vrkuboy píše:kolik ma ten BIS vykon? tak me napada narvat do malucha motor z UNA 1.3 turbo i.e. to by bylo delo. Pojizdna rakev na kolech
Nevím, kolik má BIS výkon, ale vím, že vše je na něj neskutečně drahý, narozdíl od klasickýho 650E Motor z Una 1.3 není zrovna košér, nejideálnější je implantovat motor z Una 1.0. Má to nějakých 44kW a s Maluchem to dělá divy. Ovšem chce to šikovné ruce na přestavbu
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
SPEEDY píše:Ten maluch, co sem dal patt, tak to je Fiat 126p BIS - vodou chlazený
Ten BIS to je ten typ který má motor vpředu ne? Ale výkon myslím bude kolem těch 20 kW (nebo spíš do 20kW)
Ne, BIS má motor stále vzadu, ale narozdíl od klasického 650E má vzadu i úložný prostor (kufr) nad motorem. Čili BIS má dva kufry. Jeden vepředu a druhý vzadu
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
speedy ten biss je suprovej, perfektni sou ty posledni maluchy ty uz maji palubku z cnquecienta.
Jinak k tomu motoru z una, ten 1.0 je beva, kdyz ti rupne rozvodak nic se nedeje
vrkuboy píše:speedy ten biss je suprovej, perfektni sou ty posledni maluchy ty uz maji palubku z cnquecienta.
Jinak k tomu motoru z una, ten 1.0 je beva, kdyz ti rupne rozvodak nic se nedeje
BIS je co se týče úložného prostoru a hlučností auta lepší, ALE bohužel, jak jsem psal. Všechny náhradní díly stojí skoro dvojnásobek (někdy i více) než na obyč. 650E.
Poslední Maluch se vyráběl roku 2000. Bohužel k nám do republiky už nedorazil. Jeho pořizovací cena se pohybovala okolo 120.000,- Kč
Vypadá takto:
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
no uz ten neni ono ten pozmeneny bocni prolis se me moc nelibi. Nebo tam jen nejsou ochranny listy?
Ale ten bis je fakt bezvadnej videl sem i kombi a neco jako pick-up ten bude vychazet asi pravdepodobne z te verze bis
Naposledy upravil(a) vrkuboy dne 01 led 2008 18:54, celkem upraveno 1 x.
Bohužel se k nám do republiky taktéž nedovážel, čili jedině dovoz z Polska. Dlouhá léta nebylo možné tohoto Fiátka u nás zlegalizovat, protože snad nesplňoval emisní limity pro ČR a taky určité bezpečnostní prvky mu chyběly, aby byl schválen pro provoz v ČR.
tč. už nevím, jak to nakonec dopadlo, zda-li je možné díky nějakým vyjímkám tohoto Maluška u nás legálně provozovat, nebo ne, ale vím, že panu Ĺudevítu Matuškovi ze Slovenska, zároveň zakladateli 126FAN SK se toto podařilo, tudíž na Slovensku je možné Malucha Cabrio provozovat bez sebemenších potíží
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
vrkuboy píše:no uz ten neni ono ten pozmeneny bocni prolis se me moc nelibi. Nebo tam jen nejsou ochranny listy?
Ale ten bis je fakt bezvadnej videl sem i kombi a neco jako pick-up ten bude vychazet asi pravdepodobne z te verze bis
Boční lišty tam nejsou, není tam ani ten prolis, prostě facelift
Verze Combi taky existovala a přesně, jak popisuješ, motor uložen vzadu, pod nákladovým prostorem
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
vrkuboy píše:speedy ten biss je suprovej, perfektni sou ty posledni maluchy ty uz maji palubku z cnquecienta.
Jinak k tomu motoru z una, ten 1.0 je beva, kdyz ti rupne rozvodak nic se nedeje
BIS je co se týče úložného prostoru a hlučností auta lepší, ALE bohužel, jak jsem psal. Všechny náhradní díly stojí skoro dvojnásobek (někdy i více) než na obyč. 650E.
Poslední Maluch se vyráběl roku 2000. Bohužel k nám do republiky už nedorazil. Jeho pořizovací cena se pohybovala okolo 120.000,- Kč
Tady toho malucha ted mám. Bisaka ani zadarmo jsem na tu plečku kupoval výfuk a stal 3500kč hnus velebnosti,nejhorší auto co jsem měl byl BIS.Ted jsem koupil ten poslední model vzduchem chlazeného rok 99
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad
nemate nekdo fotku oranzovyho malucha s vytazenyma blatnikama a cca 16kama kolama? Jinak jako svoje prvni auto jsem dostal fiatka po babicce, to mel najeto cca 10000km, sjel jsem s tim kopec a rezignoval, dal jsem ho dedovi, za 4 roky s nim najel asi 2000, takze td uz ma najeto asi 12tkm. Deda uz planuje, ze prestan jezdit, tak premejslim, co s nim. Zda na nej dat mangelsy a zatmavit nebo zkusit tu drazbu. Podle listecku, co lidi nechavaj za oknem a bcas nekdo zavola, se to momentalne da prodat v klidu za 20000Kc, otazka je, co bude za 3-5 let.
vrkuboy píše:Patrick13 nerikej ze ty si z te prdele taky
jj taky jsem z týdle prdele calibru aji malucha znám sem si párkrát říkal že ten maluch bude vypadat hezky maluch bydlí naproti milionářské čtvrti že????
vrkuboy píše:Patrick13 nerikej ze ty si z te prdele taky
jj taky jsem z týdle prdele calibru aji malucha znám sem si párkrát říkal že ten maluch bude vypadat hezky maluch bydlí naproti milionářské čtvrti že????
jj jasne naproti tem peknejm barakum no malucha dostane kamos a bracha si zitra jede pro FORD ESCORT TURBO RS, takze si tam navrchu ted moc klidu neuzijete jinak na jake ulici bydlis ty? popriade co mas za auto?
Generics píše:nemate nekdo fotku oranzovyho malucha s vytazenyma blatnikama a cca 16kama kolama? Jinak jako svoje prvni auto jsem dostal fiatka po babicce, to mel najeto cca 10000km, sjel jsem s tim kopec a rezignoval, dal jsem ho dedovi, za 4 roky s nim najel asi 2000, takze td uz ma najeto asi 12tkm. Deda uz planuje, ze prestan jezdit, tak premejslim, co s nim. Zda na nej dat mangelsy a zatmavit nebo zkusit tu drazbu. Podle listecku, co lidi nechavaj za oknem a bcas nekdo zavola, se to momentalne da prodat v klidu za 20000Kc, otazka je, co bude za 3-5 let.
16´´ !!!!!!! to si se zblaznil kam by si to na malucha narval myslim ze 16 na malucha nehrozi, ale skusim vedle nehho postavit moje 16´´ a uvidime.