Palubní přístroje
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- CATerPILAR
- Příspěvky: 14
- Registrován: 13 úno 2007 19:11
- Bydliště: Brtnice, Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Palubní přístroje
Uvažoval jsem o měřících přístrojích na levý A sloupek. Zajímalo by mě jestli je to jen taková machrovinka nebo jestli to fakt ukazuje to co má a dá se na to spolehnout. Hlavně u tlaku oleje, jestli je to citlivější než kontrolka v přístrojovce a jestli se ta rafička alespoň pohne i při mírném poklesu tlaku...
Uvažuju o budíku na Voltmetr, Tlak oleje a Teplotu oleje nebo vody. Jakého výrobce zvolit?
Uvažuju o budíku na Voltmetr, Tlak oleje a Teplotu oleje nebo vody. Jakého výrobce zvolit?
FC 2.5 V6 170HP, blue line
-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje
Ja mam A/F a ukazuje to skoro stejne jako pocitac, je to na stejnem principu jako budiky v pristrojovce, jen digitalni budik by byl presnejsi.... ale namontovala jsem si ho jen proto, ze mi prisel v balicku s WB lambdou.. ty dulezite veci jako tlak a teplotu oleje mam na pristrojovce v serii.
edit: a vyrobce je podle me fuk, spis jde o dyzajn.
edit: a vyrobce je podle me fuk, spis jde o dyzajn.
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
- CATerPILAR
- Příspěvky: 14
- Registrován: 13 úno 2007 19:11
- Bydliště: Brtnice, Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje
Tlak oleje máš v sérii jako kontrolku nebo budíček? Já jen že ty kontrolky se většinou rozsvěcejí až když je dost pozdě.AdieuD píše:Ja mam A/F a ukazuje to skoro stejne jako pocitac, je to na stejnem principu jako budiky v pristrojovce, jen digitalni budik by byl presnejsi.... ale namontovala jsem si ho jen proto, ze mi prisel v balicku s WB lambdou.. ty dulezite veci jako tlak a teplotu oleje mam na pristrojovce v serii.
edit: a vyrobce je podle me fuk, spis jde o dyzajn.
FC 2.5 V6 170HP, blue line
-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje
tlak oleje mam jako budicek, stejne tak teplotu vody a teplotu oleje. dokoce mi par vterin po mastarovani ukazatel rekne, kolik je oleje, pak zacne merit tlak.CATerPILAR píše:Tlak oleje máš v sérii jako kontrolku nebo budíček? Já jen že ty kontrolky se většinou rozsvěcejí až když je dost pozdě.AdieuD píše:Ja mam A/F a ukazuje to skoro stejne jako pocitac, je to na stejnem principu jako budiky v pristrojovce, jen digitalni budik by byl presnejsi.... ale namontovala jsem si ho jen proto, ze mi prisel v balicku s WB lambdou.. ty dulezite veci jako tlak a teplotu oleje mam na pristrojovce v serii.
edit: a vyrobce je podle me fuk, spis jde o dyzajn.
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
Re: Palubní přístroje
to co je důležité, je aby to ukázalo třeba pokles, nebo změnu, což to umí, přesnost bude v nějakých tolerancích, každopádně já bych bez nich ani nestartoval auto
- Pepezx
- Příspěvky: 1107
- Registrován: 22 led 2006 20:13
- Bydliště: Vidlákov za Prahou Hodnost: Pokustón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje
citroen ma vychytany budiky zeAdieuD píše:tlak oleje mam jako budicek, stejne tak teplotu vody a teplotu oleje. dokoce mi par vterin po mastarovani ukazatel rekne, kolik je oleje, pak zacne merit tlak.CATerPILAR píše:Tlak oleje máš v sérii jako kontrolku nebo budíček? Já jen že ty kontrolky se většinou rozsvěcejí až když je dost pozdě.AdieuD píše:Ja mam A/F a ukazuje to skoro stejne jako pocitac, je to na stejnem principu jako budiky v pristrojovce, jen digitalni budik by byl presnejsi.... ale namontovala jsem si ho jen proto, ze mi prisel v balicku s WB lambdou.. ty dulezite veci jako tlak a teplotu oleje mam na pristrojovce v serii.
edit: a vyrobce je podle me fuk, spis jde o dyzajn.


podpis odstraněn adminem. Ivan
-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje
jo, ja jsem s tim spokojena, specialne pri trochu rychlejsi jizde vidis, jak jsi na tom... Ale abych se priznala, na Asloupek jsem se doted nenaucila koukat, tak nejak to podvedomi ingoruje, takze ten budik je tam stejne jen aby se na nej prasilo:-D dulezity veci mam, kde je potrebuju 

I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
- CATerPILAR
- Příspěvky: 14
- Registrován: 13 úno 2007 19:11
- Bydliště: Brtnice, Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje
O tu přesnost ani tak nejde jako o to uvidět okamžitou změnu. Je ještě jiná možnost montáže než toto? http://tuning.autodoplnky.cz/adaptery-m ... j-s2222341blázen píše:to co je důležité, je aby to ukázalo třeba pokles, nebo změnu, což to umí, přesnost bude v nějakých tolerancích, každopádně já bych bez nich ani nestartoval auto
A jaká je lepší?
FC 2.5 V6 170HP, blue line
Re: Palubní přístroje
no je to nejjednodušší zpusob zapojení. seriové budíky bývají dost nepřesné - dost záleží na jejich umístění / čidel / dost výrobcu používá čidlo přímo v termostatu a potom stsačí aby byl termosta na vyšším bode v chladicí souastave, dostala se ti bublina do vody a už ti ukazuje nesmysly...
.do serčovéo auta jako je FC bych asi kokal jen na design protože tam stejne nebudou mít extra opodstatnění / pokud teda nemáš mega aparaturu a nepotřšbuješ sledovat dobíjení..
jinak u budíku nehraje ani tak velkou roli přesnost měření / samozřejmě v ezích / jako rychlost reakce a opkovatelnost meření.
.do serčovéo auta jako je FC bych asi kokal jen na design protože tam stejne nebudou mít extra opodstatnění / pokud teda nemáš mega aparaturu a nepotřšbuješ sledovat dobíjení..
jinak u budíku nehraje ani tak velkou roli přesnost měření / samozřejmě v ezích / jako rychlost reakce a opkovatelnost meření.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje
Pokud budes resit presnost, je to jen o cidlech. Seriove budiky maji odchylku 10-15%, coz lidem u serioveho auta na seriove jezdeni bohate staci.
BTW ty snad budes delat logy z tech hodnot? Zase bych z toho nedelala vedu... Verim, ze to spis bude na okrasu, tak jako AFR u me, logy taham pres notase, na budik dlabu, ten jen hezky vypada

BTW ty snad budes delat logy z tech hodnot? Zase bych z toho nedelala vedu... Verim, ze to spis bude na okrasu, tak jako AFR u me, logy taham pres notase, na budik dlabu, ten jen hezky vypada


I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
No třeba na tlak oleje je nejlepší nechat přesně změřit pak prcnout budík a tím zjistíš odchylku. Co týče měření talku turb tak tam bych opatrný jelikož např já mám odpojený fuelcut a tlačím 1bar a jednotku mám nastavenou na 1.05bar takže pokud by budík ukazoval 1bar a já tlačil 1.1 nebylo by to moc oki. Proto používám přesný průmyslový měřák a na design seru káošům nastavuju tlak podle průmysláku a pak tam dáme tuningovej a oni si tak hlidaj odchylku. Např kámoš vrazil do patrolu eufam a ten čurák ukazuje o 0.2bar méně než tam je a když se to nastaví tím šroubkem vzadu tak se to za chvíli zase vrátí.
Ale řekl bych že u sérky bych dal tlak oleje pokud jezdíš jako prase tak možná i teplotu a oki jen tak orientačně abys věděl co se děje nejde tak o hodnoty jako spíše o rozdíli a výchilky.
Ale řekl bych že u sérky bych dal tlak oleje pokud jezdíš jako prase tak možná i teplotu a oki jen tak orientačně abys věděl co se děje nejde tak o hodnoty jako spíše o rozdíli a výchilky.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Palubní přístroje
Teplomer vody mas v serii, voltmetr je na houby. Optimlani trojkombinace pro NA motor na sloupek je teplota oleje, tlak oleje, podtlak v sani. Pokud nejak vyrazne ladis motor, vykasles se na podtlak a misto nej koupis EGT nebo AFR budik, zalezi na tvych potrebach. V pripade, ze mas v serii budik tlaku oleje, pak EGT+AFR+teplota oleje.CATerPILAR píše:Uvažuju o budíku na Voltmetr, Tlak oleje a Teplotu oleje nebo vody. Jakého výrobce zvolit?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- CATerPILAR
- Příspěvky: 14
- Registrován: 13 úno 2007 19:11
- Bydliště: Brtnice, Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
buď vrtat nebo lepit a jestli cheš aby to vypadalo good tak nejlepší je sundat kryt sloupku na kterým to bude přidělaná dát tam ten držák zespoda to vyřezat na prostrčení drátů a pořp hadičky. a spoje přelaminovat aby to bylo jako jeden kus pak pěkně vyhladita láknout. Ten plast se dá určo sehnat na vrakáči za pár kaček jestli je ti líto zničit ten co tam máš.CATerPILAR píše:Tak mi přišel ten držák budíků na A sloupek. Jen nevím jak se to tam přidělává. Ani to nemá tvar toho sloupku. Asi budu muset vzít pilník. Cim to tam mám přimontovat? Vrtat se mi to slouplu nic nechce.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- CATerPILAR
- Příspěvky: 14
- Registrován: 13 úno 2007 19:11
- Bydliště: Brtnice, Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Díky za tip. Pro další zájemce přikládám návod jak laminovat. http://kolmanl.wwwcity.cz/index.php?sho ... _opravy_uv
FC 2.5 V6 170HP, blue line
Horkovzdušná pistole a opatrně dotvarovat.CATerPILAR píše:Ani to nemá tvar toho sloupku. Asi budu muset vzít pilník. Cim to tam mám přimontovat? Vrtat se mi to slouplu nic nechce.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"