NE, kvůli množství vzduchu co musí dávat. Tedy kvůli objemu motoru.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
barbucha píše:
To by asi nešlo, musel by totiž mít dvě
kvuli sání?
Ne, kvůli výfuku, protože je to V8. Jinak by totiž musel dávat turbo daleko od motoru kde se svody spojují a to by ztrácelo účinnost.
Vidíš to mně taky nenapadlo. Ale v principu jsem stejně nejvíc zvědav jestli to auto přežije alespoň jeden wostrej sprint
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
takze trvale na http://kaa.fucksheep.org/camaro
Jinak k turbum - Je pravda, ze v US autech se tolik nepouzívají jako jinde. Standartne mohu jmenovat príkladne Camaro Ultra Z který v roce 68 melo el. vstrikovaní a výkon asi 680 koní - vyrobilo se jen pár kusu. Pak Pontiac Turbo Trans Am to melo takový zvlástní turbo netlacilo nijak závratne bylo to na 4,9 litrovým motoru taky tusím 60-70 léta. Pak dlouho nic, respektive vubec nic. Turba pouzívají vetsinou úpravci príkladne Callaway u Corvette. Nainstalovat kompresor je rozhodne jednoduzsí a clovek nemusí mít nijak spesl vybavení teoreticky stací hever a kozy.
MarauderZ28 píše:takze trvale na http://kaa.fucksheep.org/camaro
Jinak k turbum - Je pravda, ze v US autech se tolik nepouzívají jako jinde. Standartne mohu jmenovat príkladne Camaro Ultra Z který v roce 68 melo el. vstrikovaní a výkon asi 680 koní - vyrobilo se jen pár kusu. Pak Pontiac Turbo Trans Am to melo takový zvlástní turbo netlacilo nijak závratne bylo to na 4,9 litrovým motoru taky tusím 60-70 léta. Pak dlouho nic, respektive vubec nic. Turba pouzívají vetsinou úpravci príkladne Callaway u Corvette. Nainstalovat kompresor je rozhodne jednoduzsí a clovek nemusí mít nijak spesl vybavení teoreticky stací hever a kozy.
jinak ten kompresor asi nenajdete, je umistenej dole v podpalubi, je tam udajne jediny volny misto kam s nim.
No jede to desne, furt to hrabe i na trojku, je to silene, muj odhad tak 500-600 koňů...
Po vykonovy strance je to fakt supeer
Jen jak to nesedelo a bylo to takovy nepredvidatelny tak jsem se celkem bal... a to se nebojim jen tak neceho
Az tam bude dobry podvozek a brzdy, to bude masakr