Zdravím. Mužete se mrknout na tohle video?
http://www.youtube.com/watch?v=U4mGcg0_9wk a podle poslechu odhadnout co by to mohl
být za problém? Auto jezdí jen za studena (ujede cca. 7-10 km). Jakmile se zahřeje tak se na mě rozsvítí kontrolka oleje, chcípne to a prostě nejede. Dík za odpovědi
Croma problem
Moderátor: Idaho
Re: Croma problem
trosku uvažuj a odpovíš si sám..kuci píše:Zdravím. Mužete se mrknout na tohle video?
http://www.youtube.com/watch?v=U4mGcg0_9wk a podle poslechu odhadnout co by to mohl
být za problém? Auto jezdí jen za studena (ujede cca. 7-10 km). Jakmile se zahřeje tak se na mě rozsvítí kontrolka oleje, chcípne to a prostě nejede. Dík za odpovědi
první příznak - za tepla se zosvítí kontrolka mazání : čím je olej teplejší, tím je řidší, řidší olej s ehuře čerpá takže to vypadá na závadu v olejovém vedení ( špatné čerpadlo nebo jiné komponenty podporující prozudení oleje )
druhý příznakl - za tepla se motor zastaví - teplná rozatžnost materálu zpusobí že komponenty když jsou špatně mazané se zadírají...
takže možnosti co to zpusobilo jsou dve : moc "lehkoběžný " olejjehož hustota byla moc nízká nebo špatné olejové čerpadlo
a dusledek : pravdepodone přidřená klika - "tesná" ložiska na klice pomáhají udržet také tlak oleje - čím je vetší vule mezi nimi ( nebo skrábance n aklice ) tím tlak oleje klesá.
Vysvetlil jsme to asi moc laicky, tak s eomluvám za nepřesnosti.. ale jednoznačne bych to videl na kombinaci olej čerpadlo + klika..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz