Snížení hlavy D16A8

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Snížení hlavy D16A8

Příspěvek od Květoslávek »

Zdravím,chtěl bych snížit hlavu o asi 1mm-jaký pozititivní efekt to může přinést-ps asi by bylo vhodné i vyleštit kanály a tak co?ps motor D16A8 najeto 134000km rozvody cca 12000km
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
Camel
Příspěvky: 1231
Registrován: 17 pro 2006 21:19
Bydliště: Občas Bohumín,občas Karviná...

Příspěvek od Camel »

Efekt bude že se ti zvýší kompresní poměr.
NeVW: Passi
Suzuki LTZ-400 Quadsport

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy D16A8

Příspěvek od Zemi »

K hovnu. Tohle ma smysl jen kdyz delas komplet motor. Na seriovce bohuzel sam jsem to mel na D16A9.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Příspěvek od Květoslávek »

no je zemi -ale díky za rady-ale když jsi zkrátil sací trubku na minimum-lepší?nejak bych to chtěl trochu poštelovat za rozumný peníze....
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Květoslávek píše:no je zemi -ale díky za rady-ale když jsi zkrátil sací trubku na minimum-lepší?nejak bych to chtěl trochu poštelovat za rozumný peníze....
Definuj rozumný peníze. :?: To není žádná narážka, ale začínat od snížení hlavy, je blbost.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Příspěvek od Květoslávek »

tak myslel sem třeba svody ,alu řemenice,svíčky lepší a tak....
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy D16A8

Příspěvek od Zemi »

Me z tech levnejch veci pomohly svody 4-1, saci box bych nechal puvodni (jen napr. KN/Green vlozku) a odlehceni. :D Kamo myslim ze s tim kombikem toho moc nenadelas...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Příspěvek od Květoslávek »

no jasný ale já se chci jen nekdy torsku rychleji svézt nečekám od toho 1/4 míle kolem 15s...a co ty řemenice nebo setrvák-wild tuning nabízí za sympatické ceny.. :? jinak budou na příští sezonu celolak bílá a černý kola 8)
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy D16A8

Příspěvek od Zemi »

Co za to chtej? Jestli to jde pres bura tak skoda penez...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Příspěvek od Květoslávek »

setrvák odlehčení za 1500 a řemenice asi v sportovníautodoplnky.cz....Zemi kdyžtak napiš setup svýho D16A9-dík
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy D16A8

Příspěvek od Zemi »

Kua snad si vzpomenu...

Vylesteny saci kanaly
Lizla spis srovnana hlava
Upraveny sedla ventilu
odlehcenej setrvak domorobo
svice iridium
vetsi skrtici klapka
plne pruchozi vyfuk. potrubi

Ale nikdy nedoslo na upravu jednotky takze tam par koniku chybelo. Jelo to zhruba o 0,3s hur na 1/4mile jak ta sama kastle s VTEC motorem...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy D16A8

Příspěvek od blázen »

ono se klade otázka na jakou hodnotu tu hlavu spustit,kde je její mechanická mez.. potom řešit,zda to má smysl, jaký bude výsledek..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy D16A8

Příspěvek od Zemi »

blázen píše:ono se klade otázka na jakou hodnotu tu hlavu spustit,kde je její mechanická mez.. potom řešit,zda to má smysl, jaký bude výsledek..

Presne tak nejsme u skodovek kde vic znamenalo vic. :lol: V cizine kompresi neresi nejakym snizovanim hlavy, ale pistama atd... Coz ale vsici vime.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Re: Snížení hlavy D16A8

Příspěvek od GReddy »

Zemi píše:Kua snad si vzpomenu...

Vylesteny saci kanaly
Lizla spis srovnana hlava
Upraveny sedla ventilu
odlehcenej setrvak domorobo
svice iridium
vetsi skrtici klapka
plne pruchozi vyfuk. potrubi

Ale nikdy nedoslo na upravu jednotky takze tam par koniku chybelo. Jelo to zhruba o 0,3s hur na 1/4mile jak ta sama kastle s VTEC motorem...
Ty kanalky ti pomohly? Vsude slysim neco jinyho, podle meho je to k nicemu z logickeho hlediska (myslim lesteno uplne do zrcadloveho lesku) nekdo zase rika ze narust 100% a podobne :D

chystam se je zatim jen zarovnat do hladka ale nevim zda lestit...

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy D16A8

Příspěvek od Zemi »

GReddy píše:
Zemi píše:Kua snad si vzpomenu...

Vylesteny saci kanaly
Lizla spis srovnana hlava
Upraveny sedla ventilu
odlehcenej setrvak domorobo
svice iridium
vetsi skrtici klapka
plne pruchozi vyfuk. potrubi

Ale nikdy nedoslo na upravu jednotky takze tam par koniku chybelo. Jelo to zhruba o 0,3s hur na 1/4mile jak ta sama kastle s VTEC motorem...
Ty kanalky ti pomohly? Vsude slysim neco jinyho, podle meho je to k nicemu z logickeho hlediska (myslim lesteno uplne do zrcadloveho lesku) nekdo zase rika ze narust 100% a podobne :D

chystam se je zatim jen zarovnat do hladka ale nevim zda lestit...
Spis reakce motoru se zlepsila... Jak se rika - sel za plynem. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jo ty leštěné kanálky se řeší snad všude já osobně nevydím žádnej důvod proč by to nemělo zlepšit křivku ale spíše ajk píše zemi půjde to lépe za plynem... Myslím si že množství bude proudit stejný lae bude tam dříve čili by mněl motor mýt lepší odezvu na plyn... čistě můj nepodloženej názor...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

elviiis píše:jo ty leštěné kanálky se řeší snad všude já osobně nevydím žádnej důvod proč by to nemělo zlepšit křivku ale spíše ajk píše zemi půjde to lépe za plynem... Myslím si že množství bude proudit stejný lae bude tam dříve čili by mněl motor mýt lepší odezvu na plyn... čistě můj nepodloženej názor...
no jakákoliv smysluplná úprava zvětší množství proudící sáním a kanály hlavě..bohužel, aby člověk zjistil jestli to co udělal něco přineslo potřebuje flowbench.Já naštěstí postupuju dle zkušeností GC, kterej už nějaký italy upravil, a tak vím co si můžu dovolit ... Sice nepředpokládám, že by mnou upravená hlava a sací potrubí vykazovalo stejné hodnoty jako jeho, ale myslím že zlepšení oproti serii tam je.
Např. zcela seriová hlava (sací kanály pro 1 válec) vykazuje 120cfm při zdvihu ventilu 10mm, pak křivka průtoku lehce klesá .Jím upravená vykazuje 160cfm (což by mělo stačit na 250HP u NA a víc jak 800HP přeplňovanejch) při 12mm zdvihu -dál je průběh lineární , při zdvihu 10mm je průtok 140cfm...zdvih mých ventilů je 10.3mm takže kdyby tam bylo 140cfm nezlobil bych se.Co je paradoxní , kanály doslova neleští, ale brousí 80 brusným kotoučkem -s tím že má doloženo že už 120tka je moc jemný a hlava nevykazuje takový hodnoty jako hlava dělaná 80tkou

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy D16A8

Příspěvek od Zemi »

Zajimavy... Nicmene u seriovyho motoru tohle skutecne temer nepozna... Kor na 1,6ce... O to tu jde.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Příspěvek od raddy »

mierne drsny (nie do zrkadlova vylesteny) povrch sacich kanalov pomaha udrzat suspenziu paliva vo vzduchu, prepokladam ze kvoli turbulencii. silne vylesteny povrch podporuje vypadavanie paliva zo suspenzie a jeho kondenzaciu na stenach kanala, tak aspon vravi teoria...

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

me nekdo rikal ze u turbomotoru lestit saci kanaly ne, jenom slicovat, ze ve vylestenejch se nepromicha tak dobre vzduch s benem.. vejfukovy sou jasny, tam to pomuze dycky..
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Příspěvek od Květoslávek »

tady se to rozjelo... 8) jinák přemýšlím že makovicu sundám,líznu,a kdyý už tak zaleštím kanály-sám nebo víte o někom?Brno...
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Květoslávek píše:tady se to rozjelo... 8) jinák přemýšlím že makovicu sundám,líznu,a kdyý už tak zaleštím kanály-sám nebo víte o někom?Brno...
Takovej detail - vylesteny kanaly v hlave jako takovy ti jsou uplne k hovnu... Musis poresit cely intake manifold a presne podle sablony slicovat manifold s hlavou...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“