TM Drag Cup 2008
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: TM Drag Cup 2008
Nebyl jsem tu,takže až teď čtu celou diskuzi o hsm a nových pravidlech.
Chtěl bych úvodem říct,že se tím zabývám už mnoho let a vlastně jsem s tím začal ještě před první úvahou o úpravě vlastního vozu,vybíral jsem a kupoval podle současných pravidel několik svých aut no a trochu jsem se snažil i občas něco vylepšit -taky v rámci současných pravidel.I moje první příspěvky na tomto foru sahají do dob jeho založení a týkají se právě pravidel -od toho všeho je však třeba se nyní oprostit a podívat se na tu problematiku pouze s přihlédnutím,ke zkušenostem,které mám nyní.
Co se týká nových pravidel vidím osobně jednu nevyřčenou otázku filosofickou,ostatní je pak jen věcí dohodnutých hodnot a koeficientů.
Ta otázka zní: mají pravidla "odměňovat" úpravy provedené na voze a s jejich mírou i zvyšovat šanci na vítězství,nebo se mají naopak snažit úpravy co nejvíce sjednotit a do jisté míry omezit,jak je tomu u ostatních motoristických sportů?
Jinak většina věcí zde byla již vyřčena,zjednodušeně vima řidiče záleží ten čas u cestovního vozu hlavně na trakci (hnaná náprava a její forma/kola a gumy),váze(a jejím rozložení),výkonu (palivo/přeplňování/typ,životnost a objem motoru-chtě nechtě,sice má moje 1.6 větší výkon než c6,ale mít já dvoulitr jsem o dobré 4 desetiny níž a nikdo mě zatím nepřesvědčil,že výkon nezávisí taky na objemu,když ostatní výše uvedené konstrukční aspekty zůstanou identické)a aerodynamice.
Záleží,který z výše uvedených aspektů nechat fixní (do teď např. pouze objem,což je jistě scestné,ale u nás bohužel tradiční) a který nechat k vylepšování dle vůle soutěžícího (do teď např. váha,konstrukce motoru,hnaná náprava). Je jasné,že se na naší scéně budou rozvíjet zejména ty atributy,které nebudou pravidly svázány-takže opravdu nejlepší z hlediska perspektivy je pravidla a omezení zrušit,pak se časy pohnou nejvíce,ale za cenu dočasné drastické redukce celé komunity.
Osobně subjektivně navrhuji kompromis mezi takovou vizí a stávajícími pravidly a raději bych viděl hlídanou váhu a objem motoru než např jeho konstrukci ,tak aby se zde trochu pohla k lepšímu naše technická a konstrukční zaostalost namísto toho,že vítězit budou majitelé supersportů s lehkými úpravami.To je ale moje subjektivní stanovisko a píšu ho kurzívou jen jako svůj názor k přihlédnutí pro někoho,kdo bude pravidla tvořit a bude ho takový názor zajímat.
Takže krom absolutního pořadí navrhuji
1/kat podle trakce-omezit se na hnanou nápravu,ostatní aspekty trakce bez omezení -RWD,AWD,FWD
2/kat. rozdělit podle objemu přeplňování a váhy tak,aby se z těchto atributů dalo vytvožit jediné číslo,které bude potom empiricky nacejchováno do subkategorií.
Např. pro evo 2*1.7/1.4 (objem v litrech*koeficient pro přeplňování/váha v tunách).Výsledek je 2.43 a např pro awd by mohly být kategorie do 2,do 3 a nad 3,pro fwd pak do 1.6 do 2.2 a nad 2.2 atd(to by bylo vhodné vytitrovat tak,aby byly ty kategorie vhodně početně obsazené).
Pokud by se zavedl koeficient za poháňenou nápravu,mohly by se udělat dokonce jen jedny kategorie s velkou diváckou atraktivitou,např pokud by byl koeficient za fwd 1,za rwd 1.3 a awd 1.5
Výsledkem tohoto by bylo to,že by se lidé snažily zvýšit litrový výkon a zejet lepší čas,což je podle mě dobrá i když ne nejrychlejší cesta k rozvoji této scény u nás. Navíc si tento systém narozdíl od předchozího obratně poradí i s extrémy typu fiat 600 s motorem z m3,který bude mít přesný koeficient např. 5, narozdíl od plošného zařazení do skupiny RWD do 1200kg
Chtěl bych úvodem říct,že se tím zabývám už mnoho let a vlastně jsem s tím začal ještě před první úvahou o úpravě vlastního vozu,vybíral jsem a kupoval podle současných pravidel několik svých aut no a trochu jsem se snažil i občas něco vylepšit -taky v rámci současných pravidel.I moje první příspěvky na tomto foru sahají do dob jeho založení a týkají se právě pravidel -od toho všeho je však třeba se nyní oprostit a podívat se na tu problematiku pouze s přihlédnutím,ke zkušenostem,které mám nyní.
Co se týká nových pravidel vidím osobně jednu nevyřčenou otázku filosofickou,ostatní je pak jen věcí dohodnutých hodnot a koeficientů.
Ta otázka zní: mají pravidla "odměňovat" úpravy provedené na voze a s jejich mírou i zvyšovat šanci na vítězství,nebo se mají naopak snažit úpravy co nejvíce sjednotit a do jisté míry omezit,jak je tomu u ostatních motoristických sportů?
Jinak většina věcí zde byla již vyřčena,zjednodušeně vima řidiče záleží ten čas u cestovního vozu hlavně na trakci (hnaná náprava a její forma/kola a gumy),váze(a jejím rozložení),výkonu (palivo/přeplňování/typ,životnost a objem motoru-chtě nechtě,sice má moje 1.6 větší výkon než c6,ale mít já dvoulitr jsem o dobré 4 desetiny níž a nikdo mě zatím nepřesvědčil,že výkon nezávisí taky na objemu,když ostatní výše uvedené konstrukční aspekty zůstanou identické)a aerodynamice.
Záleží,který z výše uvedených aspektů nechat fixní (do teď např. pouze objem,což je jistě scestné,ale u nás bohužel tradiční) a který nechat k vylepšování dle vůle soutěžícího (do teď např. váha,konstrukce motoru,hnaná náprava). Je jasné,že se na naší scéně budou rozvíjet zejména ty atributy,které nebudou pravidly svázány-takže opravdu nejlepší z hlediska perspektivy je pravidla a omezení zrušit,pak se časy pohnou nejvíce,ale za cenu dočasné drastické redukce celé komunity.
Osobně subjektivně navrhuji kompromis mezi takovou vizí a stávajícími pravidly a raději bych viděl hlídanou váhu a objem motoru než např jeho konstrukci ,tak aby se zde trochu pohla k lepšímu naše technická a konstrukční zaostalost namísto toho,že vítězit budou majitelé supersportů s lehkými úpravami.To je ale moje subjektivní stanovisko a píšu ho kurzívou jen jako svůj názor k přihlédnutí pro někoho,kdo bude pravidla tvořit a bude ho takový názor zajímat.
Takže krom absolutního pořadí navrhuji
1/kat podle trakce-omezit se na hnanou nápravu,ostatní aspekty trakce bez omezení -RWD,AWD,FWD
2/kat. rozdělit podle objemu přeplňování a váhy tak,aby se z těchto atributů dalo vytvožit jediné číslo,které bude potom empiricky nacejchováno do subkategorií.
Např. pro evo 2*1.7/1.4 (objem v litrech*koeficient pro přeplňování/váha v tunách).Výsledek je 2.43 a např pro awd by mohly být kategorie do 2,do 3 a nad 3,pro fwd pak do 1.6 do 2.2 a nad 2.2 atd(to by bylo vhodné vytitrovat tak,aby byly ty kategorie vhodně početně obsazené).
Pokud by se zavedl koeficient za poháňenou nápravu,mohly by se udělat dokonce jen jedny kategorie s velkou diváckou atraktivitou,např pokud by byl koeficient za fwd 1,za rwd 1.3 a awd 1.5
Výsledkem tohoto by bylo to,že by se lidé snažily zvýšit litrový výkon a zejet lepší čas,což je podle mě dobrá i když ne nejrychlejší cesta k rozvoji této scény u nás. Navíc si tento systém narozdíl od předchozího obratně poradí i s extrémy typu fiat 600 s motorem z m3,který bude mít přesný koeficient např. 5, narozdíl od plošného zařazení do skupiny RWD do 1200kg
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: TM Drag Cup 2008
MarAt píše:Nebyl jsem tu,takže až teď čtu celou diskuzi o hsm a nových pravidlech.
Chtěl bych úvodem říct,že se tím zabývám už mnoho let a vlastně jsem s tím začal ještě před první úvahou o úpravě vlastního vozu...............










CRX ED9
CRX ED9 jeste 2 roky a snad vyjede
Skoda Rapid 1.4 120 koni 400m za 14.2sekund
CRX ED9 jeste 2 roky a snad vyjede
Skoda Rapid 1.4 120 koni 400m za 14.2sekund
Re: TM Drag Cup 2008
S tím se dá pouze souhlasit.MarAt píše:Nebyl jsem tu,takže až teď čtu celou diskuzi o hsm a nových pravidlech.
Chtěl bych úvodem říct,že se tím zabývám už mnoho let a vlastně jsem s tím začal ještě před první úvahou o úpravě vlastního vozu,vybíral jsem a kupoval podle současných pravidel několik svých aut no a trochu jsem se snažil i občas něco vylepšit -taky v rámci současných pravidel.I moje první příspěvky na tomto foru sahají do dob jeho založení a týkají se právě pravidel -od toho všeho je však třeba se nyní oprostit a podívat se na tu problematiku pouze s přihlédnutím,ke zkušenostem,které mám nyní.
Co se týká nových pravidel vidím osobně jednu nevyřčenou otázku filosofickou,ostatní je pak jen věcí dohodnutých hodnot a koeficientů.
Ta otázka zní: mají pravidla "odměňovat" úpravy provedené na voze a s jejich mírou i zvyšovat šanci na vítězství,nebo se mají naopak snažit úpravy co nejvíce sjednotit a do jisté míry omezit,jak je tomu u ostatních motoristických sportů?
Jinak většina věcí zde byla již vyřčena,zjednodušeně vima řidiče záleží ten čas u cestovního vozu hlavně na trakci (hnaná náprava a její forma/kola a gumy),váze(a jejím rozložení),výkonu (palivo/přeplňování/typ,životnost a objem motoru-chtě nechtě,sice má moje 1.6 větší výkon než c6,ale mít já dvoulitr jsem o dobré 4 desetiny níž a nikdo mě zatím nepřesvědčil,že výkon nezávisí taky na objemu,když ostatní výše uvedené konstrukční aspekty zůstanou identické)a aerodynamice.
Záleží,který z výše uvedených aspektů nechat fixní (do teď např. pouze objem,což je jistě scestné,ale u nás bohužel tradiční) a který nechat k vylepšování dle vůle soutěžícího (do teď např. váha,konstrukce motoru,hnaná náprava). Je jasné,že se na naší scéně budou rozvíjet zejména ty atributy,které nebudou pravidly svázány-takže opravdu nejlepší z hlediska perspektivy je pravidla a omezení zrušit,pak se časy pohnou nejvíce,ale za cenu dočasné drastické redukce celé komunity.
Osobně subjektivně navrhuji kompromis mezi takovou vizí a stávajícími pravidly a raději bych viděl hlídanou váhu a objem motoru než např jeho konstrukci ,tak aby se zde trochu pohla k lepšímu naše technická a konstrukční zaostalost namísto toho,že vítězit budou majitelé supersportů s lehkými úpravami.To je ale moje subjektivní stanovisko a píšu ho kurzívou jen jako svůj názor k přihlédnutí pro někoho,kdo bude pravidla tvořit a bude ho takový názor zajímat.
Takže krom absolutního pořadí navrhuji
1/kat podle trakce-omezit se na hnanou nápravu,ostatní aspekty trakce bez omezení -RWD,AWD,FWD
2/kat. rozdělit podle objemu přeplňování a váhy tak,aby se z těchto atributů dalo vytvožit jediné číslo,které bude potom empiricky nacejchováno do subkategorií.
Např. pro evo 2*1.7/1.4 (objem v litrech*koeficient pro přeplňování/váha v tunách).Výsledek je 2.43 a např pro awd by mohly být kategorie do 2,do 3 a nad 3,pro fwd pak do 1.6 do 2.2 a nad 2.2 atd(to by bylo vhodné vytitrovat tak,aby byly ty kategorie vhodně početně obsazené).
Pokud by se zavedl koeficient za poháňenou nápravu,mohly by se udělat dokonce jen jedny kategorie s velkou diváckou atraktivitou,např pokud by byl koeficient za fwd 1,za rwd 1.3 a awd 1.5
Výsledkem tohoto by bylo to,že by se lidé snažily zvýšit litrový výkon a zejet lepší čas,což je podle mě dobrá i když ne nejrychlejší cesta k rozvoji této scény u nás. Navíc si tento systém narozdíl od předchozího obratně poradí i s extrémy typu fiat 600 s motorem z m3,který bude mít přesný koeficient např. 5, narozdíl od plošného zařazení do skupiny RWD do 1200kg
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: TM Drag Cup 2008
Je to jen idea,ale myslím,že členění podle náhonu a pouze váhy je stejně scestné jako podle náhonu a jen objemu. Stejnou logikou se dá říct,že někdo,kdo má váhově seriové auto si chce odjet s pohárkem a stejnou logikou se dá říct,že když chce někdo vyhrávat,tak nemůže počítat s tím,že se mu to povede s 1800kg monstrem.A pokud ano,těžko to bude byť foukaná 1.4,prostě bych řekl,že jsou ty tři faktory (váha,objem,přeplňování propojené) a budu radši,když lidi budou vylepšovat auto zvyšováním litrového výkonu,než montáží co největšího motoru v serii,u kterého jim nebude záležet na váze,to už bych byl radši,kdyby se to udělalo bez omezení úplně 

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: TM Drag Cup 2008
Pro me nejlepsi myslenka, co tu kdo napsalMarAt píše:Nebyl jsem tu,takže až teď čtu celou diskuzi o hsm a nových pravidlech.
Chtěl bych úvodem říct,že se tím zabývám už mnoho let a vlastně jsem s tím začal ještě před první úvahou o úpravě vlastního vozu,vybíral jsem a kupoval podle současných pravidel několik svých aut no a trochu jsem se snažil i občas něco vylepšit -taky v rámci současných pravidel.I moje první příspěvky na tomto foru sahají do dob jeho založení a týkají se právě pravidel -od toho všeho je však třeba se nyní oprostit a podívat se na tu problematiku pouze s přihlédnutím,ke zkušenostem,které mám nyní.
Co se týká nových pravidel vidím osobně jednu nevyřčenou otázku filosofickou,ostatní je pak jen věcí dohodnutých hodnot a koeficientů.
Ta otázka zní: mají pravidla "odměňovat" úpravy provedené na voze a s jejich mírou i zvyšovat šanci na vítězství,nebo se mají naopak snažit úpravy co nejvíce sjednotit a do jisté míry omezit,jak je tomu u ostatních motoristických sportů?
Jinak většina věcí zde byla již vyřčena,zjednodušeně vima řidiče záleží ten čas u cestovního vozu hlavně na trakci (hnaná náprava a její forma/kola a gumy),váze(a jejím rozložení),výkonu (palivo/přeplňování/typ,životnost a objem motoru-chtě nechtě,sice má moje 1.6 větší výkon než c6,ale mít já dvoulitr jsem o dobré 4 desetiny níž a nikdo mě zatím nepřesvědčil,že výkon nezávisí taky na objemu,když ostatní výše uvedené konstrukční aspekty zůstanou identické)a aerodynamice.
Záleží,který z výše uvedených aspektů nechat fixní (do teď např. pouze objem,což je jistě scestné,ale u nás bohužel tradiční) a který nechat k vylepšování dle vůle soutěžícího (do teď např. váha,konstrukce motoru,hnaná náprava). Je jasné,že se na naší scéně budou rozvíjet zejména ty atributy,které nebudou pravidly svázány-takže opravdu nejlepší z hlediska perspektivy je pravidla a omezení zrušit,pak se časy pohnou nejvíce,ale za cenu dočasné drastické redukce celé komunity.
Osobně subjektivně navrhuji kompromis mezi takovou vizí a stávajícími pravidly a raději bych viděl hlídanou váhu a objem motoru než např jeho konstrukci ,tak aby se zde trochu pohla k lepšímu naše technická a konstrukční zaostalost namísto toho,že vítězit budou majitelé supersportů s lehkými úpravami.To je ale moje subjektivní stanovisko a píšu ho kurzívou jen jako svůj názor k přihlédnutí pro někoho,kdo bude pravidla tvořit a bude ho takový názor zajímat.
Takže krom absolutního pořadí navrhuji
1/kat podle trakce-omezit se na hnanou nápravu,ostatní aspekty trakce bez omezení -RWD,AWD,FWD
2/kat. rozdělit podle objemu přeplňování a váhy tak,aby se z těchto atributů dalo vytvožit jediné číslo,které bude potom empiricky nacejchováno do subkategorií.
Např. pro evo 2*1.7/1.4 (objem v litrech*koeficient pro přeplňování/váha v tunách).Výsledek je 2.43 a např pro awd by mohly být kategorie do 2,do 3 a nad 3,pro fwd pak do 1.6 do 2.2 a nad 2.2 atd(to by bylo vhodné vytitrovat tak,aby byly ty kategorie vhodně početně obsazené).
Pokud by se zavedl koeficient za poháňenou nápravu,mohly by se udělat dokonce jen jedny kategorie s velkou diváckou atraktivitou,např pokud by byl koeficient za fwd 1,za rwd 1.3 a awd 1.5
Výsledkem tohoto by bylo to,že by se lidé snažily zvýšit litrový výkon a zejet lepší čas,což je podle mě dobrá i když ne nejrychlejší cesta k rozvoji této scény u nás. Navíc si tento systém narozdíl od předchozího obratně poradí i s extrémy typu fiat 600 s motorem z m3,který bude mít přesný koeficient např. 5, narozdíl od plošného zařazení do skupiny RWD do 1200kg

Re: TM Drag Cup 2008
tak odpovedi se asi nedockameLuther píše:prosim o odpovedLuther píše:Jak se k tomu stavi poradatele srazu? Nebo davas organizatorum volnou ruku a vysledky se po vyhlaseni jen zpracuji podle novych pravidel, podobne jako tomu bylo letos?KFJ píše:ja se to snazim vysvetlit uz rok... a po roce se lidi divi ze se nepojede podle objemu
![]()

sannycars-dovoz automobilu z EU
Autocentrum Sannycars
nase garaz: accord type-R, civic turbo, prelude vti, civic vti
Autocentrum Sannycars
nase garaz: accord type-R, civic turbo, prelude vti, civic vti
Re: TM Drag Cup 2008
S tím se nedá dělat nic jiného než souhlasit.MarAt píše:Nebyl jsem tu,takže až teď čtu celou diskuzi o hsm a nových pravidlech.
Chtěl bych úvodem říct,že se tím zabývám už mnoho let a vlastně jsem s tím začal ještě před první úvahou o úpravě vlastního vozu,vybíral jsem a kupoval podle současných pravidel několik svých aut no a trochu jsem se snažil i občas něco vylepšit -taky v rámci současných pravidel.I moje první příspěvky na tomto foru sahají do dob jeho založení a týkají se právě pravidel -od toho všeho je však třeba se nyní oprostit a podívat se na tu problematiku pouze s přihlédnutím,ke zkušenostem,které mám nyní.
Co se týká nových pravidel vidím osobně jednu nevyřčenou otázku filosofickou,ostatní je pak jen věcí dohodnutých hodnot a koeficientů.
Ta otázka zní: mají pravidla "odměňovat" úpravy provedené na voze a s jejich mírou i zvyšovat šanci na vítězství,nebo se mají naopak snažit úpravy co nejvíce sjednotit a do jisté míry omezit,jak je tomu u ostatních motoristických sportů?
Jinak většina věcí zde byla již vyřčena,zjednodušeně vima řidiče záleží ten čas u cestovního vozu hlavně na trakci (hnaná náprava a její forma/kola a gumy),váze(a jejím rozložení),výkonu (palivo/přeplňování/typ,životnost a objem motoru-chtě nechtě,sice má moje 1.6 větší výkon než c6,ale mít já dvoulitr jsem o dobré 4 desetiny níž a nikdo mě zatím nepřesvědčil,že výkon nezávisí taky na objemu,když ostatní výše uvedené konstrukční aspekty zůstanou identické)a aerodynamice.
Záleží,který z výše uvedených aspektů nechat fixní (do teď např. pouze objem,což je jistě scestné,ale u nás bohužel tradiční) a který nechat k vylepšování dle vůle soutěžícího (do teď např. váha,konstrukce motoru,hnaná náprava). Je jasné,že se na naší scéně budou rozvíjet zejména ty atributy,které nebudou pravidly svázány-takže opravdu nejlepší z hlediska perspektivy je pravidla a omezení zrušit,pak se časy pohnou nejvíce,ale za cenu dočasné drastické redukce celé komunity.
Osobně subjektivně navrhuji kompromis mezi takovou vizí a stávajícími pravidly a raději bych viděl hlídanou váhu a objem motoru než např jeho konstrukci ,tak aby se zde trochu pohla k lepšímu naše technická a konstrukční zaostalost namísto toho,že vítězit budou majitelé supersportů s lehkými úpravami.To je ale moje subjektivní stanovisko a píšu ho kurzívou jen jako svůj názor k přihlédnutí pro někoho,kdo bude pravidla tvořit a bude ho takový názor zajímat.
Takže krom absolutního pořadí navrhuji
1/kat podle trakce-omezit se na hnanou nápravu,ostatní aspekty trakce bez omezení -RWD,AWD,FWD
2/kat. rozdělit podle objemu přeplňování a váhy tak,aby se z těchto atributů dalo vytvožit jediné číslo,které bude potom empiricky nacejchováno do subkategorií.
Např. pro evo 2*1.7/1.4 (objem v litrech*koeficient pro přeplňování/váha v tunách).Výsledek je 2.43 a např pro awd by mohly být kategorie do 2,do 3 a nad 3,pro fwd pak do 1.6 do 2.2 a nad 2.2 atd(to by bylo vhodné vytitrovat tak,aby byly ty kategorie vhodně početně obsazené).
Pokud by se zavedl koeficient za poháňenou nápravu,mohly by se udělat dokonce jen jedny kategorie s velkou diváckou atraktivitou,např pokud by byl koeficient za fwd 1,za rwd 1.3 a awd 1.5
Výsledkem tohoto by bylo to,že by se lidé snažily zvýšit litrový výkon a zejet lepší čas,což je podle mě dobrá i když ne nejrychlejší cesta k rozvoji této scény u nás. Navíc si tento systém narozdíl od předchozího obratně poradí i s extrémy typu fiat 600 s motorem z m3,který bude mít přesný koeficient např. 5, narozdíl od plošného zařazení do skupiny RWD do 1200kg
in loving memory of http://moje.auto.cz/Pustil/oplis.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project
Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project
Re: TM Drag Cup 2008
Taky plně souhlasím...
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
ale misto teto odpovedi jsi klidne mohl napsat odpoved ,na co se te luther (a posleze i ja) ptal....KFJ píše:neber si to osobne, ale ja nejsem tvoje devka abych tady sedel vzdy kdyz si vzpomenesLuther píše:Takze prvni padnej argument, po kterym jsi tak volal, znamena konec "diskuze"?![]()
sannycars-dovoz automobilu z EU
Autocentrum Sannycars
nase garaz: accord type-R, civic turbo, prelude vti, civic vti
Autocentrum Sannycars
nase garaz: accord type-R, civic turbo, prelude vti, civic vti
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
opravdu? pokud bych mel co odpovedet tak odpovim, jelikoz je vse stale v reseni tak nebudu psat jen proto ze "to" po me nekdo chce. Mohu ale reagovat na Maratuv navrh: ten vypocet je nesmysl - matematicky i prakticky... resim jednoducha pravidla pro jezdce, divaky a organizatora. Divak u drahy bude stat s kalkulackou aby si udelal predstavu o dane skupine? To same jezdci?Eso píše:ale misto teto odpovedi jsi klidne mohl napsat odpoved ,na co se te luther (a posleze i ja) ptal....KFJ píše:neber si to osobne, ale ja nejsem tvoje devka abych tady sedel vzdy kdyz si vzpomenesLuther píše:Takze prvni padnej argument, po kterym jsi tak volal, znamena konec "diskuze"?![]()


Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
a proc jsi jednoduse neodpovedel :zatim nevim ???KFJ píše:opravdu? pokud bych mel co odpovedet tak odpovim, jelikoz je vse stale v reseni tak nebudu psat jen proto ze "to" po me nekdo chce. Mohu ale reagovat na Maratuv navrh: ten vypocet je nesmysl - matematicky i prakticky... resim jednoducha pravidla pro jezdce, divaky a organizatora. Divak u drahy bude stat s kalkulackou aby si udelal predstavu o dane skupine? To same jezdci?Eso píše:ale misto teto odpovedi jsi klidne mohl napsat odpoved ,na co se te luther (a posleze i ja) ptal....KFJ píše: neber si to osobne, ale ja nejsem tvoje devka abych tady sedel vzdy kdyz si vzpomenes![]()
A to resim pouze praktickou stranku veci. Pokud by to melo nejakou logiku a bylo to prakticke tak se to uz takto "nekde" jezdi... Ja po nikom nechci aby vymyslel kockopsy

sannycars-dovoz automobilu z EU
Autocentrum Sannycars
nase garaz: accord type-R, civic turbo, prelude vti, civic vti
Autocentrum Sannycars
nase garaz: accord type-R, civic turbo, prelude vti, civic vti
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
staci jen to co ma Taboo v podpisu>>>
Run whatcha brung and hope ya brung enough.
Run whatcha brung and hope ya brung enough.
Naposledy upravil(a) Mike Mad dne 14 lis 2007 11:04, celkem upraveno 1 x.
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: TM Drag Cup 2008
Dle tohoto pohledu na věc udělejme tedy jeden rychlý řez a rovnou ty kategorie zrušme zcela ...protože jakékoliv rozdělování přinese jen vítězství někomu,kdo ve skutečnosti není absolutně nejlepší a bude jen scestnou motivací pro lidi,kteří nejsou schopni postavit pořádný stroj.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: TM Drag Cup 2008
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 10:26, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: TM Drag Cup 2008
Mě právě přijde,že s mustangem to crx porazí každý trouba a pokud by ten majitel mustangu byl jen středně zdatný úpravce musel by ten s tou crxkou být excelentní a ještě mít o hodně víc peněz,aby se tomu mustangu mohl rovnat. Zato,když se spolu budou tahat dvě crxky za podobných výchozích podmínek daleko víc se odliší schopnější od neschopného...ale já na tom nelpím,pokusil jsem se postihnout skutečnost a přispět názorem na základě svých zkušeností a ostatně mě systém bez kategorií bude vyhovovat ze všech nejvíc. Doufám jen ale,že se nezačne místo objemu přihlížet k váze,to bysme zůstali na stejném slepém bodě a ještě k tomu by spousta projektů a lidí ztratila smysl svého snažení.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: TM Drag Cup 2008
to si nemyslím...když je auto postavené dobře s určitou investicí tak se může postavit proti čemukoliv...proto jsem hlasoval pro variantu 2.MarAt píše:Mě právě přijde,že s mustangem to crx porazí každý trouba a pokud by ten majitel mustangu byl jen středně zdatný úpravce musel by ten s tou crxkou být excelentní a ještě mít o hodně víc peněz,aby se tomu mustangu mohl rovnat. Zato,když se spolu budou tahat dvě crxky za podobných výchozích podmínek daleko víc se odliší schopnější od neschopného...ale já na tom nelpím,pokusil jsem se postihnout skutečnost a přispět názorem na základě svých zkušeností a ostatně mě systém bez kategorií bude vyhovovat ze všech nejvíc. Doufám jen ale,že se nezačne místo objemu přihlížet k váze,to bysme zůstali na stejném slepém bodě a ještě k tomu by spousta projektů a lidí ztratila smysl svého snažení.
Taky myslím že drag racing je u nás v začátcích (né úplně) a každým rokem se to bude zlepšovat a vyvíjet ale hlavně musí me mít motivaci přesně jak řekl taboo. mít rados že porazím z unem ferrari nebo něco podobného a né porazit feldu nebo něco podobného.
Fiat Uno 1.4i 75 HP
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: TM Drag Cup 2008
zkus byt konkretni... s ohledem na tuning nebo drag scenu v CR (jiste mas nejakou predstavu)Taboo píše:Proc nepostavit ty pravidla na zakladech toho, co vysledky tech zavodu opravdu ovlivnuje - s prihlednutim treba ke stupni modifikaci a legalnosti (anebo naopak nelegalnosti) vozidel v beznem provozu? Proc by jste se chteli zamerne ochudit treba o zavody, ve kterych lehke FWD auto s malym turbo motorem porazi treba tezsi RWD vuz s N/A V8? Mozna prave to by bylo opravdovou inspiraci i pro ostatni vlastniky malych FWD vozu... Proc se porad snazit stavet jen stejne proti stejnemu - i presto, ze k tomu neni v mnohych pripadech duvod? Mozna, ze vlastnik Hondy CRX bude mit vetsi radost z toho, ze porazil diky svym upravam, znalostem a dobre investovanych penez treba seriovy Ford Mustang anebo Dodge Viper - nez z bezceneho poharku za to, ze porazil jine CRX v jeho objemove kategorii... Proc nemotivovat lidi, aby staveli vozy, ktere se mohou postavit vsemu - a nekdy vyhrat, nekdy prohrat a treba nikdy neobdrzet ani jediny poharek?MarAt píše:Dle tohoto pohledu na věc udělejme tedy jeden rychlý řez a rovnou ty kategorie zrušme zcela ...protože jakékoliv rozdělování přinese jen vítězství někomu,kdo ve skutečnosti není absolutně nejlepší a bude jen scestnou motivací pro lidi,kteří nejsou schopni postavit pořádný stroj.


Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
ja bych to udelal obracene, 1-3 diplom (pro me ma vetsi cenu, poharu mam ze nevim kam s nima) a 4-10 misto pohar, co ty na to? nebo 4-15? aby to bylo kosher pro kazdeho?reproboy píše:ja bych udelal variantu 2 s tím, že by byly poháry pro 1-3.místo a diplomy třeba do 5.místaty časy budou hodně těsné, když se spojí všechny kategorie dohromady.



Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
Re: TM Drag Cup 2008
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 10:26, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: TM Drag Cup 2008
Nechápu,jak někdo,kdo souhlasí s Taboo může hlasovat pro variantu 2
Myslím,že je tomu,co se nám snaží naznačit nejdál z těch tří nabízených.Když už,tak "stávající" systém RWD,FWD,AWD,absolutní.

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
ty ses vazne ignorantKFJ píše:ja bych to udelal obracene, 1-3 diplom (pro me ma vetsi cenu, poharu mam ze nevim kam s nima) a 4-10 misto pohar, co ty na to? nebo 4-15? aby to bylo kosher pro kazdeho?reproboy píše:ja bych udelal variantu 2 s tím, že by byly poháry pro 1-3.místo a diplomy třeba do 5.místaty časy budou hodně těsné, když se spojí všechny kategorie dohromady.
![]()
![]()
