít tímto je holý nesmysl.
Za tento příspěvek mě ale Idaho nepochválí.
však sem neřekl,že chci tímhle začít,jen sem zjištoval jestli to má vůbec cenu dát na sériové svody