MBC , EBC - a vše kolem nich
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
MBC , EBC - a vše kolem nich
Ať nezasíráme mirkův topic...
Pište své skušenosti s MBC EBC...
já porhlašuji že dle mejch skušeností se při používání u náš běžnejch MBC (ball and spring a jednoduché přepouštěcí ventili) dostavuje spoždění náběhu turba přikládám to mírnému pootvírání actuátoru jež je zapříčiněno tím že vlivem nepřesného opracování kanálku v němž běhá kulička a mírnému stlačení pružinky. A vzhledem tomu že mnohdy je actuátor naladěn na poloviční hodnotu chtěného tlaku poootvírá se i tlakem jež projde přes MBC (u obyč přepoušťáků je to zapříčiněno konstrukcí)... čerpám ze svích skušeností ale nikdy se mi nedostla do ruk jednoduchý ball nad spring nějakého zahraničního profi výrobce pouze bidrin a nějké no name... A pak dvouprvkový turbosmart a je to nebe a dudy...
pokud máte někdo rozumné jiné vysvětlení proč tomu tak je nebo jste též pozorovali tento jev nebo naopak pište...
prosím no flame jde mi o rozumnou diskuzi navíc někteří se mohli setkat s jinými MBC (jako taboo s těmi nej) nebo mohou říci o skušenostech MBC vs. EBC...
Pište své skušenosti s MBC EBC...
já porhlašuji že dle mejch skušeností se při používání u náš běžnejch MBC (ball and spring a jednoduché přepouštěcí ventili) dostavuje spoždění náběhu turba přikládám to mírnému pootvírání actuátoru jež je zapříčiněno tím že vlivem nepřesného opracování kanálku v němž běhá kulička a mírnému stlačení pružinky. A vzhledem tomu že mnohdy je actuátor naladěn na poloviční hodnotu chtěného tlaku poootvírá se i tlakem jež projde přes MBC (u obyč přepoušťáků je to zapříčiněno konstrukcí)... čerpám ze svích skušeností ale nikdy se mi nedostla do ruk jednoduchý ball nad spring nějakého zahraničního profi výrobce pouze bidrin a nějké no name... A pak dvouprvkový turbosmart a je to nebe a dudy...
pokud máte někdo rozumné jiné vysvětlení proč tomu tak je nebo jste též pozorovali tento jev nebo naopak pište...
prosím no flame jde mi o rozumnou diskuzi navíc někteří se mohli setkat s jinými MBC (jako taboo s těmi nej) nebo mohou říci o skušenostech MBC vs. EBC...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
nevim, nevidel sem tvuj controler, ale asi kvuli tobe obetuju trochu casu, vyndam si svuj mbc od bidrina a budu do toho poustet ruzny tlaky z nafoukly pneu a uvidim jestli propousti kdyz jeste nema, ale rikam rovnou ze tomu neverim...elviiis píše:Ať nezasíráme mirkův topic...
Pište své skušenosti s MBC EBC...
já porhlašuji že dle mejch skušeností se při používání u náš běžnejch MBC (ball and spring a jednoduché přepouštěcí ventili) dostavuje spoždění náběhu turba přikládám to mírnému pootvírání actuátoru jež je zapříčiněno tím že vlivem nepřesného opracování kanálku v němž běhá kulička a mírnému stlačení pružinky. A vzhledem tomu že mnohdy je actuátor naladěn na poloviční hodnotu chtěného tlaku poootvírá se i tlakem jež projde přes MBC (u obyč přepoušťáků je to zapříčiněno konstrukcí)... čerpám ze svích skušeností ale nikdy se mi nedostla do ruk jednoduchý ball nad spring nějakého zahraničního profi výrobce pouze bidrin a nějké no name... A pak dvouprvkový turbosmart a je to nebe a dudy...
pokud máte někdo rozumné jiné vysvětlení proč tomu tak je nebo jste též pozorovali tento jev nebo naopak pište...
prosím no flame jde mi o rozumnou diskuzi navíc někteří se mohli setkat s jinými MBC (jako taboo s těmi nej) nebo mohou říci o skušenostech MBC vs. EBC...
BTW: bych si ho mohl pomoci ty pneu vlastne nastavit, kdyz jeste nemam budik na tlak turb

Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
tak ten kanalek na to asi nema vliv max jeho objem zpusobi zpozdeni reakce toho actuatoru, na tesnost mbc ma jedive vliv opracovani sedla a kulicky co na nej tlaci, to je jako by na tesnost ventilu v hlave motoru mel vliv koncovej tlumic vejfuku, nejvic se da asi zakouzlit na delkach a prumerech hadic k a od mbc tim se nastavuje dopravni zpozdeni a casova konstanta toho systemu regulace tlaku, muzes nastavit prekmit signalu nebo presne dojeti na pozadovanou hodnotu atd, ale musis mit rychlej tlakomer asi v nejakym dataloggeru aby si videl jsestli to musis zrychlit nebo zpomalit
já si myslím že je to způsobeno tím že tlak odtlačí kuličku ze sedla procházi kolem něj a mírně se Ws poootovře a způsobuje tak spoždění... Myslím si totiž že pokud actuátor od serie otvírá např pry 0.4bar a ty mu tlačíš 1 bar tak i vzduch který projde kolem kuličky je schopen jej poootevří... tento jev by se třeba neobjevil byl by actuátor nastaven na 0.8 a ty mu valil 1bar... nevim má best nápad.. tak může změřit jestli a kolik propouští MBC než se otevře ůplně... A pokud propouští tak by bylo vysvětleno proč lze pozorovat spoždění náběhu turba... nejvice testů jsem provozoval na gtti kde je actuator na 0.5bar a v serii je tam solenoid přepouštějící ltak před actuátorem zpět do sání a při 0.7 se zavírá...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
aneb myslet znamená hovno vědět, prostuduj jak funguje pojistný ventil, což ve své podstatě MBC je.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Takže podle toho co píšeš tak hlavní problém je pouze ve spracování MBC při porvedení ball and spring...Taboo píše:Fakta, ne nazory:
1) Turbosmart neni ball/spring MBC, ale to, cemu se rika "gated bleeder valve" - i presto, ze v sobe ma kulicku a pruzinu (ale tyto komponenty jsou v nem pouzivany pouze coby ta "gate", ne pro nastaveni hranice tlaku).
2) Bleeder valve - a to i "gated" - je principalne jednim z tech nejhorsich zpusobu co se tyka boost regulace v aspektu rychlosti nabehu turba.
3) Skutecny ball/spring MBC reguluje tlak turba nastavitelnym stlacenim jeho pruziny, ne pomoci vypousteni casti boost signalu do atmosfery. Fundamentalni principy ball/spring MBC a gated MBC jsou naprosto rozdilne.
4) Co se tyka schopnosti drzet boost signal bez jeho predcasneho prepousteni do wastegate, dobremu ball/spring MBC se nic nevyrovna (a to zejmena pri vyssich tlacich). Dokazano mnohokrat pomoci ruznych dataloggeru.
A dále je možno tedy ovlivnit rychlost náběhu turba provedením MBC? Tzn to co jsem tedy pozoroval je jev vzniklí zpracováním ball and spring a proto turbosmart byť má horší konstrukci urychlil náběh turba...
V tom případě spíše skusím zhotovit ball and sping jako takový s vysokou přesností kanálků a použiju vhodnou kuličku...
Taboo jak záporné nebo kladné může být přemístění MBC ball and spring do kokpitu? popř jaké ůpravy v zapojení je potřeba provést?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Právě proto jsem potřeboval fakta... princip funkce znám dobře ale šlo mi o to jeslti jev který jsem pozoroval ovlivnila konstrukce nebo kvalita zpracování...Fugo píše:aneb myslet znamená hovno vědět, prostuduj jak funguje pojistný ventil, což ve své podstatě MBC je.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
nejsem teda taboo, ale myslim ze to je celkem jednoduchy -elviiis píše: Taboo jak záporné nebo kladné může být přemístění MBC ball and spring do kokpitu? popř jaké ůpravy v zapojení je potřeba provést?
upravy=delsi hadicky
+muzes stelovat za jizdy (i kdyz v tom teda zadny plus nevidim)
- pomalejsi rakce kvuli delsim hadickam, takze sme tam kde sme byli

Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
mno já mám turbosmart v kokpitu a vydím v tom velké plus... nemusím stále zastavovat poroto abych poootočil kolečkem prostě to nastavím s kokpitu za jízdy... věc další v tom že budou hadičky delší problém až tak nyvydím protože to rychlost náběhu turba nezhorší spíše naopak aspíše mi jde oto aby právě kvůli té délce hadiček a množství vzduchu který je musí naplnit nezhoršovalo citlivost regulace. S teoretického hlediska v tom háček nevydím ale praktický vím prdNeviM píše:nejsem teda taboo, ale myslim ze to je celkem jednoduchy -elviiis píše: Taboo jak záporné nebo kladné může být přemístění MBC ball and spring do kokpitu? popř jaké ůpravy v zapojení je potřeba provést?
upravy=delsi hadicky
+muzes stelovat za jizdy (i kdyz v tom teda zadny plus nevidim)
- pomalejsi rakce kvuli delsim hadickam, takze sme tam kde sme byli

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
tak kdyz ten turbosmart je bleeder = cast vzduchu odvadi mimo wastegate, znamena to ze tam je ten tlak porad tj delka hadic nehraje takovou roli, proste nekde se snizuje tlak v hadici bez vekychvykivu v tlaku
pokud mas ball and spring tak je dlouha hadice nezadouci protoze tou hadici se pohybuje vlna tlaku kterou pustila ta kulicka,co ma otevrit wg, takze delsi hadice delsi zpozdeni zacatku otevirani - muze delat spikes na te tlakove krivce.
pokud chces ball and spring ovladany z kabiny tak se muzes inspirovat treba u hallman boost controlleru kterej delaji mbc s bovdenem do kabiny je to na intrenetu k videni
pokud mas ball and spring tak je dlouha hadice nezadouci protoze tou hadici se pohybuje vlna tlaku kterou pustila ta kulicka,co ma otevrit wg, takze delsi hadice delsi zpozdeni zacatku otevirani - muze delat spikes na te tlakove krivce.
pokud chces ball and spring ovladany z kabiny tak se muzes inspirovat treba u hallman boost controlleru kterej delaji mbc s bovdenem do kabiny je to na intrenetu k videni
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
hm to zní zajímavěsemysak píše:tak kdyz ten turbosmart je bleeder = cast vzduchu odvadi mimo wastegate, znamena to ze tam je ten tlak porad tj delka hadic nehraje takovou roli, proste nekde se snizuje tlak v hadici bez vekychvykivu v tlaku
pokud mas ball and spring tak je dlouha hadice nezadouci protoze tou hadici se pohybuje vlna tlaku kterou pustila ta kulicka,co ma otevrit wg, takze delsi hadice delsi zpozdeni zacatku otevirani - muze delat spikes na te tlakove krivce.
pokud chces ball and spring ovladany z kabiny tak se muzes inspirovat treba u hallman boost controlleru kterej delaji mbc s bovdenem do kabiny je to na intrenetu k videni

Právě té nežadoucí vlny jsem se u ball and spring bál jen jste mi to potvrdili... a jak píšeš, turbosmartu je to jedno, je mu jedno kam ten vzduch přepustí jeslti poputuje až do sání nebo stihne naplnit půl cesty hadičky... prostě jen musí pryč od actuatoru...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
Panove sorry ze se mi to tu nechce procitat. Existuje nejakej link na poradnej a kvalitni MBC zde v CR? Kdyz uz se to tu rozebira. Nechci do svy anglicky slaniny cpat nejakej kram a pak shanet novy pisty s ojnicema. Predem diky.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
Zemi, to ale zalezi jak ten mbc nastavis, jesli ti odkakaji ojnice ci pisty
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
No kdyz jeden pousti spatne bo co jsem tady zahlidnul tak ten urco nechci.semysak píše:Zemi, to ale zalezi jak ten mbc nastavis, jesli ti odkakaji ojnice ci pisty
Jinak kdyz to prepisknu nad hranici zabiti motoru tak to jednotka stejne tipne... Aspon jsem se to docetl. Zkouset to nechci.

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 16:33, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 16:34, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
Taboo píše:Mym nazorem je, ze umisteni MBC v kokpitu anebo i jeho dalkove mechanicke ovladani za to nestoji (jako by pres firewall uz neslo dostatek vsemoznych dratu a hadic). MBC neni radio, ktere clovek ladi nekolikrat denne, 7 dni v tydnu. Ja pouzivam 2-stage (Lo-Hi) MBC, ktery jsem jednou nastavil pred instalaci pomoci air compressoru - a od te doby jsem na nej ani nesahnul protoze k tomu nebyl proste duvod. Ty stages (25/35 PSI) jen prepinam z kokpitu pomoci prepinace podle druhu paliva, ktere mi skonci v nadrzi anebo pouzivam tu high stage coby scramble control jen v pripade nutnosti. Tento zpusob je mnohem rychlejsi a presnejsi, nez tocit tim MBC. Az ti nekdo jen tak ze zvedavosti otoci tim MBC a ty pote odprasknes motor, tak ho pote budes radeji drzet pod kapotou...elviiis píše:jde o to že lidi jako já ladí auto jízdní skouškou a nejlépe nastaví potřebný tlak s kokpitu (např když máš EFCD a měl bys ses trefit s boostem na 1bar ale ne více jinak chudneš...
jo no na tom něco je

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
jo mělo by to mít fuwl cut defender stejně ajko třeba daihatsu 200sx apd poku se tedy do to někdo nerejpal... Jednotka by to měla típnout jakmile se dostaneš nad mez nastavení map... já to zkoušel a funguje toZemi píše:No kdyz jeden pousti spatne bo co jsem tady zahlidnul tak ten urco nechci.semysak píše:Zemi, to ale zalezi jak ten mbc nastavis, jesli ti odkakaji ojnice ci pisty
Jinak kdyz to prepisknu nad hranici zabiti motoru tak to jednotka stejne tipne... Aspon jsem se to docetl. Zkouset to nechci.A stejne tlacim hovno takze i ty levny kramy by to mely zvladnout. Ted v serii pri 200PS to tlaci 0,4b a maximum pro seriovy pisty je nakych 0,8-0,9...

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
elviiis píše: jo mělo by to mít fuwl cut defender stejně ajko třeba daihatsu 200sx apd poku se tedy do to někdo nerejpal... Jednotka by to měla típnout jakmile se dostaneš nad mez nastavení map... já to zkoušel a funguje to

BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
taky ted resim jaky MBC, ale zatim jsem na nic nenarazil co by nebylo predrazene...
892,- (Bidrin) za T-cko, kulicku a pruzinku se mi nechce davat ale asi mi nic jineho nezbude...

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
Taboo píše:Postav si ho samZemi píše:Panove sorry ze se mi to tu nechce procitat. Existuje nejakej link na poradnej a kvalitni MBC zde v CR? Kdyz uz se to tu rozebira. Nechci do svy anglicky slaniny cpat nejakej kram a pak shanet novy pisty s ojnicema. Predem diky.. Nic tezkeho na tom opravdu neni (jen trocha experimentace s ruznymi pruzinami) a usetris si spoustu penez...
Je mi jasny ze naklady materialu za ktery se to postavi jsou za pakatel, ale preci jenom koupit nejakej od firmy ktera je dela a je vyhlasena neni zbytecny...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
Pokud by jsi mel volit mezi EBC (napr. Greddy) a MBC, volil by jsi stale MBC?Taboo píše:Postav si ho samZemi píše:Panove sorry ze se mi to tu nechce procitat. Existuje nejakej link na poradnej a kvalitni MBC zde v CR? Kdyz uz se to tu rozebira. Nechci do svy anglicky slaniny cpat nejakej kram a pak shanet novy pisty s ojnicema. Predem diky.. Nic tezkeho na tom opravdu neni (jen trocha experimentace s ruznymi pruzinami) a usetris si spoustu penez...
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
řešíme tu MBC apd a né můj pravopis děkuji... už mne to nebaví to tu omílat stále dokola...Fugo píše:elviiis píše: jo mělo by to mít fuwl cut defender stejně ajko třeba daihatsu 200sx apd poku se tedy do to někdo nerejpal... Jednotka by to měla típnout jakmile se dostaneš nad mez nastavení map... já to zkoušel a funguje točteš si to někdy po sobě (a nemyslím tím to w místo e)?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 16:34, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
Ještě jednou si to po sobě prosím přečti a protože jsem věděl že se ozveš na pravopis (kterým já taky nevládnu) tak jsem ti tam napsal že se nejedná a ty písmena. Chápeš?elviiis píše:řešíme tu MBC apd a né můj pravopis děkuji... už mne to nebaví to tu omílat stále dokola...Fugo píše:elviiis píše: jo mělo by to mít fuwl cut defender stejně ajko třeba daihatsu 200sx apd poku se tedy do to někdo nerejpal... Jednotka by to měla típnout jakmile se dostaneš nad mez nastavení map... já to zkoušel a funguje točteš si to někdy po sobě (a nemyslím tím to w místo e)?
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
Myslím že většina lidí vý že tam má bejt e konkrétně člověk se skušenostmi jako ty to ví moc dobře jinak se za překlep omlouvámFugo píše:Ještě jednou si to po sobě prosím přečti a protože jsem věděl že se ozveš na pravopis (kterým já taky nevládnu) tak jsem ti tam napsal že se nejedná a ty písmena. Chápeš?elviiis píše:řešíme tu MBC apd a né můj pravopis děkuji... už mne to nebaví to tu omílat stále dokola...Fugo píše:čteš si to někdy po sobě (a nemyslím tím to w místo e)?

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: MBC , EBC - a vše kolem nich
ne, nejde o překlep ale o fuel cut defender
citace
jo mělo by to mít fuwl cut defender stejně ajko třeba daihatsu 200sx apd poku se tedy do to někdo nerejpal... Jednotka by to měla típnout jakmile se dostaneš nad mez nastavení map... já to zkoušel a funguje to
-----------------------------------------------------------------------------------
Z toho já vyrozumím že daihatsu nebo 200sx mají fuel cut defender pokud se v tom někdo nerejpal (tím je asi myšleno že FCD někdo neodstranil) a ECu by to měla típnout....
z čehož mě tedy vyplívá totální nesmysl.
Protože FCD se montuje právě proto aby to ECU Fuel Cutem neutípla, při zvýšení plnícího tlaku na víc než jsou třeba mapy v ecu.
citace
jo mělo by to mít fuwl cut defender stejně ajko třeba daihatsu 200sx apd poku se tedy do to někdo nerejpal... Jednotka by to měla típnout jakmile se dostaneš nad mez nastavení map... já to zkoušel a funguje to
-----------------------------------------------------------------------------------
Z toho já vyrozumím že daihatsu nebo 200sx mají fuel cut defender pokud se v tom někdo nerejpal (tím je asi myšleno že FCD někdo neodstranil) a ECu by to měla típnout....
z čehož mě tedy vyplívá totální nesmysl.
Protože FCD se montuje právě proto aby to ECU Fuel Cutem neutípla, při zvýšení plnícího tlaku na víc než jsou třeba mapy v ecu.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity