TermoTec + V6

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od Bordel »

MarauderZ28 píše:1, plyny neztrácejí teplotu a tím pádem rychlost
2, pokles teploty pod haubnou
3, bezpečnost že si neseškvaříš ruce když se v tom hrabeš
8) , ale ja mam rad pohled na rozzhaveny oranzovy svody... :smich:
na kolik vyjde takova paska nebo nejakej odkaz kdo to prodava? stacila by na 4 roury :D
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od Anděl »

Danecek píše:
MarauderZ28 píše:1, plyny neztrácejí teplotu a tím pádem rychlost
2, pokles teploty pod haubnou
3, bezpečnost že si neseškvaříš ruce když se v tom hrabeš
8) , ale ja mam rad pohled na rozzhaveny oranzovy svody... :smich:
na kolik vyjde takova paska nebo nejakej odkaz kdo to prodava? stacila by na 4 roury :D
No napič Idahovi. 8)
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MarauderZ28 »

já to mám od Ivana za litr
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

z ebay kolem 750,-

Obrázek

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

je to hlavne proto aby se ti nedostaval do prostoru velmi teply vzduch kde je i umistnen filtr a sani, cim studenejsi vzduch dostanes do motoru, tim vic kysliku na horeni smesi, tim lepsi vykon, ztoho sameho duvodu se dava FMIC ze se tam dostane vic studenejsiho vzduchu a tim vic kysiku
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od GReddy »

Anděl píše:
Danecek píše:
MarauderZ28 píše:1, plyny neztrácejí teplotu a tím pádem rychlost
2, pokles teploty pod haubnou
3, bezpečnost že si neseškvaříš ruce když se v tom hrabeš
8) , ale ja mam rad pohled na rozzhaveny oranzovy svody... :smich:
na kolik vyjde takova paska nebo nejakej odkaz kdo to prodava? stacila by na 4 roury :D
No napič Idahovi. 8)
hele jak mas u svy vylazeny atmosfery resenou vyfukovou soustavu.ja porad nevim co tam nechat co dat pryc atd...jediny co mam promysleny jsou svody s thermopaskou...:D

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od Anděl »

GReddy píše:
Anděl píše:
Danecek píše: 8) , ale ja mam rad pohled na rozzhaveny oranzovy svody... :smich:
na kolik vyjde takova paska nebo nejakej odkaz kdo to prodava? stacila by na 4 roury :D
No napič Idahovi. 8)
hele jak mas u svy vylazeny atmosfery resenou vyfukovou soustavu.ja porad nevim co tam nechat co dat pryc atd...jediny co mam promysleny jsou svody s thermopaskou...:D
Koukám a opravuji na napiš. :lol: Zatím je to slátanina, ale jede to. 8) Od svodů Elia nemám Kat, jen trubku. Dále jen trubka až po koncový tlumič, který je ručně dělaný z nerezového plechu, který jsem dostal k motoru co jsem kupoval. Jediné co vím, že ten výfuk podle váhy a provedení by měl vydržet min 50let. Ale budu to celé předělávat. :twisted:

Jinak platí nepsané pravidlo. Čím nížší odpor výfuku u NA, tím vyšší výkon ve výšších otáčkách. Musí být ale "přispůsobená" ECU. :?:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

prave...no kat chci urcite nechat..ale co sem se dival na "high flow" katy tak to neni kat ale vlastne pruchozi dira to je mi k hovnu :/...a jde mi docela i o hluk aby to nervalo na cely sidlo...nevim ktery protitlaky tam nechat...dejme tomu poslat vsechno do haje..mit nejakej racing kat bez jakejkoliv tlumicu a na konec dat nejakej kvalitnejsi tlumic zvucny znacky....a nebo uz vylazenej cat back pacesetter monza...

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

pockat nizsi odpor? to plati u turba ne? na musi mit nejaky protitlaky..?

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

GReddy píše:prave...no kat chci urcite nechat..ale co sem se dival na "high flow" katy tak to neni kat ale vlastne pruchozi dira to je mi k hovnu :/...a jde mi docela i o hluk aby to nervalo na cely sidlo...nevim ktery protitlaky tam nechat...dejme tomu poslat vsechno do haje..mit nejakej racing kat bez jakejkoliv tlumicu a na konec dat nejakej kvalitnejsi tlumic zvucny znacky....a nebo uz vylazenej cat back pacesetter monza...
No největší problém je, že každý motor se chová trochu jinak. :mad: Záleží na plno věcech. Jedna věc je jistá. Jestli to chceš pro trochu vyšší výkon, odnese to spotřeba. Já dnes jezdím za +- 12l na sto. :roll: A to je to 1.6.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

GReddy píše:pockat nizsi odpor? to plati u turba ne? na musi mit nejaky protitlaky..?
Ano u turba to platí na 100%. U NA motorů jen částěčně, za předpokladu výšší spotřeby.

Musí na to ale být připravena ECU :wink:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

mam dotaz...muj konkretni priklad...

jaky bude mit nasledek kdyz dam catback ktery je urceny pro NA motor 2.2litru 97kW na NA motor 2.0l 115kW....predpokladam ze je otazka jak moc je ten vyfuk predimenzovan respktive do jakeho vykonu je lazen....kolikrat je nekde psano ze vyfuk je pro vykony do xx kW tzn ze vetsim vykonovym tlakem vyfuk nevydrzi technologicky?

Uživatelský avatar
jps
Příspěvky: 136
Registrován: 27 črc 2006 08:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od jps »

myslim, že vymejšlíš nesmysly :D

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

mam trochu víc než Anděl:lol: poladěnou 2l atmosféru ..vejfuk mam řešenej tak,že svody jsou laděný už v serii ,ale podle mejch výpočtů (a taky podle slov 2 mechaniků a jednoho ve světě známýho ladiče těhto motorů nezávislena sobě)jsou úplně na pí*u

kat je pryč,pak je to svařený z nějakejch +-60mm trubek co dům dal a koncák od Dynomaxe je zatím taková nouzovka ,když upadla kopie supersprinta

až bodou SPZ tak se pojede tvořit nový potrubí slepšíma svodama a sjednoceným průměrem

jinak co mam doma nějaký vzorce na výpočet potubí tak co tam figuruje je objem válce -a to jen ve vzorci pro průměr trubek ,časování vejfukový vačky,a otáčky kde by měl bejt vrchol krouťáku figurujou v dýlce primárních větví před kolektorem
takže teoreticky by měl mít výfuk na 2.2 větší průměr , ale myslím si že bude stejnej

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

jps píše:myslim, že vymejšlíš nesmysly :D
jaky nesmysly? kdyz se asi na muj motor cat nedela tak jak to mam resit hm? ja chci odpoved tak kdyz vis kulovy tak neni potreba se projevovat diky ;) :)
Naposledy upravil(a) GReddy dne 18 úno 2007 10:27, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

honza 2.0 16v píše:mam trochu víc než Anděl:lol: poladěnou 2l atmosféru ..vejfuk mam řešenej tak,že svody jsou laděný už v serii ,ale podle mejch výpočtů (a taky podle slov 2 mechaniků a jednoho ve světě známýho ladiče těhto motorů nezávislena sobě)jsou úplně na pí*u

kat je pryč,pak je to svařený z nějakejch +-60mm trubek co dům dal a koncák od Dynomaxe je zatím taková nouzovka ,když upadla kopie supersprinta

až bodou SPZ tak se pojede tvořit nový potrubí slepšíma svodama a sjednoceným průměrem

jinak co mam doma nějaký vzorce na výpočet potubí tak co tam figuruje je objem válce -a to jen ve vzorci pro průměr trubek ,časování vejfukový vačky,a otáčky kde by měl bejt vrchol krouťáku figurujou v dýlce primárních větví před kolektorem
takže teoreticky by měl mít výfuk na 2.2 větší průměr , ale myslím si že bude stejnej
podle manualu jsou prumery trubek identicky...jde mi jen o to ze ten motor ma slabsi vykon nez muj a jestli se to nejak projevi kdyz dam catback ze slabsi na silnejsi verze...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Pokud to má stejnej průměr trubek tak si myslím, že to bude stejný ... U probe se třeba trubky lišej 1cm na průměru a i koncák maj jinej ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
jps
Příspěvky: 136
Registrován: 27 črc 2006 08:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od jps »

ok.. tobě jde zřejmě o to, jestli ti těch brutálních 18kW navíc ten vejfuk neroztrhá..takže: NE :wink:

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

jps píše:ok.. tobě jde zřejmě o to, jestli ti těch brutálních 18kW navíc ten vejfuk neroztrhá..takže: NE :wink:
ty motory jsou oba uplne jiny a maj jiny charakteristiky tak nechci abych prisel o prubeh..bud aby se to dusilo nebo ze to bude mit spatny protitlaky ale to vlastnik 1.4/1.6 ecotec motoru vedet nebude ;)

marauder:diky to sem chtel slyset..

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MarauderZ28 »

tady sou rozměry potrubí a koncovky na tvůj motor ...

http://www.autocarparts.com/part/108/9/
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od GReddy »

MarauderZ28 píše:tady sou rozměry potrubí a koncovky na tvůj motor ...

http://www.autocarparts.com/part/108/9/
¨

skvely diky moc :wink:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MarauderZ28 »

ještě mi řekni - proč na ten Tvůj motor neexistuje vejfuk doprdele ? Všechno sem prolezl a nikde nic to těch Celic s tímhle motorem bylo tak málo ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od GReddy »

MarauderZ28 píše:ještě mi řekni - proč na ten Tvůj motor neexistuje vejfuk doprdele ? Všechno sem prolezl a nikde nic to těch Celic s tímhle motorem bylo tak málo ?
clovece ja se tomu taky divim :( jen u nas je celic kolem 1000.... ten motor je jen pro evropu a pro japonsko...je to docela bezny auto ale v zemich kde jsou schopnejsi lidi tak tenhle motor nemaj vubec k dispozici tudiz upravujou ty US verze..mozna by bylo reseni hledat to na japonskych aukcich :/

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MarauderZ28 »

Q: A 3SGE header and catback will fit on a 5SFE ?

A: It'll bolt on. Pipe may need lengthening or shortening but any exhaust shop can fix that.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

tak problem vyresen..dokonce sem nasel v anglii jeden catback od mongoose...s dovozem za 24tis :roll: :D

Uživatelský avatar
Tuner.X
Příspěvky: 47
Registrován: 31 bře 2006 19:27
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Tuner.X »

zpět k tématu,má to cenu použít tu pásku na sériové svody?neprasknou tím teplem? :?
Supra mk3 turbo

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Tuner.X píše:zpět k tématu,má to cenu použít tu pásku na sériové svody?neprasknou tím teplem? :?
U Rencka zadny teplo, podobne jako vykon, motor nevytvori :lol:

Nicmene, na slabsich motorech bych se zrejme nejakeho nebezpeci nebal. A pokud prasknou, budez mit dobry duvod nechat udelat poradny z nerezu :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Tuner.X píše:zpět k tématu,má to cenu použít tu pásku na sériové svody?neprasknou tím teplem? :?
Můžou a nemusí. Vzhledem ktomu, že litina "nemá ráda" rychlou změnu teplot, tak by právě mohla pomoci. Je to ale jen má dedukce.
Většinou to ale nemá velký smysl, protože sériové svody jsou krátké a proto ani ztráta teploty plynů není velká.

EDIT: A ještě dodám, že tato páska je už jen takovou třešničkou na dort. Takže začít tímto je holý nesmysl. :wink:

Za tento příspěvek mě ale Idaho nepochválí. :oops:
Naposledy upravil(a) Anděl dne 02 dub 2007 21:16, celkem upraveno 2 x.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od Idaho »

neprasknou a lze je použít i bežně, u litinových to nedělá problém, u nerezu jen u levnějších "aftermarket"porduktu ( ssautochrome atd ) doporučují převařit sváry.

Momentálněmáme pásky skladem za velice příznivé ceny..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Tuner.X
Příspěvky: 47
Registrován: 31 bře 2006 19:27
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Tuner.X »

Anděl píše:
Tuner.X píše:zpět k tématu,má to cenu použít tu pásku na sériové svody?neprasknou tím teplem? :?
Můžou a nemusí. Vzhledem ktomu, že litina "nemá ráda" rychlou změnu teplot, tak by právě mohla pomoci. Je to ale jen má dedukce.
Většinou to ale nemá velký smysl, protože sériové svody jsou krátké a proto ani ztráta teploty plynů není velká.

EDIT: A ještě dodám, že tato páska je už jen takovou třešničkou na dort. Takže začít tímto je holý nesmysl. :wink:

Za tento příspěvek mě ale Idaho nepochválí. :oops:
však sem neřekl,že chci tímhle začít,jen sem zjištoval jestli to má vůbec cenu dát na sériové svody :)
Supra mk3 turbo

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“