Calibra turbo - výfuk

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od Ivan »

Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s výrobou výfuku na Calibru 2.0 16V turbo, tedy motor c20let? Jde mi o nějaký vyzkoušený model - jaký průměr, tlumiče apod. Díky.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od Idaho »

no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Díky za tip.

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Ivan píše:Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s výrobou výfuku na Calibru 2.0 16V turbo, tedy motor c20let? Jde mi o nějaký vyzkoušený model - jaký průměr, tlumiče apod. Díky.
třeba to pomuže:

http://www.emsmotorsport.sk/kadettblack.html

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od Ivan »

Honzo, taky dík, kouknu na to.

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Re: Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od Mike Mad »

doporucuju pohledat zde 8) http://migweb.co.uk/forums/
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od Ivan »

Mike Mad píše:doporucuju pohledat zde 8) http://migweb.co.uk/forums/
Děkuju.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od blázen »

Idaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
průměr použij minimálně 63-65 mm možná bych použil 70mm, chstám se ho udělat na SX mám zatím plněprůchozí nerez 63mm,jen s koncovým tlumičem a vynikající odezva na výkonu
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od Dolph »

Ivan píše:Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s výrobou výfuku na Calibru 2.0 16V turbo, tedy motor c20let? Jde mi o nějaký vyzkoušený model - jaký průměr, tlumiče apod. Díky.
Možná bych pro tebe něco měl...až budeš na icq,tak mě kontaktuj. Možná, že ti pomůžu.
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od Idaho »

blázen píše:
Idaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
průměr použij minimálně 63-65 mm možná bych použil 70mm, chstám se ho udělat na SX mám zatím plněprůchozí nerez 63mm,jen s koncovým tlumičem a vynikající odezva na výkonu
no braljsem to s ohledem na obsah, utebe by nebyl potřeba takový prumer, pokud bys zoptimalizoval Elbow.. tím prumerem pokmue stávajícmu kolenu, u supry už pruměr 65 nebo 70 mm nepoznáš, ale pokud dáš na 65mm lepší koleno ( kolikrát stačí probousit ) tak hned máš 0,2-0,3byru nahoře..

tajkže u toho oplího2.T bych s enebál jít do max 60mm ale pořádně navrhnout sběr a ohyb u DP..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

iluzia
Příspěvky: 7
Registrován: 02 srp 2006 19:01

Re: Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od iluzia »

ja som si to spravil sam priemer potrubia 70mm
tlmice su uplne prechodne

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek 8)

Uživatelský avatar
Sinkas
Příspěvky: 232
Registrován: 09 črc 2006 15:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sinkas »

u calibri pouzivaj kluci prumer 60 a nekdo i bez tlumice turbo utlumi dost ale pro normalni provoz bych tam asi raci nejakej dal
Renault Clio 2,0 Williams
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od Zemi »

Idaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
60 resp. 57 vnitrni jsem mel na 1.6 NA a kurva bylo to znat... Takze u 2.0T (kterej mam mimochodem taky) bych sel do 70mm... Anglani u myho motoru maji 2,5-3palce tzn. 64-76mm...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od Idaho »

Zemi píše:
Idaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
60 resp. 57 vnitrni jsem mel na 1.6 NA a kurva bylo to znat... Takze u 2.0T (kterej mam mimochodem taky) bych sel do 70mm... Anglani u myho motoru maji 2,5-3palce tzn. 64-76mm...
jak jsem psal zemi, záleží na restrikcích a nejvetší restrikce ja práve to koleno za turbnem ( u aut co ho mají ) supra má 90% o hoodne malém poloměru a stačí to probrousit ( zmanšit polomer a bez jakéhokoliv dalšího zásahu jde tlak o 0,2baru nahoru..

U supry ( 7M) už rozdíl mezi 60 a 70mm není ve tlaku takřka žádnej ( vyzkoušeno ) musí se optimalizovat jinak.. Zato u 2Jz stačí nedat výfuk vubec a jdes do fuelcutu :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od blázen »

ano je třeba mít i hrubší dumppipe
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od Zemi »

blázen píše:ano je třeba mít i hrubší dumppipe
Kurva downpipe znam, ale co je dump?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Calibra turbo - výfuk

Příspěvek od Idaho »

:D DP jako DP :D nejsem si jist zda to není chyba u "použití" toho slova ale většinou používají název Dumpipe i pro Downpipe..

Nekterá auta to mají s kolenem jiná mají DP zvlášt a DP Elbow ( koleno) taky zvlást..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“