přestavba na turbo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
jps
Příspěvky: 136
Registrován: 27 črc 2006 08:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od jps »

myslim, že to je celkově dost naivní. za 150t dostat 40k s nejistým výsledkem je celkem pakárna.
tím asi nikomu nic nedokážeš :?
taky bych se přiklonil ke swapu.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jps píše:myslim, že to je celkově dost naivní. za 150t dostat 40k s nejistým výsledkem je celkem pakárna.
tím asi nikomu nic nedokážeš :?
taky bych se přiklonil ke swapu.
Ono ta hranice je dosti skoková... můžeš přidat za 150tisíc 40koní protože necháš origo střeva a nebo tam nacpeš další prachy za kované střeva a můžeš jít navrch třeba o 100koní... Rozhodně bych do této přestavby nešel protože tě stejně za pár dní začne štvát že se tam to turbo jen tak fláká a budeš kupovat kovaný vnitřnosti a znovu to rozhazovat :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tom28 »

Ono ta hranice je dosti skoková... můžeš přidat za 150tisíc 40koní protože necháš origo střeva a nebo tam nacpeš další prachy za kované střeva a můžeš jít navrch třeba o 100koní... Rozhodně bych do této přestavby nešel protože tě stejně za pár dní začne štvát že se tam to turbo jen tak fláká a budeš kupovat kovaný vnitřnosti a znovu to rozhazovat :lol:[/quote]

Souhlas. Chtěl jsem to taky, ale u motoru N/A moc úprav a vetšinou nic moc výsledek. Pokud to celý nepřekopeš "samozřejmě"
Buď vyladit atm. nebo celý turbomotor.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 06:35, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od Anděl »

Taboo píše:Rozhodujicim aspektem by mohlo byt zadane zvyseni vykonu motoru a jeho pouziti. Pokud jeho majitel nema v planu jeho vykon treba zdvojnasobit a jen mirny narust vykonu, ktery i tovarni komponenty splohlive vydrzi, je zadany, tak je to pote o volbe mezi upravami puvodniho N/A motoru anebo jeho nasledovnem preplnovani. Samozrejme, davat na treba N/A 150HP motor turbo jen k dosazeni 10-15HP je po financni strance nesmysl - stejne tak, jako se snazit dosahnout 100 HP narustu vykonu N/A cestou. Treti variantou - pokud se jedna o zadouci narust vykonu treba jen nekolikrat rocne - by mohlo byt pouziti nitrous systemu.
Chlape ty žiješ. :shock: Podívej se do mého podpisu, co jsem koupil. :D Můžeš za to ty a jen ty. :lol:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
jind005
Příspěvky: 98
Registrován: 19 říj 2004 15:25
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od jind005 »

Anděl píše:
Taboo píše:Rozhodujicim aspektem by mohlo byt zadane zvyseni vykonu motoru a jeho pouziti. Pokud jeho majitel nema v planu jeho vykon treba zdvojnasobit a jen mirny narust vykonu, ktery i tovarni komponenty splohlive vydrzi, je zadany, tak je to pote o volbe mezi upravami puvodniho N/A motoru anebo jeho nasledovnem preplnovani. Samozrejme, davat na treba N/A 150HP motor turbo jen k dosazeni 10-15HP je po financni strance nesmysl - stejne tak, jako se snazit dosahnout 100 HP narustu vykonu N/A cestou. Treti variantou - pokud se jedna o zadouci narust vykonu treba jen nekolikrat rocne - by mohlo byt pouziti nitrous systemu.
Chlape ty žiješ. :shock: Podívej se do mého podpisu, co jsem koupil. :D Můžeš za to ty a jen ty. :lol:
Jako vsechny 3 jo no ten musi ale umet ukecavat :lol:

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

hlavne aspon tady nezacinejte s offtopicama diky!
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od MarAt »

Taboo píše:Rozhodujicim aspektem by mohlo byt zadane zvyseni vykonu motoru a jeho pouziti. Pokud jeho majitel nema v planu jeho vykon treba zdvojnasobit a jen mirny narust vykonu, ktery i tovarni komponenty splohlive vydrzi, je zadany, tak je to pote o volbe mezi upravami puvodniho N/A motoru anebo jeho nasledovnem preplnovani. Samozrejme, davat na treba N/A 150HP motor turbo jen k dosazeni 10-15HP je po financni strance nesmysl - stejne tak, jako se snazit dosahnout 100 HP narustu vykonu N/A cestou. Treti variantou - pokud se jedna o zadouci narust vykonu treba jen nekolikrat rocne - by mohlo byt pouziti nitrous systemu.
WB, sem měl strach,že ses zabil nebo zamiloval do coury,žes tady tak dlouho nebyl :D :lol:
Jo k tématu,nechoď do toho,pořiď si vhodnější auto,s rozpočtem 120t/rok bys na tom vytekl,výsledek by byl sporný a nakonec by ti to tvého miláčka clio ještě zhnusilo...Vhodným výběrem auta ušetřiš nejvíc peněz,co se dá na tuningu ušetřit.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od Larry »

MarAt píše:
Taboo píše:Rozhodujicim aspektem by mohlo byt zadane zvyseni vykonu motoru a jeho pouziti. Pokud jeho majitel nema v planu jeho vykon treba zdvojnasobit a jen mirny narust vykonu, ktery i tovarni komponenty splohlive vydrzi, je zadany, tak je to pote o volbe mezi upravami puvodniho N/A motoru anebo jeho nasledovnem preplnovani. Samozrejme, davat na treba N/A 150HP motor turbo jen k dosazeni 10-15HP je po financni strance nesmysl - stejne tak, jako se snazit dosahnout 100 HP narustu vykonu N/A cestou. Treti variantou - pokud se jedna o zadouci narust vykonu treba jen nekolikrat rocne - by mohlo byt pouziti nitrous systemu.
WB, sem měl strach,že ses zabil nebo zamiloval do coury,žes tady tak dlouho nebyl :D :lol:
Jo k tématu,nechoď do toho,pořiď si vhodnější auto,s rozpočtem 120t/rok bys na tom vytekl,výsledek by byl sporný a nakonec by ti to tvého miláčka clio ještě zhnusilo...Vhodným výběrem auta ušetřiš nejvíc peněz,co se dá na tuningu ušetřit.
no taky už mě pár lidí umoudřilo ,takže ted udělám jen takový drobnosti aby to bylo svižnější a budu šetřit na čtyrkolku s turbem to bude asi rozumnější
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

Uživatelský avatar
StreetFighter
Příspěvky: 1514
Registrován: 30 črc 2004 10:36
Bydliště: Hamilton, Canada
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od StreetFighter »

Beaver píše:
StreetFighter píše:521HP FWD CRX? myslím, že ten je úúúplně někde jinde..... 8)
AWD :wink:
omluvte mou neznalost.....AWD? :shock:
Radši budu druhej než mrtvej!

Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

StreetFighter píše:
Beaver píše:
StreetFighter píše:521HP FWD CRX? myslím, že ten je úúúplně někde jinde..... 8)
AWD :wink:
omluvte mou neznalost.....AWD? :shock:
jojo hrabou všecky... Taky jsem nad takovou přestavbou uvažoval dát podvozek s civicu 1.6 16V 4x4 ale neměl bych takovej motůrek :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Sova
Příspěvky: 3475
Registrován: 07 lis 2006 04:03
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen

Příspěvek od Sova »

Některý z Vás tady číst, to je něco, mistři světa bla bla bla a přitom tvrdit že F7P je Williams :( Hlavně u majitele mě to zaráží...

Rozhodně bych nedával na šestnáctiventilovou benzínovou atmosféru turbo z diesela, je dělaný na menší teploty výfukových plynů...

A ve finále mít třeba na Cliu 16v 200 koní s turbem...to auto na to není stavěný, i kdybys tam dal například širší naprávy z 19 16v, sportovní tlumiče pružiny, bylo by to kurevsky těžký to krotit...o tom že by se ti kroutila kára, případně praskala, kdybys tam měl rám ani nemluvě
I o 150 koňovém Williamsu se ví, že si mnohdy podvozek s tím výkonem neví rady

Mělo by to smysl jen na sprintech, kde je to o ničem, na okreskách by to byla vražda a to bys pomalu nevyužil potencíál ani do poloviny motoru
Naposledy upravil(a) Sova dne 30 zář 2007 19:18, celkem upraveno 3 x.
Cléon & Fonte

Uživatelský avatar
Pepezx
Příspěvky: 1107
Registrován: 22 led 2006 20:13
Bydliště: Vidlákov za Prahou Hodnost: Pokustón
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepezx »

Teda musim rict ze muj sen to byl taky oturbit si ZXko.... tak sem se po tom trosku mrknul a zapatral ... a nasel sem ... ze na muj motor naci holandani turbo napachali.... tak tady jen tak pro zajiamvost... treba tam neco vyctes jsou tam i ceny jednotlivych kompon( to abych mel nadcim premyset) :lol: jinak zaklad mam 152PS a s turbem tu maj az 320 PS myslim :lol: ... jsou tam i videa jak to jede :)

http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/zx_turbo.php


http://www.youtube.com/watch?v=Yfq9dZvZqWI


http://www.youtube.com/watch?v=TCRKIFYY ... ed&search=


http://www.youtube.com/watch?v=kd7vhRvr ... ed&search=
podpis odstraněn adminem. Ivan

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kozorozecek »

četl jsem vše co jste doposud psali o turbo motorech ale nikde jsem se nedočetl o turbomototu nebo přestavbe na turbo s mechanickym vstřikovanim stavim 2,0 audiho na dve turba ale zatim jsem to řešil mechanickym vstřikem tento motor bude opatřen i dusikem mužete řict nazor k teto problematice motor bude mit mokrej dusik a dve vahy vzduchu a dva vstřikovače paliva na valec tudiž osum vstriku na čtiř valci potřebuji par rad a nejlepe nejakou konzultaci taboo připadaš mi jako nejlepši da se stebou nejak spojit po emailech icq nebo tak neco?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Dvě turba na čtyřválec ? :twisted:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

jo jo dve turba na čtiř valec budou na jednom svasku vyfukovych svodu proti sobetakže budou obe hnana vyfukovymi pliny ze všech valcu a obe budou tlačit do jednoho IC ale každe znich bude sat z jedne vahy vzduchu.četl jsem stare přispevky a taboo mel dost zkušenosti neviš zda sem ješte chodi?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
mc-otka
Příspěvky: 1462
Registrován: 24 srp 2005 20:41

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od mc-otka »

hm nevím no jestly není lepší koupit bud stejný auto z turbem nebo jinačí.... podvozek a všechno už na tom bude stavěný,a bezpečný,a asi aji spolehlivější....

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od Beaver »

kozorozecek píše:jo jo dve turba na čtiř valec budou na jednom svasku vyfukovych svodu proti sobetakže budou obe hnana vyfukovymi pliny ze všech valcu a obe budou tlačit do jednoho IC ale každe znich bude sat z jedne vahy vzduchu.četl jsem stare přispevky a taboo mel dost zkušenosti neviš zda sem ješte chodi?
A jakej to ma vyznam ? Navic nechapu jak to chces vlastne upevnit - zkus udelat nejaky schema aspon pro predstavu. Kazdopadne vyfukove plyny se ti tak jako tak nakonec rozdeli, takze vlastne dva valce pozenou jedno turbo a dalsi dva valce druhy, z toho plyne, ze budes muset pouzit maly turba. Nechapu k cemu dve vahy vzduchu - to bys musel mit i dve ECU. Predem ti muzu rcit, ze to co planujes je celkem dost hovadina, nehlede k tomu, ze sis pro experimenty vybral motor s mechanickym vstrikem, coz ti situaci komplikuje jeste vic, protoze budes mit problemy s rizenim smesi.

P.S.: podle tve cestiny to vypada, ze nemas ani ridicak....
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
petrsk
Příspěvky: 201
Registrován: 02 pro 2006 22:50
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od petrsk »

kozorozecek píše:jo jo dve turba na čtiř valec budou na jednom svasku vyfukovych svodu proti sobetakže budou obe hnana vyfukovymi pliny ze všech valcu a obe budou tlačit do jednoho IC ale každe znich bude sat z jedne vahy vzduchu.četl jsem stare přispevky a taboo mel dost zkušenosti neviš zda sem ješte chodi?
to radsi dva motory.vazne by to bylo jednodussi,jak dve turba.neuhlidas,aby ti obe tocili,nebo tlacily stejny tlak.a kdyz se jedno pridre,druhy ti roztrhne.radsi sezen nejaky hibryd turbo.sice je to zbytecnost,protoze ty tlaky nevyuzijes.
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

ty dve turba a dvoje vstirky a dve vahy vzduchu ma opodstatneni jedine pro to, ze ty mechanicke vstrikovani maji malej rozsah mereni mnozstvi vzduchu asi to budou jakoby paralelne dve vstrikovani kazada vaha vaduchu bude ovladat svoje 4 vstriky takze tam bude moci jit az 2x tolik benzinu co puvodne, dve turba proc ne, treba pokud budou mit vhodne mapy tak to bude mit hezkej spoon up, aby slo stejne vzduhu do obou turbo lze vyresit jednoduse spojkou vyfukovych svodu pred turbama s mensim prumerem a na strane stlacenyho vzduchu, bude to mit za nasledek jenom to ze kdyz to jedno turbo pude srat tak se mnozstvi vduchu snizi, kazdopadne pokud je pro mereni mnozstvi vzduchu pouzita vzdouvaci klapka tak tomu nedavam moc sanci, jedine kdby tam byla jina "vaha vzduchu"

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kozorozecek »

čestine nejsem asi ten nejlepši ale nemej strach že řidičak nemam dve vahy pro vicero vsrřiku bude vice paliva vice vzduchunavic to je jen na sprinty takže ten motor bude jezdit dase řict jen pod plnym plinem zkusim neco smalnout abys mel představu mechaniku protože v te se mužu hrabat jak chci v elektronice musim bejt furt u pc nejsem moc dobrej na pc
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kozorozecek »

jinak vzdouvaci vaha vzduchu mela byt použita msliš že to nezmakne ?mel jsem jednou namontovane turbo na 1,8gti z golfa bylo pujčene z motoru tt a ten motor šel jakoby zadušene proto si mislim že dvojice vstřiku by to dohnala předtim to jelo na jednu vahu a ne a ne tam dostat vic bena je to opravdu motor jen na sprinty takže nejaka spotřeba me netrapi navic potruby bude zkracene na minimum a převrtane na maximum aby se nachal točit mam knemu již postavenou velmi kratkou převodovku ted jen musim nahnat parametry motoru
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

a co jinak by jste doporučili na zvišeni vykonu na mercedesu kompressoru je to 2,0 kompressor zaklad je 141kw přemejšlim o čipu od bitpoveru poradi nekdo neco?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od Idaho »

hmm nevim zatím jak to máš vymyslené, ale pokud použijes turba vestí a budes chtít jít do vyšších výkonu šel bych spíše do sekvence, jeinak abys mel rychlej spool budou muset být turbínky malinké a max výkon bude dost nízky( nizký rozsah otáček ) a mylsím že i zbytecne komplikované.

místo dvouváh bych dal jeden map senzor, přídavnou jendotku jen an řízenáí paliva velké vstriky ( ř¨čtyři, ne osm ) mylsím že finančnew to bude na stejno, méne mechanických částí - menší šance závady, a i jednodušší obsluha..

když tak sz..


BTW . To All - tak sem dnes uzavřel zakázku na další 7MGTE supru :) motor jsme práve dovezl,. zítra jde na dílnu :) zákazník s edrozhoduje mezi "velkým " garettem nebo přestavbou na sekvencní twinturbo :) ( mechanika z MK4 )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 06:36, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

tak pokud jsem to dobre pochopil proti dvojici vstřiku nemaš nic ale určo jit do elektroniky a jednoho turba?jake turbo bys doporučil?ja puvodne přemejšlel o gt 35r ale nikde jsem nesehnal jeho cenu ale všude ho chvalej a kde se da takove turbo obedna ale prosim česke stranky co se tyče jazyku jsem neznalej.ja chtel použit dve mala turba kvuli rychlejšimu roztočeni .doted jsem jel jen v karbecech tak mam trošku strach ze vstrikovani ale vim že vstiřik ma daleko lepši nastupy ma snaha je dostat se s dvoulitrem ke 400kobilek jakym koliv zpusobem a pokud možno lacino.jinak se zeptam co stoji nitrousove vstřiky ?ja mam jednovstřikovej ale udelal jsem si sadu tak že jsem ten jeden okopčil jen doufam že to zmakne je to ze stejneho matroše tak by mel.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

jinak k te dvojici vstriku jesm si navrhl přirubu mezi klapky a hlavu a vte přirube budou diry pro tři vstřiky na valec dva benzinove a jeden nitrous
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

jo a když jit do teda do elektronickeho vstřiku jaka značka nebo typ je pro toto monstrum nejlepši? na fieste xr2i jsem mel EFI nema vahu vzduchu je celkem jednoduche a odmeruje podlenatočeni klapky
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

jinak mam turbo s iveca je dosti velke ale je dieslove to použit asi nepujde že?včem se lišej dieslove a bensinove turbyny?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
petrsk
Příspěvky: 201
Registrován: 02 pro 2006 22:50
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=384
tu je clovek ,kterej turba prodava.ma tam i tel.
doufam ,ze to admin nemazne jako reklamu
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“