fiat coupe 2,0 16V- poruchy, rady, upravy
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
fiat coupe 2,0 16V- poruchy, rady, upravy
borec tady u nas prodava toto auto- designove se mi moc libi ale chci se optat ohledne celeho auta co tak nejvic odchazi a hlavne k motoru- jestli se tato atmosfera casto kazi, co nejvic odchazi a co tak je naprd- vim neco o olejovem cerpadle- lze to upravit treba jinou pumpou? neco dalsiho co neni vychytane?? www.fiatcoupe.cz jsem si cetl ale nic konkretne k tomu jsem nenasel, upravy auta budou spocivat pouze stylingem a hlavne upravou motoru po technicke strance ne po vykonove ... dekuji fiatakum za rady
Re: fiat coupe 2,0 16V- poruchy, rady, upravy
dej si fiatcoupe.cz jinak jedno jsem mněl asi 3 roky jenom že v turbu :O) a bylo super
Re: fiat coupe 2,0 16V- poruchy, rady, upravy
tam uz mam taky dotaz a zatim se teda ozval jen jeden ze krom olejoveho cerpadla ten motor netrpi tak jsem se ptal zdali je technicky mozne nahradit to cerpadlo jinym - s lepsim parametrem a nikdo nenapsal
jinak v hlave uz jsou naplanovany upravy ale dokud o tom motoru nebudu vedet co nejvic info vaham 


- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: fiat coupe 2,0 16V- poruchy, rady, upravy
cerpadlo nema cenu dávat nový, dokud neuděláš GO kritickejch míst - klika, vačky, vyvažovačky, vyčištění olejovýho hospodářství, ..atd..nechce se mi zas psát elaboráty, já osobně jsem na toto téma pospal dost papíru, stránek a buchví čeho a..chico píše:tam uz mam taky dotaz a zatim se teda ozval jen jeden ze krom olejoveho cerpadla ten motor netrpi tak jsem se ptal zdali je technicky mozne nahradit to cerpadlo jinym - s lepsim parametrem a nikdo nenapsaljinak v hlave uz jsou naplanovany upravy ale dokud o tom motoru nebudu vedet co nejvic info vaham
takže nejlepší přijet někam na sraz , kde se o tom dá pohovořit...

Re: fiat coupe 2,0 16V- poruchy, rady, upravy
nesmysl, preformace cerpadlo nezaplatis a originál je dostatecne dobrý. Problém asi nebud v olejovém čerpadle ale v tom, že inzeníři netusili žes autem budou jezdit kok*zi z cech, kterí mu nedaji to co mají dávat a tudíž se čerpadlo bude vinou prepeceného oleje, spatného chlazení atd vydírat...chico píše:tam uz mam taky dotaz a zatim se teda ozval jen jeden ze krom olejoveho cerpadla ten motor netrpi tak jsem se ptal zdali je technicky mozne nahradit to cerpadlo jinym - s lepsim parametrem a nikdo nenapsaljinak v hlave uz jsou naplanovany upravy ale dokud o tom motoru nebudu vedet co nejvic info vaham
udelej GO spodku, vycuisti olejové cesty atd a dej nové, originální čerpadlo..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: fiat coupe 2,0 16V- poruchy, rady, upravy
souhlas a taky základní postup pro ty co si nejsou jistý původem a minulostí auta/motoru..Idaho píše:nesmysl, preformace cerpadlo nezaplatis a originál je dostatecne dobrý. Problém asi nebud v olejovém čerpadle ale v tom, že inzeníři netusili žes autem budou jezdit kok*zi z cech, kterí mu nedaji to co mají dávat a tudíž se čerpadlo bude vinou prepeceného oleje, spatného chlazení atd vydírat...chico píše:tam uz mam taky dotaz a zatim se teda ozval jen jeden ze krom olejoveho cerpadla ten motor netrpi tak jsem se ptal zdali je technicky mozne nahradit to cerpadlo jinym - s lepsim parametrem a nikdo nenapsaljinak v hlave uz jsou naplanovany upravy ale dokud o tom motoru nebudu vedet co nejvic info vaham
udelej GO spodku, vycuisti olejové cesty atd a dej nové, originální čerpadlo..
inzenýři z čech je širokej pojem.. ono těch inženýrů je všude dost... hlavně ušetřit, pak daj malej filtr, levnej olej +dolijou to nějakou srágorou co "utáhne" vůle, a při prvním přehřátí oleje jde srát půlka motoru..což je sranda za minimálně 15 palackejch, aby se to nějak zfušovalo a následně postavilo jako auto po důchodci do bazaru..chudák ten co to pak koupí...líný jak mrcha(vydřený vačky), pravděpodobně i pro ucho zkušenýho různý pazvuky. Ve finále pokud se to do 5tis km nevysere, tak si kupující může pogratulovat...
takže základ co největší olejovej filtr a kvalitní olej, minimálně dle specifikace výrobce + doporučuju nastudovat výkonostní klasifikace a pak se rozhodnout..