takze me zajima co bych mohl pouzit z ty EG8ky a co bych si musel sehnat.. elektrika, poloosy, prevodovka?
dik za info!

Moderátor: Zemi
ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej...Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni
I zazraky se deji. Jel bych se na to podivat. Nekdy se toho chce nekdo rychle zbavit a nebo ani netusi co ma doma za skvost a povede se super kauf.Danecek píše:ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej...Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni
a to tvoje esicko olej nebralo?Danecek píše:ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej...Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni
bralo, ale taky jsem ho kupoval s tim, ze bude potreba udelat generalkuvagi píše:a to tvoje esicko olej nebralo?Danecek píše:ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej...Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni![]()
jinak problem uz neni aktualni, zmena planu..... diky za prispevky
Jak mas upravenej ten vyfuk?Robik píše:No já se svezl ted v ESi a nejak mě začíná srát že mám jen lsiUvažoval bych taky o swapu..ale to by stálo asi peněz a peněz
Zase je mi líto tu mou Hondu prodávat když jsem ji ted koupil a ten lak je rok starý a kastle v super stavu bez jakékoliv rzi
Ted jsem tam nechal vyměnit těsnění pod hlavou a u ventilů, nové svíčky a také výměna oleje a navíc jsem si nechal upravit střední díl výfuku a zvyžuji kompletní generálku motoru...no tak uvažuji...jestli není lepší prodat auto a koupit ESI...
anebo mít lsi v 100% stavu...
Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.CAD píše:Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
Nevím ale za všechno co mi tam bylo děláno jsem dal necelých 5000,-CAD píše:Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
Tak to si me moc nepotesil. Bavil sem se s kolegou z prace (civic 1.6 4g) a ten rikal, ze tam ma je tu rouru jak to myslim ja a spotreba OK, jen se trochu zvysila hlucnost.Fáboš píše:No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.CAD píše:Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
třeba se to u každýho motoru chová jina. Skus napsat např Idahovi, bude o tom vědět určitě víc než já. Jenom říkám přetlumočený informace. Auto prej daleko víc řve, žere víc a míň jede. S tím, že z toho celkově byl taky překvapenej, zvlášť, když všude čte, jak tam všichni strkaj jeno roudu místo stře´dáku.CAD píše:Tak to si me moc nepotesil. Bavil sem se s kolegou z prace (civic 1.6 4g) a ten rikal, ze tam ma je tu rouru jak to myslim ja a spotreba OK, jen se trochu zvysila hlucnost.Fáboš píše:No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.CAD píše: Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???
No oproti sérii nevím protože jsem to s rezonátorem už koupil, ale tím že jsem nechal vyměnit těsnění u hlavy a ventilů, dal tam nové svíčky NKG, nechal předělat ten výfuk a vyměnit olej tak je to o něco lepší....ale je to jen prozatimní řešení, chci tam pak nechat dát svody + dodělat zbytek výfuku..ale co jsem tak slyšel tak když si necháš udělat komplet výfuk tak si tím určitě pomůžeš a jediné proti si myslím je ta hlušnostCAD píše:to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???
Posunul se k vyšším otáčkám protože si měl určitě svody 4-1 ne?? Podle mě upravené svody 4-2-1 zabírají zase už v níšších otáčkách ale zase není takový nárust výkonu ve vysokých...Idaho píše:Tak jak říkáte - svody rovná trubka a pruchozí koncák jsme měl na A20A4 ( acco aerodeck ) udělanej výfuk jelo to jak svině, žralo jako prase. Výkon s eposunul k vyšímotáčkám , ..
nechaljsem to na puvodní ecu, protože to bylo ještě částečně řízené podtlaky. Svody byly 4-2-1 a ty jsen nechal, jen s udělala kopie ze silnějších ( prumerem ) trubek . Jinak motor točil lehce přes hranici 8tis RPM..Robik píše:Posunul se k vyšším otáčkám protože si měl určitě svody 4-1 ne?? Podle mě upravené svody 4-2-1 zabírají zase už v níšších otáčkách ale zase není takový nárust výkonu ve vysokých...Idaho píše:Tak jak říkáte - svody rovná trubka a pruchozí koncák jsme měl na A20A4 ( acco aerodeck ) udělanej výfuk jelo to jak svině, žralo jako prase. Výkon s eposunul k vyšímotáčkám , ..
A s těmi střiky to je u Hond vyzkoušné věc..co jsem slyšel tak u dvoubodů (třeba D15B2) co se dělá předělávky na 4bod tak ta spotřeba se sníží taky a výkon při tom naroste ze 66 na 74 KW ale samozřejmě je nutné tam dát i ECU ze 4bodu