
Pokec
Jestli tě chytnou, tak ti 100% seberou řidičák.Alik píše:jj diky dam si to bez ridicaku![]()




Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- fufu
- Moderátor
- Příspěvky: 2554
- Registrován: 06 dub 2006 20:55
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Snad se také dočkáme jednou takového srazu u nás
http://libimseti.cz/index.php?a=vid&x_a ... 595a8a2c2b
Apropo nevidím žádné pozlacené šrouby a jiné cetky

http://libimseti.cz/index.php?a=vid&x_a ... 595a8a2c2b
Apropo nevidím žádné pozlacené šrouby a jiné cetky

- lisky
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 15 srp 2006 21:59
- Bydliště: Praha, Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec
Aliku... co dnešní ráno? Sem si tě všim až na poslední chvilu, sem tam čučel na nějakou slečnu na chodníku 

Leon FR TDi, EGR off, soft by JohnyFlat
OII TDi, EGR off, soft by tdifun
Fiesta Courier 1.8D
http://www.jetepneu.com
OII TDi, EGR off, soft by tdifun
Fiesta Courier 1.8D
http://www.jetepneu.com
- fufu
- Moderátor
- Příspěvky: 2554
- Registrován: 06 dub 2006 20:55
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:

ZAJÍMAVOSTI - rozhovor s tom2racekillerem
Jako zarytý odpůrce anonymních komentátorů všemožných diskuzí jsem se rozhodl, že podniknu „Cestu do hlubin tom2racekillerovi duše“. Pro ty nezasvěcené, tom2racekiller je žijící legendou fóra na www.autotuning.cz, kde nenechá na žádném voze „suchou nit“ a libuje si v „prudění“ lidí, kteří s ním nesouhlasí. Částečně tak dokázal vyprovokovat vlastně i mě - to jsem si říkal, že se mi to stát nemůže

Lidem jsi znám pouze pod svou přezdívkou tom2racekiller a valná většina z nich Tě vnímá jen jako neskutečného rýpala a provokatéra. Nechceš nám o sobě přece jen prozradit něco víc?
T2RK: Ale já toho o sobě prozrazuju dost. Viz diskuze na dragrace.cz a podobně.
Proč si tolik zakládáš na anonymitě? Nemyslíš si, že lidé by si za svými názory měli veřejně stát?
T2RK: Já tu třeba uvedu jméno, příjmení, adresu ... a co z toho? Nic. Já nejsem v tomto případě žádný veřejný činitel, k čemu tedy prozrazovat identitu?
Možná by Tě lidé začali brát víc vážně, takto Tě mohou mít pouze za nějakého nudícího se puberťáka, nemyslíš?
T2RK: Ale ať si mě každý bere jak chce, já na tom nepotřebuju nutně něco měnit.
Kolik je Ti vlastně let?
T2RK: Ten údaj k ničemu není - a kdo chce, jistě si dá tu práci, aby zjistil co nejpravděpodobnější hodnotu.
Kdy jsi naposledy navštívil nějaký tuning sraz a který to byl?
T2RK: Asi to bylo v roce 2006, poblíž Příbrami.
Víme o Tobě tedy, že české srazy téměř nenavštěvuješ. Přesto máš o české scéně veliký přehled. Co si o ní myslíš?
T2RK: Ten můj přehled je spíš díky mému občasnému lezení po stránkách, kde se vyskytují votuzené káry. A termín "scéna"mi připadá poněkud nadsazený...
Tak nám řekni svůj termín ...
T2RK: Ono snad ani není čemu. To je jako bych scénou nazval třeba nějaké partičky, posedávající na vesnicích v budkách autobusových zastávek.
Možná jsme si nerozuměli. Tou "scénou" jsem myslel auta, která v ČR jezdí a na srazech jsou nejvíce na očích. Ne "partičku", co na sraz jede chlastat. Zajímalo mě, jaký máš názor na to, kterým směrem se v ČR tuning vydal?
T2RK: Hm, tuning ... Tuning je ladění. A o tom skutečném ladění moc lidí ponětí nemá. Takže na těch různých srazech je vidět převážně spousta vozidel se spoustou nesmyslných úprav.
Jaké úpravy považuješ za nejvíce nesmyslné a které naopak preferuješ?
T2RK: Mezi nesmyslné určitě patří zavařené kliky, mračítka, stroboskopy, neony, neprůhledné pruhy na čelních sklech, odstraněné stěrače, vykuchané katalyzátory, kola nepatřičných rozměrů, obludné plasty, neúčinná křídla a podobně. A co asi tak preferovat? To, co je skutečně k něčemu potřebné. Záleží na využití vozidla.
Zastavme se třeba u mračítek, respektive zamračené kapoty - pokud se nesníží svítivost světel a vůz vypadá lépe, je to podle Tebe nesmyslné? Proč auto přece jen nezkrášlit, i když nezlepším jízdní vlastnosti?
T2RK: Třeba proto, že to skutečný smysl nemá. Jestli někde zacloním část reflektoru, byť to není svítivosti na škodu, stejně to jen přitahuje nežádoucí pozornost policie.
Jsem jedním z pořadatelů soutěže Tuning Cup. Znáš ji?
T2RK: Samozřejmě. Ze stránky www.tuningcup.cz jsem si stahoval k vytištění tzv. "Pravidla Tuning Cupu".
Tak nám je můžeš rovnou zrecenzovat ...
T2RK: Už jsem toho k nim jinde psal dost - ale budiž. Jsou dobrá pro pobavení, do skutečných pravidel to má daleko. Předně tam nikde není specifikováno, co se má vlastně hodnotit. Takže jde jen o dojmy těch "hodnotících".
Pokud se dobře dívám, jednotlivé hodnotící položky v pravidlech jsou. Poraď nám tedy, jak by to dělal Tom2racekiller?
T2RK: Položka "Lak" se snad dá pochopit, ale co chcete hodnotit na motoru, resp. motorovém prostoru? Barevné hadičky, nátěry všeho možného, co pod kapotou je? To přece nelze, motor je pohonný agregát a nikoliv omalovánky. Položka "Podvozek" - jak ho chcete hodnotit? Podle nátěru ramen či třmenů brzd?
Porotce může hodnotit pouze to, co dokáže objektivně na místě poznat a posoudit. K tomu patří samozřejmě i designové úpravy motoru. O těch výkonových si majitelé někdy vymýšlejí pohádky, ale schopni doložit je nejsou. Cílem tohoto rozhovoru není ale vysvětlovat systém hodnocení. Původní otázka zněla, jak bys nám poradil ty ...
T2RK: Jak bych poradil? Stavět třeba soutěže na úplně jiné bázi.
Můžeš být konkrétnější?
T2RK: Jak hodnotit upravenou káru? Podle toho, co ty úpravy skutečně přinesou - zlepšení jízdních vlastností. A k tomu by musely proběhnout jízdní testy, tedy něco jako je skutečný závod.
Osobně si myslím, že i v něm by obstál vůz, který Tuning Cupu dominoval v letech 2005 i 2006 - Audi TT Roberta Žáka. Co na něj říkáš? Je to podle tebe jen další "votuzenina" nebo vkusně a dobře upravený vůz?
T2RK: Audi TT obstát může - konstruktéři ho dobře vymysleli.
Trošku mě udivuje, že v tomto případě Ti airbrush v motoru, podbězích, chromové a zlaté doplňky nevadí. Znáš to auto vůbec? Můžu Ti poslat nějaké fotky, jestli chceš ...
T2RK: Ale znám - na ty fotky jsem koukal asi předloni. No, co - drahá barva, zajímavě vypadající, motor jak omalovánky, kola mají na středech hroty. Jinak samozřejmě tyhle legrácky jako vymalované podběhy považuju za nesmysl.
Pošlu Ti teď tři až čtyři odkazy na auta našich soutěžících. Oznámkuj mi je prosím od jedné do pěti jako ve škole a připojit můžeš klidně i komentář. Tím prvním je Audi A4 Petra Bureše.
T2RK: Burešova A4 - co na to říct. Zlacený šrouby, " ... motor počalouněn do leoparda ... ", odstraněný katalyzátor. Tohle na silnici nemá co dělat. Jak mám něco takového hodnotit? Nevyhovující!
Co Michal a jeho Fiat 125P?
T2RK: Fiat 125P asi budu hodnotit nejlépe. Kromě chybějícího znaku vpředu tam nic závažného nevidím. Řekněme za 2.
Teď trošku performance úprav. Jarda a jeho Honda S2000.
T2RK: Honda S2000 je pro mě něco, co neznám - těžko říci, nakolik je pro motor dobře uvedená úprava. Ovšem neony - to je tuzing, takže to lze snad hodnotit jako průměr, asi tedy 3.
Posledním vozem bude Adam Králík a jeho Škoda Rapid.
T2RK: Králíkův Rapid je v podstatě velké těžítko. Naprosto nevyhovující, tedy 5.
Z uvedeného známkování se dá zjednodušeně říct, že čím méně člověk na auto šáhne, tím podle Tebe lépe?
T2RK: Tohle moje hodnocení shrnu asi tak, že Fiat 125P je celkem v pořádku, S2000 je dost těžko hodnotitelná, je tam možná dost nějakých úprav na pohonné jednotce, A4 je těžko použitelná ozdoba, a ten Rapid je konec ...
Jaký je hlavní důvod Tvé zášti k tuningovým vozům?
T2RK: Ale jak – zášť k tuningovým vozům? Já pouze kritizuju nesmyslné úpravy na vozidlech, to není zášť.
Proč se vyznavač performance tedy tak vytrvale zapojuje do veřejných diskuzí a nenechá si ujít sebemenší možnost někoho vyprudit?
T2RK: Někdo holt musí bejt ten antituzér a taky trochu prudič

Baví Tě to ještě vůbec?
T2RK: Proč by ne? Je to celkem zábavné.
A existuje vůbec nějaká šance, že by se Tvý odpůrci dožili toho, že přestaneš?
T2RK: Šance je vždycky. Ale vždyť by nebyla legrace

autor: Aleš Darebník
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec
tak to jsme dva, dá še říct že sním plně souhlasim,zase na druhou stranu kdyš to někoho baví proč mu to rozmlouvat,to je volba každého z nás včem chceme jezditjagy píše:Vicemene souhlasim s T2RK a jsem fandou spise performance tuningu, nez stylingu.S autem si ale kazdy muze delat co chce, je to jeho auto, cas a penize. Hlavne at je sam spokojeny.
Renault Clio 2,0 Williams
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;
Trochu se tu pletou pojmy s dojmy.. Tuning cup je o hodnoceni spis vzhledovejch a stylingovejch upravach, ne o prakticnosti a jizdnich vlastnostech. Plno aut se na silnice ani nedostane, tak proc by se na to melo hledet? V podstate jsou to jen plechove omalovany.. V dnesni dobe je to bohuzel predevsim o penezech.. Vyhraje ten co jich do toho pusti nejvic.
Ja jsem spis na performance a prakticnost, nez na nejaky blikatka pod autem.. Tuningovy auta se mi libi, ale jsou vicemene jen na vystavu. Rad se na ne podivam, ale radsi bych se svezl v nejaky nadupany kare ktera funguje jak ma
i kdyz nema zrovna chameleonovej lak a zlaty srouby na kolech 
Ja jsem spis na performance a prakticnost, nez na nejaky blikatka pod autem.. Tuningovy auta se mi libi, ale jsou vicemene jen na vystavu. Rad se na ne podivam, ale radsi bych se svezl v nejaky nadupany kare ktera funguje jak ma


GIV 1.8T