Olej na vzduchový filtr

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

Ritchma píše:ten olej zachytává malý částečky prachu a vody, takže když ho tam nedáš tak je ti jasný co to udělá. Jinak ta pračka je snad nesmysl ne? Zasírat si pračku takovym humusem co je nachytanej ve filtru, ale stejně tomu nevěřim protože ten filtr, resp. ta mřížka je křehká takže by se v pračce naprosto ten filtr deformoval :lol:
Zasirat pracku humusem? A kde myslis ze se perou monterky do kterejch si utiras zamazany ruce vod voleje? Ty jsou daleko vetsi humus nez nejakej filtr...
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Nejidealnejsi je zachovat vzduchove potrubí a nevymejslet tam blbosti typu konickej filtr a chromovy trubky, vypada to hezky, ale to je vsechno. Zachovat box sani a koupit jen vlozku, jinak s tim olejem, opravdu je dobre koupit cistici sadu s olejickem primo od vyrobce a primo na danej filtr. WDcko je dobry na promazavani sroub. spoju a podobne, ale na filtr bych si to vazne nedal...

PS: ty saci boxy od vyrobce tam nejsou jentak ze srandy, inzenyri v automobilkach nejsou zadny blbci...

To je asi jako kdyz cca 3-4 roky z5 potreboval jeden pan prehrat software z original jednotky BMW motorsport, potreboval stahnout data a ulozit je na cd a chytri pani v BitPoweru mu rekli proc to jako potrebuje, ze mu udelaji lepsi soft :) Tak si vzal svou jednotku a jel radsi jinam... Pac pochybuju o tom, ze pan co prehrava softwary z jednotek a upravuje mapy a navic o vikendech dela DJe na diskotekach, tak udela lepsi soft nez pani inzenyri z bmw co to zkousej a ladej kupa mesicu...

Ale to by byla diskuze na dlouho... Hau
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

sejki píše:Nejidealnejsi je zachovat vzduchove potrubí a nevymejslet tam blbosti typu konickej filtr a chromovy trubky, vypada to hezky, ale to je vsechno. Zachovat box sani a koupit jen vlozku, jinak s tim olejem, opravdu je dobre koupit cistici sadu s olejickem primo od vyrobce a primo na danej filtr. WDcko je dobry na promazavani sroub. spoju a podobne, ale na filtr bych si to vazne nedal...

PS: ty saci boxy od vyrobce tam nejsou jentak ze srandy, inzenyri v automobilkach nejsou zadny blbci...

To je asi jako kdyz cca 3-4 roky z5 potreboval jeden pan prehrat software z original jednotky BMW motorsport, potreboval stahnout data a ulozit je na cd a chytri pani v BitPoweru mu rekli proc to jako potrebuje, ze mu udelaji lepsi soft :) Tak si vzal svou jednotku a jel radsi jinam... Pac pochybuju o tom, ze pan co prehrava softwary z jednotek a upravuje mapy a navic o vikendech dela DJe na diskotekach, tak udela lepsi soft nez pani inzenyri z bmw co to zkousej a ladej kupa mesicu...

Ale to by byla diskuze na dlouho... Hau
1) Někdy mi připadá, že inženýři v automobilkách tak inteligentní nejsou. :wink: Např. Megane má orig. vývod sání za chladičem, kde toho studeného vzduchu moc nebude. :roll:

2) Nejlepší je úprava stávajícího ECU, než tam narvat nějakou jinou náplň. Ono totiž žádné auto není identické, takže chce i jiné mapy. :wink:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AdieuD »

No, ja mela vlozku do boxu od Greenu... protoze jsem vyhazovala vahu vzduchu, tak s ni sel i celej box ven a ted mam konus. Rozdil zadnej, mozna je to jen estetickej zazitek pro nekoho, pro me konus znamenal vic srani, neb se musi odstinit od motoroveho prostoru. Mam ho tesne za prednim svetlem a a sal mi na volnobeh saje 76C teplej vzduch vzduch... A rychleji se spini...
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej na vzduchový filtr

Příspěvek od Ivan »

Mám čidlo teploty v sání a neustále si s tím hraju. Poslední verze je ta nejhloupější, jakou jsem mohl udělat: filtr je v podběhu u předního kola a vede od něj nerezová trubka. Filtr sice nasává příjemně chladný vzduch, ale jakmile se ta nerezová trubka nahřeje od motoru, tak mám v sání téměř konstantní teplotu 70 stupňů, ať dělám, co dělám :-( A na sprintech je to poznat ... A skutečně se přikláním k tomu, že nejlepším řešením je ponechat originální airbox a dát jen lepší vložku.

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej na vzduchový filtr

Příspěvek od AdieuD »

JTrubky nemam z nerezu, ale gumove... Zkus obehnout firmy, co delaji s hadicema a koupit gumovou, neni to hezky, ale neprenasi tolik tepla.
Ivane, jak to mas odstinene? 70C ti to saje i za jizdy?
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej na vzduchový filtr

Příspěvek od Ivan »

AdieuD píše:JTrubky nemam z nerezu, ale gumove... Zkus obehnout firmy, co delaji s hadicema a koupit gumovou, neni to hezky, ale neprenasi tolik tepla.
Ivane, jak to mas odstinene? 70C ti to saje i za jizdy?
Asi to budu řešit zase nějak náporově z kapoty jako jsem to měl před pár lety, je to nejefektivnější způsob, který jsem zatím vyzkoušel. Zatím to odstíněné nemám, ale stejně mě to překvapilo, jak se ta nerez trubka dokáže šíleně zahřát. Jinak za jízdy je tam standardně, když je motor už zahřátý (ten c20xe hřeje opravdu hodně), kolem 50 stupňů. Ta gumová trubka mě taky napadla, ještě to vyzkouším, stejně jako se chystám na nějakou izolační tkaninu. Vyfotím a poinformuju.

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Anděl píše:
sejki píše:Nejidealnejsi je zachovat vzduchove potrubí a nevymejslet tam blbosti typu konickej filtr a chromovy trubky, vypada to hezky, ale to je vsechno. Zachovat box sani a koupit jen vlozku, jinak s tim olejem, opravdu je dobre koupit cistici sadu s olejickem primo od vyrobce a primo na danej filtr. WDcko je dobry na promazavani sroub. spoju a podobne, ale na filtr bych si to vazne nedal...

PS: ty saci boxy od vyrobce tam nejsou jentak ze srandy, inzenyri v automobilkach nejsou zadny blbci...

To je asi jako kdyz cca 3-4 roky z5 potreboval jeden pan prehrat software z original jednotky BMW motorsport, potreboval stahnout data a ulozit je na cd a chytri pani v BitPoweru mu rekli proc to jako potrebuje, ze mu udelaji lepsi soft :) Tak si vzal svou jednotku a jel radsi jinam... Pac pochybuju o tom, ze pan co prehrava softwary z jednotek a upravuje mapy a navic o vikendech dela DJe na diskotekach, tak udela lepsi soft nez pani inzenyri z bmw co to zkousej a ladej kupa mesicu...

Ale to by byla diskuze na dlouho... Hau
1) Někdy mi připadá, že inženýři v automobilkách tak inteligentní nejsou. :wink: Např. Megane má orig. vývod sání za chladičem, kde toho studeného vzduchu moc nebude. :roll:

2) Nejlepší je úprava stávajícího ECU, než tam narvat nějakou jinou náplň. Ono totiž žádné auto není identické, takže chce i jiné mapy. :wink:
Vis, oni delaji auta na vydrz, pokud po nich budes chtit aby ti z auta vyzdimali co nejvic koni tak to taky umej :)
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

To je zvláštní já mam trubku od sání vlastně hned vedle motoru a když jedu alespoň chvilku a nestojim, tak když vypnu motor a vylezu tak je trubka pořád studená 8) Trubka nijak odstíněná neni jenom filtr je v plastovym náhubku kterej saje přímo z masky vzduch. Když tam ten plast nebyl byla trubka teplá
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej na vzduchový filtr

Příspěvek od AdieuD »

Ivan píše: Asi to budu řešit zase nějak náporově z kapoty jako jsem to měl před pár lety, je to nejefektivnější způsob, který jsem zatím vyzkoušel. Zatím to odstíněné nemám, ale stejně mě to překvapilo, jak se ta nerez trubka dokáže šíleně zahřát. Jinak za jízdy je tam standardně, když je motor už zahřátý (ten c20xe hřeje opravdu hodně), kolem 50 stupňů. Ta gumová trubka mě taky napadla, ještě to vyzkouším, stejně jako se chystám na nějakou izolační tkaninu. Vyfotím a poinformuju.
Pokud ti je jedno, jak to v nem bude vypadat, tak vem kus plechu a udelej ohradku, at to nesaje vzduch od motora, ale jen ze predu, kdyz bys dodelal napor, tak to bude nejlepsi reseni.
Ja to chci resit jeste i dirama do blatniku jako maji ty dodavky od mercedesu (kdyby nekdo vedel, kde to sehnat, jsem jedno velke ucho). ale to je otazkou casu.
Urcite ti pomuze ta ohradka,u me to funguje 8)
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej na vzduchový filtr

Příspěvek od Ivan »

Myslím si, že jsou lepší materiály jak plech na odstínění...

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej na vzduchový filtr

Příspěvek od AdieuD »

Ivan píše:Myslím si, že jsou lepší materiály jak plech na odstínění...
No, jasne ze jo, ale kdyz je nouze... :lol: Ale pomuze to.. lepsi neco nez nic ;-)
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej na vzduchový filtr

Příspěvek od Ivan »

AdieuD píše:
Ivan píše:Myslím si, že jsou lepší materiály jak plech na odstínění...
No, jasne ze jo, ale kdyz je nouze... :lol: Ale pomuze to.. lepsi neco nez nic ;-)
To máš pravdu, ale já zkusím sehnat raději něco, co odráží teplo... Bauhas rulezzz :D

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Olej na vzduchový filtr

Příspěvek od Beaver »

Ivan píše:Myslím si, že jsou lepší materiály jak plech na odstínění...
Přijde na to. Když se někdy koukneš po chlaupách apod. najdeš tam kolem klasických kamen na uhlí a dřevo plech, kterej je schopnej bez problémů zabránit tomu, aby se ti kamna propálily podlahou, nebo ti od nich chytlo třeba dřevěný obložení. Gumovou podložku jsem pod nima ještě neviděl a mramorový odstínění zas nebudeš dávat ty do auta :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: Olej na vzduchový filtr

Příspěvek od Anděl »

Beaver píše:
Ivan píše:Myslím si, že jsou lepší materiály jak plech na odstínění...
Přijde na to. Když se někdy koukneš po chlaupách apod. najdeš tam kolem klasických kamen na uhlí a dřevo plech, kterej je schopnej bez problémů zabránit tomu, aby se ti kamna propálily podlahou, nebo ti od nich chytlo třeba dřevěný obložení. Gumovou podložku jsem pod nima ještě neviděl a mramorový odstínění zas nebudeš dávat ty do auta :lol:
Jenže tam je to právě proto, aby nepříšla hořlavá látka do styku s vysokou teplotou. :wink: Kdyby jsi tam např. dal gumu, tak hoříš hned a to, že guma lépe odstíní teplo, ti bude :zadek: platné. :D

To samé platí např. pro ochrané plechy(např. hliník) před svodama. Kdyby tam dali např. gumové stínění, tak zase hoříš.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“