Krosmen píše:to že jsou stejné bloky sem již zjistil ale o ojnicích sem netušil....u fiata jsou ojnice také stejné jen turbové mají větší průměr pístních čepů a samo písty jsou NA a turbo jiné......
Proto otázka zní jinak co bude "levnější" přestavět NA blok a naučit se tim i něco udělat a nebo sehnat kompletní motor a jen ho dát do auta......
mit moznost nekde koupit turbo motor, udelam to, udelat swap je pro me daleko prijatelnejsi a prijemnejsi vec, ale kdyz nemam tak dobre konexe, nebo nevim, co semtam projizdim inzeraty a tak, nenarazil jsem na nic
proto tu resim oturbeni NA verze, ale i ta varianta dat vnitrek 4G64 se mi docela libi
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Krosmen píše:to že jsou stejné bloky sem již zjistil ale o ojnicích sem netušil....u fiata jsou ojnice také stejné jen turbové mají větší průměr pístních čepů a samo písty jsou NA a turbo jiné......
Proto otázka zní jinak co bude "levnější" přestavět NA blok a naučit se tim i něco udělat a nebo sehnat kompletní motor a jen ho dát do auta......
mit moznost nekde koupit turbo motor, udelam to, udelat swap je pro me daleko prijatelnejsi a prijemnejsi vec, ale kdyz nemam tak dobre konexe, nebo nevim, co semtam projizdim inzeraty a tak, nenarazil jsem na nic
proto tu resim oturbeni NA verze, ale i ta varianta dat vnitrek 4G64 se mi docela libi
jo jenze si si nemysli ze swap do N/A je prdel.... nezapomen ze musis vymenit svazek kabelu pro jednotku u galanta se prepojovalo kolem stovky dratu aby to vubec jelo!!! a zadna prdel to neni
Krosmen píše:to že jsou stejné bloky sem již zjistil ale o ojnicích sem netušil....u fiata jsou ojnice také stejné jen turbové mají větší průměr pístních čepů a samo písty jsou NA a turbo jiné......
Proto otázka zní jinak co bude "levnější" přestavět NA blok a naučit se tim i něco udělat a nebo sehnat kompletní motor a jen ho dát do auta......
mit moznost nekde koupit turbo motor, udelam to, udelat swap je pro me daleko prijatelnejsi a prijemnejsi vec, ale kdyz nemam tak dobre konexe, nebo nevim, co semtam projizdim inzeraty a tak, nenarazil jsem na nic
proto tu resim oturbeni NA verze, ale i ta varianta dat vnitrek 4G64 se mi docela libi
jo jenze si si nemysli ze swap do N/A je prdel.... nezapomen ze musis vymenit svazek kabelu pro jednotku u galanta se prepojovalo kolem stovky dratu aby to vubec jelo!!! a zadna prdel to neni
to je mi jasne, ze to neni kus za kus, ale porad to je imho nejelegantnejsi varianta
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Krosmen píše:to že jsou stejné bloky sem již zjistil ale o ojnicích sem netušil....u fiata jsou ojnice také stejné jen turbové mají větší průměr pístních čepů a samo písty jsou NA a turbo jiné......
Proto otázka zní jinak co bude "levnější" přestavět NA blok a naučit se tim i něco udělat a nebo sehnat kompletní motor a jen ho dát do auta......
mit moznost nekde koupit turbo motor, udelam to, udelat swap je pro me daleko prijatelnejsi a prijemnejsi vec, ale kdyz nemam tak dobre konexe, nebo nevim, co semtam projizdim inzeraty a tak, nenarazil jsem na nic
proto tu resim oturbeni NA verze, ale i ta varianta dat vnitrek 4G64 se mi docela libi
jo jenze si si nemysli ze swap do N/A je prdel.... nezapomen ze musis vymenit svazek kabelu pro jednotku u galanta se prepojovalo kolem stovky dratu aby to vubec jelo!!! a zadna prdel to neni
mensi dotaz toto neslo resit výmenou svazku motorového spolu s ecu ? - takto jsmwe řesil swap 2JZ za 7M a ve výseldku se ukostrilo jen cca 10-12 drátu , vesmes jen kvuli tomu že puvodní motor byl AT stejne jako ecu..
pokud vemes kabelový svazek z puvodního motoru spolu s celou ecu tak nerešíš nejak extravelké problémy se zapojením
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Taboo: diky, presne tohle jsem potreboval vedet, nejaky vypis toho vseho co mam nakoupit
a co myslis, bylo by mozne zkombinovat tu upravu na vyssi objem s upravou na turbo? nebo uz chci hodne
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Chaindler píše:
mit moznost nekde koupit turbo motor, udelam to, udelat swap je pro me daleko prijatelnejsi a prijemnejsi vec, ale kdyz nemam tak dobre konexe, nebo nevim, co semtam projizdim inzeraty a tak, nenarazil jsem na nic
proto tu resim oturbeni NA verze, ale i ta varianta dat vnitrek 4G64 se mi docela libi
jo jenze si si nemysli ze swap do N/A je prdel.... nezapomen ze musis vymenit svazek kabelu pro jednotku u galanta seprepojovalo kolem stovky dratu aby to vubec jelo!!! a zadna prdel to neni
mensi dotaz toto neslo resit výmenou svazku motorového spolu s ecu ? - takto jsmwe řesil swap 2JZ za 7M a ve výseldku se ukostrilo jen cca 10-12 drátu , vesmes jen kvuli tomu že puvodní motor byl AT stejne jako ecu..
pokud vemes kabelový svazek z puvodního motoru spolu s celou ecu tak nerešíš nejak extravelké problémy se zapojením
ten motor 4G63 byl z americky verze a mela jiny konektory ....byla tam klima,tempomat atd...a galant mel puvodne o dost vic konektoru byl v tom celkove bordel takze se prepojilo celkem 172 dratu a nejvetsi pruser byl v tom ze vubec nesedely barvy... muselo se jet podle vyroniho schema ameriky a japonska
Flinta píše:
jo jenze si si nemysli ze swap do N/A je prdel.... nezapomen ze musis vymenit svazek kabelu pro jednotku u galanta seprepojovalo kolem stovky dratu aby to vubec jelo!!! a zadna prdel to neni
mensi dotaz toto neslo resit výmenou svazku motorového spolu s ecu ? - takto jsmwe řesil swap 2JZ za 7M a ve výseldku se ukostrilo jen cca 10-12 drátu , vesmes jen kvuli tomu že puvodní motor byl AT stejne jako ecu..
pokud vemes kabelový svazek z puvodního motoru spolu s celou ecu tak nerešíš nejak extravelké problémy se zapojením
ten motor 4G63 byl z americky verze a mela jiny konektory ....byla tam klima,tempomat atd...a galant mel puvodne o dost vic konektoru byl v tom celkove bordel takze se prepojilo celkem 172 dratu a nejvetsi pruser byl v tom ze vubec nesedely barvy... muselo se jet podle vyroniho schema ameriky a japonska
porád al ene vim jaké dráty jste museli přezapojovat, protoze pokud vemu hlavní kabelový svazek motoru a k nemu náležící ECU tak potřebujete jen zapojit napájení do zapalování, ukostrit aprivezt nekolik plusových polu k ecu, a zapojit parpodpurných systemu / pal. cerpadlo etc.. )
proto mi pořád nedochází co jste museli menit, nebo vy jste nemeli k tomu motoru co jste tam dávali kabelový svazek + ecu? protoze pokud ano, tak potom to je temer vzd yjen o privedení pár plusových polu na nekolik konektoru a nekolik ukostreni...
jediná varianta je ze byst enevzali z puvodního vraku i zapalování atd a museli jste to nabastlit na zapalování jiné, ale v tom pripade nevidimduvod proc to delat tak slozite - protoze jak jsem tu prestavbu sledoval tak jste meli k dispozici celý vuz, nebo ne ??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Idaho píše:
mensi dotaz toto neslo resit výmenou svazku motorového spolu s ecu ? - takto jsmwe řesil swap 2JZ za 7M a ve výseldku se ukostrilo jen cca 10-12 drátu , vesmes jen kvuli tomu že puvodní motor byl AT stejne jako ecu..
pokud vemes kabelový svazek z puvodního motoru spolu s celou ecu tak nerešíš nejak extravelké problémy se zapojením
ten motor 4G63 byl z americky verze a mela jiny konektory ....byla tam klima,tempomat atd...a galant mel puvodne o dost vic konektoru byl v tom celkove bordel takze se prepojilo celkem 172 dratu a nejvetsi pruser byl v tom ze vubec nesedely barvy... muselo se jet podle vyroniho schema ameriky a japonska
porád al ene vim jaké dráty jste museli přezapojovat, protoze pokud vemu hlavní kabelový svazek motoru a k nemu náležící ECU tak potřebujete jen zapojit napájení do zapalování, ukostrit aprivezt nekolik plusových polu k ecu, a zapojit parpodpurných systemu / pal. cerpadlo etc.. )
proto mi pořád nedochází co jste museli menit, nebo vy jste nemeli k tomu motoru co jste tam dávali kabelový svazek + ecu? protoze pokud ano, tak potom to je temer vzd yjen o privedení pár plusových polu na nekolik konektoru a nekolik ukostreni...
jediná varianta je ze byst enevzali z puvodního vraku i zapalování atd a museli jste to nabastlit na zapalování jiné, ale v tom pripade nevidimduvod proc to delat tak slozite - protoze jak jsem tu prestavbu sledoval tak jste meli k dispozici celý vuz, nebo ne ??
prepojoval se ten svazek do jednotky... jak presne to bylo musis bud na alika nebo jednoho kluka z mitsubishi clubu ja tam byl ale presne nevim proc to prepojovali...takze tu nebudu davat rozumy kdyz presne nevim jak to bylo....priblizne to je tak jak sem rekl
Flinta píše:ne jednalo se o N/A galant predohrab a daval sem tam motor z playmount laser nebo jak se to pise a motor tam byl ten 2,0T 4G63 taky predohrab
jotochápu jen porád nevidim ten problém
nech to radši být
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Flinta píše:ne jednalo se o N/A galant predohrab a daval sem tam motor z playmount laser nebo jak se to pise a motor tam byl ten 2,0T 4G63 taky predohrab
jotochápu jen porád nevidim ten problém
nech to radši být
jak rikam pokud te to zajma a neda ti to spat tak se zeptej alika nebo na galantwebu admina draka ten to sam delal tak ti da vic info nez ja