BMW pokec sekce!!!
Moderátor: T-O-M
Winter servis
Dnes jsem svému coupé nechal vyměnit olej, mikrofiltr a vyčistit klimu.
Přezul jsem na zimní bačkory Michelin Pilot Alpine, koupil nemrzku do ostřikovačů, original KN čistič na vzduchový filtr a auto umyl
Dnes jsem svému coupé nechal vyměnit olej, mikrofiltr a vyčistit klimu.
Přezul jsem na zimní bačkory Michelin Pilot Alpine, koupil nemrzku do ostřikovačů, original KN čistič na vzduchový filtr a auto umyl

- Přílohy
-
- Resize of winter 003.jpg (64.3 KiB) Zobrazeno 1580 x
-
- Resize of winter 001.jpg (52.38 KiB) Zobrazeno 1580 x
-
- Resize of winter 005.jpg (72.58 KiB) Zobrazeno 1580 x
Re: BMW pokec sekce!!!
já zase dneska jel v 330xd a taky mile překvapilo...jak naftu nemusim,tak tohle je gut 

VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW pokec sekce!!!
to je pradaV12 píše:To uz si zalozte nakej Tomas BMW klub



Re: BMW pokec sekce!!!
ach ta závistV12 píše:To uz si zalozte nakej Tomas BMW klub

- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Téma dne: Potřebné nebo zbytečné?
Dnes jsem si koupil jeden nejmenovaný časopis a tam je novinka- BMW 135i jinými slovy jedničkové coupé s motorem 3.0 biturbo s výkonem 306 PS, (resp. motor z 335i).
Dodnes jsem nepochopil, jestli toto auto trh opravdu potřebuje. Zákazník BMW mající zájem o coupé si může vybrat 3er, 6er, Z4. V případě 3er a 6er dostane opravdu plnohodnotné coupé se sedadly 2+2 a velkým kufrem. Jednička coupé je sice také 2+2, ale spíše to vypadá na 2+mini2.
135i má uspokojit zákazníky lačnící po výkonu, ale je otázkou do jaké míry.
Při pohledu na na prcka s výkonem 306 PS a pohonem zadní nápravy se začnou některým sbíhat chutě, ale vážení ten prcek má 1560 Kg. Další věcí je diferenciál (otevřený) s elektronickou uzávěrkou. Cituji: "Při vypnutém DSC je uzávěrka aktivní. Brzdí vnitřní kolo při ostrém průjezdu zatáčkou či zrychlení, čímž pomáhá předejít protáčení kola. Napomáhá lépe využít výkon a na výjezdu ze zatáčky auto lépe zrychluje. Takže 135i je rychlá, schopná, i když ne zrovna zábavná." konec citace.
Člověk s obyčejným selským rozumem si musí položit otázku: Proč v BMW vymýšlí nějaké elektronické uzávěrky když by to vyřešilo staré dobré mechanické LSD, česky - samosvorný diferenciál. Troufám si tvrdit, že by to bylo lepší řešení a teď nemám na mysli driftovací zábavu.
A teď to nejlepší - cena - 1.136.500 Kč.
Doposavaď nejsilnější jednička 130i která se mimochodem vyrábí i jako 3 dveřový hatchback vedle pětidveřového (který mi přijde jedinný jako logický) stojí 1.016.000 Kč s DPH. Tento nejsilnější hatch na trhu má 265 PS.
A samožřejmě pro srovnání uvedu i trojku - 335i coupé stojí v základu 1.288.200 Kč s DPH. Nejsem ekonom, ani marketingovej manažer BMW, nicméně mi přijde, že 135i leze do zelí 335i, přičemž o trochu drazší 335i je lepším autem, aspoň co do užitné hodnoty.
Dnes jsem si koupil jeden nejmenovaný časopis a tam je novinka- BMW 135i jinými slovy jedničkové coupé s motorem 3.0 biturbo s výkonem 306 PS, (resp. motor z 335i).
Dodnes jsem nepochopil, jestli toto auto trh opravdu potřebuje. Zákazník BMW mající zájem o coupé si může vybrat 3er, 6er, Z4. V případě 3er a 6er dostane opravdu plnohodnotné coupé se sedadly 2+2 a velkým kufrem. Jednička coupé je sice také 2+2, ale spíše to vypadá na 2+mini2.
135i má uspokojit zákazníky lačnící po výkonu, ale je otázkou do jaké míry.
Při pohledu na na prcka s výkonem 306 PS a pohonem zadní nápravy se začnou některým sbíhat chutě, ale vážení ten prcek má 1560 Kg. Další věcí je diferenciál (otevřený) s elektronickou uzávěrkou. Cituji: "Při vypnutém DSC je uzávěrka aktivní. Brzdí vnitřní kolo při ostrém průjezdu zatáčkou či zrychlení, čímž pomáhá předejít protáčení kola. Napomáhá lépe využít výkon a na výjezdu ze zatáčky auto lépe zrychluje. Takže 135i je rychlá, schopná, i když ne zrovna zábavná." konec citace.
Člověk s obyčejným selským rozumem si musí položit otázku: Proč v BMW vymýšlí nějaké elektronické uzávěrky když by to vyřešilo staré dobré mechanické LSD, česky - samosvorný diferenciál. Troufám si tvrdit, že by to bylo lepší řešení a teď nemám na mysli driftovací zábavu.
A teď to nejlepší - cena - 1.136.500 Kč.

Doposavaď nejsilnější jednička 130i která se mimochodem vyrábí i jako 3 dveřový hatchback vedle pětidveřového (který mi přijde jedinný jako logický) stojí 1.016.000 Kč s DPH. Tento nejsilnější hatch na trhu má 265 PS.
A samožřejmě pro srovnání uvedu i trojku - 335i coupé stojí v základu 1.288.200 Kč s DPH. Nejsem ekonom, ani marketingovej manažer BMW, nicméně mi přijde, že 135i leze do zelí 335i, přičemž o trochu drazší 335i je lepším autem, aspoň co do užitné hodnoty.
1er je sice drahá ale nevim jestli jste si všimli jak každá nová generace nabírá... 3er už je dnes velká jako nějaká starší 5ka. U 3er jde spíše o luxusní coupe, kdežto 1er coupe ma přinést více sportu.
Ten diferák přinese určitě víc zábavy než 3er, ikdyž nejde o klasickej samosvor jako v E36.
Mě se 1er coupe moc zamlouvá, rozměrově je na tom hodně podobně jako E30, prostě žádná přerostlá kráva, na svezení parádní autí...
jsem spíš mile překvapen že za číslicí 1 vidím 35 a ne 15 s dodatkem 103g CO2/1km a 4,5L/100km jako je ted světový trend většiny automobilek...
Dost se mi při pohledu 135 ulevuje že ještě nenastal čas, kdy mít pod kapotou 3.0i znamená trestný čin
Ten diferák přinese určitě víc zábavy než 3er, ikdyž nejde o klasickej samosvor jako v E36.
Mě se 1er coupe moc zamlouvá, rozměrově je na tom hodně podobně jako E30, prostě žádná přerostlá kráva, na svezení parádní autí...
jsem spíš mile překvapen že za číslicí 1 vidím 35 a ne 15 s dodatkem 103g CO2/1km a 4,5L/100km jako je ted světový trend většiny automobilek...
Dost se mi při pohledu 135 ulevuje že ještě nenastal čas, kdy mít pod kapotou 3.0i znamená trestný čin
