MComb píše:Pokud si zajedeš do Německa zjistíš, že na prvním místě co se týče prestiže je BMW a Mercedes... A až potom VW a Audi.
U nás v čechách je Audi na úrovni BMW a Mercedesu, ale v domovině těchto aut to tak neberou
a co teprve na Slovensku....AUDI forever....f kvatru samožřejmě
To mi připomíná... ..když vyšla novinka Audi Allroad.
Získala přezdívku "Sen českých podnikatelů"...
MComb píše:Pokud si zajedeš do Německa zjistíš, že na prvním místě co se týče prestiže je BMW a Mercedes... A až potom VW a Audi.
U nás v čechách je Audi na úrovni BMW a Mercedesu, ale v domovině těchto aut to tak neberou
To ano to máš pravdu, ale taky si za tu prestiž nechaj pěkně zaplatit. Nechci tady nějak prudit do BMW, nic proti těmto autům nemám jsou to super káry, ale at tady někdo netvrdí, že na BMW jsou levné díly, sám to můžu vidět u dvou kamarádu co BMW vlastní a jeden dokonce pracuje u BMW jako automechanik a ty pálky co si za to řikaj...
no já osobně BMW vlastním.... a sice E36 a kupuju jenom nové díly v Renocaru v kongresovce....a kamarád má 4golfa servisuje všechno na Jarově....... a když mu říkám ceny u BMW řekl že golfa prodá a jde do BMW......to neřeším vůbvec AUDi která je v cenách ještě výš než golf.....
thomaswilliams píše:no já osobně BMW vlastním.... a sice E36 a kupuju jenom nové díly v Renocaru v kongresovce....a kamarád má 4golfa servisuje všechno na Jarově....... a když mu říkám ceny u BMW řekl že golfa prodá a jde do BMW......to neřeším vůbvec AUDi která je v cenách ještě výš než golf.....
No já nevim jak to chodí v Renocaru, ale zato bezpečně vim jak to chodí v Autec group na stodůlkách, kde si kluci ušatý nebojej říct za hodinu práce 1500Kč a náhradní díly tam většinou stojej 2x tolik než kdyby sis je koupil sám.
Jinak co mě ted u BMW překvapilo a potěšilo jak dávaj do všeho ty dvě turba a to že dělaj diesel stejně silnej jak benzin. Kvůli tomu si i já možná někdy pořídím BMW teda až na to budu mít.
MComb píše:Pokud si zajedeš do Německa zjistíš, že na prvním místě co se týče prestiže je BMW a Mercedes... A až potom VW a Audi.
U nás v čechách je Audi na úrovni BMW a Mercedesu, ale v domovině těchto aut to tak neberou
To ano to máš pravdu, ale taky si za tu prestiž nechaj pěkně zaplatit. Nechci tady nějak prudit do BMW, nic proti těmto autům nemám jsou to super káry, ale at tady někdo netvrdí, že na BMW jsou levné díly, sám to můžu vidět u dvou kamarádu co BMW vlastní a jeden dokonce pracuje u BMW jako automechanik a ty pálky co si za to řikaj...
O tom nepochybuji, že si to nechají v autorizovaném servise řádně zaplatit, ale já taky nebyl ten kdo tady hlásal, že jsou na to levné nd...
ignarus píše:Jinak co mě ted u BMW překvapilo a potěšilo jak dávaj do všeho ty dvě turba a to že dělaj diesel stejně silnej jak benzin. Kvůli tomu si i já možná někdy pořídím BMW teda až na to budu mít.
Dvě turba jsou ale u motoru 335d a ne 330d o kterém tady byla řeč...
thomaswilliams píše:no já osobně BMW vlastním.... a sice E36 a kupuju jenom nové díly v Renocaru v kongresovce....a kamarád má 4golfa servisuje všechno na Jarově....... a když mu říkám ceny u BMW řekl že golfa prodá a jde do BMW......to neřeším vůbvec AUDi která je v cenách ještě výš než golf.....
No já nevim jak to chodí v Renocaru, ale zato bezpečně vim jak to chodí v Autec group na stodůlkách, kde si kluci ušatý nebojej říct za hodinu práce 1500Kč a náhradní díly tam většinou stojej 2x tolik než kdyby sis je koupil sám.
to bych pochyboval, zrovna tam sem díly kupoval - silenbloky, hardynu, kladky - a u elitu a autokelly měli stejný ceny.. a např. kladky na 81kw tdi stáli víc než na 530d.. jinak v servise si berou cca 1200 za hodinu, ale to je stejný ve všech autorizovanejch
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
ignarus píše:Jinak co mě ted u BMW překvapilo a potěšilo jak dávaj do všeho ty dvě turba a to že dělaj diesel stejně silnej jak benzin. Kvůli tomu si i já možná někdy pořídím BMW teda až na to budu mít.
Dvě turba jsou ale u motoru 335d a ne 330d o kterém tady byla řeč...
ee motor je 3.0d s 2 turbama, 335/535/635d je jen označení..
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
ignarus píše:Jinak co mě ted u BMW překvapilo a potěšilo jak dávaj do všeho ty dvě turba a to že dělaj diesel stejně silnej jak benzin. Kvůli tomu si i já možná někdy pořídím BMW teda až na to budu mít.
Dvě turba jsou ale u motoru 335d a ne 330d o kterém tady byla řeč...
ee motor je 3.0d s 2 turbama, 335/535/635d je jen označení..
MComb píše:Pokud si zajedeš do Německa zjistíš, že na prvním místě co se týče prestiže je BMW a Mercedes... A až potom VW a Audi.
U nás v čechách je Audi na úrovni BMW a Mercedesu, ale v domovině těchto aut to tak neberou
a co teprve na Slovensku....AUDI forever....f kvatru samožřejmě
no bohuzel,tam sou asi kluci chytri , vi co si maj koupit ....
Je na techhle BMW neco na co si dat pri koupi fakt bacha??? je jasny ze to nejake investice bude pak potrebovat s tim pocita
jj třeba vstřiky (cca 6x10tis), turbo (25tis), sání (12tis), čerpadlo 3x (15, 4 a 3tis), hardyna (3,5)hliníkový kosti podvozku (tušim 4x3tis na každý straně vepředu) atd.. a pak už jen běžná údržba jako 7,5l 0w40 oleje, air filtr (1200) atak
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Je na techhle BMW neco na co si dat pri koupi fakt bacha??? je jasny ze to nejake investice bude pak potrebovat s tim pocita
jj třeba vstřiky (cca 6x10tis), turbo (25tis), sání (12tis), čerpadlo 3x (15, 4 a 3tis), hardyna (3,5)hliníkový kosti podvozku (tušim 4x3tis na každý straně vepředu) atd.. a pak už jen běžná údržba jako 7,5l 0w40 oleje, air filtr (1200) atak
docela pecky.... ale u toho dvoulitra to bude hodne podobny ne??? nebo to je jen 4 hrnek??? kazdopadne stoji stejne neli vic a slysel sem ze 320D nic moc, znamy to mel pry na opravu a byl z toho zklamanej. Tak nevim....
Je mi jasny ze na tom muze kdykoliv cokoliv odejit, zalezi dost na predchozim majiteli, ale kdyz koupim koktu (ktera se mi navic nelibi) tak budu nasranej ze to nejede, Bawo je trosku aspon auto
Co najety km u techhle aut??? v nemecku se daj sehnat s 130tis najeto ale i s 250tis, je jasny ze zase zalezi na predchozi udrzbe, ale na ten motor slycham chvalu
2.0d je 4válec, a CR snad až ten 150ps, na ten motor se spíš zeptej někoho kdo ho má.. km bych asi moc neřešil jako u každýho auta, ve 130tis může bejt v horšim stavu než jiný v 250tis .. jo a turba a vstřiky většinou odcházej po 150tis takže jestli má 130tis tak to bude akorát na výměnu ... a stejně je to podezřele málo, teda pokud nechceš rok 05
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Fazeey:Ten výčet nahoře jsou ty díly co jsou za babku a válej se všude?Já myslel že máš nějakej zdroj o kterým nevím...Jinak já bych z těhle dvou vybral MB.Na BMW jsem nenašel nic,co by stálo za ty prachy do servisu.Pokud vybíráš z těch levnějších,může se hravě stát,že koupíš auto, který spolkne třeba 100 aby bylo super.Když neberu takový ty mrchy jako je 635CSi nebo M3,tak bych do toho už v životě nešel.Na auto pro běžný ježdění to má nesmyslně drahej provoz.Spotřeba kolem 7mi je sice lákavá,ale až vyměníš vstřiky,turbo atd. budeš si říkat proč já vůl nešel do benzínu.