
nissan 100nx porada
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
nissan 100nx porada
zdravim, potrebuju poradit, mate nekdo zkusenosti s timhle nissanem? nevim o nem vubec nic
tak sem napiste vsechna info. videl sem ted inzerat za dobry penize tak abych vedel, treba do nej pujdu. diky moc vsem

Re: nissan 100nx porada
napis fufovi
ale je to nysan, ty nebrat
ale je to nysan, ty nebrat

Nigga I'm hot as pheonix arizona
I'm utah I got multiple bitches
It's a new law keep a hold of yo riches
I'm utah I got multiple bitches
It's a new law keep a hold of yo riches
Re: nissan 100nx porada
stejnej koncernL.A.M.A. píše:lepsi nez Logan

Nigga I'm hot as pheonix arizona
I'm utah I got multiple bitches
It's a new law keep a hold of yo riches
I'm utah I got multiple bitches
It's a new law keep a hold of yo riches
Re: nissan 100nx porada
Pokud vím tak v době kdy se dělalo 100NX ještě Renault nevlastnil Nissana tak co to meleš?bleach píše:stejnej koncernL.A.M.A. píše:lepsi nez Logan
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: nissan 100nx porada
dobre, ale na tom, ze to je sracka to nic nemeniRobik píše:Pokud vím tak v době kdy se dělalo 100NX ještě Renault nevlastnil Nissana tak co to meleš?bleach píše:stejnej koncernL.A.M.A. píše:lepsi nez Logan

Nigga I'm hot as pheonix arizona
I'm utah I got multiple bitches
It's a new law keep a hold of yo riches
I'm utah I got multiple bitches
It's a new law keep a hold of yo riches
Kastle možná ale motory to mělo super..hlavně ty dvoulitry 

SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: nissan 100nx porada
Žeru tyto názory. Jako je to s Oplem, nejvíc na něj nadávají kkti, kteří ho nikdy nemělibleach píše:dobre, ale na tom, ze to je sracka to nic nemeniRobik píše:Pokud vím tak v době kdy se dělalo 100NX ještě Renault nevlastnil Nissana tak co to meleš?bleach píše: stejnej koncern


Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: nissan 100nx porada
proc se nechavas tak snadno vyprovokovat to nechapukubi píše:Žeru tyto názory. Jako je to s Oplem, nejvíc na něj nadávají kkti, kteří ho nikdy nemělibleach píše:dobre, ale na tom, ze to je sracka to nic nemeniRobik píše: Pokud vím tak v době kdy se dělalo 100NX ještě Renault nevlastnil Nissana tak co to meleš?a jak to bývá tak mrdka nebývá auto ale řidič


Hele a není on to ten klobásový jed?biohazard píše:až po 22 hodiněkubi píše:Co? Co? Pouč nááááááás prosííímbiohazard píše:hoši já myslim,že mrdka je něco úplně jinýho![]()


Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Jo prej paní po tom naroste pupek jak pivařovi ale jen na 9 měsícůbiohazard píše:mnoo jestli to je jedovatý,to nevimkubi píše:Hele a není on to ten klobásový jed?biohazard píše: až po 22 hodině![]()
![]()

Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- fufu
- Moderátor
- Příspěvky: 2554
- Registrován: 06 dub 2006 20:55
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
... no Nissana 100NX mám už asi 6 let a neměl jsem sním žádný potíže, dřív jsem s ním jezdil skoro pořád a žádný závady se nikdy neukázali, dá se sehnat od 30 do 50 tisíc, 1.6 je takové přibližovadlo, ale 2.0L už pěkně s autem zahýbe, interiér, motor a podvozek se vcelku povedl, kastle je už horší, bacha na zadní lemy blatníků a zadní plechy kolem tlumičů, chce to pořádně ošetřit, jinak je to japonec jako každý jiný - drahé díly, málo náhražek 

koukni na dicompracing a oceně dílů hned obrátíš
Jinak motor 2.0 super dá se sehnat i jeho turbo verze
Vzhled nic moc ale někomu se to líbý tak proč ne mně se taky líbý innocenti 990
Spolehlivost super... motor vydrží hodně (všechny ty motory) , jak napsal fufu 1.6 je přibližovadlo ale tváří se na víc jak na 90koní nebo takhle na rozdíl od ostatních jede tak že má opravdu 90koní
2.0 upaluje slušně koukni na to co dělaj sunny GTi na sprintech... maj stejnej agregát...
S korozí na tom není nejlépe ale ani nejhůře asi jako 70% starejch aut... ale pokud si nastříkáš lemy prďákem (aby se neloupala barva na kov při odražení kamínku) přelakuješ tak ti vydrží dlouho...
Určo bych se toho nebál... většina lidí je moc nemusí kvůli vzhledu přední části...

Jinak motor 2.0 super dá se sehnat i jeho turbo verze

Vzhled nic moc ale někomu se to líbý tak proč ne mně se taky líbý innocenti 990

Spolehlivost super... motor vydrží hodně (všechny ty motory) , jak napsal fufu 1.6 je přibližovadlo ale tváří se na víc jak na 90koní nebo takhle na rozdíl od ostatních jede tak že má opravdu 90koní

S korozí na tom není nejlépe ale ani nejhůře asi jako 70% starejch aut... ale pokud si nastříkáš lemy prďákem (aby se neloupala barva na kov při odražení kamínku) přelakuješ tak ti vydrží dlouho...
Určo bych se toho nebál... většina lidí je moc nemusí kvůli vzhledu přední části...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Myslím že NX má na tu dobu velice dobře propracovaný systém zavěšení kol, z čehož plynou kvalitní jízdní vlastnosti, které mi vždy evokovaly motokáru, na druhou stranu je tam milion silentbloků a gumiček, které jsou srát, ale pokud je to v dobrým stavu, tak i s 1.6 je prima svezení, zvlášť když je to Targa...a člověk má šíré nebe nad hlavou....poruchovost taky minimální, tedy pokud srovnám s Fordem...a sou lidi, kterým se to auto moc líbí i v originále...
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
No, sice je to už s odstupem času, ale jestli chceš vědět něco o Nissanech 100NX, tak koukni sem - www.nissan100nx.net - klub majitelů tohoto vozu pro ČR.
Tady se dozvíš asi tak nejvíc o těchto autech, i když samozřejmě fufuovi zkušenosti jsou dlouholeté a je to odborník na slovo vzatý.
A fakt žeru ty lidi, co označují auta jiných za mrd*y apod. Jak by se líbilo tobě, kdyby někdo řekl o tvém autě, že je to nějaká hnusná lemra?


A fakt žeru ty lidi, co označují auta jiných za mrd*y apod. Jak by se líbilo tobě, kdyby někdo řekl o tvém autě, že je to nějaká hnusná lemra?

- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: nissan 100nx porada
100NX (Evropa)
100NX bylo označeni Nissanu NX používané pro evropský trh. Tento model se na trhu objevil ve dvou obsahových a to 1.6L a 2.0L. Od roku 1990 do února roku 1993 se 100NX s obsahem 1.6L vyrábělo s elektronicky řízeným karburátorem, který byl takovou předpotopní vstřikovací verzí a již uvnitř karburátoru byla osazena něco jako vstřikovací jehla. U této verze se však stářím začala projevovat nadměrná spotřeba a proto se od dubna roku 1993 na trh dostala verze s více výkonným a účinnějším přímým vstřikováním (karburátorová verze měla výkon 90hp a verze s přímým vstřikováním mela 105hp). I v Evropě byla samozřejmě prodávána výkonnější verze s větším obsahem motoru a přímým vstřikováním a to 2.0L s výkonem 143hp. Nissan 100NX byl na evropském trhu převážně ve verzi s targou (T-top) střechou
roku 2006 byl Nissan NX, z let 1991 až 1996, hodnocen v Used Car Safety Rating (hodnoceni bezpečnosti ojetých aut) v Austrálii. Výsledek byl výrazně podprůměrný, alespoň co se týče bezpečnosti posádky auta při tak zvaném Crash Testu.
100NX bylo označeni Nissanu NX používané pro evropský trh. Tento model se na trhu objevil ve dvou obsahových a to 1.6L a 2.0L. Od roku 1990 do února roku 1993 se 100NX s obsahem 1.6L vyrábělo s elektronicky řízeným karburátorem, který byl takovou předpotopní vstřikovací verzí a již uvnitř karburátoru byla osazena něco jako vstřikovací jehla. U této verze se však stářím začala projevovat nadměrná spotřeba a proto se od dubna roku 1993 na trh dostala verze s více výkonným a účinnějším přímým vstřikováním (karburátorová verze měla výkon 90hp a verze s přímým vstřikováním mela 105hp). I v Evropě byla samozřejmě prodávána výkonnější verze s větším obsahem motoru a přímým vstřikováním a to 2.0L s výkonem 143hp. Nissan 100NX byl na evropském trhu převážně ve verzi s targou (T-top) střechou
roku 2006 byl Nissan NX, z let 1991 až 1996, hodnocen v Used Car Safety Rating (hodnoceni bezpečnosti ojetých aut) v Austrálii. Výsledek byl výrazně podprůměrný, alespoň co se týče bezpečnosti posádky auta při tak zvaném Crash Testu.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: nissan 100nx porada
The NX2000 (USA model), with its light weight, stiff chassis, and limited-slip differential, was considered one of the best-handling front-wheel-drive cars of the time. In 1992, Road & Track magazine included the NX2000 in a test of the world's best handling cars against such competition as the Acura NSX, Porsche 911, Nissan 300ZX, Mazda Miata, and Lotus Elan.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: nissan 100nx porada
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: nissan 100nx porada
To víš zatáhneš rukáv a hnedka je to driftMarauderZ28 píše:prej drift ... no to musí bejt dobrej dement
http://www.autoweb.sk/kdyz-se-nedari/ni ... tml?id=312

MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
jak může někdo nepočítat se sloupem,nechápuTrhyy píše:To víš zatáhneš rukáv a hnedka je to driftMarauderZ28 píše:prej drift ... no to musí bejt dobrej dement
http://www.autoweb.sk/kdyz-se-nedari/ni ... tml?id=312

ty drahé díly to je k smíchu.. starších dílů na to je jak sraček, na svou dobu to má celkem pěkný interier jako všechny nissany z řad s číslama
má targu..fajn věc s dvoulitrem to možná i pojede a stojí pár šupů.. jediné co se jim nepovedlo je ten čumák..
pokud chceš spolehlivé a hezčí vozidlo,asi bych se podíval po 240sx s KA24DE , je to fešák,motor ujde.. spotřeba bude jako u 2litrového NX a jsou v plné výbavě z 99%

pokud chceš spolehlivé a hezčí vozidlo,asi bych se podíval po 240sx s KA24DE , je to fešák,motor ujde.. spotřeba bude jako u 2litrového NX a jsou v plné výbavě z 99%