Piper cams

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sova
Příspěvky: 3475
Registrován: 07 lis 2006 04:03
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen

Piper cams

Příspěvek od Sova »

Nabízí tzv. Camshaft kit.Na moje Clio to příjde na nějakých 38. tisíc...

Nikde sem se podrobně nedočetl co tento kit obsahuje...

Jde mi o to, jestli se skládá jen ze sady ostrých vaček, v případě DOHC motorů, a čipu do seriové ecu, anebo jestli jsou tam i stavitelná rozvodová kola a zesílený řemen :?

Neví to někdo z Vás?
Cléon & Fonte

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

na pumu to byly pouze vačky.....

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

zesílený řemen netřeba, myslím,že to budou jen vačky
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

nevím kitu vačky+chip bych se osobně vyhnul, chip bych nechal doladit na míru tvýmu motoru...

podle tooh co čtu na stránkách piper cams (http://www.pipercams.co.uk/NewPiperWeb/ ... rames.html) tak ten kit chip neobsahuje, ale obsahuje vše potřebné pro použití jejich vaček daný specifikace v tvým motoru

tady máš katalog přímo na clio , a tam jezaškrtáno jen to že kit obsahuje vačky+followers+timming disc +lube..

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

nezavrhoval bych kity s čipem... pokud nemáš jinou nějak výraznou ůpravu na motoru (máš prostě klasiku jako vejfukc sání) tak bych spíše šel do kitu vačky kola chip než pak nechal ojebat jednotku nějakou firmou která více koná než myslí... firmi co dodávají k těmto komponentům i chip maji ttyo chipi odladěné na brzdě pro dané komponenty a tudíž bych jejich naladění věřil... pokud však nějak výrazně zasahuješ do jinejch aspektů jako velikosti kanálků ventylů atd atd tak bych jel do removonané firmi jež jednotku ve finále naladí tak jak píše honza...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Sova
Příspěvky: 3475
Registrován: 07 lis 2006 04:03
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen

Příspěvek od Sova »

elviiis píše:nezavrhoval bych kity s čipem... pokud nemáš jinou nějak výraznou ůpravu na motoru (máš prostě klasiku jako vejfukc sání) tak bych spíše šel do kitu vačky kola chip než pak nechal ojebat jednotku nějakou firmou která více koná než myslí... firmi co dodávají k těmto komponentům i chip maji ttyo chipi odladěné na brzdě pro dané komponenty a tudíž bych jejich naladění věřil... pokud však nějak výrazně zasahuješ do jinejch aspektů jako velikosti kanálků ventylů atd atd tak bych jel do removonané firmi jež jednotku ve finále naladí tak jak píše honza...
hlava zustane sériová...taky se k příkláním k variantě s čipem...je to přeci jen dělané do sériové ecu přízpůsobené na ony ostré vačky...určitě bych v tomhle věřil víc Piper Cams než třeba takovým BitPower, MaxPower a podobným lajdákům, kteří se chvástají, že načipují i Enzo :(
Cléon & Fonte

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Sova píše:
elviiis píše:nezavrhoval bych kity s čipem... pokud nemáš jinou nějak výraznou ůpravu na motoru (máš prostě klasiku jako vejfukc sání) tak bych spíše šel do kitu vačky kola chip než pak nechal ojebat jednotku nějakou firmou která více koná než myslí... firmi co dodávají k těmto komponentům i chip maji ttyo chipi odladěné na brzdě pro dané komponenty a tudíž bych jejich naladění věřil... pokud však nějak výrazně zasahuješ do jinejch aspektů jako velikosti kanálků ventylů atd atd tak bych jel do removonané firmi jež jednotku ve finále naladí tak jak píše honza...
hlava zustane sériová...taky se k příkláním k variantě s čipem...je to přeci jen dělané do sériové ecu přízpůsobené na ony ostré vačky...určitě bych v tomhle věřil víc Piper Cams než třeba takovým BitPower, MaxPower a podobným lajdákům, kteří se chvástají, že načipují i Enzo :(
ono to co nabízí piper cams -tj chip + vačky na nějaký auta, tady v čr taky nabízí pár "tunerů" , jaký je pak překvapení kdžy k ostrý vačce ti daj komerční chip , kterej jezdí v ostatních X autech bez vačky ..to je důvod proč byhc se tomu vyhnul...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

nevím neznám ůroveň této společnosti ale tipuju že to bude něco jako stage chipi od horshamu pro nissany prostě čip tam může být i samotnej ale výrobce sám specifikuje jaké standartní běžné ůpravy by k němu mněli být...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“