Tiger.s píše:No ještě by sme museli mít platy jako jinde v evropě a mohlo by se rozvíjet jedna radost
ono to neni jen o penězích.....
Rozpočet na moje auto je kolem 10000.- USD ...stavim auto pro to aby jezdilo zajímavé časy a ne proto abych vyhrál pohárek na ten prdim.....
kdyz to nedelas pro pohar a jak je videt neresis ani penize, tak si kup svoji casomiru a mer si casy doma za barakem
umíš počítat myslíš si že cca 200000.- jsou nějaké zásadní peníze?Nevim ale s příjmem 20000.- rozhodně nejsem žádnej boháč a to že nevysedávám v hospodách a nekecám o tom co by kdyby ale radši dělám něco pro to abych na tom byl finančně líp....
To co si napsal akorát svědčí o tvojí inteligenci......
Johnik píše:mě to přijde, že tady pár lidí 3x vidělo F&F 1 a teď si myslí, že sežrali všechnu moudrost světa. hlavně, že amerika. a hamburgry od mekáče před startem podávat nechcete. TM a McDonald´s vás zvou na McBurger Tuning Párty .
nechci se tě dotknout ale co se týče drag racingu jsou ve státech nejdál ze všech přeci jen to tam vzniklo.....
Johnik píše:mě to přijde, že tady pár lidí 3x vidělo F&F 1 a teď si myslí, že sežrali všechnu moudrost světa. hlavně, že amerika. a hamburgry od mekáče před startem podávat nechcete. TM a McDonald´s vás zvou na McBurger Tuning Párty .
nechci se tě dotknout ale co se týče drag racingu jsou ve státech nejdál ze všech přeci jen to tam vzniklo.....
Jsem zvedavej, jak v sezone zajedes pod 10 sec s investici pul mega, na to se opravdu nemuzu dockat.
Ve statech sice vznikly, jsou nejdal, ale je to vyrazne bohatsi stat, auta jsou vyrazne levnejsi, to same dily. To nejdulezitejsi je ale samotna charakteristika a filozofie aut, ktera jim jezdi v provozu. A od toho se odviji i jejich pravidla.
Tiger.s píše:No ještě by sme museli mít platy jako jinde v evropě a mohlo by se rozvíjet jedna radost
ono to neni jen o penězích.....
Rozpočet na moje auto je kolem 10000.- USD plus mraky práce počítám že ve finále bude investice někde na hranici půl milionu korun za auto které bude prakticky nové....nemyslím si že by to byly nějaké závratné peníze...s tímto rozpočtem by auto mnělo zvládnout časy na hranici deseti sekund zároveň ale bude spolehlivé natolik že by se nic nemělo ihned po odjetí dvou sprintů měnit.......respektive chci se dostat pod deset proto se tento projekt rozjel timto směrem....
neni problém cokoliv zajistit ze států přes specializovaný e-shop společně s radami od asi nejzasvědcenějšího člověka se prokousávám dál a dál....stavim auto pro to aby jezdilo zajímavé časy a ne proto abych vyhrál pohárek na ten prdim.....
naprosto souhlasím, až na to že to není o penězích, protože bez nich by to šlo těžko, ale podle mě není drag racing o nějakém poháru který dostanu, ale o ten obdiv a uznání jiných sprinterů když třeba s unem uděláš ferrari a o ten skvělý pocit. ten pohár je jenom třešnička na dortu. proč mcray jezdil wrc, aby získával poháry?? ne, jde o ten pocit vítězit. taky jsem byl na pár sprintech a nebyl jsem hned na bedně, ale to mě nevadilo. větší radost mi udělao že jsem udělal 2,5 pasata. a otom to je.
zatím to nevypadá nereálně,dokonce vlivem příznivosti kurzu dolaru ke koruně jsem už od počátečních propočtů docela i ušetřil ale jelikož nedisponuju dostatečnym množstvim peněz tak mi to ještě bude trvat hodně dlouho pokud neseženu sponzzora ochotného zainvestovat nějaké peníze.......
rozpočet na díly je kolem 10000.- USD ale radši je tam rezerva vpodstatě až skoro na 20000.- USD ano je pravda že jsou na tom cenově i dostupností jinde ale pokud něčeho chci dosáhnout tak nemůžu brečet nad tim jestli oni maj lepší možnosti nebo nemají.holt mi nezbývá nežli věci brát ze států a zaplatit ve většině případů clo a daň což celou věc prodražuje o stovky dolarů na jedné položce.....navíc na zboží se čeká docela i dlouhou dobu...
nemá to smysl jediné východisko pro mě je si dál stavět co chci a až to bude hotové tak se uvidí jaká tady bude scéna co se týče sprintů...
Krosmen píše:
ono to neni jen o penězích.....
Rozpočet na moje auto je kolem 10000.- USD ...stavim auto pro to aby jezdilo zajímavé časy a ne proto abych vyhrál pohárek na ten prdim.....
kdyz to nedelas pro pohar a jak je videt neresis ani penize, tak si kup svoji casomiru a mer si casy doma za barakem
umíš počítat myslíš si že cca 200000.- jsou nějaké zásadní peníze?Nevim ale s příjmem 20000.- rozhodně nejsem žádnej boháč a to že nevysedávám v hospodách a nekecám o tom co by kdyby ale radši dělám něco pro to abych na tom byl finančně líp....
To co si napsal akorát svědčí o tvojí inteligenci......
tohle forum je o autech pokud chces hodnotit neci inteligenci prihlas se na forum Menza
CRX ED9
CRX ED9 jeste 2 roky a snad vyjede
Skoda Rapid 1.4 120 koni 400m za 14.2sekund
Krosmen píše:
ono to neni jen o penězích.....
Rozpočet na moje auto je kolem 10000.- USD ...stavim auto pro to aby jezdilo zajímavé časy a ne proto abych vyhrál pohárek na ten prdim.....
kdyz to nedelas pro pohar a jak je videt neresis ani penize, tak si kup svoji casomiru a mer si casy doma za barakem
umíš počítat myslíš si že cca 200000.- jsou nějaké zásadní peníze?Nevim ale s příjmem 20000.- rozhodně nejsem žádnej boháč a to že nevysedávám v hospodách a nekecám o tom co by kdyby ale radši dělám něco pro to abych na tom byl finančně líp....
To co si napsal akorát svědčí o tvojí inteligenci......
Pro me to teda nezanedbatelny penize nejsou, ne kazdy muze skoro vse co vydela cpat jen do aut. A myslim, ze ted pisu o dost podstatne vetsine lidi, co v predchozich letech pravidelne jezdila sprintovat.
Ale to sem nepatri, o penezich to bylo vzdycky a bude i dal.
Tiger.s píše:No ještě by sme museli mít platy jako jinde v evropě a mohlo by se rozvíjet jedna radost
ono to neni jen o penězích..........
naprosto souhlasím, až na to že to není o penězích, protože bez nich by to šlo těžko, ale podle mě není drag racing o nějakém poháru který dostanu, ale o ten obdiv a uznání jiných sprinterů když třeba s unem uděláš ferrari a o ten skvělý pocit. ten pohár je jenom třešnička na dortu. proč mcray jezdil wrc, aby získával poháry?? ne, jde o ten pocit vítězit. taky jsem byl na pár sprintech a nebyl jsem hned na bedně, ale to mě nevadilo. větší radost mi udělao že jsem udělal 2,5 pasata. a otom to je.
taky netvrdim nic jineho...poharu doma mam za ty sezony dost a jen se na ne prasi delam to pro ten pocit kdyz projedes cilem o 2 delky driv nez souper a pro ten pocit kdyz mu na stratu odstrelis ze nestaci ani mrknout...pro ten pocit ze to co jsi na aute udelal funguje a ze o tobe lidi vi ze ti to jede, ten pohar je jen k tomu aby ses na nej na konci sezony podival a vzpomel si na to jak si tamhle vyhral a tamhle byl druhej protoze si dal blbe dvojku....
nejvetsi radost mi udela kdyz ve volnych sprintech pojedu s rapidem nissana 350 Z nebo bmw 325 kdyz do 3/4 sprintu jedu pred type-R a na konci me udela jen o par centimetru ano o tomhle jsou sprinty......
CRX ED9
CRX ED9 jeste 2 roky a snad vyjede
Skoda Rapid 1.4 120 koni 400m za 14.2sekund
LUTEC píše:
taky netvrdim nic jineho...poharu doma mam za ty sezony dost a jen se na ne prasi delam to pro ten pocit kdyz projedes cilem o 2 delky driv nez souper a pro ten pocit kdyz mu na stratu odstrelis ze nestaci ani mrknout...pro ten pocit ze to co jsi na aute udelal funguje a ze o tobe lidi vi ze ti to jede, ten pohar je jen k tomu aby ses na nej na konci sezony podival a vzpomel si na to jak si tamhle vyhral a tamhle byl druhej protoze si dal blbe dvojku....
nejvetsi radost mi udela kdyz ve volnych sprintech pojedu s rapidem nissana 350 Z nebo bmw 325 kdyz do 3/4 sprintu jedu pred type-R a na konci me udela jen o par centimetru ano o tomhle jsou sprinty......
maš někde na netu foto tveho krasavce a motoru?? nebo jaké úpravy tam maš udělané (pokud to není tajné )
je to tajné nikde sem žádné informace nezveřejňoval o autě ví jen jeden člověk tadys fora jinak nikdo....a bude tomu dokud auto nevyjede všechny postupy se dokumentují a až bude ten správný čas vše bude uveřejněno....
auto je ve stádiu kompletního rozebrání na prvočinitele a začínám od podvozku....
maš někde na netu foto tveho krasavce a motoru?? nebo jaké úpravy tam maš udělané (pokud to není tajné )
je to tajné nikde sem žádné informace nezveřejňoval o autě ví jen jeden člověk tadys fora jinak nikdo....a bude tomu dokud auto nevyjede všechny postupy se dokumentují a až bude ten správný čas vše bude uveřejněno....
auto je ve stádiu kompletního rozebrání na prvočinitele a začínám od podvozku....
jo,jo..taky to nezveřejňuju co tam mám nebo ne ale na sprintech všchni koukají co tam má že udelal toho pasata. asi nějaký dvoulitr že Franto??
akorát loni v blatný sem jel s autem v seriovém stavu jeden jediný sprint a zajel sem čas 14,1 bylo hooodně teplo fouklý těsnění pod hlavou a po rozebrání motoru sem zjistil že turbo nemá vršky lopatek na straně výfuku
KFJ píše:objem neresi zadny z dulezitych parametru (vaha, vykon nebo nahon), je to proste nahodne vybrana skupina nejakeho parametru v TP, to se muze klidne jezdit podle barvy auta...
Neco podobneho jsem tady uz kdysi cetl...
LUTEC píše:nesouhlasim v tom ze objem nic neresi s objemem roste vykon a vaha , neni to vzdy umerny rust ale je to tak.
Prave ze to tak neni, nikdy nebylo a nikdy nebude .
Pokud nesouhlasis s tim, ze objem nic neresi, tak nesouhlasis s realitou, kde verze 5.0L Chevy 307 motoru ma jen 115HP, zatimco treba 2.0L F20C Hondy S2000 ma 240HP.
Kdyz uz jsme u treba te Hondy S2000, dve verze jejich motoru (F20C a F22C1) se od sebe lisi 0.2L objemem - a maji ten samy 240HP vykon - coz by bylo podle tveho tvrzeni "vyssi objem = vyssi vykon" zcela nemozne...
Stejne to je s tim priblblym turbo koeficientem. Na jednu stranu se tady dohadujete o smesnem 0.2L rozdilu objemu u N/A motoru - a na druhou stranu vam absolutne nevadi rozdily celych litru objemu smese vzduchu a paliva ktere clovek muze tlacit do toho sameho motoru pri pouziti dvou rozdilnych turbochargeru (anebo jen pri rozdilnem tlaku) a dosahnout tak rozdilu vykonu o cele stovky HP. Pokud teda na pouzitem turbu, jeho tlaku a rozdilu celych stovek HP vykonu absolutne nezalezi, tak tou samou definici nezalezi ani na objemu N/A motoru a rozdilu jejich vykonu.
Jenze se bavime o CR, ne o USA. Tady je ta realita umernosti vykonu a objemu tovarnich aut trosku jina.
Proc porad nekdo orgumentuje Maratem, nebo vysokoobjemovym autem s nizkym vykonem, kdyz v nasich podminkach jde zatim bohuzel jen o vyjimky?
to nemyslis vazne s tema autama v CR a USA Auta jsou vsude vesmes stejna, a hlavne problematika objemu a s tim spojeny vykon je vsude na svete stejny: nechtej po me abych ti sem vypisoval priklady, to tady muzeme byt tyden
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
Tiger.s píše:No ještě by sme museli mít platy jako jinde v evropě a mohlo by se rozvíjet jedna radost
ono to neni jen o penězích.....
Rozpočet na moje auto je kolem 10000.- USD plus mraky práce počítám že ve finále bude investice někde na hranici půl milionu korun za auto které bude prakticky nové....nemyslím si že by to byly nějaké závratné peníze...s tímto rozpočtem by auto mnělo zvládnout časy na hranici deseti sekund zároveň ale bude spolehlivé natolik že by se nic nemělo ihned po odjetí dvou sprintů měnit.......respektive chci se dostat pod deset proto se tento projekt rozjel timto směrem....
neni problém cokoliv zajistit ze států přes specializovaný e-shop společně s radami od asi nejzasvědcenějšího člověka se prokousávám dál a dál....stavim auto pro to aby jezdilo zajímavé časy a ne proto abych vyhrál pohárek na ten prdim.....
naprosty souhlas, vy se s Taboo domlouvate co sem mate napsat ne?
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
KFJ: me se ten system razeni celkem libi akorad hlavni nevyhodu vidim pro diesly, tak nejak sme byli zvykli ze "bojujeme" mezi sebou, ale ted se to ma rozdelit
myslim si ze ten co ma 4x4 v dieslu uz je uplne out, protze v kategorii kde jsou EVA a STI atd. proste auta co maj 300-400koni je to onicem, zase ale treba v FWD muzou diesly vyhravat, chtelo by si to co nejdriv teda ujasnit jak to bude abysme mohli podle toho zacit stavet auto a nebo se nato vykaslat
Naposledy upravil(a) mvolesko dne 08 lis 2007 15:36, celkem upraveno 1 x.
mvolesko píše:KFJ: me se ten system razeni celkem libi akorad hlavni nevyhodu vidim pro diesly, tak nejak sme byli zvykli ze "bojujeme" mezi sebou, ale ted se to ma rozdelit
myslim si ze ten co ma 4x4 v dieslu uz je uplne out, protze v kategorii kde jsou EVA a STI atd. proste auta co maj 300-400koni je to onicem, zase ale treba v FWD muzou diesly vyhravat, chtelo by si to co nejdriv teda ujasnit jak to bude abysme mohli podle toho zacit stavet auto a nebo se nato vykaslat
myslim si ze i benzinova Oktavka 4x4 by nemela moc velkou sanci proti STi nebo EVO... protoze z toho VW motoru nevydolujes tolik aby jsi byl konkurenceschopny... takhle muzeme pokracovat donekonecna...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
KFJ: takova Octa WRC je taky benzin 4x4 a myslim ze by sanci mela , ale mas pravdu takhle by chtel kazdej svoji kategorii, proto ale by bylo dobry aby byli pravidla dany co nejdriv a hlavne aby se nemenili
Luther píše:Pro me to teda nezanedbatelny penize nejsou, ne kazdy muze skoro vse co vydela cpat jen do aut. A myslim, ze ted pisu o dost podstatne vetsine lidi, co v predchozich letech pravidelne jezdila sprintovat.
Ale to sem nepatri, o penezich to bylo vzdycky a bude i dal.
Jiste, ale neni to jen a pouze o penezich - tak, jak si tady nekteri jedinci mysli. Kdyby jsi jim dal neomezene mnozstvi penez, kolik z nich by treba do jednoho roku dokazalo postavit 8,000HP dragster a zajet s nim pod 5 sekund? Nikdo. Kdo si mysli, ze si zajde se svymi penezi do obchodu na roh ulice a behem par minut si tam koupi dlouholete zkusenosti, znalosti a talent, bez kterych se zadny rychly vuz neda postavit a ani ridit k dosazeni nizkych casu, tak je na velkem omylu. Jen slepe klikat na nejdrazsi komponenty na strankach internetovych obchodu nestaci. Ve chvili, kdy si ma clovek sam vyladit motor na dynometru anebo zajet s tim vozem slusny cas mu jsou vsechny penize sveta uplne na ho*no.
Odpovim Ti zrovnatak... Kdyz budes ridic s vrozenym citem a talentem od panaboha, bez jisteho financniho obnosu budes taky nahranej.
Ale myslim, ze rozebirat tuhle cast uz dal nema smysl, tady jde predevsim o pravidla.
Taboo píše:
Neco podobneho jsem tady uz kdysi cetl...
Prave ze to tak neni, nikdy nebylo a nikdy nebude .
Pokud nesouhlasis s tim, ze objem nic neresi, tak nesouhlasis s realitou, kde verze 5.0L Chevy 307 motoru ma jen 115HP, zatimco treba 2.0L F20C Hondy S2000 ma 240HP.
Kdyz uz jsme u treba te Hondy S2000, dve verze jejich motoru (F20C a F22C1) se od sebe lisi 0.2L objemem - a maji ten samy 240HP vykon - coz by bylo podle tveho tvrzeni "vyssi objem = vyssi vykon" zcela nemozne...
Stejne to je s tim priblblym turbo koeficientem. Na jednu stranu se tady dohadujete o smesnem 0.2L rozdilu objemu u N/A motoru - a na druhou stranu vam absolutne nevadi rozdily celych litru objemu smese vzduchu a paliva ktere clovek muze tlacit do toho sameho motoru pri pouziti dvou rozdilnych turbochargeru (anebo jen pri rozdilnem tlaku) a dosahnout tak rozdilu vykonu o cele stovky HP. Pokud teda na pouzitem turbu, jeho tlaku a rozdilu celych stovek HP vykonu absolutne nezalezi, tak tou samou definici nezalezi ani na objemu N/A motoru a rozdilu jejich vykonu.
Jenze se bavime o CR, ne o USA. Tady je ta realita umernosti vykonu a objemu tovarnich aut trosku jina.
Proc porad nekdo orgumentuje Maratem, nebo vysokoobjemovym autem s nizkym vykonem, kdyz v nasich podminkach jde zatim bohuzel jen o vyjimky?
to nemyslis vazne s tema autama v CR a USA Auta jsou vsude vesmes stejna, a hlavne problematika objemu a s tim spojeny vykon je vsude na svete stejny: nechtej po me abych ti sem vypisoval priklady, to tady muzeme byt tyden
Vazne to myslim, ale priklady nepis, jen to ne Asi na to oba koukame z jineho uhlu a dal uz se presvedcovat radeji nebudeme. Chtel jsem jen poukazat na par veci, ktery mi budou chybet, ale tak zmena je zivot. Jsem zvedavej, jak to nakonec udelate...
Taboo píše:
Neco podobneho jsem tady uz kdysi cetl...
Prave ze to tak neni, nikdy nebylo a nikdy nebude .
Pokud nesouhlasis s tim, ze objem nic neresi, tak nesouhlasis s realitou, kde verze 5.0L Chevy 307 motoru ma jen 115HP, zatimco treba 2.0L F20C Hondy S2000 ma 240HP.
Kdyz uz jsme u treba te Hondy S2000, dve verze jejich motoru (F20C a F22C1) se od sebe lisi 0.2L objemem - a maji ten samy 240HP vykon - coz by bylo podle tveho tvrzeni "vyssi objem = vyssi vykon" zcela nemozne...
Stejne to je s tim priblblym turbo koeficientem. Na jednu stranu se tady dohadujete o smesnem 0.2L rozdilu objemu u N/A motoru - a na druhou stranu vam absolutne nevadi rozdily celych litru objemu smese vzduchu a paliva ktere clovek muze tlacit do toho sameho motoru pri pouziti dvou rozdilnych turbochargeru (anebo jen pri rozdilnem tlaku) a dosahnout tak rozdilu vykonu o cele stovky HP. Pokud teda na pouzitem turbu, jeho tlaku a rozdilu celych stovek HP vykonu absolutne nezalezi, tak tou samou definici nezalezi ani na objemu N/A motoru a rozdilu jejich vykonu.
ja se to snazim vysvetlit uz rok... a po roce se lidi divi ze se nepojede podle objemu
Jak se k tomu stavi poradatele srazu? Nebo davas organizatorum volnou ruku a vysledky se po vyhlaseni jen zpracuji podle novych pravidel, podobne jako tomu bylo letos?