Zasirat pracku humusem? A kde myslis ze se perou monterky do kterejch si utiras zamazany ruce vod voleje? Ty jsou daleko vetsi humus nez nejakej filtr...Ritchma píše:ten olej zachytává malý částečky prachu a vody, takže když ho tam nedáš tak je ti jasný co to udělá. Jinak ta pračka je snad nesmysl ne? Zasírat si pračku takovym humusem co je nachytanej ve filtru, ale stejně tomu nevěřim protože ten filtr, resp. ta mřížka je křehká takže by se v pračce naprosto ten filtr deformoval
Olej na vzduchový filtr
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
Nejidealnejsi je zachovat vzduchove potrubí a nevymejslet tam blbosti typu konickej filtr a chromovy trubky, vypada to hezky, ale to je vsechno. Zachovat box sani a koupit jen vlozku, jinak s tim olejem, opravdu je dobre koupit cistici sadu s olejickem primo od vyrobce a primo na danej filtr. WDcko je dobry na promazavani sroub. spoju a podobne, ale na filtr bych si to vazne nedal...
PS: ty saci boxy od vyrobce tam nejsou jentak ze srandy, inzenyri v automobilkach nejsou zadny blbci...
To je asi jako kdyz cca 3-4 roky z5 potreboval jeden pan prehrat software z original jednotky BMW motorsport, potreboval stahnout data a ulozit je na cd a chytri pani v BitPoweru mu rekli proc to jako potrebuje, ze mu udelaji lepsi soft
Tak si vzal svou jednotku a jel radsi jinam... Pac pochybuju o tom, ze pan co prehrava softwary z jednotek a upravuje mapy a navic o vikendech dela DJe na diskotekach, tak udela lepsi soft nez pani inzenyri z bmw co to zkousej a ladej kupa mesicu...
Ale to by byla diskuze na dlouho... Hau
PS: ty saci boxy od vyrobce tam nejsou jentak ze srandy, inzenyri v automobilkach nejsou zadny blbci...
To je asi jako kdyz cca 3-4 roky z5 potreboval jeden pan prehrat software z original jednotky BMW motorsport, potreboval stahnout data a ulozit je na cd a chytri pani v BitPoweru mu rekli proc to jako potrebuje, ze mu udelaji lepsi soft

Ale to by byla diskuze na dlouho... Hau
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
1) Někdy mi připadá, že inženýři v automobilkách tak inteligentní nejsou.sejki píše:Nejidealnejsi je zachovat vzduchove potrubí a nevymejslet tam blbosti typu konickej filtr a chromovy trubky, vypada to hezky, ale to je vsechno. Zachovat box sani a koupit jen vlozku, jinak s tim olejem, opravdu je dobre koupit cistici sadu s olejickem primo od vyrobce a primo na danej filtr. WDcko je dobry na promazavani sroub. spoju a podobne, ale na filtr bych si to vazne nedal...
PS: ty saci boxy od vyrobce tam nejsou jentak ze srandy, inzenyri v automobilkach nejsou zadny blbci...
To je asi jako kdyz cca 3-4 roky z5 potreboval jeden pan prehrat software z original jednotky BMW motorsport, potreboval stahnout data a ulozit je na cd a chytri pani v BitPoweru mu rekli proc to jako potrebuje, ze mu udelaji lepsi softTak si vzal svou jednotku a jel radsi jinam... Pac pochybuju o tom, ze pan co prehrava softwary z jednotek a upravuje mapy a navic o vikendech dela DJe na diskotekach, tak udela lepsi soft nez pani inzenyri z bmw co to zkousej a ladej kupa mesicu...
Ale to by byla diskuze na dlouho... Hau


2) Nejlepší je úprava stávajícího ECU, než tam narvat nějakou jinou náplň. Ono totiž žádné auto není identické, takže chce i jiné mapy.

Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
No, ja mela vlozku do boxu od Greenu... protoze jsem vyhazovala vahu vzduchu, tak s ni sel i celej box ven a ted mam konus. Rozdil zadnej, mozna je to jen estetickej zazitek pro nekoho, pro me konus znamenal vic srani, neb se musi odstinit od motoroveho prostoru. Mam ho tesne za prednim svetlem a a sal mi na volnobeh saje 76C teplej vzduch vzduch... A rychleji se spini...
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej na vzduchový filtr
Mám čidlo teploty v sání a neustále si s tím hraju. Poslední verze je ta nejhloupější, jakou jsem mohl udělat: filtr je v podběhu u předního kola a vede od něj nerezová trubka. Filtr sice nasává příjemně chladný vzduch, ale jakmile se ta nerezová trubka nahřeje od motoru, tak mám v sání téměř konstantní teplotu 70 stupňů, ať dělám, co dělám
A na sprintech je to poznat ... A skutečně se přikláním k tomu, že nejlepším řešením je ponechat originální airbox a dát jen lepší vložku.

-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej na vzduchový filtr
JTrubky nemam z nerezu, ale gumove... Zkus obehnout firmy, co delaji s hadicema a koupit gumovou, neni to hezky, ale neprenasi tolik tepla.
Ivane, jak to mas odstinene? 70C ti to saje i za jizdy?
Ivane, jak to mas odstinene? 70C ti to saje i za jizdy?
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej na vzduchový filtr
Asi to budu řešit zase nějak náporově z kapoty jako jsem to měl před pár lety, je to nejefektivnější způsob, který jsem zatím vyzkoušel. Zatím to odstíněné nemám, ale stejně mě to překvapilo, jak se ta nerez trubka dokáže šíleně zahřát. Jinak za jízdy je tam standardně, když je motor už zahřátý (ten c20xe hřeje opravdu hodně), kolem 50 stupňů. Ta gumová trubka mě taky napadla, ještě to vyzkouším, stejně jako se chystám na nějakou izolační tkaninu. Vyfotím a poinformuju.AdieuD píše:JTrubky nemam z nerezu, ale gumove... Zkus obehnout firmy, co delaji s hadicema a koupit gumovou, neni to hezky, ale neprenasi tolik tepla.
Ivane, jak to mas odstinene? 70C ti to saje i za jizdy?
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
Vis, oni delaji auta na vydrz, pokud po nich budes chtit aby ti z auta vyzdimali co nejvic koni tak to taky umejAnděl píše:1) Někdy mi připadá, že inženýři v automobilkách tak inteligentní nejsou.sejki píše:Nejidealnejsi je zachovat vzduchove potrubí a nevymejslet tam blbosti typu konickej filtr a chromovy trubky, vypada to hezky, ale to je vsechno. Zachovat box sani a koupit jen vlozku, jinak s tim olejem, opravdu je dobre koupit cistici sadu s olejickem primo od vyrobce a primo na danej filtr. WDcko je dobry na promazavani sroub. spoju a podobne, ale na filtr bych si to vazne nedal...
PS: ty saci boxy od vyrobce tam nejsou jentak ze srandy, inzenyri v automobilkach nejsou zadny blbci...
To je asi jako kdyz cca 3-4 roky z5 potreboval jeden pan prehrat software z original jednotky BMW motorsport, potreboval stahnout data a ulozit je na cd a chytri pani v BitPoweru mu rekli proc to jako potrebuje, ze mu udelaji lepsi softTak si vzal svou jednotku a jel radsi jinam... Pac pochybuju o tom, ze pan co prehrava softwary z jednotek a upravuje mapy a navic o vikendech dela DJe na diskotekach, tak udela lepsi soft nez pani inzenyri z bmw co to zkousej a ladej kupa mesicu...
Ale to by byla diskuze na dlouho... HauNapř. Megane má orig. vývod sání za chladičem, kde toho studeného vzduchu moc nebude.
![]()
2) Nejlepší je úprava stávajícího ECU, než tam narvat nějakou jinou náplň. Ono totiž žádné auto není identické, takže chce i jiné mapy.

Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
To je zvláštní já mam trubku od sání vlastně hned vedle motoru a když jedu alespoň chvilku a nestojim, tak když vypnu motor a vylezu tak je trubka pořád studená
Trubka nijak odstíněná neni jenom filtr je v plastovym náhubku kterej saje přímo z masky vzduch. Když tam ten plast nebyl byla trubka teplá

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej na vzduchový filtr
Pokud ti je jedno, jak to v nem bude vypadat, tak vem kus plechu a udelej ohradku, at to nesaje vzduch od motora, ale jen ze predu, kdyz bys dodelal napor, tak to bude nejlepsi reseni.Ivan píše: Asi to budu řešit zase nějak náporově z kapoty jako jsem to měl před pár lety, je to nejefektivnější způsob, který jsem zatím vyzkoušel. Zatím to odstíněné nemám, ale stejně mě to překvapilo, jak se ta nerez trubka dokáže šíleně zahřát. Jinak za jízdy je tam standardně, když je motor už zahřátý (ten c20xe hřeje opravdu hodně), kolem 50 stupňů. Ta gumová trubka mě taky napadla, ještě to vyzkouším, stejně jako se chystám na nějakou izolační tkaninu. Vyfotím a poinformuju.
Ja to chci resit jeste i dirama do blatniku jako maji ty dodavky od mercedesu (kdyby nekdo vedel, kde to sehnat, jsem jedno velke ucho). ale to je otazkou casu.
Urcite ti pomuze ta ohradka,u me to funguje

I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej na vzduchový filtr
Myslím si, že jsou lepší materiály jak plech na odstínění...
-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej na vzduchový filtr
No, jasne ze jo, ale kdyz je nouze...Ivan píše:Myslím si, že jsou lepší materiály jak plech na odstínění...


I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej na vzduchový filtr
To máš pravdu, ale já zkusím sehnat raději něco, co odráží teplo... Bauhas rulezzzAdieuD píše:No, jasne ze jo, ale kdyz je nouze...Ivan píše:Myslím si, že jsou lepší materiály jak plech na odstínění...Ale pomuze to.. lepsi neco nez nic

Re: Olej na vzduchový filtr
Přijde na to. Když se někdy koukneš po chlaupách apod. najdeš tam kolem klasických kamen na uhlí a dřevo plech, kterej je schopnej bez problémů zabránit tomu, aby se ti kamna propálily podlahou, nebo ti od nich chytlo třeba dřevěný obložení. Gumovou podložku jsem pod nima ještě neviděl a mramorový odstínění zas nebudeš dávat ty do autaIvan píše:Myslím si, že jsou lepší materiály jak plech na odstínění...

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Olej na vzduchový filtr
Jenže tam je to právě proto, aby nepříšla hořlavá látka do styku s vysokou teplotou.Beaver píše:Přijde na to. Když se někdy koukneš po chlaupách apod. najdeš tam kolem klasických kamen na uhlí a dřevo plech, kterej je schopnej bez problémů zabránit tomu, aby se ti kamna propálily podlahou, nebo ti od nich chytlo třeba dřevěný obložení. Gumovou podložku jsem pod nima ještě neviděl a mramorový odstínění zas nebudeš dávat ty do autaIvan píše:Myslím si, že jsou lepší materiály jak plech na odstínění...



To samé platí např. pro ochrané plechy(např. hliník) před svodama. Kdyby tam dali např. gumové stínění, tak zase hoříš.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw