2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Mirek-200sx píše:Proc pokud je teda lepsi jedno vetsi turbo pouziva napriklad veyron turba 4 a posledni skyline je taktez Twin? Necham si poradit, ale chci vedet proc sem se nejak rozhodl...takze se budu vyptavat :-)
pre V motory je pouzitie dvoch turb "samozrejme". pouzitie jedneho by vsetko (sanie / IC / vyfukove zvody...) znacne komplikovalo

pri seriovych motoroch je dost podstatny bottom end torque, a aby mohol vejron dosiahnut maximum krutaku od cca 2000rpm, tak je viac turb asi nutnych.
a ono pri vyrobe maju asi dobre spocitane, ci sa im oplati jedno alebo dve turba :)

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mirek-200sx »

JonnY píše:
Mirek-200sx píše:Proc pokud je teda lepsi jedno vetsi turbo pouziva napriklad veyron turba 4 a posledni skyline je taktez Twin? Necham si poradit, ale chci vedet proc sem se nejak rozhodl...takze se budu vyptavat :-)
pre V motory je pouzitie dvoch turb "samozrejme". pouzitie jedneho by vsetko (sanie / IC / vyfukove zvody...) znacne komplikovalo

pri seriovych motoroch je dost podstatny bottom end torque, a aby mohol vejron dosiahnut maximum krutaku od cca 2000rpm, tak je viac turb asi nutnych.
a ono pri vyrobe maju asi dobre spocitane, ci sa im oplati jedno alebo dve turba :)
Nesouhlasim...je to slozitejsi ale rozhodne neni pro Vcko TT samozrejmost...sani IC se tim naopak zjednodusuje (IC jen 2 vyvody, atd.)

Ano spocitane to mozna maji, ale hlavne jim de o koncepci...stavbu motoru a cilovy vykon (RB25DET vs RB26DETT) Stejna typova rada, jeden turbo druhy twin turbo. O tom se tady bavit nechci...otazka znela jestli se pro vykon kolem 500koni vyplati upravit 2.5L Turbo na TT s tim ze bych rad kroutak v sirsim spektru otacek nez mi jedno byt GT turbo dokaze nabidnout....mensi turbo se dostane k full boostu driv nez vetsi...na tom se shodneme? Tak kdyz dam dve vhodne vybrana turba sekvencne a proti nim jedno vhodne vybrane single turbo. (jak ty dve mala, tak to jedno velke budou kulickovy), tak TT bude brat vice od spodu a diky foukani dvou turbin (zalezi na vyberu) dokazi dopravit i vice vzduchu nez jedno velke ne?
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Mirek-200sx píše:Nesouhlasim...je to slozitejsi ale rozhodne neni pro Vcko TT samozrejmost...sani IC se tim naopak zjednodusuje (IC jen 2 vyvody, atd.)
j mas pravdu. to som celkom placol. radsi mlcim...

nejak malo pijem. alebo moc... ? :drink2:

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 09:52, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od semysak »

podle me je taky hodne dulezity jestli je dulezity jestli chces rikat mam tam dve turba (pyco), to jen tak nikdo nema, jestli mi rozumis,

jinak je mozny dat i pocet turb kolik je valcu ,sem s tim videl nejakyho us pickupa cervenyho, nebo i 3 turba,

nebo tam dat jedno ale budes muset hledat a sehnat si mapy a si zapocitat, ale zvladne to kazda kalkulacka, staci kdyz ve spravnem poradi mackas cudliky a nedojdou ti baterky,

kazdopadne rady dej tam turbo XXXXXXX nebo dve truba YYYYYYY se asi nedockas, max od lidi co ti ho prodaji a nebo prodaji, naistalujou a zprovozni za xyz penez, ale to asi po projeveni vazneho zajmu - az uzrajes : - )

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mirek-200sx »

Taboo píše:
Mirek-200sx píše:otazka znela jestli se pro vykon kolem 500koni vyplati upravit 2.5L Turbo na TT s tim ze bych rad kroutak v sirsim spektru otacek nez mi jedno byt GT turbo dokaze nabidnout....mensi turbo se dostane k full boostu driv nez vetsi...na tom se shodneme?
Porad dokola... :twisted:
Ano protoze jsi neodpovedel..pouze jsi porovnal zastarala TT z "90let" s novym GT kulickovym turbem.. ptal sem se te pak jestli neni pravda ze dve vhodne vybrana GT turba mensi dodaji vice vzduchu a zaberou drive. Nemyslim tim ted sneky z 1.4ky...vhodne vybrana tak aby splnovala tyto podminky.....pokud bych (nadsazene) bral ze velke turbo doda 100% vzduchu a vyberu mensi turba ktere je jedno schopne dodat o 35% vzduchu mene (tzn 65%) dam sekvenci, a ve vyskokych tockach zaberou obe turba (tzn 2x65%) a mam +30% vzduchu oproti singlu + drivejsi nabeh oproti jednomu vetsimu, protoze jsou mensi a potrebuji mene spalin.....Je to spatne? V cem se pletu, zadam te o vysvetleni, zakladni skolu sem uz opred nejakym patkem dochodil, takze vysvetleni typu " TT je prezitek z 90 let" mi nestaci :twisted: ..pokud tomu rozumis rozepis se prosimte.....ano nerozumim tomu a nechapu duvod proc je lepsi single kdyz bych pouzil sekvencni TT tak jak sem uvedl o par radku nahore....kdybych to vsechno vedel nepotrebuju se ptat.......pokud je lepsi single..doporuc mi prosimte turbo na 2.5L 24V, ktere da 500hp a bude znatelne zabirat od 1500-2000tis otacek..Predem diky
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od Mirek-200sx »

semysak píše:podle me je taky hodne dulezity jestli je dulezity jestli chces rikat mam tam dve turba (pyco), to jen tak nikdo nema, jestli mi rozumis,

jinak je mozny dat i pocet turb kolik je valcu ,sem s tim videl nejakyho us pickupa cervenyho, nebo i 3 turba,

nebo tam dat jedno ale budes muset hledat a sehnat si mapy a si zapocitat, ale zvladne to kazda kalkulacka, staci kdyz ve spravnem poradi mackas cudliky a nedojdou ti baterky,

kazdopadne rady dej tam turbo XXXXXXX nebo dve truba YYYYYYY se asi nedockas, max od lidi co ti ho prodaji a nebo prodaji, naistalujou a zprovozni za xyz penez, ale to asi po projeveni vazneho zajmu - az uzrajes : - )
Takove odpovedi se dockas, jen co bude nejak slusne vysvetlena otazka se kterou sem zakladal tento topic......Kdyz dam parametry motoru, budu rozhodlej ze necham single nebo predelam na TT + horni vykonovou hranici, tak je clovek kterej tomu rozumi schopen podle pozadavku doporucit konkretni model turba..porpipade dvou mensich...
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od semysak »

tak on zaber v 1500 - 2000 otackach neni jenom o turbu je i o predstihu, ale to je i zalezitost dalsich parametru na motoru

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od Mirek-200sx »

semysak píše:tak on zaber v 1500 - 2000 otackach neni jenom o turbu je i o predstihu, ale to je i zalezitost dalsich parametru na motoru
Ano, neni to jen o turbu...ale spravne vybrane turbo/twinturbo to ovlivni asi ze vseho nejvic.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od Idaho »

Mirek-200sx píše:
semysak píše:tak on zaber v 1500 - 2000 otackach neni jenom o turbu je i o predstihu, ale to je i zalezitost dalsich parametru na motoru
Ano, neni to jen o turbu...ale spravne vybrane turbo/twinturbo to ovlivni asi ze vseho nejvic.
ad záber a toboova odpoved.. on ti už vpodstatě odpovedel.. v podsatte ti řekl , že pokud zvolíš kvalitní turbo z GT serie a dobře zvolíš jeho parametry tak bude mít stejnou učinnost jako ten twin s CT12tkama ( tak jsme to pochopil já ) v tu chvíli bych už asi neřešil jestli volit nové gt nebo twin s novými GT protože nábeh mužeš posunout jak předstihem ( což už psal Myšák ) ale také žízením bohatosti smesi atd.. takže po tom co jsme si zde přečetl já , osobne bych šel do vhodne zvoleného singlu, ale určite bych si to nepočítal sám ( jednak nevím jak a ai kdybych vedel, myslím že je tam mnohem více aspektu než mužeš spočítat - takže bych vsadil na zkušenosti jiných a nechal si doporučit, samozřejem od lidí co ví o čem je řeč.. Taboo , marat možná nejaké US forum kde to již řešili..)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Tyjo soudruzi... Mira má jen jednoduchou otázku a na ní chce odpovědět... je pro styl jízdy jakej napsal s 2.5 l motorem a výkonem do 500koní lepší mít jedno moderní turbo a nebo dvě moderní turba.. tzn všechny se budou dobře roztáčet...

já říkám že je lepší mít pro jeho styl turba dvě jedno na spodky a druhé co dotlačí vrchy... není třeba vysvětlovat že nejde jen o velikost turb ale i natočení lopatek apd... tzn. jedno turbo natlačí ve 2tis 1.5bar ale udrží ho do 5tis a druhé natlačí 1.5bar a stejné množství vzduchu od 5tid do 8tis pro příklad...

maylím že mluvím za mirka když řeknu že toto je to co chce slyšet... a od skušenejch lidí jako je taboo apd chce slyšet tento názor... zrealizování je věc druhá a následuje po rozhodnutí pro tu a nebo onu variantu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mirek-200sx »

no prave marat je zase pro Bi-turbo........tak prave nevim....ze jemu samotnymu se tato sekvencni technologie supry libi....proto sem zalozil tohle tema...pokud budu mit vice rozumnych nazoru, muzu se lepe rozhodnout.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mirek-200sx »

elviiis píše:Tyjo soudruzi... Mira má jen jednoduchou otázku a na ní chce odpovědět... je pro styl jízdy jakej napsal s 2.5 l motorem a výkonem do 500koní lepší mít jedno moderní turbo a nebo dvě moderní turba.. tzn všechny se budou dobře roztáčet...

já říkám že je lepší mít pro jeho styl turba dvě jedno na spodky a druhé co dotlačí vrchy... není třeba vysvětlovat že nejde jen o velikost turb ale i natočení lopatek apd... tzn. jedno turbo natlačí ve 2tis 1.5bar ale udrží ho do 5tis a druhé natlačí 1.5bar a stejné množství vzduchu od 5tid do 8tis pro příklad...

maylím že mluvím za mirka když řeknu že toto je to co chce slyšet... a od skušenejch lidí jako je taboo apd chce slyšet tento názor... zrealizování je věc druhá a následuje po rozhodnutí pro tu a nebo onu variantu...
presne....diky
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Mirek-200sx píše:no prave marat je zase pro Bi-turbo........tak prave nevim....ze jemu samotnymu se tato sekvencni technologie supry libi....proto sem zalozil tohle tema...pokud budu mit vice rozumnych nazoru, muzu se lepe rozhodnout.
ups tak tím mne Marat překvapil :) já bych se také klonil k té sekvenci, ale jak už jsem psal nemám tolik zkušeností s novými turby tak bych dal na radu zkušených..

jinak určite bych to neřešil malé a velké ale dve stejná , proste dodržet princip co je u 2JZ ( tím mylsím ne tak jak psal elviis - tam by bylo mnohem náročnejší technické řešení )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mirek-200sx »

Idaho píše:
Mirek-200sx píše:no prave marat je zase pro Bi-turbo........tak prave nevim....ze jemu samotnymu se tato sekvencni technologie supry libi....proto sem zalozil tohle tema...pokud budu mit vice rozumnych nazoru, muzu se lepe rozhodnout.
ups tak tím mne Marat překvapil :) já bych se také klonil k té sekvenci, ale jak už jsem psal nemám tolik zkušeností s novými turby tak bych dal na radu zkušených..

jinak určite bych to neřešil malé a velké ale dve stejná , proste dodržet princip co je u 2JZ ( tím mylsím ne tak jak psal elviis - tam by bylo mnohem náročnejší technické řešení )
Ano..bud 2 mensi stejna nebo jedno velke.

Marat (doufam ze mu nebude vadit ze to sem dam :?: )
Hele moc jsem to chtěl zkusit a je mi ta technologie taky sympatická,jenom se bojím aby se tě ta implementace neznechutila,protože plácnout na ten motor nějakou klasiku-singl můžeš jezdit skoro hned a u tak velkýho motoru,nadto jen pro 500hp máš i ten singl nafouknutej za chvíli
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 09:53, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mirek-200sx »

dekuji..takovou odpoved sem hledal....
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Taboo píše: Proc se twin turbo systemy pouzivaji na tovarne vyrabenych vozech? Zvlaste k rovnomernosti rozpolozeni narustu vykonu ve snaze eliminovat jeho nelinearitu vzhledem k RPM a priblizit se tak k charakteristikam N/A motoru. Vzhledem k jizdnim vlastnostem v kazdodennim provozu je narust vykonu treba o nekolik stovek HP v rozmezi treba jen 1K RPM povazovan za nezadouci a pro nezkusene ridice i nebezpecny. Twin turbo systemy nejsou proste pouzivany z duvodu, ze by snad nejak podstatne zvysovaly kroutici moment v nizkych otackach.
Tohle je jeden z důvodů proč by mohl bejt twin pro mirka vhodný... auto bude určeno i k běžnému ježdění občasným driftům okruhům apd... teda jak psal mirek a proto si mylsím že by twin pro něj mohl být vhodným řešením... Pro tu plynulost...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 09:53, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mirek-200sx »

Taboo píše:
Mirek-200sx píše:dekuji..takovou odpoved sem hledal....
Snad to trochu pomohlo osvetlit nekolik veci 8) . BTW, ty informace jsou overene (ne jen vytahnute z me vlastni prdele :lol: ) a prodiskutovane s Mr. Dave Andrews od Garrett Engine Boosting Systems (pro pripad, ze by se nekdo rozhodl argumentovat jen proto, aby se argumentovalo :lol: ).

:wink:
jj o tom se nepru..takze doporucujes na cca 500HP, do beznyho provozu, + sem tam jizda bokem, volny jizdy na okruhu, popripade sprintik na srazu jedno turbo. Muzes mi doporucit nejake konkretni turbo?
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jsem rád že se to tak hezky vyřešilo... samotného mne to zajímalo 8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 09:53, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jojo kopance já rád mám upravený MBC (vlastní technologii quickboost)aby nepouštěl tlak do WS (ani kapku) dokud nenaběhne plnej tlak... oproti klasickém MBC je to fest poznat... :lol:

Takže je mi jasné že slabším actuátorem na WS a běžným MBC nebo nějakým EBC se dá také plynulost upravit...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mirek-200sx »

Taboo píše:Ano, ale potreboval bych k tomu vice informaci. Predbezne by se jednalo budto o GT30R anebo GT35R typ, ale "trims" kol turbiny a compressoru a velikost/typ jejich housings by se dal urcit az na zaklade vypoctu volumetric efficiency versus RPM points a dalsich aspektu...
Jake presne? Kdyztak do SZ..
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

elviiis píše:jojo kopance já rád mám upravený MBC (vlastní technologii quickboost)aby nepouštěl tlak do WS (ani kapku) dokud nenaběhne plnej tlak... oproti klasickém MBC je to fest poznat... :lol:
a jak si to udelal?? :shock: mam MBC od bidrina a nejak si nedokazu predstavit jak to technicky udelat aby se otevrel najednou az pri plnym boostu :(
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

NeviM píše:
elviiis píše:jojo kopance já rád mám upravený MBC (vlastní technologii quickboost)aby nepouštěl tlak do WS (ani kapku) dokud nenaběhne plnej tlak... oproti klasickém MBC je to fest poznat... :lol:
a jak si to udelal?? :shock: mam MBC od bidrina a nejak si nedokazu predstavit jak to technicky udelat aby se otevrel najednou az pri plnym boostu :(
jsem technolog obrábění a občas mne něco šikovného napadne tak jsem si vyrobil ten quickboost který doplňuje klasické MBC... a jeho výroba je výrobní tajemnství... až jich vyrobím více a budu je prodávat tak se dohodnem :-)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

elviiis píše:
NeviM píše:
elviiis píše:jojo kopance já rád mám upravený MBC (vlastní technologii quickboost)aby nepouštěl tlak do WS (ani kapku) dokud nenaběhne plnej tlak... oproti klasickém MBC je to fest poznat... :lol:
a jak si to udelal?? :shock: mam MBC od bidrina a nejak si nedokazu predstavit jak to technicky udelat aby se otevrel najednou az pri plnym boostu :(
jsem technolog obrábění a občas mne něco šikovného napadne tak jsem si vyrobil ten quickboost který doplňuje klasické MBC... a jeho výroba je výrobní tajemnství... až jich vyrobím více a budu je prodávat tak se dohodnem :-)
parchante :lol: :wink: tak az to budes mit pripraveny tak mi dej kazdopadne vedet, pokud to do ty doby nevymyslim sam tak si jeden vezmu 8)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

ty voe ted sem se nad tim zamyslel a jedno reseni me napadlo jak by to asi slo udelat, to schvalne nakreslim v malovani a dam to sem, co mi na to reknete :lol:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Příspěvek od raddy »

nastavitelny tlakovy spinac a 2 cestny vzduchovy solenoid, to je vsetko co potrebujes....

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

raddy píše:nastavitelny tlakovy spinac a 2 cestny vzduchovy solenoid, to je vsetko co potrebujes....
moje verze je plně regulovatelná bez elektroniky... a vyjde bych řekl levněji...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“