poraďte pls, je to k něčemu ?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

poraďte pls, je to k něčemu ?

Příspěvek od HANYSx »

obávám se, že jeden z důvodů proč mi honda včera na vodě vůbec nezpomalila je, že jezdim vepředu jenom po vnitřku gumy... šel sem nedávno eště o 2 cm níž a už sou dost Ačka, jenže štelovatelnej odklon nemám takže to musim vyřešit než příště vyjedu a našel sem toto přimo pro moje auto...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-91-92 ... 1675QQrdZ1

může mi prosím někdo znalý této problematiky poradit jestli to bude fungovat a případně vysvětlit kam se to montuje :oops: jestli sem to dobře pochopil tak to je jakoby redukce uchycení tlumiče do kastle, zatim sem viděl dycky jenom štelování jako maj třeba D2 podvozky...

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mirek-200sx »

neni lepsi koupit vrchni ulozeni tlumice se stelovanim odklonu jako maji prave coilovers podvozky?
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Mohlo by to pomoct, záleží jak moc jsi mimo hodnoty. Ten kit uvádí možnost korekce "Adjusts your Camber +1.25 to 3", takže by bylo optimální si nechat někde na geometrii přeměřit odklony. Každopádně takhle dopadají lidi, co pořád jen snižují a snižují a říkají, jak to teď bombasticky vypadá :?:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Příspěvek od HANYSx »

Beaver píše:Mohlo by to pomoct, záleží jak moc jsi mimo hodnoty. Ten kit uvádí možnost korekce "Adjusts your Camber +1.25 to 3", takže by bylo optimální si nechat někde na geometrii přeměřit odklony.:?:

dík za radu, necham přeměřit a uvidí se. Takže jestli to dobře chápu tak pokud mi hodnoty které tato věc umí doladit budou stačit tak je to dobrá volba? Bál jsem se, aby to oproti tomu uložení se štelováním nebylo třeba jako uřízlá pružina oproti kratší sportovní... a místo kam to patří sem odhadl správně ?


Každopádně takhle dopadají lidi, co pořád jen snižují a snižují a říkají, jak to teď bombasticky vypadá :?:[/quote]

čekal sem, že mi tohle někdo napíše :lol: ano máš samozřejmě pravdu, ale já netahám auto po zemi... mimoto jsem od začátku vycházel z toho, že hned po snížení budu řešit nastavení odklonů, jen tomu tolik nerozumim, abych něco rovnou koupil a namontoval tak se nejdřív informuji a teprve potom budu jednat

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

vliv to bude mit urcite , ale ne ne takovy aby ti to nezabrzdilo, sam mam snizeni -6cm a lehce je to do "acek" a zkousel sem brzdit hodne tvrde a ze by se to zmenilo bych vubec nerekl, a zkousel sem to i na vode i na suchu, tudiz bych hledal chybu nekde jinde :wink:
zalezi jak velky acka si mel, je fakt ze tim vetsi plocha ktera se dotyka vozovky tim lip pri akceleraci , brzdeni
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Příspěvek od HANYSx »

Tom_ píše:vliv to bude mit urcite , ale ne ne takovy aby ti to nezabrzdilo, sam mam snizeni -6cm a lehce je to do "acek" a zkousel sem brzdit hodne tvrde a ze by se to zmenilo bych vubec nerekl, a zkousel sem to i na vode i na suchu, tudiz bych hledal chybu nekde jinde :wink:
zalezi jak velky acka si mel, je fakt ze tim vetsi plocha ktera se dotyka vozovky tim lip pri akceleraci , brzdeni
Ačka mam okem sotva viditelný... včera to byl prostě pešek, nemyslel sem to tak, že kdybych neměl sníženo tak bych to nerozstřelil, ale kdybych měl odklony nastavený tak jak maj bejt a brzdil celou plochou gumy tak bych to něj poslal určitě v menší rychlosti :wink: taky mi přijde, že na suchu neni rozdíl brzdnýho účinku znatelnej, ale na tý vodě mi přišlo, že to jede jak namydlený :mad:

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Příspěvek od HANYSx »

mohl by mi prosím někdo podle té fotky vysvětlit kam se tyto adjustable cambers montují ???

včera sme nad tim s kamošem bloumali a došli sme k závěru, že u hondy(aspoň u tý mojí) posun uložení tlumiče nic nevyřeší... myslíme si, že je potřeba prodloužit horní rameno, aby těhlice opět byla svisle
čímž docházím k doměnce, že má první hypotéza kam to patří byla zcela mylná, a že to nejspíš jsou štelovací šrouby uchycení horního ramene, čímž by právě šlo docílit jeho prodloužení...
bylo li by to tak vysvětlovalo by se tím i to, že komplet kit jsou 4 kusy...furt mi nebylo jasný jaktože jsou čtyři když uložení předních tlumičů má šroubů šest :lol:

Uživatelský avatar
Swejky
Příspěvky: 278
Registrován: 19 říj 2006 17:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky »

a neni to třeba taky tim že ti prdel skoro vůbec nebrzdí závodníku???? a že ti na tu skoro tunu a půl těžký auto přední brzdy nestačej :?: jestli to taky nemá honda nějak blbě to že má horzně lehkej předek (čemu, abych řek pravdu, se ani nedivil) a hrozně těžkej zadek ?? Je to má domněnka, kyždopádně když sem s tim autem jel tak mi přišlo že auto vůbec nebrzdí nebo de do smyku a nebo hrabe :lol:

mcsow
Příspěvky: 190
Registrován: 29 kvě 2006 20:20
Bydliště: žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: poraďte pls, je to k něčemu ?

Příspěvek od mcsow »

a co třeba gumy, taky sem mněl na okru hrozný problémy, tak sem si koupil new gumy, a snad to bude o dost lepší, kamarád co je má tak řikal že na vodě to nemoch utrhnout, jinak mám sníženo a kola do ačka sklopený jak nejvíc to jde, a brzdy se mi zdaj pořád stejně dobrý
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Příspěvek od HANYSx »

Swejky píše:a neni to třeba taky tim že ti prdel skoro vůbec nebrzdí závodníku???? a že ti na tu skoro tunu a půl těžký auto přední brzdy nestačej :?: jestli to taky nemá honda nějak blbě to že má horzně lehkej předek (čemu, abych řek pravdu, se ani nedivil) a hrozně těžkej zadek ?? Je to má domněnka, kyždopádně když sem s tim autem jel tak mi přišlo že auto vůbec nebrzdí nebo de do smyku a nebo hrabe :lol:
si pleteš dojmy s pojmy mladej :lol: skoro nefachá ručka, ale zadní brzdy za provozu brzděj tak jak maj :?:

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: poraďte pls, je to k něčemu ?

Příspěvek od HANYSx »

mcsow píše:a co třeba gumy, taky sem mněl na okru hrozný problémy, tak sem si koupil new gumy, a snad to bude o dost lepší, kamarád co je má tak řikal že na vodě to nemoch utrhnout, jinak mám sníženo a kola do ačka sklopený jak nejvíc to jde, a brzdy se mi zdaj pořád stejně dobrý
auto drží i na mokru, vzorku mám relativně dost a nejezdim žádný šitovky... i když novou gumu sem neviděl ani nepamatuju :lol: :oops:
jenom prostě na mokru nebrzdí... buď musim brzdu jenom šolichat nebo se hned utrhne...asi jak je to tvrdý tak se vůbec nehoupne na tlumičích dopředu než se utrhne
každopádně nový gumy by určitě udělaly svoje

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“