
Výbava golfa IV (doděláni)
Moderátor: Dave0401
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
tak za to vas musim pochvalit 

- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
Máš to super...
Jinak k tomu Webastu...Máš štěstí že ti šlo pěkně rozdělat...U mýho to skončilo na tom že nešly povolit šroubky na válci...Take Eberspracher za 30tis je v řiti.
Jinak k tomu Webastu...Máš štěstí že ti šlo pěkně rozdělat...U mýho to skončilo na tom že nešly povolit šroubky na válci...Take Eberspracher za 30tis je v řiti.
VW PASSAT B5
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
Taky jsem zalomil dva šroubky, které držely úchyt ale odvrtal jsem je a udělal nový závit a je to ok. Ale máš pravdu šly povolit dost blbě. Nic nevyhazuj určitě to půjde opravitFiesta píše:Máš to super...
Jinak k tomu Webastu...Máš štěstí že ti šlo pěkně rozdělat...U mýho to skončilo na tom že nešly povolit šroubky na válci...Take Eberspracher za 30tis je v řiti.

Včera jsem neměl co na práci tak jsem si preventivně vyčistil sáni v motoru. Nedávno jsem známému čistil turbo, sáni atd. na octávii tak mě napadlo, že golf už má taky najeto něco málo přes 100000km, že bych se na to mohl kouknout jak to vypadá. Tady je výsledek , toto je ještě hoodně slušné, často to bývá zahnojené 2X víc a potom sotva proudí vzduch přímo do spalovací komory atd.


Trošku zanesené


Tady už máme pěkně vyčištěno

Teď přijde na řadu AGR ventil


A tady už je vyčištěn

Takovou hromádku marasu jsem odstranil s toho sáni a AGR ventilu






Trošku zanesené



Tady už máme pěkně vyčištěno


Teď přijde na řadu AGR ventil



A tady už je vyčištěn


Takovou hromádku marasu jsem odstranil s toho sáni a AGR ventilu



- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
kua s tim marasem jeste i v pecku zatopis 

Re: Výbava golfa IV (doděláni)
není třeba když funguje. Takhle vypadá i nová octa II když má najeto přes 100000 viděl jsem na vlastní očiUňak píše:zaslep egr ventyl jinač to bude za chvilku stejné
- Luke_TDI
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 22 říj 2006 13:13
- Bydliště: Sucha Gorna Near OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
AGR zaslepit! Zbytecne brani zvysovani vykonu 

VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
ja jsem taky toho nazoru, ze zaslepit.. jako rika Luke... jen to brani urcitym vecem a zasira motor.. je to takove "kurvitko" 

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
je to kvuli emisim, subarka to MELA taky 

Re: Výbava golfa IV (doděláni)
Uňak píše:kuva romek ty to radši ani nerozebírej



Kujva, to je bordela, by me zajimalo jak to vypada u me, lip urcite ne

AUTODÍLY SIEN Bohumín
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
no nahodou Roman u me posledne v garazi rozebral trubku mezi IC motorem a nebyla nijak moc spinava... a to na tech 300 000 km nebo kolik to ma nalitano je docela solidni vysledek...
vymenil jsme mu podtlakove cidlo v ECU a snad zas bude litat jak za mlada
vymenil jsme mu podtlakove cidlo v ECU a snad zas bude litat jak za mlada

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Výbava golfa IV (doděláni)







AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
- Luke_TDI
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 22 říj 2006 13:13
- Bydliště: Sucha Gorna Near OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
No na mem motoru kdyz vidis co z neho pri plnem plynu jde ten EGR ty spaliny nijak nezachrani takze ho zaslepim hned co bude cas 

VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
Zdar, měl bych dotaz na Golf 4. Je to r.v. 99, motor 1,8 20V 92kW vše v el.Uvažuju o koupi, ale nevím co ten motor, neznám a na netu co sem našel, tak jsou na něho různé reakce. Dík za radu!
InterCars CZ
Huuu-sááá! Tohle řvu po některých ženských za volantem!!! Dneska se dávají řidičáky za pěkný úsměv asi!!
Dlouhodobá povrchová ochrana NANO4CAR
Huuu-sááá! Tohle řvu po některých ženských za volantem!!! Dneska se dávají řidičáky za pěkný úsměv asi!!
Dlouhodobá povrchová ochrana NANO4CAR
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
1.8 20V bez turbiny neni zrovna nejlepsi motor.. zere jak ten s turbem a nema ani omylem vykon jako turbo verze... pokud nejsi zavodak, kup si 1.6 100HP nebo pak 1.8 ale v turbu... nebo TDi 

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
turbo 110kW by se mi líbil, ale mám zase strach z turba... já se v tom nevyznám a nejradši bych si nechal dovézt auto, protože tady něco kupovat, no ale zase neznám nikoho kdo tahá autaDave0401 píše:1.8 20V bez turbiny neni zrovna nejlepsi motor.. zere jak ten s turbem a nema ani omylem vykon jako turbo verze... pokud nejsi zavodak, kup si 1.6 100HP nebo pak 1.8 ale v turbu... nebo TDi

já spíš benal

InterCars CZ
Huuu-sááá! Tohle řvu po některých ženských za volantem!!! Dneska se dávají řidičáky za pěkný úsměv asi!!
Dlouhodobá povrchová ochrana NANO4CAR
Huuu-sááá! Tohle řvu po některých ženských za volantem!!! Dneska se dávají řidičáky za pěkný úsměv asi!!
Dlouhodobá povrchová ochrana NANO4CAR
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
pokud benal tak jedine 1.6 pokud chces auto bez turba nebo si kup 1.8T ostatni motory ee... 1.8 20V je jeste na tom hur nez 2.0 8V. Ten dvoulitr aspon v nizkych otackach ma zatah... ten 1.8 20V musis tocit a stejne nejede...
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
1,6 jsou .......
edit: tak jsem koukal do tabulek a jsou 74, 75, 77 a 81kw
edit: tak jsem koukal do tabulek a jsou 74, 75, 77 a 81kw
Naposledy upravil(a) Dan dne 14 bře 2008 11:39, celkem upraveno 2 x.
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
GIV je 74 a 75 kw
ale rozdil v jizdnich vlastnostech je 0. ten 75 ma lepsi emise.. jinak nic... a taky vetsi prodlevu na plynovem pedalu... ale jen nektere serie, ktere mely nejakou mensi chybu v ECU
ale rozdil v jizdnich vlastnostech je 0. ten 75 ma lepsi emise.. jinak nic... a taky vetsi prodlevu na plynovem pedalu... ale jen nektere serie, ktere mely nejakou mensi chybu v ECU
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
ta 1,6 74kW má na krytu motoru 1,6 SR, že? asi sem se už rozhodl... jen ještě nějaké ucházející najít! ty rozdíly ve výbavě, aspoň to co jsem viděl jsou dost velké a detajly jako 3ramenný volant, okna v el., digi klima apod. to je moje 

InterCars CZ
Huuu-sááá! Tohle řvu po některých ženských za volantem!!! Dneska se dávají řidičáky za pěkný úsměv asi!!
Dlouhodobá povrchová ochrana NANO4CAR
Huuu-sááá! Tohle řvu po některých ženských za volantem!!! Dneska se dávají řidičáky za pěkný úsměv asi!!
Dlouhodobá povrchová ochrana NANO4CAR
Re: Výbava golfa IV (doděláni)
GIV R32 .. máš cca 250 koní pod kapotou, nemusíš se bát o turbo a jezdí to za 10 litrů, když to netaháš 

Re: Výbava golfa IV (doděláni)
trubka mezi IC a motorem není nikdy moc špinavá, trošku zaolejovaná to ano ale určitě ne nějak usazená. Usazeniny se tvoří až za tým AGR ventilem v sacím potrubí. Sací trubky má každý čisté pokud do nich nenakadíšDave0401 píše:no nahodou Roman u me posledne v garazi rozebral trubku mezi IC motorem a nebyla nijak moc spinava... a to na tech 300 000 km nebo kolik to ma nalitano je docela solidni vysledek...
vymenil jsme mu podtlakove cidlo v ECU a snad zas bude litat jak za mlada




