Calibra turbo - výfuk
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Calibra turbo - výfuk
Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s výrobou výfuku na Calibru 2.0 16V turbo, tedy motor c20let? Jde mi o nějaký vyzkoušený model - jaký průměr, tlumiče apod. Díky.
Re: Calibra turbo - výfuk
no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Calibra turbo - výfuk
třeba to pomuže:Ivan píše:Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s výrobou výfuku na Calibru 2.0 16V turbo, tedy motor c20let? Jde mi o nějaký vyzkoušený model - jaký průměr, tlumiče apod. Díky.
http://www.emsmotorsport.sk/kadettblack.html
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Calibra turbo - výfuk
Honzo, taky dík, kouknu na to.
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: Calibra turbo - výfuk
doporucuju pohledat zde
http://migweb.co.uk/forums/

Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Calibra turbo - výfuk
Děkuju.Mike Mad píše:doporucuju pohledat zdehttp://migweb.co.uk/forums/
Re: Calibra turbo - výfuk
průměr použij minimálně 63-65 mm možná bych použil 70mm, chstám se ho udělat na SX mám zatím plněprůchozí nerez 63mm,jen s koncovým tlumičem a vynikající odezva na výkonuIdaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
Re: Calibra turbo - výfuk
Možná bych pro tebe něco měl...až budeš na icq,tak mě kontaktuj. Možná, že ti pomůžu.Ivan píše:Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s výrobou výfuku na Calibru 2.0 16V turbo, tedy motor c20let? Jde mi o nějaký vyzkoušený model - jaký průměr, tlumiče apod. Díky.
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: Calibra turbo - výfuk
no braljsem to s ohledem na obsah, utebe by nebyl potřeba takový prumer, pokud bys zoptimalizoval Elbow.. tím prumerem pokmue stávajícmu kolenu, u supry už pruměr 65 nebo 70 mm nepoznáš, ale pokud dáš na 65mm lepší koleno ( kolikrát stačí probousit ) tak hned máš 0,2-0,3byru nahoře..blázen píše:průměr použij minimálně 63-65 mm možná bych použil 70mm, chstám se ho udělat na SX mám zatím plněprůchozí nerez 63mm,jen s koncovým tlumičem a vynikající odezva na výkonuIdaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
tajkže u toho oplího2.T bych s enebál jít do max 60mm ale pořádně navrhnout sběr a ohyb u DP..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
u calibri pouzivaj kluci prumer 60 a nekdo i bez tlumice turbo utlumi dost ale pro normalni provoz bych tam asi raci nejakej dal
Renault Clio 2,0 Williams
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Calibra turbo - výfuk
60 resp. 57 vnitrni jsem mel na 1.6 NA a kurva bylo to znat... Takze u 2.0T (kterej mam mimochodem taky) bych sel do 70mm... Anglani u myho motoru maji 2,5-3palce tzn. 64-76mm...Idaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Calibra turbo - výfuk
jak jsem psal zemi, záleží na restrikcích a nejvetší restrikce ja práve to koleno za turbnem ( u aut co ho mají ) supra má 90% o hoodne malém poloměru a stačí to probrousit ( zmanšit polomer a bez jakéhokoliv dalšího zásahu jde tlak o 0,2baru nahoru..Zemi píše:60 resp. 57 vnitrni jsem mel na 1.6 NA a kurva bylo to znat... Takze u 2.0T (kterej mam mimochodem taky) bych sel do 70mm... Anglani u myho motoru maji 2,5-3palce tzn. 64-76mm...Idaho píše:no pokud je to turbo, tak tlumiče žádné ( turbo utlumí jekot motoru dost oproti NA verzi bude rvát méně ) trubyk bych dal prumer 55-60mm, na konec, co nejmín ohybu, na konec pruchozí tlumič s odnímatelným silencerem, at máš alespon možnost to troku tzišit - sice a ztrátu výkonu ale na druhou stranu vjmout ho je otázka pár minut.. ( stejen jako ho kdykoliv vrátit..)
U supry ( 7M) už rozdíl mezi 60 a 70mm není ve tlaku takřka žádnej ( vyzkoušeno ) musí se optimalizovat jinak.. Zato u 2Jz stačí nedat výfuk vubec a jdes do fuelcutu

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Calibra turbo - výfuk
ano je třeba mít i hrubší dumppipe
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Calibra turbo - výfuk
Kurva downpipe znam, ale co je dump?blázen píše:ano je třeba mít i hrubší dumppipe
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Calibra turbo - výfuk


Nekterá auta to mají s kolenem jiná mají DP zvlášt a DP Elbow ( koleno) taky zvlást..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz