Nabízí tzv. Camshaft kit.Na moje Clio to příjde na nějakých 38. tisíc...
Nikde sem se podrobně nedočetl co tento kit obsahuje...
Jde mi o to, jestli se skládá jen ze sady ostrých vaček, v případě DOHC motorů, a čipu do seriové ecu, anebo jestli jsou tam i stavitelná rozvodová kola a zesílený řemen
nezavrhoval bych kity s čipem... pokud nemáš jinou nějak výraznou ůpravu na motoru (máš prostě klasiku jako vejfukc sání) tak bych spíše šel do kitu vačky kola chip než pak nechal ojebat jednotku nějakou firmou která více koná než myslí... firmi co dodávají k těmto komponentům i chip maji ttyo chipi odladěné na brzdě pro dané komponenty a tudíž bych jejich naladění věřil... pokud však nějak výrazně zasahuješ do jinejch aspektů jako velikosti kanálků ventylů atd atd tak bych jel do removonané firmi jež jednotku ve finále naladí tak jak píše honza...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:nezavrhoval bych kity s čipem... pokud nemáš jinou nějak výraznou ůpravu na motoru (máš prostě klasiku jako vejfukc sání) tak bych spíše šel do kitu vačky kola chip než pak nechal ojebat jednotku nějakou firmou která více koná než myslí... firmi co dodávají k těmto komponentům i chip maji ttyo chipi odladěné na brzdě pro dané komponenty a tudíž bych jejich naladění věřil... pokud však nějak výrazně zasahuješ do jinejch aspektů jako velikosti kanálků ventylů atd atd tak bych jel do removonané firmi jež jednotku ve finále naladí tak jak píše honza...
hlava zustane sériová...taky se k příkláním k variantě s čipem...je to přeci jen dělané do sériové ecu přízpůsobené na ony ostré vačky...určitě bych v tomhle věřil víc Piper Cams než třeba takovým BitPower, MaxPower a podobným lajdákům, kteří se chvástají, že načipují i Enzo
elviiis píše:nezavrhoval bych kity s čipem... pokud nemáš jinou nějak výraznou ůpravu na motoru (máš prostě klasiku jako vejfukc sání) tak bych spíše šel do kitu vačky kola chip než pak nechal ojebat jednotku nějakou firmou která více koná než myslí... firmi co dodávají k těmto komponentům i chip maji ttyo chipi odladěné na brzdě pro dané komponenty a tudíž bych jejich naladění věřil... pokud však nějak výrazně zasahuješ do jinejch aspektů jako velikosti kanálků ventylů atd atd tak bych jel do removonané firmi jež jednotku ve finále naladí tak jak píše honza...
hlava zustane sériová...taky se k příkláním k variantě s čipem...je to přeci jen dělané do sériové ecu přízpůsobené na ony ostré vačky...určitě bych v tomhle věřil víc Piper Cams než třeba takovým BitPower, MaxPower a podobným lajdákům, kteří se chvástají, že načipují i Enzo
ono to co nabízí piper cams -tj chip + vačky na nějaký auta, tady v čr taky nabízí pár "tunerů" , jaký je pak překvapení kdžy k ostrý vačce ti daj komerční chip , kterej jezdí v ostatních X autech bez vačky ..to je důvod proč byhc se tomu vyhnul...
nevím neznám ůroveň této společnosti ale tipuju že to bude něco jako stage chipi od horshamu pro nissany prostě čip tam může být i samotnej ale výrobce sám specifikuje jaké standartní běžné ůpravy by k němu mněli být...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily