Ale dela to krasny fšššššššíííííííííííí rrrrr fššššššííííííííí


Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
omezení na co to nacpat nejsou..jediný co tě může omezit je cena..za kvalitní kousek s homologovanejmapřevodovejma ° pro motorsport klidně 100 palackých což ani nemusí být zdaleka konečná..(co jsem objevil jednu malou italskou firmičku vyrábějící prakticky na cokoliv..) a takový peníze občas za převodovku nedá menší soukromej autorkosovej/rallyecrossovej tým..)Mickael píše:Kolik to moze stat kolik to moze stat?A jaky jsou omezeni pri pouziti?Proste na jaky motory se to da nacpat?
rekl bych ze to co ma v avataru neni cougar ale pumaMickael píše:A to ma tvuj Cougar (soudim dle avataru) takovy sportovni ambice?Krosmen píše:moje vyšla na 3200 USD + doprava... takže sem se dostal s cenofkou někde k 80000.-.....![]()
Ale dik moc obema za vysvetleni.
Az si v duchodu koupim STIcko nebo EVO tak si to urcite koupim
Jo...mas pravdu...pardon...proste nejaka ta číča...ale o to vic to teda nechapu.Tom_ píše:rekl bych ze to co ma v avataru neni cougar ale pumaMickael píše:A to ma tvuj Cougar (soudim dle avataru) takovy sportovni ambice?Krosmen píše:moje vyšla na 3200 USD + doprava... takže sem se dostal s cenofkou někde k 80000.-.....![]()
Ale dik moc obema za vysvetleni.
Az si v duchodu koupim STIcko nebo EVO tak si to urcite koupim
Ne ne, mají více než 90 stupňů... co vím, tak je na ních 7 stupňů podkos či jak to nazvat..... při plném zátahu nevyřadím, ale když uberu plyn, tzn. kola předběhnout motor, tak se to odemkne a můžu přeřadit....Taboo píše:Tve "dogs" (zubove spojky) musi mit nejspis 90i-stupnove uhly. Nase dogboxy je maji pres 90 stupnu a bez pouziti spojky je proste neodemkneme (nejspis bychom pri tom zlomili radici vidlice)...Lander píše: Řazení nahoru bez spojku, jen ubrání plynu, aby se zubové spojky odemknuly...
Jo ta vůle kolik chodí mezi sebou dvě kola od jedné zubové spojky po druhou je dlouhodobý vývoj p. Fabíka...Taboo píše:Oh, OK, z tech obrazku vidim, cim to je...Lander píše:Ne ne, mají více než 90 stupňů... co vím, tak je na ních 7 stupňů podkos či jak to nazvat..... při plném zátahu nevyřadím, ale když uberu plyn, tzn. kola předběhnout motor, tak se to odemkne a můžu přeřadit....
S 90ti stupni by mi hned kvalty vypadávaly.My mame ty "dogs" na ozubenych kolech a korespondujici "diry" v tech hubs (a proto tam neni tolik vule [anebo mista], jako u tve prevodovky)... Ted jsem se taky dival na ty videa (videl jsem je poprve), jsi velice dobry ridic
.
První kolo jednička, z prava jsou ty zubové spojky ale integrované dovnitř kola.JonnY píše:
bude k tomu popisok?
spodna hriadel, prve ozubene kolo zprava je co? a ta podivnost vedla toho vlavo?
na (medzi) dalsich dvoch ozubenych kolach su tie dogs ze ano. potom zas nejake kolo (4 z prava) bez "dogs"?
Jojo, chtěl bych to tu nějakým způsobem oživit a nezakládat novej thread, když už tu jsou zajímavý příspěvky.pavelini píše:Konecne zde tema, ktere sem patri a jen me mrzi, ze se neucastni zdejsi chytraci?
Jinak samozrejme je realne na kazde auto, otazka jak pise Taboo je i v CR cena nejen nakupu, ale hlavne provozu.
Hodne lidicek si to rozmysli, kdy by si ji mel po ceste do Brna a zpet, repasnout.
Edit aha, ted koukam, ze jsi reagoval na hodne stare tema, ale moc se toho nezmenilo od te doby.....