Snížení hlavy D16A8
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
Snížení hlavy D16A8
Zdravím,chtěl bych snížit hlavu o asi 1mm-jaký pozititivní efekt to může přinést-ps asi by bylo vhodné i vyleštit kanály a tak co?ps motor D16A8 najeto 134000km rozvody cca 12000km
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi 
Go HARD or Go Home!!!

Go HARD or Go Home!!!
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy D16A8
K hovnu. Tohle ma smysl jen kdyz delas komplet motor. Na seriovce bohuzel sam jsem to mel na D16A9.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
Definuj rozumný peníze.Květoslávek píše:no je zemi -ale díky za rady-ale když jsi zkrátil sací trubku na minimum-lepší?nejak bych to chtěl trochu poštelovat za rozumný peníze....

Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy D16A8
Me z tech levnejch veci pomohly svody 4-1, saci box bych nechal puvodni (jen napr. KN/Green vlozku) a odlehceni.
Kamo myslim ze s tim kombikem toho moc nenadelas...

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy D16A8
Co za to chtej? Jestli to jde pres bura tak skoda penez...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy D16A8
Kua snad si vzpomenu...
Vylesteny saci kanaly
Lizla spis srovnana hlava
Upraveny sedla ventilu
odlehcenej setrvak domorobo
svice iridium
vetsi skrtici klapka
plne pruchozi vyfuk. potrubi
Ale nikdy nedoslo na upravu jednotky takze tam par koniku chybelo. Jelo to zhruba o 0,3s hur na 1/4mile jak ta sama kastle s VTEC motorem...
Vylesteny saci kanaly
Lizla spis srovnana hlava
Upraveny sedla ventilu
odlehcenej setrvak domorobo
svice iridium
vetsi skrtici klapka
plne pruchozi vyfuk. potrubi
Ale nikdy nedoslo na upravu jednotky takze tam par koniku chybelo. Jelo to zhruba o 0,3s hur na 1/4mile jak ta sama kastle s VTEC motorem...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Snížení hlavy D16A8
ono se klade otázka na jakou hodnotu tu hlavu spustit,kde je její mechanická mez.. potom řešit,zda to má smysl, jaký bude výsledek..
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy D16A8
blázen píše:ono se klade otázka na jakou hodnotu tu hlavu spustit,kde je její mechanická mez.. potom řešit,zda to má smysl, jaký bude výsledek..
Presne tak nejsme u skodovek kde vic znamenalo vic.

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Snížení hlavy D16A8
Ty kanalky ti pomohly? Vsude slysim neco jinyho, podle meho je to k nicemu z logickeho hlediska (myslim lesteno uplne do zrcadloveho lesku) nekdo zase rika ze narust 100% a podobneZemi píše:Kua snad si vzpomenu...
Vylesteny saci kanaly
Lizla spis srovnana hlava
Upraveny sedla ventilu
odlehcenej setrvak domorobo
svice iridium
vetsi skrtici klapka
plne pruchozi vyfuk. potrubi
Ale nikdy nedoslo na upravu jednotky takze tam par koniku chybelo. Jelo to zhruba o 0,3s hur na 1/4mile jak ta sama kastle s VTEC motorem...

chystam se je zatim jen zarovnat do hladka ale nevim zda lestit...
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy D16A8
Spis reakce motoru se zlepsila... Jak se rika - sel za plynem.GReddy píše:Ty kanalky ti pomohly? Vsude slysim neco jinyho, podle meho je to k nicemu z logickeho hlediska (myslim lesteno uplne do zrcadloveho lesku) nekdo zase rika ze narust 100% a podobneZemi píše:Kua snad si vzpomenu...
Vylesteny saci kanaly
Lizla spis srovnana hlava
Upraveny sedla ventilu
odlehcenej setrvak domorobo
svice iridium
vetsi skrtici klapka
plne pruchozi vyfuk. potrubi
Ale nikdy nedoslo na upravu jednotky takze tam par koniku chybelo. Jelo to zhruba o 0,3s hur na 1/4mile jak ta sama kastle s VTEC motorem...
chystam se je zatim jen zarovnat do hladka ale nevim zda lestit...

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
jo ty leštěné kanálky se řeší snad všude já osobně nevydím žádnej důvod proč by to nemělo zlepšit křivku ale spíše ajk píše zemi půjde to lépe za plynem... Myslím si že množství bude proudit stejný lae bude tam dříve čili by mněl motor mýt lepší odezvu na plyn... čistě můj nepodloženej názor...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
no jakákoliv smysluplná úprava zvětší množství proudící sáním a kanály hlavě..bohužel, aby člověk zjistil jestli to co udělal něco přineslo potřebuje flowbench.Já naštěstí postupuju dle zkušeností GC, kterej už nějaký italy upravil, a tak vím co si můžu dovolit ... Sice nepředpokládám, že by mnou upravená hlava a sací potrubí vykazovalo stejné hodnoty jako jeho, ale myslím že zlepšení oproti serii tam je.elviiis píše:jo ty leštěné kanálky se řeší snad všude já osobně nevydím žádnej důvod proč by to nemělo zlepšit křivku ale spíše ajk píše zemi půjde to lépe za plynem... Myslím si že množství bude proudit stejný lae bude tam dříve čili by mněl motor mýt lepší odezvu na plyn... čistě můj nepodloženej názor...
Např. zcela seriová hlava (sací kanály pro 1 válec) vykazuje 120cfm při zdvihu ventilu 10mm, pak křivka průtoku lehce klesá .Jím upravená vykazuje 160cfm (což by mělo stačit na 250HP u NA a víc jak 800HP přeplňovanejch) při 12mm zdvihu -dál je průběh lineární , při zdvihu 10mm je průtok 140cfm...zdvih mých ventilů je 10.3mm takže kdyby tam bylo 140cfm nezlobil bych se.Co je paradoxní , kanály doslova neleští, ale brousí 80 brusným kotoučkem -s tím že má doloženo že už 120tka je moc jemný a hlava nevykazuje takový hodnoty jako hlava dělaná 80tkou
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy D16A8
Zajimavy... Nicmene u seriovyho motoru tohle skutecne temer nepozna... Kor na 1,6ce... O to tu jde.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
me nekdo rikal ze u turbomotoru lestit saci kanaly ne, jenom slicovat, ze ve vylestenejch se nepromicha tak dobre vzduch s benem.. vejfukovy sou jasny, tam to pomuze dycky..
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Takovej detail - vylesteny kanaly v hlave jako takovy ti jsou uplne k hovnu... Musis poresit cely intake manifold a presne podle sablony slicovat manifold s hlavou...Květoslávek píše:tady se to rozjelo...jinák přemýšlím že makovicu sundám,líznu,a kdyý už tak zaleštím kanály-sám nebo víte o někom?Brno...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848