fiat coupe 2,0 16V- poruchy, rady, upravy

Pokud sháníte auto nebo chcete poradit co vše je potřeba při dovozu ze zahraničí či při koupi nového auta, pak jste zde správně.

Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi

Odpovědět
chico
Příspěvky: 533
Registrován: 05 dub 2006 14:01
Bydliště: ...

fiat coupe 2,0 16V- poruchy, rady, upravy

Příspěvek od chico »

borec tady u nas prodava toto auto- designove se mi moc libi ale chci se optat ohledne celeho auta co tak nejvic odchazi a hlavne k motoru- jestli se tato atmosfera casto kazi, co nejvic odchazi a co tak je naprd- vim neco o olejovem cerpadle- lze to upravit treba jinou pumpou? neco dalsiho co neni vychytane?? www.fiatcoupe.cz jsem si cetl ale nic konkretne k tomu jsem nenasel, upravy auta budou spocivat pouze stylingem a hlavne upravou motoru po technicke strance ne po vykonove ... dekuji fiatakum za rady

Uživatelský avatar
mc-otka
Příspěvky: 1462
Registrován: 24 srp 2005 20:41

Re: fiat coupe 2,0 16V- poruchy, rady, upravy

Příspěvek od mc-otka »

dej si fiatcoupe.cz jinak jedno jsem mněl asi 3 roky jenom že v turbu :O) a bylo super

chico
Příspěvky: 533
Registrován: 05 dub 2006 14:01
Bydliště: ...

Re: fiat coupe 2,0 16V- poruchy, rady, upravy

Příspěvek od chico »

tam uz mam taky dotaz a zatim se teda ozval jen jeden ze krom olejoveho cerpadla ten motor netrpi tak jsem se ptal zdali je technicky mozne nahradit to cerpadlo jinym - s lepsim parametrem a nikdo nenapsal :-) jinak v hlave uz jsou naplanovany upravy ale dokud o tom motoru nebudu vedet co nejvic info vaham :-)

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: fiat coupe 2,0 16V- poruchy, rady, upravy

Příspěvek od honza 2.0 16v »

chico píše:tam uz mam taky dotaz a zatim se teda ozval jen jeden ze krom olejoveho cerpadla ten motor netrpi tak jsem se ptal zdali je technicky mozne nahradit to cerpadlo jinym - s lepsim parametrem a nikdo nenapsal :-) jinak v hlave uz jsou naplanovany upravy ale dokud o tom motoru nebudu vedet co nejvic info vaham :-)
cerpadlo nema cenu dávat nový, dokud neuděláš GO kritickejch míst - klika, vačky, vyvažovačky, vyčištění olejovýho hospodářství, ..atd..nechce se mi zas psát elaboráty, já osobně jsem na toto téma pospal dost papíru, stránek a buchví čeho a..
takže nejlepší přijet někam na sraz , kde se o tom dá pohovořit... :wink:

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: fiat coupe 2,0 16V- poruchy, rady, upravy

Příspěvek od Idaho »

chico píše:tam uz mam taky dotaz a zatim se teda ozval jen jeden ze krom olejoveho cerpadla ten motor netrpi tak jsem se ptal zdali je technicky mozne nahradit to cerpadlo jinym - s lepsim parametrem a nikdo nenapsal :-) jinak v hlave uz jsou naplanovany upravy ale dokud o tom motoru nebudu vedet co nejvic info vaham :-)
nesmysl, preformace cerpadlo nezaplatis a originál je dostatecne dobrý. Problém asi nebud v olejovém čerpadle ale v tom, že inzeníři netusili žes autem budou jezdit kok*zi z cech, kterí mu nedaji to co mají dávat a tudíž se čerpadlo bude vinou prepeceného oleje, spatného chlazení atd vydírat...

udelej GO spodku, vycuisti olejové cesty atd a dej nové, originální čerpadlo..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: fiat coupe 2,0 16V- poruchy, rady, upravy

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Idaho píše:
chico píše:tam uz mam taky dotaz a zatim se teda ozval jen jeden ze krom olejoveho cerpadla ten motor netrpi tak jsem se ptal zdali je technicky mozne nahradit to cerpadlo jinym - s lepsim parametrem a nikdo nenapsal :-) jinak v hlave uz jsou naplanovany upravy ale dokud o tom motoru nebudu vedet co nejvic info vaham :-)
nesmysl, preformace cerpadlo nezaplatis a originál je dostatecne dobrý. Problém asi nebud v olejovém čerpadle ale v tom, že inzeníři netusili žes autem budou jezdit kok*zi z cech, kterí mu nedaji to co mají dávat a tudíž se čerpadlo bude vinou prepeceného oleje, spatného chlazení atd vydírat...

udelej GO spodku, vycuisti olejové cesty atd a dej nové, originální čerpadlo..
souhlas a taky základní postup pro ty co si nejsou jistý původem a minulostí auta/motoru..

inzenýři z čech je širokej pojem.. ono těch inženýrů je všude dost... hlavně ušetřit, pak daj malej filtr, levnej olej +dolijou to nějakou srágorou co "utáhne" vůle, a při prvním přehřátí oleje jde srát půlka motoru..což je sranda za minimálně 15 palackejch, aby se to nějak zfušovalo a následně postavilo jako auto po důchodci do bazaru..chudák ten co to pak koupí...líný jak mrcha(vydřený vačky), pravděpodobně i pro ucho zkušenýho různý pazvuky. Ve finále pokud se to do 5tis km nevysere, tak si kupující může pogratulovat...

takže základ co největší olejovej filtr a kvalitní olej, minimálně dle specifikace výrobce + doporučuju nastudovat výkonostní klasifikace a pak se rozhodnout..

Odpovědět

Zpět na „Ojetá auta / Nová auta“