Palubní přístroje

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
CATerPILAR
Příspěvky: 14
Registrován: 13 úno 2007 19:11
Bydliště: Brtnice, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Palubní přístroje

Příspěvek od CATerPILAR »

Uvažoval jsem o měřících přístrojích na levý A sloupek. Zajímalo by mě jestli je to jen taková machrovinka nebo jestli to fakt ukazuje to co má a dá se na to spolehnout. Hlavně u tlaku oleje, jestli je to citlivější než kontrolka v přístrojovce a jestli se ta rafička alespoň pohne i při mírném poklesu tlaku...
Uvažuju o budíku na Voltmetr, Tlak oleje a Teplotu oleje nebo vody. Jakého výrobce zvolit?
FC 2.5 V6 170HP, blue line

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje

Příspěvek od AdieuD »

Ja mam A/F a ukazuje to skoro stejne jako pocitac, je to na stejnem principu jako budiky v pristrojovce, jen digitalni budik by byl presnejsi.... ale namontovala jsem si ho jen proto, ze mi prisel v balicku s WB lambdou.. ty dulezite veci jako tlak a teplotu oleje mam na pristrojovce v serii.

edit: a vyrobce je podle me fuk, spis jde o dyzajn.
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Uživatelský avatar
CATerPILAR
Příspěvky: 14
Registrován: 13 úno 2007 19:11
Bydliště: Brtnice, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje

Příspěvek od CATerPILAR »

AdieuD píše:Ja mam A/F a ukazuje to skoro stejne jako pocitac, je to na stejnem principu jako budiky v pristrojovce, jen digitalni budik by byl presnejsi.... ale namontovala jsem si ho jen proto, ze mi prisel v balicku s WB lambdou.. ty dulezite veci jako tlak a teplotu oleje mam na pristrojovce v serii.

edit: a vyrobce je podle me fuk, spis jde o dyzajn.
Tlak oleje máš v sérii jako kontrolku nebo budíček? Já jen že ty kontrolky se většinou rozsvěcejí až když je dost pozdě.
FC 2.5 V6 170HP, blue line

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje

Příspěvek od AdieuD »

CATerPILAR píše:
AdieuD píše:Ja mam A/F a ukazuje to skoro stejne jako pocitac, je to na stejnem principu jako budiky v pristrojovce, jen digitalni budik by byl presnejsi.... ale namontovala jsem si ho jen proto, ze mi prisel v balicku s WB lambdou.. ty dulezite veci jako tlak a teplotu oleje mam na pristrojovce v serii.

edit: a vyrobce je podle me fuk, spis jde o dyzajn.
Tlak oleje máš v sérii jako kontrolku nebo budíček? Já jen že ty kontrolky se většinou rozsvěcejí až když je dost pozdě.
tlak oleje mam jako budicek, stejne tak teplotu vody a teplotu oleje. dokoce mi par vterin po mastarovani ukazatel rekne, kolik je oleje, pak zacne merit tlak.
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje

Příspěvek od blázen »

to co je důležité, je aby to ukázalo třeba pokles, nebo změnu, což to umí, přesnost bude v nějakých tolerancích, každopádně já bych bez nich ani nestartoval auto
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Pepezx
Příspěvky: 1107
Registrován: 22 led 2006 20:13
Bydliště: Vidlákov za Prahou Hodnost: Pokustón
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje

Příspěvek od Pepezx »

AdieuD píše:
CATerPILAR píše:
AdieuD píše:Ja mam A/F a ukazuje to skoro stejne jako pocitac, je to na stejnem principu jako budiky v pristrojovce, jen digitalni budik by byl presnejsi.... ale namontovala jsem si ho jen proto, ze mi prisel v balicku s WB lambdou.. ty dulezite veci jako tlak a teplotu oleje mam na pristrojovce v serii.

edit: a vyrobce je podle me fuk, spis jde o dyzajn.
Tlak oleje máš v sérii jako kontrolku nebo budíček? Já jen že ty kontrolky se většinou rozsvěcejí až když je dost pozdě.
tlak oleje mam jako budicek, stejne tak teplotu vody a teplotu oleje. dokoce mi par vterin po mastarovani ukazatel rekne, kolik je oleje, pak zacne merit tlak.
citroen ma vychytany budiky ze :lol: :lol:
podpis odstraněn adminem. Ivan

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje

Příspěvek od AdieuD »

jo, ja jsem s tim spokojena, specialne pri trochu rychlejsi jizde vidis, jak jsi na tom... Ale abych se priznala, na Asloupek jsem se doted nenaucila koukat, tak nejak to podvedomi ingoruje, takze ten budik je tam stejne jen aby se na nej prasilo:-D dulezity veci mam, kde je potrebuju :lol:
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Uživatelský avatar
CATerPILAR
Příspěvky: 14
Registrován: 13 úno 2007 19:11
Bydliště: Brtnice, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje

Příspěvek od CATerPILAR »

blázen píše:to co je důležité, je aby to ukázalo třeba pokles, nebo změnu, což to umí, přesnost bude v nějakých tolerancích, každopádně já bych bez nich ani nestartoval auto
O tu přesnost ani tak nejde jako o to uvidět okamžitou změnu. Je ještě jiná možnost montáže než toto? http://tuning.autodoplnky.cz/adaptery-m ... j-s2222341

A jaká je lepší?
FC 2.5 V6 170HP, blue line

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje

Příspěvek od Idaho »

no je to nejjednodušší zpusob zapojení. seriové budíky bývají dost nepřesné - dost záleží na jejich umístění / čidel / dost výrobcu používá čidlo přímo v termostatu a potom stsačí aby byl termosta na vyšším bode v chladicí souastave, dostala se ti bublina do vody a už ti ukazuje nesmysly...

.do serčovéo auta jako je FC bych asi kokal jen na design protože tam stejne nebudou mít extra opodstatnění / pokud teda nemáš mega aparaturu a nepotřšbuješ sledovat dobíjení..


jinak u budíku nehraje ani tak velkou roli přesnost měření / samozřejmě v ezích / jako rychlost reakce a opkovatelnost meření.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje

Příspěvek od AdieuD »

Pokud budes resit presnost, je to jen o cidlech. Seriove budiky maji odchylku 10-15%, coz lidem u serioveho auta na seriove jezdeni bohate staci.
BTW ty snad budes delat logy z tech hodnot? Zase bych z toho nedelala vedu... Verim, ze to spis bude na okrasu, tak jako AFR u me, logy taham pres notase, na budik dlabu, ten jen hezky vypada :-)
Obrázek
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

No třeba na tlak oleje je nejlepší nechat přesně změřit pak prcnout budík a tím zjistíš odchylku. Co týče měření talku turb tak tam bych opatrný jelikož např já mám odpojený fuelcut a tlačím 1bar a jednotku mám nastavenou na 1.05bar takže pokud by budík ukazoval 1bar a já tlačil 1.1 nebylo by to moc oki. Proto používám přesný průmyslový měřák a na design seru káošům nastavuju tlak podle průmysláku a pak tam dáme tuningovej a oni si tak hlidaj odchylku. Např kámoš vrazil do patrolu eufam a ten čurák ukazuje o 0.2bar méně než tam je a když se to nastaví tím šroubkem vzadu tak se to za chvíli zase vrátí.

Ale řekl bych že u sérky bych dal tlak oleje pokud jezdíš jako prase tak možná i teplotu a oki jen tak orientačně abys věděl co se děje nejde tak o hodnoty jako spíše o rozdíli a výchilky.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Palubní přístroje

Příspěvek od Beaver »

CATerPILAR píše:Uvažuju o budíku na Voltmetr, Tlak oleje a Teplotu oleje nebo vody. Jakého výrobce zvolit?
Teplomer vody mas v serii, voltmetr je na houby. Optimlani trojkombinace pro NA motor na sloupek je teplota oleje, tlak oleje, podtlak v sani. Pokud nejak vyrazne ladis motor, vykasles se na podtlak a misto nej koupis EGT nebo AFR budik, zalezi na tvych potrebach. V pripade, ze mas v serii budik tlaku oleje, pak EGT+AFR+teplota oleje.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
CATerPILAR
Příspěvky: 14
Registrován: 13 úno 2007 19:11
Bydliště: Brtnice, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CATerPILAR »

Tak mi přišel ten držák budíků na A sloupek. Jen nevím jak se to tam přidělává. Ani to nemá tvar toho sloupku. Asi budu muset vzít pilník. Cim to tam mám přimontovat? Vrtat se mi to slouplu nic nechce.
FC 2.5 V6 170HP, blue line

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

CATerPILAR píše:Tak mi přišel ten držák budíků na A sloupek. Jen nevím jak se to tam přidělává. Ani to nemá tvar toho sloupku. Asi budu muset vzít pilník. Cim to tam mám přimontovat? Vrtat se mi to slouplu nic nechce.
buď vrtat nebo lepit a jestli cheš aby to vypadalo good tak nejlepší je sundat kryt sloupku na kterým to bude přidělaná dát tam ten držák zespoda to vyřezat na prostrčení drátů a pořp hadičky. a spoje přelaminovat aby to bylo jako jeden kus pak pěkně vyhladita láknout. Ten plast se dá určo sehnat na vrakáči za pár kaček jestli je ti líto zničit ten co tam máš.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
CATerPILAR
Příspěvky: 14
Registrován: 13 úno 2007 19:11
Bydliště: Brtnice, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CATerPILAR »

Díky za tip. Pro další zájemce přikládám návod jak laminovat. http://kolmanl.wwwcity.cz/index.php?sho ... _opravy_uv
FC 2.5 V6 170HP, blue line

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

CATerPILAR píše:Ani to nemá tvar toho sloupku. Asi budu muset vzít pilník. Cim to tam mám přimontovat? Vrtat se mi to slouplu nic nechce.
Horkovzdušná pistole a opatrně dotvarovat.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“