Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
Moderátor: Zemi
Průtokový ohřívač olejeDanecek píše:proste co nadrz to 4l-kanyst olejeFáboš píše:taky koukám, no ty vole, já se bál, že 1,5 litru na 10000 je hrozně moc....Laconi píše:Danec tos měl větší spotřebu oleje než benzínu ne![]()
kentoya: urcite by to za to stalo, kdyz je to takhle rozdelany


Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to bych musel ucpat dva valceBeaver píše:Průtokový ohřívač olejeDanecek píše:proste co nadrz to 4l-kanyst olejeFáboš píše: taky koukám, no ty vole, já se bál, že 1,5 litru na 10000 je hrozně moc....![]()
kentoya: urcite by to za to stalo, kdyz je to takhle rozdelanyMě Supra bere litr na 400 km

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
hmm mě supra bere ( teda brala
) 0,5-0,75l na 1000km 


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
trošku to upravím , nejsou to oválné čepy ! Jde o to že jak uložení v bloku tak ojnice jsou vyrobeny s nějakou tolerancí a to právě je rozlišení podle barev , měří se vůle v pánvích a podle ní se volí těsnější nebo volnější uložení.Dá se složit i origo kód pánví ,ale to je jen u koupě origo honďáckejch pánví , umístění je v manuálu část je na bloku ,část na klice.Idaho píše:Danecek píše:v Honde uz nas nikdy neuvidiIdaho píše:..hlavně se s žádostí o identifikaci kodu šál - pokdu byste nedej bože kupovali nové - neobracejte na zastoupení HOndytím jsem si už poršel, sami většinou neví jak je dohledat a "doporučí" výměnu motoru
věřím
mě nebyli schopni říct to co meli sami v manuálu - na ty šály fakt bacha, Japonci používaji oválné čepy, takže šáli nejsou stejné, třeba na accorda existuje asi 8 ruzných šál dělených barvami a ty se mezi sebou kombinujou ( rozuměj nahoře červená, dole zelená atd.. ) takže teoreticky je 64možností jak jeden čep osadit, problém je že tyto šály na oválné čepy koupíš pouze u Hondy
veškeré další šály at už od sebelepších a dražších firem požítají s tím že máš přebroušeno na kulaté čepy - jednotný průmer..
Doufám že nelakuju a platí to u techle malejch moturku ale pro 2,0 a 2,2 2,3 to tak je..
označuje průměry vývrtů jednotlivých pánví a průměrů čepu kliky.
Pánve se skládají tak aby vůle byly v toleranci např. motor b16a2(4,5,6) ložisko 1,2,3,4= 0,024-0,042mm ložisko č 3 0,03-0,048mm.Po jakýkoli manipulaci s uložením kliky je nutný motor nechat sednout , tj nechat běžet na volnoběh (nechávám hoďku) min je 15min , výměna oleje a filtru samozřejmostí.
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?
Honda Prelude 3G
Honda Prelude 3G
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
Mam sem hodit zas nejaky fotky?
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
Jj origo kod jsem jendou skládalmonty01 píše:trošku to upravím , nejsou to oválné čepy ! Jde o to že jak uložení v bloku tak ojnice jsou vyrobeny s nějakou tolerancí a to právě je rozlišení podle barev , měří se vůle v pánvích a podle ní se volí těsnější nebo volnější uložení.Dá se složit i origo kód pánví ,ale to je jen u koupě origo honďáckejch pánví , umístění je v manuálu část je na bloku ,část na klice.Idaho píše:Danecek píše:v Honde uz nas nikdy neuvidivěřím
mě nebyli schopni říct to co meli sami v manuálu - na ty šály fakt bacha, Japonci používaji oválné čepy, takže šáli nejsou stejné, třeba na accorda existuje asi 8 ruzných šál dělených barvami a ty se mezi sebou kombinujou ( rozuměj nahoře červená, dole zelená atd.. ) takže teoreticky je 64možností jak jeden čep osadit, problém je že tyto šály na oválné čepy koupíš pouze u Hondy
veškeré další šály at už od sebelepších a dražších firem požítají s tím že máš přebroušeno na kulaté čepy - jednotný průmer..
Doufám že nelakuju a platí to u techle malejch moturku ale pro 2,0 a 2,2 2,3 to tak je..
označuje průměry vývrtů jednotlivých pánví a průměrů čepu kliky.
Pánve se skládají tak aby vůle byly v toleranci např. motor b16a2(4,5,6) ložisko 1,2,3,4= 0,024-0,042mm ložisko č 3 0,03-0,048mm.Po jakýkoli manipulaci s uložením kliky je nutný motor nechat sednout , tj nechat běžet na volnoběh (nechávám hoďku) min je 15min , výměna oleje a filtru samozřejmostí.




Dnes radši brousím než shánět originál uložení..
BTW to o oválném uložení mi potrvdili v nekolika brusírnách, to nemám ze své hlavy..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nejaky pokracovani...
Tak jeste jednou ten muj frirak


A samostatne...




Sundavani remenu, remenic, krytu rozvodaku... ale nejdriv nejaky zbytky zhora


Servo je vyndany

Chtel jsem vyndat sani, ale porad mi vadily vstiky, tak jsem je taky vyndal a hle
zas*any, jak jetel


tak jsem je ocistil a zabalil, aby se na ne nedostal bordel

A nakonec jsem vyndal i tu listu

Hura, sani je venku


A chce poradne vycistit

Nejen sani... na druhou stranu, aspon to tak nerezne


Taka hura na remeny...


Proc musim vzdycky nekam odbehnout


Alternator... taky by neuskodilo ho lehce ocistis

Remenice na klice je dole


A ten pryc s...
plastem:

vodicimi plisky a koleskem, a hura vyndat tesneni na klice


Pak stacilo vyndat drzak motoru s kastli a vysunout rozvodovej remen (ja to delal na dva krat, lama)

Novej remen dam, az jak posledni, aby nebyl zbytecne zasra*nej od oleje
Ve volne chvili jsem zjisili, ze zarovka, ktera mi svitila, podle aktualniho trefeni diry na silnici, mela urvanej jeden kontakt

A kdyz uz jsem u toho cisteni vsech dilu co jsou venku, tak vezmu i "erboks" a trubky kde proudi vzduch a vymnenim nebo vycistim vzduchovej filtr...

A po cisteni, snad stihnou dorazit novy krouzky a pomalu to budem davat vsechno zpet
(jen douvam, ze se neobjevi v annonci inzerat Prodam H. Civic na dily)
Tak jeste jednou ten muj frirak

A samostatne...
Sundavani remenu, remenic, krytu rozvodaku... ale nejdriv nejaky zbytky zhora

Servo je vyndany
Chtel jsem vyndat sani, ale porad mi vadily vstiky, tak jsem je taky vyndal a hle

tak jsem je ocistil a zabalil, aby se na ne nedostal bordel
A nakonec jsem vyndal i tu listu

Hura, sani je venku
A chce poradne vycistit
Nejen sani... na druhou stranu, aspon to tak nerezne



Taka hura na remeny...
Proc musim vzdycky nekam odbehnout

Alternator... taky by neuskodilo ho lehce ocistis
Remenice na klice je dole

A ten pryc s...
plastem:
vodicimi plisky a koleskem, a hura vyndat tesneni na klice

Pak stacilo vyndat drzak motoru s kastli a vysunout rozvodovej remen (ja to delal na dva krat, lama)
Novej remen dam, az jak posledni, aby nebyl zbytecne zasra*nej od oleje
Ve volne chvili jsem zjisili, ze zarovka, ktera mi svitila, podle aktualniho trefeni diry na silnici, mela urvanej jeden kontakt

A kdyz uz jsem u toho cisteni vsech dilu co jsou venku, tak vezmu i "erboks" a trubky kde proudi vzduch a vymnenim nebo vycistim vzduchovej filtr...
A po cisteni, snad stihnou dorazit novy krouzky a pomalu to budem davat vsechno zpet

(jen douvam, ze se neobjevi v annonci inzerat Prodam H. Civic na dily)

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
pěkná pekárna
ted kdo to bude dávat dohromady 


V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
toviFazeey píše:pěkná pekárnated kdo to bude dávat dohromady
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
kamarád když chtěl na crx na ty slabší 1.6 sundat altík tak musel sundat brzdovej válec aby ho dostal ven, takže klobouk dolu že se pouštíš do takovejch akcí
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
No tak tedka se ukaze jak to pujde dat dohromady.Danecek píše:toviFazeey píše:pěkná pekárnated kdo to bude dávat dohromady


Optimismus pramení z nedostatku informací 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
Ja nemusim, ja nemusim...mcsow píše:kamarád když chtěl na crx na ty slabší 1.6 sundat altík tak musel sundat brzdovej válec aby ho dostal ven, takže klobouk dolu že se pouštíš do takovejch akcí

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
- DaveS
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 18 črc 2005 20:54
- Bydliště: Praha - Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
Ty vole ty civici maj takovej mini chladic..... prelude ma silenou kravu velkou.... jinak pekny pracujte dal.... 

Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
No nevím co tvrděj v brusírnách,ale v manuálu se o tom nic nepíše , ani si nedokážu představit jak by ty čepy měli být oválný ,logicky mi to nesedí.Osobně nemám moc dobrý zkušenosti s brusírnama , měl jsem machra ,vyhrál si s tím ,ale bohužel už to nedělá a lidi který jsou tam teď jsou schopni nabrousit kliku tak pro zetora, budu muset zase hledatIdaho píše:Jj origo kod jsem jendou skládalmonty01 píše:trošku to upravím , nejsou to oválné čepy ! Jde o to že jak uložení v bloku tak ojnice jsou vyrobeny s nějakou tolerancí a to právě je rozlišení podle barev , měří se vůle v pánvích a podle ní se volí těsnější nebo volnější uložení.Dá se složit i origo kód pánví ,ale to je jen u koupě origo honďáckejch pánví , umístění je v manuálu část je na bloku ,část na klice.Idaho píše:věřím
mě nebyli schopni říct to co meli sami v manuálu - na ty šály fakt bacha, Japonci používaji oválné čepy, takže šáli nejsou stejné, třeba na accorda existuje asi 8 ruzných šál dělených barvami a ty se mezi sebou kombinujou ( rozuměj nahoře červená, dole zelená atd.. ) takže teoreticky je 64možností jak jeden čep osadit, problém je že tyto šály na oválné čepy koupíš pouze u Hondy
veškeré další šály at už od sebelepších a dražších firem požítají s tím že máš přebroušeno na kulaté čepy - jednotný průmer..
Doufám že nelakuju a platí to u techle malejch moturku ale pro 2,0 a 2,2 2,3 to tak je..
označuje průměry vývrtů jednotlivých pánví a průměrů čepu kliky.
Pánve se skládají tak aby vůle byly v toleranci např. motor b16a2(4,5,6) ložisko 1,2,3,4= 0,024-0,042mm ložisko č 3 0,03-0,048mm.Po jakýkoli manipulaci s uložením kliky je nutný motor nechat sednout , tj nechat běžet na volnoběh (nechávám hoďku) min je 15min , výměna oleje a filtru samozřejmostí.pokdu ej klika dráplá tak to nemá smysl a většinou vyjde levněji ( a to až 3x levněji ) ji přebrousit a koupit sadu výbrusových pánví než shánet ty origo, kor když se dostane člověk do situace jako já, kdy sice na spodku bloku kod byl, al ena 2 ojnicích uplně chyběl
( jj ted už vím =0 nebo A
) ale v té débě mi to nebyli schopni zodpovědět v jediném Honda servisu
Dnes radši brousím než shánět originál uložení..
BTW to o oválném uložení mi potrvdili v nekolika brusírnách, to nemám ze své hlavy..

nejde? divný slovo,co vlastně znamená?
Honda Prelude 3G
Honda Prelude 3G
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
pěkně zasviněný motor, to je pravda.. pokud nebudeš brousit kliku, nech ji přeměřit, okem nejde poznat jestli je OK.. pokud po přeměření bude, rozhodně nechat vyleštit. Rovněř ovalitu bloku přeměřit a oka ojnic....ojnice nechat vyúhlovat. Vyplatí se udělat vše pořádně..
pokud si ze sev. moravy, je tu soukromník co dělá přesné broušení klikových hřídelí a dělá to perfektně, můžu dát kontakt
taktéž kousek od něj je brusírna válců..je to v Příboře
pokud si ze sev. moravy, je tu soukromník co dělá přesné broušení klikových hřídelí a dělá to perfektně, můžu dát kontakt

Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
asi jsi nezkousel vsechnyIdaho píše:Jj origo kod jsem jendou skládalmonty01 píše:trošku to upravím , nejsou to oválné čepy ! Jde o to že jak uložení v bloku tak ojnice jsou vyrobeny s nějakou tolerancí a to právě je rozlišení podle barev , měří se vůle v pánvích a podle ní se volí těsnější nebo volnější uložení.Dá se složit i origo kód pánví ,ale to je jen u koupě origo honďáckejch pánví , umístění je v manuálu část je na bloku ,část na klice.Idaho píše:věřím
mě nebyli schopni říct to co meli sami v manuálu - na ty šály fakt bacha, Japonci používaji oválné čepy, takže šáli nejsou stejné, třeba na accorda existuje asi 8 ruzných šál dělených barvami a ty se mezi sebou kombinujou ( rozuměj nahoře červená, dole zelená atd.. ) takže teoreticky je 64možností jak jeden čep osadit, problém je že tyto šály na oválné čepy koupíš pouze u Hondy
veškeré další šály at už od sebelepších a dražších firem požítají s tím že máš přebroušeno na kulaté čepy - jednotný průmer..
Doufám že nelakuju a platí to u techle malejch moturku ale pro 2,0 a 2,2 2,3 to tak je..
označuje průměry vývrtů jednotlivých pánví a průměrů čepu kliky.
Pánve se skládají tak aby vůle byly v toleranci např. motor b16a2(4,5,6) ložisko 1,2,3,4= 0,024-0,042mm ložisko č 3 0,03-0,048mm.Po jakýkoli manipulaci s uložením kliky je nutný motor nechat sednout , tj nechat běžet na volnoběh (nechávám hoďku) min je 15min , výměna oleje a filtru samozřejmostí.pokdu ej klika dráplá tak to nemá smysl a většinou vyjde levněji ( a to až 3x levněji ) ji přebrousit a koupit sadu výbrusových pánví než shánet ty origo, kor když se dostane člověk do situace jako já, kdy sice na spodku bloku kod byl, al ena 2 ojnicích uplně chyběl
( jj ted už vím =0 nebo A
) ale v té débě mi to nebyli schopni zodpovědět v jediném Honda servisu
Dnes radši brousím než shánět originál uložení..
BTW to o oválném uložení mi potrvdili v nekolika brusírnách, to nemám ze své hlavy..

Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
logicky sem nemohl vyzkoušet všechny.
Dělám to takhel už pár let a hezkejch pár moturku jsme udelal a jsem spokojenej, uživatelé také.. většinou nechávám brousit přímo na míru ložiseka a výsledekm je že složeným motorem ( s vyšroubovanejma svíčkamk ) otočím rukou, bez toho že bych musel cukat abycgh ho rozpochyboval. proste jde lehce a slape dobře, takže nvidím duvod to menit..
Pokud je uložení čemu dokonale kulaté, tak proč jsou tedy nahoře jiné šály a v dolní části čepu také ? možná sem si to vysvětlil moc laicky, ale mě tozatím stačilo. nemusím nijak extrapátrat po duvodu stačí mi když to funguje a že to funguje dobře je jisté.
kecy jako že japonci se nesmí brousit a podobne jsou holá hovadina, porotřže když je už klika jednou dráplá tak ti proste nic jiného nezbývá , pokud chceš aby ten motor po GO najel větší počet kilometrů..
než se srát s eskládáním šál a jejich pořizováním v autorizovaném servisu za xtisíc korun, radsi koupím renovvané šály od Clevite, ACL a podobne a kliku jim nechám vybrousit na míru..
Dělám to takhel už pár let a hezkejch pár moturku jsme udelal a jsem spokojenej, uživatelé také.. většinou nechávám brousit přímo na míru ložiseka a výsledekm je že složeným motorem ( s vyšroubovanejma svíčkamk ) otočím rukou, bez toho že bych musel cukat abycgh ho rozpochyboval. proste jde lehce a slape dobře, takže nvidím duvod to menit..
Pokud je uložení čemu dokonale kulaté, tak proč jsou tedy nahoře jiné šály a v dolní části čepu také ? možná sem si to vysvětlil moc laicky, ale mě tozatím stačilo. nemusím nijak extrapátrat po duvodu stačí mi když to funguje a že to funguje dobře je jisté.
kecy jako že japonci se nesmí brousit a podobne jsou holá hovadina, porotřže když je už klika jednou dráplá tak ti proste nic jiného nezbývá , pokud chceš aby ten motor po GO najel větší počet kilometrů..
než se srát s eskládáním šál a jejich pořizováním v autorizovaném servisu za xtisíc korun, radsi koupím renovvané šály od Clevite, ACL a podobne a kliku jim nechám vybrousit na míru..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak sem hodim nejakej ten zbytek 
Ve fazi "cisti vse co muzes" jsem pouzival hadr
, nejaky sroubovacky, benzin, odrezovac, bublinkovej pytel od naseho admina, vapku, parni cistis a par litru destilovany vody... apod
Nejhorsi byly saci svody, byly pomerne dost zadelany, ale diky parnimu cistici to celkem slo
verim, ze ty firmy co to delaj za 1200kc by to udelali lip


pohled dovnitr od klapky...











vapkou jsem pak bral plasty od rozvodu - tesnici gumicky jsem daval nove (byly v tesnici sade viz. prvni stranka
), krabici na vzduchovej filtr, kterej jsme jen ocistil, protoze vypadal, ze tam neni moc dlouho, kryt svodu, samotny svody, trubku sani...





lista na vstiky byla docela zacla a orezla, tak jsem se ji snazil lehce ocistit

neco malo na hlave - fotky nejdou nijak poporade, abyste se neptali proc jsem to skladal, rozkladal a azase skladal












cisteni fritovaciho pistu





ted uz je tak cistej, ze by z nej mohli i detska jist


cistime...




konecne par gramu materiealu, kvuli kterymu tohle vsechno.. posral











saly jsem nechal puvodni, ale nakonec je budu taky menit, vcetne hlavnich klikovych sal, zatim jsou jen koupeny a rozebranej spodek

nasazeni novych krouzku...

dukladka kontrola, aby byly zamkama tak, jak to navrhli japonsti inzenyri

tohle jsem nikdy nikoho nevidel delat, vsichni mi o tom jen vypraveli, zadny fotky jsem nenasel
delal jsem to sam, a nakonec to vsechno dobre dopadlo






dalsi pisty jsem pak cistil hned po vyndani...., drazky jsem cistil starym krouzkem, kdyz to bylo hotovy, tak se to utahlo
jak jinak




ted udelame rychlej skok a nasadime hlavu a krabici







zavrem a zapojime vse potrebne, nahodime saci svody, vstriky, rozvodovej remen...





vanu, alternator, kladku pro remen ke klime...
novy tesnici krouzky na vejfuk
nejdriv jsem vubec nevedel k cemu ty krouzky jsou
:D:D


a hura na testovaci jizdu




celkove vydaje za sadu tesneni, pistni krouzky, nove svicky NGK jsou 4200kc;
vsechny saly, oleje, olejovej filtr, fridex, palivovej filtr, tesnici krouzky na vejfuk vyslo na cca 4000kc
a rozvodak s napinakem a vodni pumpou vcetne tesneni asi na 3000kc
kliku jsme merili a je v poradku
ted je auto zase z casti rozebrany, budu menit hlavni saly na klice a ojnicni saly, budu muset predelat tesneni na vane, protoze skrz nej kape... pak uz jen staci auto prodat a koupit neco zabavnyho

Ve fazi "cisti vse co muzes" jsem pouzival hadr

Nejhorsi byly saci svody, byly pomerne dost zadelany, ale diky parnimu cistici to celkem slo


pohled dovnitr od klapky...

vapkou jsem pak bral plasty od rozvodu - tesnici gumicky jsem daval nove (byly v tesnici sade viz. prvni stranka

lista na vstiky byla docela zacla a orezla, tak jsem se ji snazil lehce ocistit
neco malo na hlave - fotky nejdou nijak poporade, abyste se neptali proc jsem to skladal, rozkladal a azase skladal

cisteni fritovaciho pistu

ted uz je tak cistej, ze by z nej mohli i detska jist

cistime...
konecne par gramu materiealu, kvuli kterymu tohle vsechno.. posral

saly jsem nechal puvodni, ale nakonec je budu taky menit, vcetne hlavnich klikovych sal, zatim jsou jen koupeny a rozebranej spodek

nasazeni novych krouzku...
dukladka kontrola, aby byly zamkama tak, jak to navrhli japonsti inzenyri

tohle jsem nikdy nikoho nevidel delat, vsichni mi o tom jen vypraveli, zadny fotky jsem nenasel



dalsi pisty jsem pak cistil hned po vyndani...., drazky jsem cistil starym krouzkem, kdyz to bylo hotovy, tak se to utahlo

ted udelame rychlej skok a nasadime hlavu a krabici

zavrem a zapojime vse potrebne, nahodime saci svody, vstriky, rozvodovej remen...
vanu, alternator, kladku pro remen ke klime...
novy tesnici krouzky na vejfuk


a hura na testovaci jizdu

celkove vydaje za sadu tesneni, pistni krouzky, nove svicky NGK jsou 4200kc;
vsechny saly, oleje, olejovej filtr, fridex, palivovej filtr, tesnici krouzky na vejfuk vyslo na cca 4000kc
a rozvodak s napinakem a vodni pumpou vcetne tesneni asi na 3000kc
kliku jsme merili a je v poradku

ted je auto zase z casti rozebrany, budu menit hlavni saly na klice a ojnicni saly, budu muset predelat tesneni na vane, protoze skrz nej kape... pak uz jen staci auto prodat a koupit neco zabavnyho

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
Jestli není automechanik ani táta tak seš fakt machr že ses do toho pustil!
- krulis
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 09 kvě 2005 13:32
- Bydliště: 82°12'N 23°59'E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
nebo blazenTF píše:Jestli není automechanik ani táta tak seš fakt machr že ses do toho pustil!

| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Home GO motoru ...aneb generalka na koleni
to spiskrulis píše:nebo blazenTF píše:Jestli není automechanik ani táta tak seš fakt machr že ses do toho pustil!

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
- Lukáš 325e
- Příspěvky: 301
- Registrován: 15 čer 2006 15:12
- Bydliště: Praha
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:

Tak saly jsou novy a tichy klepani je v urcitech otackach slyset porad, nejspis bude roztahla ojnice, ktera byla uz pred novejma salama (ojnicnima loziskama



Hura, dalsi vikend v p****i

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
pokorneo píše:a pojedete to ještě někdy ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()




http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.