

s tímhle se skutečně nic kloudného ( rozumněj v našich podmínkách a v rozumné fin hladine ) dělat nedá..
a to si myslíš, že takovu přestavbu uděláš do 20tis?nuff.dome píše:Twoe, aha! No tak to ne. 200tis? To bych tam dal rovnou motor s turbem a 6st. prev.Fáboš píše:no to jo ale z megana dostal 40 koní za cenu 200 tis, do něčeho takovýho cheš jít?nuff.dome píše:Jo jo, mitsubishi.Hey za to se fakt omlouvam, nevim kde jsem to videl, asi na alternatoru
Kus, ale nekde jsem to opravdu videl.. :p
Kdyz tu jeden uzivatel z Megane 1.6 dostane 40HP, tak porad nechapu proc by to o 20-30 neslo.
Doopravdy do toho tolik nevidim, ale prece jen odladene svody davaji 5-10HP? Nebo se pletu? A co prime sani, ostrejsi vacky,odlehceny setrvacnik??
Jinak mate recht, na to ze je 3dvr. Coupe, tak ma az moc velkou vahu, tusim dokonce 1250Kg, jak to odlehcit ??
Co zacit kapotou??? A potom treba vytahbout rezervu
Tak spolupracujte trosku, OT a flames nikomu nepomuzou.
Ted vazne: Jeden znamy mi psal, ze neni extremne neprekonatelny problem pouzit motor z EVO V nebo VI s 2.0l Turbo ? Ted myslim do budoucna, pokud mi huyda neprorezne
Od 9/100 na tempomat po prázdné dálnici v noci, po 18/100 při poskakování po městě, ale taková normální kombinovaná spotřeba je cca 14/100. Pokud si zajedeš na okruh se vyřádit, tak od20ti výš, limit je tak 50 litrů na sto, protože víc už zřejmě vstřikovačema a pumpou neprotlačíšnuff.dome píše:Na ja, richtig!odhadem? 20-30l ?
Ale protlačíšBeaver píše:Od 9/100 na tempomat po prázdné dálnici v noci, po 18/100 při poskakování po městě, ale taková normální kombinovaná spotřeba je cca 14/100. Pokud si zajedeš na okruh se vyřádit, tak od20ti výš, limit je tak 50 litrů na sto, protože víc už zřejmě vstřikovačema a pumpou neprotlačíšnuff.dome píše:Na ja, richtig!odhadem? 20-30l ?
A to máš 1.3? Nebo jen nevíš jak vypadá jet na každe rovince sprintP.JaCk píše:9-11 litru mam kdyz jedu jak prase a na kazde rovince jedu sprint...
to je vyhoda maloobsahu... na dalku jsem stim udelal i 5.6 do chorvatska. to byl ale extrem...
Jenže tam kde ty sprintuješ, tak já tě předjedu na 50% plynu.P.JaCk píše:9-11 litru mam kdyz jedu jak prase a na kazde rovince jedu sprint...
to je vyhoda maloobsahu... na dalku jsem stim udelal i 5.6 do chorvatska. to byl ale extrem...
No o tom zebys me predjel na 50% plynu bych se docela zasmal...Anděl píše:Jenže tam kde ty sprintuješ, tak já tě předjedu na 50% plynu.P.JaCk píše:9-11 litru mam kdyz jedu jak prase a na kazde rovince jedu sprint...
to je vyhoda maloobsahu... na dalku jsem stim udelal i 5.6 do chorvatska. to byl ale extrem...Tak kde je ta výhoda maloobsahu.
charade váží v serii 818 Kg někde udávají (já v TP 885) někde 810 ale podle katalogu a podle všech co to vážili (já to ještě neážil) to má 818 Kg v serii to má 74KW při 6500ot a 130NM při 3200ot já teď svoje odhaduju na 90KW + při 0.8 bar a 100KW +- při 1bar. Ale u prcka jde v podohě ještě stáhnout hlava (což jsem ještě nedělal bo nejni čas) má hrozně malou kompress 7.8:1 a pozpečná kvůli detonacím je 8.5:1. Všichni si stěžujou že odchází na klice a le to je jen tím že s k němu neumí chovat a mění mu olej až při 10tis (má jen 3litry náplň) proto je potřeba mu olej mněnit max při 5000tis. A ráda praská hlava ale pokud si hlídáš teplotu aby se ti nezvyšovala (mám ventylátor ze superba) tak je to v pohodě a nepraská (nová stojí 3200Kč a nebo pokud máš známého co umí dobře vařit Al tak je to v poho).P.JaCk píše:Mam 1.5turbo
staryho hyundaie a nejaky upravy ted jsem po go takze jezdim hodne decentne...
Hele kolik vazi ten charade?
neco jiného je sprintík 500m a zase klid neco jiného je na téměř celé trase o délce 180km nejít pod 250-280km/h ) tachometrových ), u supry to znamená spotřebu kolem 40-50l pokud nemusíš neustále zpomalovat kvukli"hlemejždum"P.JaCk píše:No o tom zebys me predjel na 50% plynu bych se docela zasmal...Anděl píše:Jenže tam kde ty sprintuješ, tak já tě předjedu na 50% plynu.P.JaCk píše:9-11 litru mam kdyz jedu jak prase a na kazde rovince jedu sprint...
to je vyhoda maloobsahu... na dalku jsem stim udelal i 5.6 do chorvatska. to byl ale extrem...Tak kde je ta výhoda maloobsahu.
muzem to zkusit az mi sednou loziska, a krouzky...
Mas tam origos turbinu, nebo si tam vrazil neco vetsiho? Na tu vahu to je dobra strelaelviiis píše:charade váží v serii 818 Kg někde udávají (já v TP 885) někde 810 ale podle katalogu a podle všech co to vážili (já to ještě neážil) to má 818 Kg v serii to má 74KW při 6500ot a 130NM při 3200ot já teď svoje odhaduju na 90KW + při 0.8 bar a 100KW +- při 1bar. Ale u prcka jde v podohě ještě stáhnout hlava (což jsem ještě nedělal bo nejni čas) má hrozně malou kompress 7.8:1 a pozpečná kvůli detonacím je 8.5:1. Všichni si stěžujou že odchází na klice a le to je jen tím že s k němu neumí chovat a mění mu olej až při 10tis (má jen 3litry náplň) proto je potřeba mu olej mněnit max při 5000tis. A ráda praská hlava ale pokud si hlídáš teplotu aby se ti nezvyšovala (mám ventylátor ze superba) tak je to v pohodě a nepraská (nová stojí 3200Kč a nebo pokud máš známého co umí dobře vařit Al tak je to v poho).P.JaCk píše:Mam 1.5turbo
staryho hyundaie a nejaky upravy ted jsem po go takze jezdim hodne decentne...
Hele kolik vazi ten charade?
¨Idaho píše:neco jiného je sprintík 500m a zase klid neco jiného je na téměř celé trase o délce 180km nejít pod 250-280km/h ) tachometrových ), u supry to znamená spotřebu kolem 40-50l pokud nemusíš neustále zpomalovat kvukli"hlemejždum"P.JaCk píše:No o tom zebys me predjel na 50% plynu bych se docela zasmal...Anděl píše: Jenže tam kde ty sprintuješ, tak já tě předjedu na 50% plynu.Tak kde je ta výhoda maloobsahu.
muzem to zkusit az mi sednou loziska, a krouzky...
pujc mi tvo je autí a ukážu ti jak ase dostanu přwes 30L / 100:) pohraj si s plnicím tlakem, dostan z toho nejakej výkon auvidíš jak to bude papkat.. Chápu že je to živé až až ale uvedom si výkon vs obsah vs spotřeba.. zjistíš že to žere vlastně stejne jako supra:) vše má své pro i porti, ty pojedeš za málo ve meste, já spotřebu neřeším, ty si na 100metrech s pevným startem udeláš náskokok 20m já si počkám vteřinku až dvě a zamávám ti v rychlosti o jaké si mužeš jen nechat zdát
tím nevychvaluju supru al eje to jako říkat hele pepík jezdí s kyrovcem za 50l/10km a já s pionýrem jen za tři, ten pionýr je lepší.. je to o tom jak to auto užíváš..
Prave ze ne, tohle je novejsi rada scoupe a ma to motor G4EK, starsi verze mela mistu a tusim ze to bylo 4GDJ.elviiis píše:Hel teď jsem si uvědomil ve scoupu je teda motor 4G15 s mitsu? asi má jiné písty ale kolik ti to tlačí bar? prodal jsem kámošovi svého colta 4G13 (1.3ku) ale ojnice klika apd tam budou stejný. Chtěl abych mu to oturbil a to by znamenalo e by takovejch 110koní mohl zvládatKdyž scoupe má 115