jaké sou podle vás nejlepší pro seat ibiza 6l 1,4 r.v. 2003: http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
svíčky
Moderátor: Idaho
svíčky
podle emisí mám vyměnit svíčky
jaké sou podle vás nejlepší pro seat ibiza 6l 1,4 r.v. 2003: http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0

jaké sou podle vás nejlepší pro seat ibiza 6l 1,4 r.v. 2003: http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
Re: svíčky
To slyším poprvý, že emisím nevyhovují svíčkyStano píše:podle emisí mám vyměnit svíčky
jaké sou podle vás nejlepší pro seat ibiza 6l 1,4 r.v. 2003: http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
Zkus nějaký poznatky od lidí na Seat klubu
G3 Variant 1,9 TDi Fratelli Bosio Sprint 764, EGR off 

Re: svíčky
do seat klubu sem také napsalMirda píše:To slyším poprvý, že emisím nevyhovují svíčkyStano píše:podle emisí mám vyměnit svíčky
jaké sou podle vás nejlepší pro seat ibiza 6l 1,4 r.v. 2003: http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
, tam hlavně jde o zdravej vejfuk aby ty svinstva šla až na konec auta a neutíkalo to někde na začátku, to pak máš lepší emise než nový auto
![]()
Zkus nějaký poznatky od lidí na Seat klubu
řekl my to při měření emisí. poznal to podle nějakích ůdaju na disleji (bylo tam zkoro jenou tolik než má prej bejt a prej to dělají svíčky) ale pustil mě dál jen my to doporučil
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Já třeba na autě měl Denso Iridium..všichni je chválej jak jsou špičkový, dýl vydrží auto líp jede a kdesi cosi...a hlavně jsou pěkně drahý...
Výsledek byl takový, že mi auto nechtělo absolutně startovat za tepla, kolikrát sem si připadal jak blbec
Ony jsou totiž studené a podle mně pro běžné ježdění uplně na hovno...ale je to typ od typu...některá auta tyto supr háj spark plugs prostě nemají rády
Vyvrcholilo to tím, že sem jednu odpálil asi po sedmi tisících kilometrech
A René mi pálil jen tři válce...
Ještě že sem je měl "jen" za 360,- kus
Od té doby si dám do auta, jen svíčky které doporučuje výrobce
Ted tam mám NGK Platinum a se startováním není problém...
Výsledek byl takový, že mi auto nechtělo absolutně startovat za tepla, kolikrát sem si připadal jak blbec
Vyvrcholilo to tím, že sem jednu odpálil asi po sedmi tisících kilometrech
A René mi pálil jen tři válce...
Ještě že sem je měl "jen" za 360,- kus
Od té doby si dám do auta, jen svíčky které doporučuje výrobce
Ted tam mám NGK Platinum a se startováním není problém...
Cléon & Fonte
pokavaď se to neviplatí tak tam dám normální, chci jen to nejlepší spalováníMirek999 píše:Nevim,co tam na tom vylepsis,vis co tak vyskoky vykon tam nemas kde vznika detonacni spaovani,takze ti budou stacit origo.Tohle jsou veci na kterejch u tohohle motoru nepoznas rozdil.Ale zalezi to na tobe,jak chces moc utracet,ale podle me zbytecne.
ale dekuji za radu
