tím asi nikomu nic nedokážeš

taky bych se přiklonil ke swapu.
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Ono ta hranice je dosti skoková... můžeš přidat za 150tisíc 40koní protože necháš origo střeva a nebo tam nacpeš další prachy za kované střeva a můžeš jít navrch třeba o 100koní... Rozhodně bych do této přestavby nešel protože tě stejně za pár dní začne štvát že se tam to turbo jen tak fláká a budeš kupovat kovaný vnitřnosti a znovu to rozhazovatjps píše:myslim, že to je celkově dost naivní. za 150t dostat 40k s nejistým výsledkem je celkem pakárna.
tím asi nikomu nic nedokážeš![]()
taky bych se přiklonil ke swapu.
Chlape ty žiješ.Taboo píše:Rozhodujicim aspektem by mohlo byt zadane zvyseni vykonu motoru a jeho pouziti. Pokud jeho majitel nema v planu jeho vykon treba zdvojnasobit a jen mirny narust vykonu, ktery i tovarni komponenty splohlive vydrzi, je zadany, tak je to pote o volbe mezi upravami puvodniho N/A motoru anebo jeho nasledovnem preplnovani. Samozrejme, davat na treba N/A 150HP motor turbo jen k dosazeni 10-15HP je po financni strance nesmysl - stejne tak, jako se snazit dosahnout 100 HP narustu vykonu N/A cestou. Treti variantou - pokud se jedna o zadouci narust vykonu treba jen nekolikrat rocne - by mohlo byt pouziti nitrous systemu.
Jako vsechny 3 jo no ten musi ale umet ukecavatAnděl píše:Chlape ty žiješ.Taboo píše:Rozhodujicim aspektem by mohlo byt zadane zvyseni vykonu motoru a jeho pouziti. Pokud jeho majitel nema v planu jeho vykon treba zdvojnasobit a jen mirny narust vykonu, ktery i tovarni komponenty splohlive vydrzi, je zadany, tak je to pote o volbe mezi upravami puvodniho N/A motoru anebo jeho nasledovnem preplnovani. Samozrejme, davat na treba N/A 150HP motor turbo jen k dosazeni 10-15HP je po financni strance nesmysl - stejne tak, jako se snazit dosahnout 100 HP narustu vykonu N/A cestou. Treti variantou - pokud se jedna o zadouci narust vykonu treba jen nekolikrat rocne - by mohlo byt pouziti nitrous systemu.Podívej se do mého podpisu, co jsem koupil.
Můžeš za to ty a jen ty.
WB, sem měl strach,že ses zabil nebo zamiloval do coury,žes tady tak dlouho nebylTaboo píše:Rozhodujicim aspektem by mohlo byt zadane zvyseni vykonu motoru a jeho pouziti. Pokud jeho majitel nema v planu jeho vykon treba zdvojnasobit a jen mirny narust vykonu, ktery i tovarni komponenty splohlive vydrzi, je zadany, tak je to pote o volbe mezi upravami puvodniho N/A motoru anebo jeho nasledovnem preplnovani. Samozrejme, davat na treba N/A 150HP motor turbo jen k dosazeni 10-15HP je po financni strance nesmysl - stejne tak, jako se snazit dosahnout 100 HP narustu vykonu N/A cestou. Treti variantou - pokud se jedna o zadouci narust vykonu treba jen nekolikrat rocne - by mohlo byt pouziti nitrous systemu.
no taky už mě pár lidí umoudřilo ,takže ted udělám jen takový drobnosti aby to bylo svižnější a budu šetřit na čtyrkolku s turbem to bude asi rozumnějšíMarAt píše:WB, sem měl strach,že ses zabil nebo zamiloval do coury,žes tady tak dlouho nebylTaboo píše:Rozhodujicim aspektem by mohlo byt zadane zvyseni vykonu motoru a jeho pouziti. Pokud jeho majitel nema v planu jeho vykon treba zdvojnasobit a jen mirny narust vykonu, ktery i tovarni komponenty splohlive vydrzi, je zadany, tak je to pote o volbe mezi upravami puvodniho N/A motoru anebo jeho nasledovnem preplnovani. Samozrejme, davat na treba N/A 150HP motor turbo jen k dosazeni 10-15HP je po financni strance nesmysl - stejne tak, jako se snazit dosahnout 100 HP narustu vykonu N/A cestou. Treti variantou - pokud se jedna o zadouci narust vykonu treba jen nekolikrat rocne - by mohlo byt pouziti nitrous systemu.![]()
Jo k tématu,nechoď do toho,pořiď si vhodnější auto,s rozpočtem 120t/rok bys na tom vytekl,výsledek by byl sporný a nakonec by ti to tvého miláčka clio ještě zhnusilo...Vhodným výběrem auta ušetřiš nejvíc peněz,co se dá na tuningu ušetřit.
omluvte mou neznalost.....AWD?Beaver píše:AWDStreetFighter píše:521HP FWD CRX? myslím, že ten je úúúplně někde jinde.....
jojo hrabou všecky... Taky jsem nad takovou přestavbou uvažoval dát podvozek s civicu 1.6 16V 4x4 ale neměl bych takovej motůrekStreetFighter píše:omluvte mou neznalost.....AWD?Beaver píše:AWDStreetFighter píše:521HP FWD CRX? myslím, že ten je úúúplně někde jinde.....
A jakej to ma vyznam ? Navic nechapu jak to chces vlastne upevnit - zkus udelat nejaky schema aspon pro predstavu. Kazdopadne vyfukove plyny se ti tak jako tak nakonec rozdeli, takze vlastne dva valce pozenou jedno turbo a dalsi dva valce druhy, z toho plyne, ze budes muset pouzit maly turba. Nechapu k cemu dve vahy vzduchu - to bys musel mit i dve ECU. Predem ti muzu rcit, ze to co planujes je celkem dost hovadina, nehlede k tomu, ze sis pro experimenty vybral motor s mechanickym vstrikem, coz ti situaci komplikuje jeste vic, protoze budes mit problemy s rizenim smesi.kozorozecek píše:jo jo dve turba na čtiř valec budou na jednom svasku vyfukovych svodu proti sobetakže budou obe hnana vyfukovymi pliny ze všech valcu a obe budou tlačit do jednoho IC ale každe znich bude sat z jedne vahy vzduchu.četl jsem stare přispevky a taboo mel dost zkušenosti neviš zda sem ješte chodi?
to radsi dva motory.vazne by to bylo jednodussi,jak dve turba.neuhlidas,aby ti obe tocili,nebo tlacily stejny tlak.a kdyz se jedno pridre,druhy ti roztrhne.radsi sezen nejaky hibryd turbo.sice je to zbytecnost,protoze ty tlaky nevyuzijes.kozorozecek píše:jo jo dve turba na čtiř valec budou na jednom svasku vyfukovych svodu proti sobetakže budou obe hnana vyfukovymi pliny ze všech valcu a obe budou tlačit do jednoho IC ale každe znich bude sat z jedne vahy vzduchu.četl jsem stare přispevky a taboo mel dost zkušenosti neviš zda sem ješte chodi?