Camaro power up !

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Camaro power up !

Příspěvek od MarauderZ28 »

takze konecne, videjka sou docasne tady az se Kaa vysuká budou na pevno u nej

http://depo.bluetone.cz/download.php?ke ... pient=2430

Záverecná fotka z 99% kompletní instalace, jeste dotahat nejaký podtlaky a je to. Jízdu mohou nezávisle posoudit KAA a Street Racer neb sem je svezl :o)

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

hustej zvuk.... 8)

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Máš tam kompresor nebo ne? Ta fotka je mrňavá a já to nemůžu poznat

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

já bych řek,že tam je...... :P

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

Je tam turbo :wink:

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

eric píše:Je tam turbo :wink:
To by asi nešlo, musel by totiž mít dvě :D

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

já sem někde viděl fotky z montáže kompresoru..... :lol:

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

barbucha píše:
eric píše:Je tam turbo :wink:
To by asi nešlo, musel by totiž mít dvě :D
kvuli sání?

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

eric píše:
barbucha píše:
eric píše:Je tam turbo :wink:
To by asi nešlo, musel by totiž mít dvě :D
kvuli sání?
NE, kvůli množství vzduchu co musí dávat. Tedy kvůli objemu motoru.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

leon4x4 píše:
eric píše:
barbucha píše: To by asi nešlo, musel by totiž mít dvě :D
kvuli sání?
NE, kvůli množství vzduchu co musí dávat. Tedy kvůli objemu motoru.
rád se přiučim,díky :wink:
ikdyž teda,vždyť puvodně je to atmosfera,tak japato že by potom jedno turbo nestačilo? to mi nejde do hlavy :twisted:

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

eric píše:
barbucha píše:
eric píše:Je tam turbo :wink:
To by asi nešlo, musel by totiž mít dvě :D
kvuli sání?
Ne, kvůli výfuku, protože je to V8. Jinak by totiž musel dávat turbo daleko od motoru kde se svody spojují a to by ztrácelo účinnost.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

barbucha píše:
eric píše:
barbucha píše: To by asi nešlo, musel by totiž mít dvě :D
kvuli sání?
Ne, kvůli výfuku, protože je to V8. Jinak by totiž musel dávat turbo daleko od motoru kde se svody spojují a to by ztrácelo účinnost.
Vidíš to mně taky nenapadlo. Ale v principu jsem stejně nejvíc zvědav jestli to auto přežije alespoň jeden wostrej sprint :)
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

leon4x4 píše:
eric píše:
barbucha píše: To by asi nešlo, musel by totiž mít dvě :D
kvuli sání?
NE, kvůli množství vzduchu co musí dávat. Tedy kvůli objemu motoru.
Já myslím že velký turba by to vzduchem uživily. Se podívej na ty obry jaký tam cpou japonci :lol:

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

barbucha píše:
eric píše:
barbucha píše: To by asi nešlo, musel by totiž mít dvě :D
kvuli sání?
Ne, kvůli výfuku, protože je to V8. Jinak by totiž musel dávat turbo daleko od motoru kde se svody spojují a to by ztrácelo účinnost.
tak teď mi to doklaplo 8) díkes

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

leon4x4 píše:
barbucha píše:
eric píše: kvuli sání?
Ne, kvůli výfuku, protože je to V8. Jinak by totiž musel dávat turbo daleko od motoru kde se svody spojují a to by ztrácelo účinnost.
Vidíš to mně taky nenapadlo. Ale v principu jsem stejně nejvíc zvědav jestli to auto přežije alespoň jeden wostrej sprint :)
Jestli mu to udrží spojka, tak to bude mazec :D

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

vono by to bylo asi dost náročný,nacpat tam někam dvě turbíny......

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Krosmen píše:vono by to bylo asi dost náročný,nacpat tam někam dvě turbíny......
Taky tam nevidím nikde žádnou skulinku :D Tak má motorovej prostor vypadat 8)

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

obsah ničim nenahradíš...... :?:

Uživatelský avatar
V-Y-V-I
Příspěvky: 4274
Registrován: 10 zář 2004 14:43
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V-Y-V-I »

...jede to pěkně :shock:
das Auto

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

ale hlavně na ameriky prostě patří kompresor a ne turbo....
To je jako kdyby si dal do supry kompresor.............
nebo do něčeho podobnýho.....

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Krosmen píše:obsah ničim nenahradíš...... :?:
No ty turba ho nahradí s rezervou :D

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Ono vpodstatě turbo simuluje zvýšení objemu, protože umožnňuje přísun většího množství nasávanýho vzduchu

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

barbucha píše:Ono vpodstatě turbo simuluje zvýšení objemu, protože umožnňuje přísun většího množství nasávanýho vzduchu
jo a palivo se dodává podle množství vzduchu :lol: Ježiš já sem tak dobrej :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

eric píše:
barbucha píše:Ono vpodstatě turbo simuluje zvýšení objemu, protože umožnňuje přísun většího množství nasávanýho vzduchu
jo a palivo se dodává podle množství vzduchu :lol: Ježiš já sem tak dobrej :lol: :lol: :lol:
BINGO, vždycky je to jenom o tom jak kvalitně spálit co nejvíc paliva :wink:

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

Musí to bejt neskutečně rychlý v přímce...bál bych se v cestování časem :lol:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

takze trvale na http://kaa.fucksheep.org/camaro
Jinak k turbum - Je pravda, ze v US autech se tolik nepouzívají jako jinde. Standartne mohu jmenovat príkladne Camaro Ultra Z který v roce 68 melo el. vstrikovaní a výkon asi 680 koní - vyrobilo se jen pár kusu. Pak Pontiac Turbo Trans Am to melo takový zvlástní turbo netlacilo nijak závratne bylo to na 4,9 litrovým motoru taky tusím 60-70 léta. Pak dlouho nic, respektive vubec nic. Turba pouzívají vetsinou úpravci príkladne Callaway u Corvette. Nainstalovat kompresor je rozhodne jednoduzsí a clovek nemusí mít nijak spesl vybavení teoreticky stací hever a kozy.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

kaa

kompresor

Příspěvek od kaa »

MarauderZ28 píše:takze trvale na http://kaa.fucksheep.org/camaro
Jinak k turbum - Je pravda, ze v US autech se tolik nepouzívají jako jinde. Standartne mohu jmenovat príkladne Camaro Ultra Z který v roce 68 melo el. vstrikovaní a výkon asi 680 koní - vyrobilo se jen pár kusu. Pak Pontiac Turbo Trans Am to melo takový zvlástní turbo netlacilo nijak závratne bylo to na 4,9 litrovým motoru taky tusím 60-70 léta. Pak dlouho nic, respektive vubec nic. Turba pouzívají vetsinou úpravci príkladne Callaway u Corvette. Nainstalovat kompresor je rozhodne jednoduzsí a clovek nemusí mít nijak spesl vybavení teoreticky stací hever a kozy.
jinak ten kompresor asi nenajdete, je umistenej dole v podpalubi, je tam udajne jediny volny misto kam s nim.
No jede to desne, furt to hrabe i na trojku, je to silene, muj odhad tak 500-600 koňů...

pocasi(Jarmil)
Příspěvky: 175
Registrován: 31 led 2005 13:16
Bydliště: někde u HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pocasi(Jarmil) »

pekny videa a dobrej zvuk 8)

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Po vykonovy strance je to fakt supeer 8)
Jen jak to nesedelo a bylo to takovy nepredvidatelny tak jsem se celkem bal... a to se nebojim jen tak neceho :lol:
Az tam bude dobry podvozek a brzdy, to bude masakr :oops:

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

to Street.Racer
wrrrrrrrrrn..haf!!..wwrrrrrrrnnn..haf!!!... 8) :lol:

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“