( 7M-GTE ) Srovnání hlavy a kliky

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

( 7M-GTE ) Srovnání hlavy a kliky

Příspěvek od Termik »

Ještě než to dám někam sám.... Jakou mi doporučíte firmu pro srovnání hlavy a klikovky v 7M-GTE ? A jaký mají ceny? Nejlépe Praha a okolí. Díky 8)
BMW...V8...

Libas
Příspěvky: 187
Registrován: 28 bře 2006 10:57
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libas »

Termik, regni se na mkiv.cz.........tady jsi to uplně zasypal topicama o 7M-GTE :lol:

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

Libas píše:Termik, regni se na mkiv.cz.........tady jsi to uplně zasypal topicama o 7M-GTE :lol:
njn, tohle je spíš asi taková zkouška co má tuning forum opravdu společnýho s tuningem :lol:
BMW...V8...

Libas
Příspěvky: 187
Registrován: 28 bře 2006 10:57
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libas »

dobrá zkouška 8)

MiTMaN
Příspěvky: 603
Registrován: 13 úno 2007 20:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: ( 7M-GTE ) Srovnání hlavy a kliky

Příspěvek od MiTMaN »

no to na co se ptas .. neni zrovna mooc tuning ne ? :) a navic.. tuning neni jen o 7M-GTE :) i kdyz me by se libil :) ale do corolly ho asi nenarvu :D
Toyota Corolla RR ... still in progress :o)
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

No promiň ale jestli ostrý vačky, zvýšení plnícího tlaku, intake a exhaust manifoldy nejsou tuning tak pak už fakt nevim :shock:
BMW...V8...

MiTMaN
Příspěvky: 603
Registrován: 13 úno 2007 20:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: ( 7M-GTE ) Srovnání hlavy a kliky

Příspěvek od MiTMaN »

jo to je tuning :) ale srovnani hlavy asi ne .. nebo jo? :D ja nevim :)
jen vim ze s 7M-GTE ti tady mozna nikdo moc neporadi... zkus fora primo pro supry :)
Toyota Corolla RR ... still in progress :o)
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Re: ( 7M-GTE ) Srovnání hlavy a kliky

Příspěvek od Termik »

MiTMaN píše:jo to je tuning :) ale srovnani hlavy asi ne .. nebo jo? :D ja nevim :)
jen vim ze s 7M-GTE ti tady mozna nikdo moc neporadi... zkus fora primo pro supry :)
Tak dobře ale je to dost důležitej krok aby se mohly podniknout ty další věci :D

Asi mi nic jinýho nezbyde :?:
BMW...V8...

MiTMaN
Příspěvky: 603
Registrován: 13 úno 2007 20:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: ( 7M-GTE ) Srovnání hlavy a kliky

Příspěvek od MiTMaN »

zkus i toyota klub.. sem tam se tam nekdo objevi kdo ma supru.. ale tohle je spis dotaz na zahranici pomalu :D
Toyota Corolla RR ... still in progress :o)
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop

Libas
Příspěvky: 187
Registrován: 28 bře 2006 10:57
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libas »

Idaho nebo Beaver ať promluví....... :idea:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Myslím že jedno na jakém motoru to děláš prostě to chce nějakou motorárnu kde maji SIP a brusku na kliky adt tad... je jedno jestli to děláš na supru porsche nebo 120ku... Jestli to hcceš vědět tak se ptej hlavně někoho s prahy když to chceš v praze a nebo se rovnou zajdi zeptat do nějkýho servisu kdeje u prahy dobrá motorárna :wink:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

Jak to tak vidím tak mi asi nic jiného ani nezbyde :D

Sice jsem chtěl nějaké doporučení na kvalitu ale budiž... Zkusim jinde :?:
BMW...V8...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Termik píše:Jak to tak vidím tak mi asi nic jiného ani nezbyde :D

Sice jsem chtěl nějaké doporučení na kvalitu ale budiž... Zkusim jinde :?:
No myslím že když obejdeš pár servisů (uděláš si procházku s mladou) a 3 z 5 ti doporučí jeden kde to nechávají dělat tak bych šel tam :-)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

elviiis píše:
Termik píše:Jak to tak vidím tak mi asi nic jiného ani nezbyde :D

Sice jsem chtěl nějaké doporučení na kvalitu ale budiž... Zkusim jinde :?:
No myslím že když obejdeš pár servisů (uděláš si procházku s mladou) a 3 z 5 ti doporučí jeden kde to nechávají dělat tak bych šel tam :-)
Asi jo, příjemný s užitečným :D 8)
BMW...V8...

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Termik píše:Jak to tak vidím tak mi asi nic jiného ani nezbyde :D

Sice jsem chtěl nějaké doporučení na kvalitu ale budiž... Zkusim jinde :?:
zatím nejlépe mi udelali kliku ojnice ( na ty nezapomen ) a výbrus ( vcetne strovnání bloku ) v jedné brsírne cca 10km severne od prahy , hodkovice nebo tak nejak..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Libas píše:Idaho nebo Beaver ať promluví....... :idea:
Nésu z Prahy :wink: Každopádně co se týká hlavy doporučuju vybrat firmu co bude schopná změřit případný zkřivení hlavy - po srovnání totiž zůstane hlava pokroucená, akorát bude mít zarovnanej spodek a mohlo by se například stát, že se ti začnou přidírat vačky. U bloku to tak kritický není, je to pěknej kus litiny, ale i tak je dobrý to překontrolovat. Hlavně pokud máš motor venku a rozhozenej, tak je asi škoda toho nevyužít.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Beaver píše:
Libas píše:Idaho nebo Beaver ať promluví....... :idea:
Nésu z Prahy :wink: Každopádně co se týká hlavy doporučuju vybrat firmu co bude schopná změřit případný zkřivení hlavy - po srovnání totiž zůstane hlava pokroucená, akorát bude mít zarovnanej spodek a mohlo by se například stát, že se ti začnou přidírat vačky. U bloku to tak kritický není, je to pěknej kus litiny, ale i tak je dobrý to překontrolovat. Hlavně pokud máš motor venku a rozhozenej, tak je asi škoda toho nevyužít.
presen pokud budou ojnic evenku takocesat zbytek je sranda takze srovnat blok, klidne udelat prebrus na vestí obsah, nové páísty ojnice vyuhlovat ( pokud nekoupis kovanou sadu ) a HLAVNĚ SROVNAT BLOK, POTOM MUZES POUZÍT CELOKOVOVÉ TESNENÍ :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“